بهترین کشورها برای سفر در بهار را بشناسید!

جاذبه های گردشگری جهان‌گردی
بهترین کشورها برای سفر در بهار را بشناسید!

انتخاب بی نظیرترین مقاصد برای سفر در بهار سفر می تواند برای بسیاری از ما سخت باشد؛ چرا که این فصل هم به لحاظ زیبایی طبیعت، هم به لحاظ آب و هوایی یکی از بهترین فصول برای علاقمندان به گشت و گذار است. از آنجا که طبیعت در فصل بهار جلوه گری می‌ کند و زیبایی‌ های خود را به رخ تماشاگران می‌ کشد، بیشتر تورهای خارجی نیز در فصل بهار برگزار می‌ شوند و مسافران بهترین کشورها برای سفر در بهار را انتخاب می‌ کنند.

بهترین مقاصد برای سفر در بهار

اگر به دنبال بهترین کشورها برای سفر در بهار می‌ گردید، بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ چراکه قصد داریم چند کشور زیبا و جذاب را برای مسافرت در فصل بهار به شما معرفی کنیم که هم از لحاظ زیبایی و جاذبه‌ های طبیعی در بهار بی‌نظیر هستند، هم جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری زیادی دارند.

 

کشور ترکیه

ترکیه یکی از بهترین مقاصد برای سفر در بهار است. چراکه این کشور دارای آب‌ و هوای بسیار مناسبی بوده و از نظر مسافت نیز فاصله کوتاهی تا ایران دارد. حتی می‌ توان برای سفر به ترکیه از طریق مرزهای زمینی اقدام کرد.

فصل بهار در استانبول ترکیه از ماه مارس شروع می‌شود و تا ماه می ادامه دارد؛ بنابراین ایدال‌ ترین شرایط آب‌ و هوایی را می‌ توانید در طی این ماه‌ ها در سفر به استانبول ترکیه و سایر شهرهای ساحلی و زیبای آن تجربه کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که هزینه‌ های سفر در بهار به ترکیه کمی بالا می‌ رود. چراکه جزو فصل‌ های گردشگری محسوب می‌ شود.

ترکیه در بهار

کشور سنگاپور

سنگاپور نیز یکی دیگر از کشورهای آسیایی است که در فصل بهار از نظر زیبایی و شرایط جوی برای سفر بسیار مناسب است. البته هزینه‌ های سفر به سنگاپور بسیار بالا است. پس هنگام انتخاب بهترین مقاصد برای سفر در بهار، باید به بودجه خودتان هم توجه داشته باشید. معمولاً سنگاپور در طول فصل بهار بارش زیادی را تجربه نمی‌ کند. به همین خاطر در بهار می‌ توانید بدون نگرانی از بارش باران، در دمای حدود ۲۴ درجه سانتی‌گراد از زیبایی‌ های این کشور لذت ببرید.

سنگاپور در بهار

کشور تایلند

تایلند نیز یکی دیگر از کشورهای آسیای جنوب شرقی است که در صنعت گردشگری پیشرفت زیادی داشته است. بیشترین افرادی که برای سفر، کشور تایلند را انتخاب می‌کنند، به‌ صورت مجردی به این کشور سفر می‌کنند؛ اما نمی‌ توان گفت که تایلند برای سفر خانوادگی مناسب نیست. چراکه جزایر زیبای این کشور و جاذبه‌های طبیعی که دارد، برای افرادی که تصمیم دارند با خانواده سفر کنند هم مناسب است. دمای هوا در فصل بهار در تایلند بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی‌ گراد متغیر است. شما می‌توانید در فواصل بین ماه‌ های مارس تا آوریل به این کشور زیبا سفر کنید.

سفر به تایلند در بهار

کشور هندوستان

به دلیل اینکه کشورهای آسیایی ازلحاظ آب‌ وهوا شباهت زیادی به ایران دارند، فصل بهار در این کشورها برای سفر بسیار مناسب است. هندوستان نیز یک کشور آسیایی است که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران خارجی را به خود جلب می‌کند.

به خاطر اینکه آب‌ و هوا در بهار در کشور هندوستان بسیار مطبوع و مناسب است، این فصل جزو فصل‌ های گردشگری هند محسوب می‌ شود. فستیوال‌ ها و جشنواره‌ های بی‌ نظیری در طول این فصل برگزار می‌ شوند؛ بنابر این اگر قصد دارید با آداب‌ و رسوم مردم هندوستان آشنا شوید و در جشنواره‌ های رنگی و شاد هندوستان شرکت کنید، فصل بهار را از دست ندهید.

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
معرفی ارزانترین کشورها برای سفر

هند در بهار

کشور مالزی

هرچه از زیبایی‌ های کشور مالزی بگوییم، بازهم کم است. یک کشور آسیایی که توانسته از نظر اقتصادی شرایط خود را در بازارهای جهانی بهبود ببخشد و به یک کشور مدرن و پیشرفته تبدیل شود. همچنان دارای آداب‌ و رسوم انسان سنتی است و معابد و آثار تاریخی بی‌ نظیری دارد که برای هر گردشگری جذاب است.

شرایط آب‌ و هوایی مالزی هم در فصل بهار بی‌نظیر است. به همین خاطر می‌ توانید تجربه بهترین سفر را در آب‌ و هوایی معتدل و مطلوب در مالزی تجربه کنید. معمولاً بارش‌ های باران در مالزی در پاییز اتفاق می‌ افتند، اما نمی‌ توان گفت که اگر در بهار به مالزی سفر کنید، شاهد بارندگی نخواهید بود؛ بنابراین بهتر است با امکانات ضروری به مالزی سفر کنید.

 

مالزی در بهار

 

گرجستان یکی بهترین کشورها برای سفر در خرداد

گرجستان هم یکی از بهترین مقاصد برای سفر در بهار است. شهرهایی مانند تفلیس و باتومی که برای مسافران ایرانی شناخته‌ شده هستند، دارای شرایط آب‌ و هوایی بسیار خوبی در فصل بهار هستند. بهترین زمان سفر به این کشور از اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد است. البته در این فصل در گرجستان بارش‌های زیادی را مشاهده می‌کنید. به همین خاطر باید حتماً لباس مناسب به همراه داشته باشید.

 

کشور آذربایجان

کشور آذربایجان که در نزدیکی ایران قرار دارد، از نظر شرایط آب‌ و هوایی شباهت بسیاری به شهرهای شمال غربی ایران دارد. به همین خاطر توصیه می‌ شود اگر قصد دارید یک کشور همسایه و خوش آب‌ و هوا را برای سفر در بهار انتخاب کنید، آذربایجان را از قلم نیندازید. زیرا یک گزینه بسیار مناسب و خوش آب‌ و هوا است.

 

اذربایجان در بهار

ارمنستان بهترین کشور برای مسافرت در تابستان

کشور ارمنستان در فصل تابستان آب‌ و هوای بسیار گرمی دارد، اما افرادی که به این کشور سفرکرده‌ اند می‌ دانند بهترین زمان سفر به ارمنستان با توجه به شرایط آب‌ و هوایی این کشور، فصل بهار است. از نظر مسافت نیز ارمنستان فاصله زیادی با ایران ندارد. حتی می‌ توان به‌ صورت زمینی به این کشور سفر کرد.

ارمنستان در بهار

جزایر مالدیو

کشور مالدیو نیز از نظر آب‌ و هوایی دارای شرایط بسیار رؤیایی است. این کشور که از چندین جزیره کوچک و بزرگ تشکیل‌شده، در کنار اقیانوس آرام قرار دارد و به‌ عنوان بهشت استوایی شناخته می‌شود. بیشتر گردشگران خارجی، کشور مالدیو را برای سفرهای رمانتیک مانند ماه‌ عسل انتخاب می‌کنند.

چرا که در سواحل شنی زیبای این کشور تفریحات ساحلی می‌ تواند به خاطراتی تبدیل شود که هیچ‌ وقت از ذهن زوج‌ های جوان پاک نمی‌ شوند. همچنین آب‌ و هوای خوب این جزایر استوایی نیز جزو دلایل اصلی انتخاب مالدیو به‌عنوان مناسب‌ترین مقصد برای سفر در بهار است.

مالدیو در بهار

کشور چین

امپراتوری چین از لحاظ زیبایی‌ های طبیعت در فصل بهار بسیار بی‌نظیر است، اما این کشور دارای تاریخ کهنی است که می‌ تواند هر گردشگری را شیفته خود کند. معمولاً گردشگران خارجی که در فصل بهار به چین سفر می‌ کنند، علاوه بر طبیعت زیبایی این کشور حتماً از جاذبه‌های گردشگری این کشور مانند دیوار چین هم دیدن می‌کنند. بهترین زمان برای سفر به چین فصل اردیبهشت است.

 

چین در بهار

 بهترین کشور برای اولین سفر خارجی

اگر به فکر سفر خارجی هستید و نمی‌دانید که بهترین کشور برای اولین سفر خارجی کدام است، باید ابتدا به بودجه خودتان توجه کنید. چراکه این هزینه سفر است که گاهی اوقات شما را مجبور می‌کند تا یک کشور ارزان‌تر را انتخاب کنید.

اگر از نظر هزینه و بودجه سفر مشکلی ندارید، می‌توانید کشورهایی که دارای هزینه‌های بالایی هستند را انتخاب کنید. به‌طورکلی برای اولین سفر خارجی توصیه می‌ شود کشورهای همسایه را انتخاب کنید که از نظر آب‌ و هوایی هم در فصل بهار و سایر فصل‌های دیگر شباهت زیادی به ایران دارند.

اگر می‌ خواهید پا را فراتر نهید و به کشورهای اروپایی و آمریکایی سفر کنید، اول باید به شرایط دریافت ویزا توجه کنید. چراکه کشورهای اروپایی که عضو منطقه شنگن هستند، همگی نیاز به ویزا دارند. بعضی کشورهای آمریکایی هم همین‌ طور هستند. پس باید هزینه‌ های مربوط به دریافت ویزا را هم در نظر بگیرید. اگر با این تفاسیر تصمیم گرفته‌ اید که اولین مقصد سفر شما جزو کشورهای بدون ویزا باشد، توصیه ما به شما کشورهای زیر است.

  • ترکیه
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • عراق

البته بعضی از کشورهای دیگر هم هستند که در قاره آسیا، آفریقا و آمریکا وجود دارند که ایرانیان برای سفر به آن‌ ها نیازی به ویزا ندارند، اما بهتر است برای سفر خارجی کشورهای همسایه را انتخاب کنید که در این به قسمت آن‌ ها اشاره نمودیم.

مقاصد برای سفر در بهار

بهترین کشور برای سفر خانوادگی

کشورهای زیادی هستند که برای سفر خانوادگی مناسب هستند، اما می‌ توان از بین آن‌ ها هم می‌ توان کشورهای همسایه را نام برد هم می‌ توان به کشورهایی اشاره کرد که در قاره اروپا قرار دارند.

ترکیه

اولین کشور همسایه برای یک سفر خانوادگی کشور ترکیه است. شهرهای زیبای ترکی مانند وان، استانبول، کوش‌ آداسی، آنتالیا، بدروم، ازمیر و آلانیا جزو اصلی‌ ترین مقاصد گردشگری ایرانیان هستند که برای سفر به دنبال یک مقصد تاریخی و خوش آب‌ و هوا می‌گردند. اگر در مورد این کشور و جاهای دیدنی آن اطلاعی ندارید می توانید با مطالعه مطلب راهنمای سفر به آنتالیا و راهنمای سفر به استانبول تجربه سفری لذت بخش را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

با جاذبه های دیدنی ترکیه بیشتر آشنا شوید
لیست جاهای دیدنی ازمیر ترکیه (پر بازدیدترین و ارزان ترین)

کشور هلند

هلند یک کشور اروپایی است که از نظر زیبایی و آب‌ و هوا در جهان شهرت زیادی دارد. این کشور به داشتن مزارع گل لاله مشغول است و دارای جذاب‌ ترین جاذبه‌ های گردشگری در اروپاست. هلند برای یک سفر خانوادگی جزو مقاصد بی‌ نظیری است که می‌ توانید انتخاب کنید.

مقصد مسافرت در بهار

دبی

دبی یکی از کشورهای عربی است که در خاورمیانه واقع‌ شده و جزو کشورهای توریستی محسوب می‌ شود. اگر قصد دارید سفر به دبی دارید، بهترین ماه از اوایل فروردین تا اواخر اردیبهشت است. اگرچه دبی دارای سواحل زیبا و بی‌ نظیری است، اما لذت اقامت در هتل های لوکس این کشور و گشت‌وگذار در مراکز خرید بی‌ نظیر آن، می‌تواند برای هر خانواده‌ ای جذاب باشد.

بهترین کشور برای سفر در بهار

ایتالیا

اگر بخواهیم به جاهای دیدنی ایتالیا اشاره کنیم، آنقدر تنوع و فراوانی خواهید دید که با یک بار سفر بازدید از همه آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد شد. از آن‌جایی که ایتالیا بیشتر از ۷۵۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد، تفریحات آبی و ساحلی آن بی شک نیاز هر گردشگری را برطرف خواهد کرد. ‌از طرفی ایتالیا کشور معماری‌ها و بناهای رویایی است که دیدن آن‌ها هوش از سر هر بیننده‌ای می‌پراند.

درست است که فصل تابستان شلوغ‌ترین فصل ایتالیا از لحاظ گردشگری است ولی برخی از افراد ترجیح می‌دهند در جاهای خلوت به تفریح و گردش بپردازند در نتیجه فصل بهار بهترین فصل بازدید از اماکن تاریخی و معماری‌های جذاب ایتالیا است و به دلیل وجود گردشگران کم، می‌توانید به راحتی در کنار این بناها به عکاسی بپردازید. فصل اردیبهشت به دلیل بارش باران، طبیعت کشور ایتالیا برای تفریحات خانوادگی و گشت و گذار در کوه و دشت بسیار مناسب است. ولی اگر عاشق آب و آب بازی هستید، بهتر است ماه خرداد را برای سفر به ایتالیا انتخاب کنید چرا که در این موقع از فصل بهار، ایتالیا هم خلوت است و هم به دلیل نزدیکی تابستان، تفریحات آبی آن شروع می‌شود.

 

ایتالیا در بهار

فرانسه

دومین شهر بزرگ اروپا، فرانسه است و حتما در مورد برج ایفل معروف آن حرف‌هایی شنیده‌اید و یا چیزهایی دیده‌اید. آب و هوای فرانسه در قسمت‌های مختلف آن متفاوت است و این شما هستید که باید بر اساس مقصد سفر خود، بهترین زمان را برای مسافرت انتخاب کنید. ولی به طور کلی می‌توان گفت که فصل بهار متاسب‌ترین زمان سفر به فرانسه است البته اگر مقصدتان به غیر از پاریس باشد. بهتر است بدانید که آب و هوای فرانسه اغلب در فصل‌ بهار معتدل و مطلوب است. از طرفی برخی تخفیفات فصلی در فصل بهار در فروشگاه‌ها و مغازه‌های این منطقه برقرار می‌شود.

کشور فرانسه در بهار

یونان

اگر اهل هنر و تاریخ هستید، سفر به یونان می‌تواند تجربیات و احساسات شما را نسبت به هنر و جزئیات آن بیشتر کند چرا که بونان مهد فرهنگ و تمدن بسیار غنی است و این روز جاذبه‌های هنری و تاریخی، طبيعت زیبا و بناهای باشکوهی فراوانی در این کشور نهفته است.

زیبایی و سرسبزی یونان در فصل بهار وصف‌ناشدنی است، به طوری‌که در هر طرفی سر بچرخانید، درختانی با شکوفه‌های زیبا و رنگارنگ خواهید دید. از طرفی آب و هوای یونان نیز در این فصل معتدل و مناسب گردشگری است. خلوت بودن یونان در این فصل سبب می‌شود که هزینه‌های سفر شما به یونان در بهار کاهش یابد.

یکی از جزایر سرسبز یونان که طبیعتی تماشایی و بکر در بهار دارد، می‌توان به کورفو اشاره کرد. از طرفی سواحل شنی هلیسونیس و صخره‌های رنگارنگ سانتورینی زیبایی گردشگری در یونان در فصل بهار را دو چندان می‌کنند.

یونان در بهار

مکزیک

مکزیک نیز از آن دست شهرهایی است که جاذبه‌های تاریخی و دیدنی آن زبان‌زد خاص و عام است‌ و تجربه سفر به آن باید در لیست تجربیات هر شخصی باشد. آب و هوای مکزیک در اوایل فصل بهار خشک است ولی هر چه به اواخر آن نزدیک می‌شویم بر مقدار بارش افزوده شده و شما می‌توانید از طبیعت و مناظر زیبا و پارک‌های دیدنی مکزیک لذت ببرید.

کشور مکزیک در بهار

ژاپن

ژاپن که امروزه به شهر پیشرفته و مجهزی تبدیل شده است، توانسته است مقصد گردشگری بسیار خوبی برای مسافران داخلی و خارجی باشد. جزایر کوچک و بزرگ بسیاری در جای جای ژاپن قرار دارند که حتی بازدید از یکی از آن‌ها نیز حال و هوای شما را تغییر خواهد داد. ژاپن کشوری چهار فصل است و سفر در هر یک از چهار فصل به ژاپن می‌تواند مزایای خودش را داشته باشد.

فصل بهار در ژاپن با شکوفه‌های صورتی رنگ گیلاس شهرت جهانی پیدا کرده است. از آن‌جایی که تابش خورشید به طور کلی در چهار فصل بر این سرزمین مستقیم و طولانی است، بهار این کشور بسیار دیدنی و زیبا است. از طرفی از اواسط  اسفند تا اواخر اردیبهشت، ژاپنی‌ها غذاهای مخصوصی می‌پزند و در مناطق مختلف می‌فروشند. اگر علاقه‌مند به چشیدن طعم غذاهای ژاپنی هستید، سفر در فصل بهار می‌تواند تجربیات شما را از غذاهای ژاپنی افزایش دهد. از طرفی در فصل بهار به دلیل شروع به کار اکثر مشاغل، جشنواره‌های مختلفی در این کشور برگزار می‌شود که میتواند برای مسافران خارجی جالب باشد.

ژاپن در بهار

تایلند

از شگفتی‌های طبیعی و تاریخی تایلند همین‌قدر بگوییم که سالانه بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به این کشور سفر می‌کنند. کشور تایلند به دلیل قرارگیری در نزدیکی دریا آب و هوای مدیترانه‌ای دارد و در فصل‌های بهار و تابستان آب و هوای گرمی دارد.

بهتر است بدانید که میانگین دمای هوای تایلند در فصل بهار بین ۲۰ الی ۴۰ درجه سانتی‌گراد متغیر است. از طرفی بارش باران‌های موسمی سبب می‌شود تا مقدار رطوبت در این فصل به بالاترین حد خود برسد. در نتیجه اگر فصل بهار را برای مسافرت به تایلند انتخاب کردید، بهتر است به نواحی کم رطوبت آن از جمله شرق و شمال شرقی بروید. فصل بهار در تایلند همزمان با شروع جشنواره‌های ارواح و ویساکابوچا همراه است که بسیار دیدنی هستند. از طرفی شهر‌های بانکوک، خلیج تایلند و کوسامویی برای انجام تفریحات آبی در فصل بهار بسیار مناسب هستند.

تایلند در فصل بهار

سریلانکا

جاذبه‌های طبیعی و دیدنی سریلانکا بسیار زیاد است و از طرفی تفریحات آبی آن نیز محبوب گردشگران است ولی در فصل بهار به دلیل رطوبت زیاد هوا، نمی‌توان از جاذبه‌های طبیعی و یا تفریحات آبی این جزیره بازدید کرد ولی فصل بهار برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی این جزیره مناسب است. از طرفی به دلیل کمبود مسافر در این فصل، هزینه‌های سفر به سریلانکا در فصل بهار کمتر است.

سریلانکا در بهار

اسپانیا

اسپانیا که در لیست زیباترین کشورهای اروپایی قرار دارد، به دلیل داشتن جاذبه‌های دیدنی متنوع همه ساله میلیون‌ها گردشگر به اسپانیا سفر می‌کنند. آب و هوای اسپانيا در فصل بهار معتدل و مقدار بارش زیاد است. خوشبختانه شما می‌توانید در فصل بهار از تمامی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری اسپانیا بازدید کنید.

اسپانیا در فصل بهار

کلمبیا

سواحل اقیانوس آرام، سواحل کارائیب، رشته کوه آند، جنگل‌های بارانی آمازون و دشت‌های بیابانی از جمله دلایل سفر گردشگران به کلمبیا هستند. به دلیل نزدیکی کلمبیا با خط استوا، میانگین دمای هوا در این کشور گرم و خشک است. از آن‌جایی که برف‌های زمستانی در فصل بهار آب می‌شوند، دیدن رودخانه کلمبیا که با مرکز تجمع بزرگ‌ترین آبشارهای این قاره ختم می‌شود را در این فصل امکان‌پذیر می‌سازد. البته شما می‌توانید در فصل بهار از درخت‌های نخل بازدید کنید و یا خودتان را به صرف خوردن شکلات‌های داغ و خوش‌مزه در خیابان مهمان کنید‌‌.

کشور کلمبیا در فصل بهار

جزیره فوگو کانادا

تقریبا می‌توان گفت که جزیره فوگو کانادا یکی از دورترین نقطه‌های زمین و در لیست چهار گوشه دنیا قرار دارد. اگر این مقصد را برای گردشگری در فصل بهار انتخاب کردید، باید مهمان‌ خانه آن اقامت کنید. این مهمان خانه به صورت سرتاسری به اقیانوس زیبا منظره دارد و شما می‌توانید بازی نهنگ‌های غول پیکر درون آب را مشاهده کنید. از طرفی این اقامتگاه دارای دهکده ماهیگیری و پیس مخصوص دوچرخه سواری دارد که هیجان سفر شما را دو چندان می‌کند.

جزیره فوگو کانادا

آمازون پرو

طبیعتا گشت و گذار در جنگل‌های زیبای آمازون آن هم در مسیر رود پرو می‌تواند از جمله آرزوهای تعداد زیادی از گردشگران باشد به خصوص اگر فصل بهار را برای این سفر هیجان‌انگیز انتخاب کنید. در اطراف رود شما می‌توانید از حیوانات مختلفی نظیر دلفین‌های صورتی، طوطی‌های قرمز و میمون‌های ساکی دیدن کنید.

آمازون پرو

جزایر سیشل

آب و هوای جزایر سیشل در فصل بهار بسیار خنک و مطبوع است و برای انجام تفریحات ساحلی در این جزایر بسیار مناسب است. صخره‌های گرانیتی در اطراف سواحل، لاک‌پشت‌های تازه متولد شده، شن‌های نرم، درختان بلند کوکو، ماهی‌های استوایی و … از جمله شگفتی‌های مختص به این جزایر هستند که در فصل بهار در انتظار شما است.

جزایر سیشل

مراکش

از قصد سفر خارج از کشور در فصل بهار دارید، مراکش در لیست بهترین کشور برای سفر بهاری قرار دارد. بازدید از خانه‌های محلی مراکش در کنار معاشرت با مردم خونگرم آن لذت سفر بهاری شما را دو چندان می‌کند.

مراکش در بهار

ماداگاسکار

ماداگاسکار که در شرق آفریقا واقع شده است؛ باغ وحشی از حیوانات گوناگون را درون خود جای داده است که شما می‌توانید با سفر در فصل بهار به این جزیره گونه‌هایی نادر از حیوانات را مشاهده کند.

ماداگاسکار در بهار

اسوالبارد

آفتاب خروشان اسوالبارد از جمله ویژگی‌های معروف این جزایر در فصل بهار است. مجمع الجزایر اسوالبارد در جنوب نروژ واقع شده اند که شما می‌توانید فعالیت‌های مختلفی از جمله پیاده روی و یا قایق‌سواری روی آیسبرگ و یا بازدید از حیوانات قطب جنوب را در فصل بهار در این جزایر انجام دهید.

 

نامیبیا

آب و هوای نامیبیا در فصل بهار معتدل و خنک است و از طرفی هزینه‌های سفر کمتر است که همین موضوع می‌تواند هیجان شما را برای دیدن گونه‌های مختلف جانوران این منطقه بیشتر کند.

 

کلام پایانی

بهترین مقاصد برای سفر در بهار کشورهایی هستند که در نزدیکی ایران قرارگرفته‌ اند. چرا که از نظر آب‌ و هوایی دارای شرایط بسیار مناسبی هستند. ترکیه، گرجستان، آذربایجان و کشورهای آسیای جنوب شرقی مقاصد مناسبی هستند. اگر به فکر سفر در بهار هستید و می‌ خواهید یک مقصد مناسب برای سفر خانوادگی را انتخاب کنید، توصیه ما به شما کشورهایی چون دبی و ترکیه هستند. اگر به فکر سفر به اروپا هستید هلند را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

 

پرسش های متداول شما

بهترین زمان برای سفر به کشور ترکیه، فصل بهار و تابستان است.

کشورهایی مانند گرجستان، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان بهترین مقاصد برای سفر بهار هستند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید