ولنتاینی رویایی در کیش

ایرانگردی کیش
ولنتاینی رویایی در کیش

سفر به کیش، تابستان و زمستان نمی ‌شناسد. آوازه تفریحات و مراکز گردشگری کیش به قدری زیاد است که در هر فصلی مسافران را به سمت خود می ‌کشد. البته بهترین زمان سفر به کیش فصل زمستان است و اگر مناسبت‌ هایی مانند ولنتاین هم در زمستان باشد، چه بهتر از اینکه یک ولنتاین رؤیایی را در کیش تجربه کنید.

کافه های کیش برای ولنتاین رومانتیک

یک کادو ولنتاین می تواند یک هدیه یک قرار عاشقانه و یا حتی یک سفر رومانتیک باشد. قطعا سپری کردن لحظاتی آرامش بخش و به دور از هیاهو می تواند بهترین ایده برای کادو ولنتاین باشد. بنابراین اگر به نظر شما هم سفر بهترین هدیه برای ولنتاین است و دیگر نیازی نیست به دنبال ايده كادو ولنتاين براي پسر و دختر باشید و سفر را به عنوان هدیه ولنتاین برای همسر یا عشق خود انتخاب کنید؛ در این میان کیش بهترین مقصد برای عشاق در فصل زمستان است. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین جاهای دیدنی کیش برای قرارهای عاشقانه می پردازیم؛ همچنین توصیه می کنیم تجربه تفریحات آبی کیش را در این سفر از دست ندهید.

رمانتیک ترین کافه ‌های کیش برای ولنتاین کدامند؟

کافه‌ ها و بهترین رستوران ‌های کیش، مکان ‌های مناسبی برای یک قرار دو نفره و ولنتاینی رؤیایی هستند. بهمن ماه آب و هوای کیش مثل کشور های اروپایی خنک و دلپذیر است. به همین خاطر بسیاری از تور های مسافرتی فصل زمستان به خصوص بهمن ماه را برای سفر خود انتخاب می‌ کنند. حالا اگر مناسبتی مانند ولنتاین هم در بهمن ماه باشد که چه بهتر! شما می ‌توانید یک بلیط کیش تهیه کنید و با عشق زندگی‌تان راهی سفری عاشقانه به این جزیره زیبا شوید. اگر بخواهید در بهترین کافه‌ های کیش یک قرار رمانتیک و عاشقانه را تجربه کنید، باید با این کافه‌ ها از قبل آشنا باشید و آدرس آن ها را نیز بدانید. فهرستی که در ادامه مشاهده می ‌کنید، لیست رمانتیک‌ترین کافه‌ های کیش برای ولنتاین است.

 

کافه تراس

یکی از بهترین کافی شاپ ‌های جزیره، کافه تراس است که دارای محیطی بسیار گرم صمیمی و رمانتیک است. این کافه که دارای منوی متنوعی است و انواع غذا های بین‌المللی و مدرن را نیز در کنار نوشیدنی‌ های گرم و سرد سرو می ‌کند.

آدرس: کیش- میدان پردیس -خیابان رودکی -هتل شایگان کیش- طبقه چهارم

کافه تراس

کافه ویونا

کافی شاپ ویونا نیز یک کافه بسیار معروف در جزیره است که جزو کافه ‌های زنجیره‌ای کشورمان محسوب می ‌شود. این کافه دارای دکوراسیونی بسیار مدرن و دیزاینی شیک است. منوی کافه نیز شامل انواع نوشیدنی ‌های گرم و سرد، کیک شکلاتی، کیک ‌های میوه‌ای، صبحانه، ناهار و شام می‌ شود. این کافه که در مرکز جزیره قرار گرفته، دسترسی خوبی به مراکز خرید و هتل ‌ها دارد.

آدرس: کیش- خیابان فردوسی- مرکز خرید کیش

 

کافه میلاژ

دیگر از رمانتیک‌ترین کافه‌ های کیش برای ولنتاین کافه میلاژ است. این کافه گنجایش ۵۰ نفر را دارد و برای برگزاری جشن ‌های خانوادگی و دوستانه هم مناسب است. اگر به دنبال یک جای دنج و رمانتیک می ‌گردید، کافه میلاژ می‌ تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. بد نیست بدانید که قیمت منوی این کافه نسبت به کافه‌ های دیگر پایین‌تر است و کیفیت خوبی هم دارد.

آدرس: کیش- بلوار خیام- مرکز خرید سارینا کیش -طبقه همکف

 

کافه کاکتوس

کافه کاکتوس به خاطر داشتن دو بخش فضای داخلی و فضای روباز، بهترین محل برای قرار های عاشقانه در روز ولنتاین است. این کافه دارای طراحی بسیار زیبایی است و چیز کیک ‌های بی‌نظیری دارد. اگر به دنبال یک مکان بی‌نقص برای قرار عاشقانه و دونفره می ‌گردید، می ‌توانید این کافه را انتخاب کنید که انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، دسر، بستنی خوشمزه، ناهار، شام و صبحانه را سرو می ‌کند.

آدرس: کیش- بلوار داریوش

کافه کاکتوس کیش

کافه ماکارون

کافه رمانتیک و لوکس ماکارون یکی دیگر از جاهایی است که می ‌توانید با همسر، شریک زندگی و دوستتان خلوت کنید. این کافه بین کیشوندان خیلی پرطرفدار است و در روز هایی مانند ولنتاین، معمولاً شلوغ می ‌شود. نزدیکی این کافه به مرکز خرید دامون، این امکان را به شما می ‌دهد تا در صورت نیاز برای خرید هدیه ولنتاین، خیلی راحت به این مرکز خرید بروید.

آدرس: کیش -مرکز خرید دامون- طبقه همکف

 

کافه طهرون

اگر می ‌خواهید در یک کافی شاپ شیک بنشینید و سواحل زیبای خلیج فارس رؤیایی را تماشا کنید، می ‌توانید به کافه طهرون بروید. این کافه زیبا که دارای دو فضای جداگانه سر بسته و روباز است، برای کسانی مناسب است که می ‌خواهند حال و هوای خود را عوض کنند و یک روز رؤیایی را سپری کنند.

آدرس: کیش -جنب کیبل اسکی

 

کافه اسپرسو لب

اسپرسو لب یک کافه با فضای آرام و دل‌نشین است که منوی بسیار متنوعی از انواع نوشیدنی ‌ها و شیرینی ‌ها دارد. افرادی که در انتخاب کافه یا رستوران حساس هستند، می ‌توانند با خیال راحت اسپرسو لب را انتخاب کنند. این کافه ۳ شعبه در سراسر جزیره دارد که آدرس همه آن ها را در ادامه مشاهده می ‌کنید.

آدرس: کیش- (ساختمان ۲۰ واحد ۱۹)(برج مسکونی دیپلمات) (میکامال هایپر میتا کیش)

کافه اسپرسو لب

کافه امیر شکلات

امیر شکلات علاوه بر جزیره کیش در سراسر نقاط کشور هم شعبه دارد. این کافه به خاطر داشتن منوی خوش قیمت و مقرون به صرفه بین مسافران شهرت دارد. غذا ها و نوشیدنی ‌هایی که در این کافه سرو می ‌شوند مانند منوی عجیب و غریب کافه ‌های دیگر نیست و همه آن ها دارای طعم‌ های آشنایی برای ما هستند. برای همین خاطر با خیال راحت می ‌توانید هر چیزی که دوست داشتید را در این کافه سفارش دهید.

آدرس: کیش- شهرک صدف -کافه امیر شکلات

 

کافه لمکده هتل ترنج

هتل ترنج یکی از معروف‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره جزیره است که شهرت جهانی پیدا کرده. این هتل چند رستوران و کافه شیک و بی‌نظیر دارد که برای روز ولنتاین می ‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از زیبایی هتل ترنج با اتاق ‌های کفش شیشه‌ای هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. این هتل دارای امکانات رفاهی، تفریحات آبی و کافه و رستوران‌ های بی‌نظیری است که برای قرار های عاشقانه هم مناسب هستند.

آدرس: کیش -هتل ترنج- کافه لمکده

 

کافه لاواتزا

در میان رمانتیک‌ترین کافه ‌های کیش برای ولنتاین می ‌توان نام کافه لاواتزا یا لاوازا را هم اضافه کرد. این کافه فقط یک فضای بسته، دنج و آرام دارد. به خاطر همین مورد توجه جوانان و افرادی قرار می‌ گیرد که می ‌خواهند در یک مکان آرام با یکدیگر خلوت کنند.

آدرس: کیش -میدان پارس- مرکز خرید کوروش

 

کافه ایرن

کافه ایرن هم به خاطر داشتن فضای بسیار مدرن و جذاب برای جوان ‌ها مناسب است. اگر می ‌خواهید یکی دو ساعت را خوش بگذرانید و از نوشیدن و خوردن خوراکی ‌های خوشمزه تابستانی در فصل زمستان کیش، لذت ببرید، توصیه می ‌کنیم کافه ایرن را انتخاب کنید.

آدرس: کیش- محوطه هتل مارینا پارک

 

کافه دیاکو

کافه های ساحلی کیش، همیشه جزو پرطرفدارترین کافه ‌ها هستند. کافه دیاکو نیز به خاطر اینکه هم رستوران است، هم کافه و هم در سواحل زیبای جزیره قرار گرفته، همیشه شلوغ و پر جنب و جوش است. این کافه ۲۴ ساعته هم باز است و هر زمان از روز و شب که بخواهید ولنتاینتان را جشن بگیرید، می ‌توانید خیلی راحت به کافه دیاکو بروید.

آدرس: کیش- روبروی برج میکا

 

کافه سلسیوس

کافه یخی یا کافه سلسیوس کیش که محیطی بسیار منحصر به فرد و جذاب دارد، برای قرار های گرم ولنتاینی واقعاً مناسب است. دمای هوا در این کافه همیشه منفی ۶ درجه است. به همین خاطر باید لباس ‌های گرم بپوشید. اما در عوض می ‌توانید یک لیوان نوشیدنی گرم بنوشید و حال و هوایتان را عوض کنید. حتی می ‌توانید از سوپ‌ های گرم و خوشمزه این کافه سفارش دهید و یک قرار عاشقانه متفاوت را تجربه کنید.

آدرس: کیش- وصال جنوبی -وصال ۱

 

کافه لمیز

کافه لمیز کیش یکی از کافی شاپ‌ های بسیار معروف و زنجیره‌ای است که در تهران و سایر شهر ها هم شعبه دارد. این کافه به داشتن قهوه‌ های خوشمزه و خوش عطر و طعم خود شهرت دارد. در این کافه غذا های محلی هم سرو می ‌شود.

آدرس: مرکز خرید میکامال- طبقه همکف

 

کافه‌ های عربی در کیش

کافه لیالی یکی از کافه‌ های عربی در جزیره است که به خاطر آزاد بودن قلیان، چای و قهوه مراکشی شهرت دارد. البته از من می شنوید چای مراکشی همان نعنای دم کرده خودمان است. پس بهتر است یک نوشیدنی دیگر سفارش بدهید. انواع خوراکی‌ ها و غذا های عربی هم در کافه لیالی سرو می ‌شود. علاوه بر کافه لیالی کافه شیخ و کافه ضیافه نیز جزو کافه ‌های عربی جزیره هستند.

آدرس: بعد از مرکز خرید مرجان- آدرس کافه شیخ: جنب برج مینا و بازار بهکیش- آدرس کافه ضیافه: طبقه بالای کافه طهرون

 

کافه آناناس

کافه زیبای آناناس یکی از کافه‌ های زیبا در جزیره است که به خاطر طراحی منحصر به فرد خود و دارا بودن بخش‌ های مختلف چوبی، یک محیط پر انرژی و گرم است. این کافه برای افرادی که می ‌خواهند دور از هیاهو و شلوغی باشند، بسیار مناسب است. فاصله این هتل تا کشتی یونانی ‌ها و هتل ترنج هم کم است. پس اگر خواستید بعد از یک قرار عاشقانه، غروب آفتاب را در کنار کشتی یونانی بگذرانید، جای مناسبی است.

آدرس: کیش- کلبه هور -کافه آناناس

 

کافه باس مارین

در بین کافه ‌های متعدد و شلوغ کیش، کافه باس مارین یک کافه زیبا و منحصر به فرد است که چشم انداز ساحلی دارد. این کافه که یک فضای بسیار ساده و خودمانی دارد، برای قرار روز ولنتاین واقعاً مناسب است.

آدرس: جزیره کیش- انتهای خیابان مرجان ۹

 

کافه رستوران تایم لپس

در کافه رستوران تایم لپس می ‌توانید هیجان انگیزترین ولنتاین عمرتان را تجربه کنید. این کافه که علاوه بر صبحانه انگلیسی و ایرانی، انواع خوراکی‌ های خوشمزه، وافل، فروتین، نوشیدنی ‌های گرم و سرد و غذا های ایرانی و فرنگی را سرو می ‌کند. طرفداران بسیاری دارد. اگر هنوز جایی را برای یک قرار دو نفره در ولنتاین انتخاب نکرده‌اید، این کافه می ‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آدرس: کیش- کوروش برند سنتر- طبقه چهارم -کافه تایم لپس

 

کافه رین کیش

کافه رین در کنار پاساژ پردیس قرار گرفته و اگر از گشت و گذار را خرید کردن خسته شده باشید، می‌ توانید در آنجا یکی دو ساعتی بنشینید و غذا های محلی، غذا های ایرانی و نوشیدنی ‌های خوشمزه را امتحان کنید. خوبی این کافه این است که می ‌توانید از اینترنت رایگان آن هم استفاده کنید.

آدرس: جزیره کیش- بین خیابان فردوسی و رازی- روبروی پارک هنگام- پاساژ پردیس ۱- کافه رین

 

کافه میکافه

کافه میکافه هم یکی از کافه ‌های قلیانی کیش است که حالت کلبه مانند دارد. فاصله این کافه تا ساحل مرجانی بسیار کم است و یکی از شلوغ‌ترین جا های جزیره است. اگر برایتان مهم نیست که روز ولنتاین را در یک کافه شلوغ بگذرانید، این کافه هم گزینه مناسبی است. البته کافه میکافه در حیاط پشتی فضایی هم برای اسموکینگ دارد. منوی غذاها و نوشیدنی ‌های کافه هم خیلی گران است.

آدرس: کیش- انتهای بلوار هنر- میدان میکا -مقابل برج میکا

 

کافه فرآتی

کافه فراتی یک کافه روباز است که رو به دریا قرار گرفته و افرادی که می‌ خواهند در ساحل زیبای مرجان کیش، غروب آفتاب را تماشا کنند، معمولاً این کافه را انتخاب می ‌کنند. این کافه شبانه روزی است و دارای منوی متنوعی از غذا های ایرانی و فرنگی نیز هست. طراحی این کافه هم بسیار زیباست. زیرا از گل ‌ها و گیاهان طبیعی برای تزیین بخش‌ های مختلف آن استفاده شده است.

آدرس: کیش- بازار مرجان- کافه فراتی

 

کافه استخر

کافه استخر کیش که در هتل داریوش قرار گرفته، یکی از زیباترین، لوکس‌ترین و بی‌نظیرترین کافه‌ های روبازی است که در کشور وجود دارد. درست است که این کافه متعلق به هتل داریوش است. اما استفاده از آن برای عموم آزاد است. این کافه که در کنار استخر روباز هتل قرار گرفته، دارای منوهای گرانی است. بنابراین اگر از پس هزینه ‌ها برمی‌آیید، می ‌تواند انتخاب جذاب و مهیجی برای یک ولنتاین رؤیایی در کیش باشد.

آدرس: کیش- بلوار پارس- هتل داریوش -کافی شاپ استخر داریوش

 

کافه مارینا

کافه مارینا کیش برای افرادی مناسب است که می‌ خواهند کنار دریا بنشینند و ولنتاین را به گپ و گفتی عاشقانه تبدیل کنند. البته اگر هم عاشق هیجان باشید، می‌ توانید تفریحات دو نفره آبی مانند قایق سواری، پاراسل، جت اسکی، بنانا سواری، شاتل سواری و حتی اسکی روی آب را تجربه کنید. فضای کافه مارینا بسیار شیک و تمیز است و به خاطر داشتن دکوراسیون لوکس و زیبای خود، محل برگزاری مهمانی ‌ها و جشن‌ های کیشوندان است. این کافه که جزو کافه‌ های رده بالای جزیره است، دارای منوی متنوع و گرانی است.

آدرس: کیش -بلوار مرجان- مرجان ۷ -کافه مارینا

 

کافه میتا

کافی شاپ میتا یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین کافی شاپ‌ های جزیره است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است. این کافه شاپ دارای منوی بسیار کاملی از خوراکی ‌ها و نوشیدنی‌ های خوشمزه با قیمت متوسط است.

آدرس: جزیره کیش- خیابان فردوسی- مرکز خرید کیش

 

ولنتاین در جشنواره ‌های زمستانی کیش

فستیوال ‌ها و جشنواره‌ های کیش بهترین فرصت برای سفر به این جزیره زیبا هستند. اگرچه بیشتر فستیوال ‌های کیش در فصل بهار و تابستان برگزار می ‌شوند تا مسافران را برای رفتن به جزیره تشویق کنند، اما در فصل زمستان و بهمن ماه نیز جشنواره‌ های متعددی در جزیره برگزار می ‌شود.

این جشنواره ها به خاطر داشتن برنامه‌ های تفریحی، برگزاری کنسرت ‌ها، نمایش ‌ها و تئاتر های کمدی، برای گردشگران بسیار جذابند. در بعضی از کشتی ‌های تفریحی کیش، جشن ‌ها و برنامه ‌های شبانه برگزار می ‌شود که با موسیقی زنده و جشن و شادی همراه می ‌شوند. حتی بعضی از مراکز خرید کیش تخفیف ‌هایی را برای مسافران در نظر می ‌گیرند و این امکان را برای آن ها فراهم می‌ کنند تا خاطرات خوشی را در این جشنواره‌ ها برای خودشان رقم بزنند.

گروه ‌های موسیقی معروف و خوانندگان مطرح کشور نیز در جشنواره ‌های زمستانی، کنسرت برگزار می ‌کنند. افرادی که برای ولنتاین به کیش سفر کرده اند، می ‌توانند در کنسرت خواننده مورد علاقه خود شرکت کنند و لحظات عاشقانه خود را این گونه سپری کنند.

 

سخن آخر

گذراندن یک ولنتاین رؤیایی در کیش اصلاً کار دشواری نیست. به خاطر وجود کافه های زیبا در سراسر جزیره، امکان استفاده از تفریحات ساحلی، برگزاری جشنواره‌ ها و کنسرت ‌های متعدد در کیش، می ‌توانید بهترین و ماندگارترین ولنتاین را در جزیره تجربه کنید.

 

سؤالات متداول کاربران

کافه ترنج کیش یکی از زیباترین و گران‌ترین کافه‌ های جزیره است.

کافه دیاکو و کافه فراتی جزو کافه‌ های شبانه روزی کیش هستند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید