سفر بهترین هدیه برای ولنتاین

از سفر بدانید ایرانگردی جهان‌گردی
سفر بهترین هدیه برای ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه هدیه‌ای برای ولنتاین بخریم؟ خرید گل‌ های رز قرمز، عروسک‌ های خرسی و شکلات دیگر تکراری شده، اما اگر به دنبال ایده‌ های جذاب هستید، می ‌توانید یک سفر عاشقانه دو نفره را انتخاب کنید و لحظاتی عاشقانه و فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان بسازید. بنابراین اگر شما هم معتقدید سفر بهترین هدیه برای ولنتاین است با ما همراه باشید تا بهترین مقاصد روز عشاق را به شا معرفی کنیم.

برای ولنتاین کجا سفر کنیم؟

ولنتاین روز عشاق برای افرادی که همیشه رویای یک عشق افسانه‌ای را دارند، جذاب و فراموش نشدنی است و برای این روز زیبا لحظه شماری می ‌کنند. اگر شما هم برای روز ولنتاین برنامه یک سفر عاشقانه را آماده می ‌کنید و می ‌خواهید بدانید مقاصد سفر های عاشقانه در ولنتاین چه شهر هایی هستند، با ما همراه باشید تا بهترین مقاصد سفر های عاشقانه و دونفره در ولنتاین را به شما معرفی کنیم. تصور کنید در روز ولنتاین به سفری بروید که خاطرات آن همیشه در ذهن شما باقی بماند و گرمای عشق و محبت را بتوانید در زیباترین شهر ها و کشور های جهان احساس کنید.

 

سفر های لاکچری برای ولنتاین

اگر چه سفر های خارجی برای ولنتاین جزو سفر های پر هزینه و لاکچری محسوب می شوند اما بهترین گزینه برای یک سفر عاشقانه یا دو نفره هستند. مطمئن باشید همسر، شریک زندگی یا پارتنر شما از باز کردن جعبه شکلات و گرفتن گل ‌های رز قرمز زیر برج ایفل بیشتر خوشحال می ‌شود تا بخواهید مانند سال‌ های گذشته در کافه ها و رستوران‌ های همیشگی به آن ها هدیه بدهید. حالا که مشتاق هستید ولنتاین را در یک کشور دیگر جشن بگیرید، می ‌توانید یکی از کشور ها و شهر هایی که ما در این قسمت به شما معرفی کنیم را می ‌کنیم را انتخاب کنید.

 

تجربه یک ولنتاين تکرار نشدنی در سفر به استانبول

سفر به خارج از کشور هزینه ‌های زیادی دارد. اگر نمی ‌توانید هزینه ‌های بالایی پرداخت کنید، می ‌توانید یک ولنتاین رؤیایی را در ترکیه همین همسایه نزدیک خودمان جشن بگیرید. استانبول ترکیه، شهری زیبا و شگفت انگیز است که به خاطر داشتن جاذبه‌ های گردشگری متفاوت و جادویی خود در جهان شهرت دارد. شاید زمستان فصل مناسبی از نظر شرایط آب و هوایی برای سفر به ترکیه نباشد، اما مطمئن باشید استانبول سفید پوش هم به قدری جذابیت دارد که سفری ماندگار و خاطره انگیز را برای شما رقم می ‌زند. بازدید از مسجد های زیبای استانبول، کالسکه سواری و گشت و گذار در جزایر پرنس، تماشای غروب آفتاب در سواحل زیبای ترکیه، همه و همه کارهایی هستند که می ‌توانید در سفر عاشقانه دو نفره خودتان انجام دهید.

ولنتاین در استانبول

 

 ولنتاین و شهر لاکچری در دبی

شهر زیبای دبی در امارات متحده عربی یکی از زیباترین شهر های حوزه خلیج فارس است که در جشن‌ های به خصوصی مانند ولنتاین، حال و هوای دیگری دارد. تماشای برج‌ های سر به فلک کشیده این شهر، شنا در سواحل زیبا و منحصر به فردش و خریدن هدیه ولنتاین در مراکز خرید مدرن و لوکس دبی، بسیار خارق‌العاده و هیجان انگیز است. اگر می ‌خواهید روز ولنتاین را در سواحل زیبا و خوش منظره جمیرا بگذرانید یا عشق آتشین خود را در صحرای سوزان دبی به شریک زندگی‌تان ابراز کنید، این سفر رمانتیک، دل فریب و پرهزینه را از دست ندهید. با توجه به اینکه بهترین زمان سفر به دبی همین فصل زمستان است، هرچه سریعتر یک بلیط هواپیما دبی تهیه کنید و تا این یک هفته که فرصت دارید وسایلتان را آماده کنید. مطمئن باشید سفر دو نفره آن هم در زمستان و روز ولنتاین به دبی یک ماه عسل فراموش نشدنی می ‌شود.

ولنتاین در دبی

برای ولنتاین کجا بهتر از شهر عشاق پاریس

مگر می شود حرف از سفر های عاشقانه باشد و نامی از پاریس زیبا برده نبریم. بیشتر افرادی که می ‌خواهند لحظات عاشقانه خود را جاودانه کنند به فرانسه و شهر پاریس سفر می ‌کنند. قدم زدن در خیابان شانزلیزه در حالی که دست عشقتان را گرفته‌اید، مطمئناً هیچ گاه از خاطرتان پاک نخواهد شد. اگر می‌ خواهید یک ولنتاین متفاوت را تجربه کنید، در کافه‌ های خوش رنگ و لعاب شهر پاریس بنشینید و زیبایی ‌های پاریس را از دور زیر نظر بگیرید. زمستان های اروپا ممکن است سرد و سوزان باشد، اما عشق ‌های آتشین می ‌توانند از پس سرمای زمستان هم بر بیایند.

ولنتاین در پاریس

رم بهترین مقصد برای لحظات عاشقانه ولنتاین

رم پایتخت ایتالیا شهری تماشایی و تاریخی است که در هر فصلی از سال می ‌تواند گردشگران را برای سفر وسوسه کند. اگر می‌ خواهید از شر شلوغی و صف ‌های طولانی بازدید از جاهای دیدنی رم راحت شوید، با خرید بلیط هواپیما رم، در فصل زمستان راهی این شهر افسانه ای شوید. در رم لحظات عاشقانه خود را به افسانه ‌های اساطیری پیوند بزنید و فیلم های عاشقانه را در سینما های فضای باز ایتالیایی با یکدیگر تماشا کنید.

ولنتاین در ایتالیا

جزایر بالی سفری عاشقانه در سواحل باران زده اندونزی

بالی یکی از زیباترین مناطق روی کره زمین است که در آسیا قرار گرفته است. اگر می‌ خواهید یک مقصد زیبا با طبیعتی بکر و سرزنده را برای سفر عاشقانه ولنتاین خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما کشور اندونزی و جزیره بالی است. در دیدار از معابد باشکوه و زیبایی بالی، پیوند عشقتان را با شریک زندگی‌تان محکم کنید و ساعت‌ ها به تماشای سواحل رؤیایی و باران زده این جزیره بنشینید. مطمئن باشید تفریحات جزیره بالی به قدری هیجان انگیز هستند که این سفر عاشقانه را به ماندگارترین خاطره شما تبدیل می‌ کنند.

ولنتاین در بالی

پورتوریکو جزیره جادویی در منطقه کارائیب

سفر به پورتوریکو و اقامت در این جزیره زیبا سفر خاطره انگیزی است که می ‌توانید در ولنتاین تجربه‌اش کنید. تماشای غروب آفتاب در سواحل این جزیره و لذت بردن از آب و هوای زمستانی منطقه کارائیب، حتماً شما را سرحال می ‌آورد. اگر هم علاقه داشته باشید، رقص سالسا را یاد بگیرید، ولنتاین بهترین موقعیتی است که این کار را انجام دهید. قدم زدن در بهترین سواحل شهر پورتوریکو و شب زنده داری در کازینو های زیبای جزیره برای جوانان عاشقی که می خواهند هر لحظه از زندگی خود لذت ببرند، مناسب‌ترین گزینه است.

ولنتاین در پورتوریکو

مالدیو با جزایر دنج و خلوت برای لحظات رمانتیک

کشور کوچک مالدیو یکی از زیباترین کشور های آسیایی است که در اقیانوس هند قرار گرفته است. داشتن سواحل زیبا و مکان‌ های دنج و خلوت برای گذراندن لحظات عاشقانه ولنتاین، باعث شد تا مالدیو را هم بین گزینه‌ های پیشنهادی قرار دهیم. سواحل شنی با ماسه‌ های سفید رنگ، آب‌ های کریستالی و شفاف و هتل‌ های بسیار زیبایی که در سواحل اقیانوس ساخته شده‌اند، بهترین محل برای گذراندن لحظات عاشقانه هستند. البته اگر فرصت کافی برای رفتن به مالدیو را ندارید، نگران نباشید. مالدیو ایران همان جزیره شیدور یا مارو نیز به خاطر داشتن سواحل زیبا و جذابی که شبیه جزیره مالدیو هستند، می ‌تواند گزینه مناسبی برای سفر عاشقانه در تعطیلات ولنتاین باشند. پس اگر نمی‌ خواهید به مالدیو بروید، برنامه‌ریزی کنید و هفته بعد به استان هرمزگان بروید، این طوری می‌ توانید چند ساعتی را در جزیره شیرو بگذرانید.

ولنتاین در مالدیو

سانتورینی رمانتیک ترین نقطه یونان برای ولنتاین

جزیره زیبای سانتورینی در یونان یکی از محبوب ‌ترین مقاصد جهان برای سفر های عاشقانه و ماه عسل است. دریای آبی رنگ زیبا و موج ‌های آرامی که خود را به خانه‌ های سفید رنگ جزیره سانتورینی می‌ رسانند، بهترین مکان برای تجربه عشقی آتشین در روز ولنتاین هستند. تصور کنید در این جزیره زیبا داخل یک رستوران نشسته‌اید و دارید دریای فیروزه‌ای رنگ را هنگام غروب تماشا می ‌کنید. تماشای این مناظر رؤیایی به قدری شگفت انگیز است که حتی تصورش هم جذاب است و اگر واقعی باشد، خاطره‌اش از ذهنتان پاک نمی ‌شود.

ولنتاین در سانتورینی

پوزیتانو دهکده ای زیبا برای یک ولنتاین رمانتیک

کشور ایتالیا علاوه بر شهر تاریخی رم، مکان ‌های رمانتیک دیگری هم برای سفر های عاشقانه دارد. دهکده پوزیتانو یکی از این دهکده ‌های ساحلی و شگفت انگیز است که با آن خانه‌ های ساحلی زیبایش، می‌ تواند نفس گیرترین لحظات عاشقانه را در ولنتاین برای شما رقم بزند.

ولنتاین در پوزیتانو

ونیز ایده آل‌ترین مقصد سفر های عاشقانه

ونیز ایتالیا شهری که با کانال ‌های رؤیایی و آبی خود شهرت پیدا کرده، یکی از بهترین محل‌ ها برای گذراندن ولنتاین است. در ونیز می ‌توانید قرار عاشقانه‌تان را در کانال ‌های رؤیایی داخل قایق‌ هایی بگذارید که پوشیده از گل ‌های رز قرمز هستند. سپس آرام آرام به سمت کافه ‌های دنج ونیز بروید و در خیابان ‌های سنگ فرش شده زیبا قدم بزنید. اگر هم خسته شدید، می ‌توانید در اطراف میدان سنت مارک بنشینید و از خاطرات عاشقانه‌تان صحبت کنید.

ولنتاین در ونیز

بهترین مقاصد داخلی برای سفر های عاشقانه دو نفره

شهر های ایران چیزی کم از شهر های خارجی که نام بریدم، ندارند. از جزایر زیبای جنوب گرفته تا شهر های تاریخی و گردشگری، همه و همه جزو جذاب‌ترین مقاصد ایران برای یک سفر رمانتیک در روز ولنتاین هستند.

 

جزیره کیش محبوب عاشقان

جزیره زیبا و توریستی کیش یکی از بهترین مکان هایی است که می ‌توانید برای یک عاشقانه آرام در روز ولنتاین انتخاب کنید. تماشای خلیج نیلگون فارس در سواحل زیبای جزیره و قرار عاشقانه در بهترین رستوران ‌های کیش، می ‌تواند برای زوج ‌های جوان یک تجربه فراموش نشدنی باشد. اگر نمی ‌خواهید زیاد هزینه کنید و به سفر های خارجی بروید، می‌ توانید با کمترین هزینه بلیط هواپیما کیش را تهیه کنید و عازم این جزیره شگفت انگیز شوید. تماشای غروب آفتاب در سواحل درختان نارگیل و گرفتن چند عکس یادگاری در کنار کشتی یونانی ‌ها یک خاطره ماندگار از عشق شما است که هیچ وقت آن را فراموش نمی ‌کنید. پس برای سپری کردن ولنتاینی رویایی در کیش هم اکنون برای خرید بلیط هواپیما کیش اقدام نمایید.

ولنتاین در کیش

قشم جزیره زیبا و خوش آب و هوای جنوب برای سفر عاشقانه

جزیره قشم با آب و هوای بهاری و بسیار دلپذیر خود، در سرمای زمستان می ‌تواند بهترین مقصد برای یک سفر رمانتیک و عاشقانه باشد. اگر هم بخواهید لذت سفرتان را با دیدن جزایر زیبا و رنگی هرمز تکمیل کنید، فاصله چندانی تا آنجا ندارید. حتی می ‌توانید از جزیره هنگام و جزیره لارک هم دیدن کنید. زیباترین عکس ‌های عاشقانه و دونفره‌تان را می‌توانید در ساحل جزیره لارک زمانی بگیرید که ساحل جزیره به رنگ شفق‌ های قطبی در می ‌آید.

ولنتاین در قشم

به شیراز بروید و شعر های عاشقانه برای معشوقتان بخوانید

شهر زیبای شیراز و آرامگاه حافظ یکی از بهترین جاهایی است که می ‌توانید برای سفر در روز ولنتاین انتخاب کنید. شاعرانه‌ترین ولنتاین زندگیتان را می ‌توانید در جوار آرامگاه حضرت حافظ تجربه کنید. در آن جا در حالی که دارید شعر های زیبا و عاشقانه این شاعر بزرگوار را زیر لب زمزمه می‌ کنید، پیوند عشق و دوستی‌تان را محکم‌تر کنید.

ولنتاین در شیراز

برای ولنتاین به نصف جهان بروید

اصفهان شهر زیبای گنبد های فیروزه‌ای و میدان نقش جهان معروفش نیز جزو مقاصد پرطرفدار برای سفر های عاشقانه هستند. اگر شانس بیاورید زمانی به اصفهان بروید که آب زاینده رود جریان دارد، می ‌توانید دست در دست عشقتان روی پل خواجو قدم بزنید و به آواز های عاشقانه‌ای گوش بسپارید که خواننده‌ های گمنام زیر پل خواجو می‌ خوانند.

ولنتاین در اصفهان

یزد شهری آرام با شب‌ های پرستاره

تماشای ستاره‌ های پرفروغ در شب‌ های یزد برای یک سفر رمانتیک دو نفره بهترین گزینه‌ای است که می ‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. شهر یزد به قدری زیبا و شگفت انگیز است که در طول روز می ‌توانید از جاذبه‌ های گردشگری، مساجد تاریخی و بادگیر های قدیمی‌اش دیدن کنید. شب‌ ها هم می‌ توانید در هتل ‌های سنتی یزد به تماشای آسمان پرستاره بپردازید.

ولنتاین در یزد

چابهار را که برای ولنتاین فراموش نکرده‌اید!

شهر زیبای چابهار در استان سیستان و بلوچستان بندری بسیار حیرت انگیز و منحصر به فرد است. ساحل شب تاب، کوه ‌های مریخی و تالاب زیبا و صورتی رنگ لیپار جزو مکان هایی هستند که یک بار هم شده، باید از نزدیک ببینید. تالاب لیپار اکثر مواقع در ماه‌ های بهمن و اسفند هم به رنگ صورتی در می ‌آید. پس اگر می‌ خواهید این دریاچه زیبا و منحصر به فرد چابهار را در روز ولنتاین ببینید، عجله کنید و یک بلیط هواپیما چابهار در سایت پته رزرو کنید. این طوری می ‌توانید در یک مقصد زیبا و شگفت‌انگیز که به اقیانوس می‌ رسد حال و هوایتان را عوض کنید و در هوای خوش این روز های چابهار، عشقتان را به یکدیگر ابراز کنید.

ولنتاین در چابهار

خاطرات عاشقانه و ماندگار در شهر های شمالی کشور

شمال کشورمان در هر فصلی زیبا است و تماشای دریا در فصل زمستان هم حال و هوای خودش را دارد. رامسر یکی از زیباترین شهر های شمال کشور است که به خاطر داشتن جنگل ‌های منحصر به فرد و سواحل زیبا، شهرت بسیاری بین مسافران دارد. البته تمام شهر های شمالی کشور زیبا و حیرت انگیز هستند. اگر می‌ خواهید از مسیر سفرتان هم لذت ببرید، پیشنهاد می‌ کنیم از جاده چالوس به طرف نمک آبرود بروید و هر روز یکی از شهر های شمالی را بگردید. اگر عاشق قدم زدن زیر باران باشید، مطمئن باشید بهترین لحظات عاشقانه را در شمال کشور تجربه خواهید کرد.

ولنتاین در شمال ایران

کلام آخر

ولنتاین بهانه‌ای است برای ابراز عشق به آنان که تکه‌ای از وجودمان هستند. درست است که خریدن هدیه می ‌تواند پیوند های عاشقانه را محکم‌تر کند، اما سفر کردن با کسی که دوستش دارید با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. بنابراین سفر بهترین هدیه برای ولنتاین است و اگر نمی ‌دانید کجا بروید، یکی از مقاصدی که ما در این مقاله معرفی کردیم را انتخاب کنید. مطمئن باشید پشیمان نمی ‌شوید.

 

در مورد سفر در ولنتاین بدانید

در بین شهر های داخلی، می ‌توانیم جزایر جنوب کشور، شیراز، اصفهان و شهر های شمالی را به شما پیشنهاد کنیم.

جزیره شیدور یا مارو در استان هرمزگان، جزیره زیبایی است که شباهت بسیاری به جزایر مالدیو دارد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید