بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان

از سفر بدانید امارات جاذبه های گردشگری جهان‌گردی دبی
بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان

دبی یکی از شهرهای لوکس و پر از جاذبه‌های گردشگری است که به یکی از مقاصد تفریحی، گردشگری و بهترین مراکز خرید برای ایرانیان تبدیل شده است چرا که بعد مسافت جغرافیایی و دریافت ویزا برای مسافرت به دبی، برای ایرانیان سختی چندانی ندارد. از آن‌جایی که هیچ سفری بدون مراجعه به مراکز خرید صورت نمی‌پذیرد در نتیجه در سفر و خرید بلیط هواپیما دبی نیز حتما به دو الی چند مرکز خرید مراجعه می‌کنید.

بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان

از جمله جاهای دیدنی دبی مراکز خرید آن است به خصوص اگر به بازارگردی و خرید علاقه خاصی داشته باشید. دبی مراکز خرید گوناگون و زیادی دارد که هر یک از آن‌ها به تنهایی می‌تواند تجربه جالبی از سفر دبی برایتان رقم بزند چرا که ضمن خرید شما می‌توانید از بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان و دیگر امکانات و تفریحات مراکز خرید استفاده کنید.

وافی مال WAFI Mall

یکی از مراکز خرید منحصربه‌فرد و متفاوت در بین بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان، وافی مال می‌باشد که به سبک مصری و در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این مرکز خرید طراحی هرمی شکل آن و داشتن مجسمه‌های شگفت‌انگیز ابوالهول است. از طرفی سقف شیشه‌ای و آثار هنری موجود در مرکز خرید نگاه هر بیننده‌‌ای را به خود جذب می‌کند. این مجموعه ستون‌هایی دارد که نشان‌دهنده تصاویر فرعنه، اهرام مصر و … هستند‌.

شما می‌توانید در این مرکز خرید، کالا‌های متنوعی را پیدا کنید و البته می‌توان گفت که وافی مال به طور کلی دارای ۳۵۰ فروشگاه صنایع دستی، دکور، پوشاک و … دارد. این مجموعه چهار طبقه بوده و شما می‌توانید مراکز مختلف سلامتی و آب‌گرم، سینمای سه بعدی، شبیه‌ساز ترن هوایی و یک هزارتوی زیبا که از کریستال ساخته شده است؛ پیدا کنید. از دیگر امکانات وافی مال می‌توان به فودکورت آن اشاره کرد که نزدیک به ۳۰ رستوران و کافه را پوشش می‌دهد. شما در فودکورت این مرکز خرید می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین‌المللی را پیدا کنید.

مرکز خرید وافی مال بخشی از یک مجموعه بزرگ است که دارای هتل لوکس و مجللی به اسم هتل رافلز است. از دیگر امکانات آن می‌توان به پارکینگ و وای فای رایگان اشاره کرد.

  • آدرس مرکز خرید وافی مال: دبی، ام هریر ۲، خیابان عود میثا
  • ساعت فعالیت مرکز خرید وافی مال: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه، ۱۰ صبح تا ۱۲ شب در روز‌های شنبه و جمعه
  • مسیر دسترسی: برای دسترسی به این مجموعه، می‌توانید از ایستگاه دبی هلث کیر سیتی (Dubai Healthcare City Metro Station) استفاده کنید چرا که نزدیک ترین ایستگاه مترو به وافی مال است.

وافی مال WAFI Mall

مرکز خرید ابن‌بطوطه Ibn Battuta Mall

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که بتوانید در کنار خرید خود به انجام کارهای تفریحی بپردازید، مرکز خرید ابن‌بطوطه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاید در ابتدای ورود به این مجموعه، حس آشنایی داشته باشید چرا که طراحی ظاهری و نقش و نگار‌های روی دیوار‌های آن بسیار شبیه به مجموعه‌های تاریخی شهر اصفهان هستند. نام این مرکز خرید بر اساس نام کاشف عرب آن یعنی ابن‌بطوطه نام‌گذاری شده است.

این مرکز خرید از ۶ بخش یا سالن تشکیل شده است که طراحی هر یک از آن‌ها، الهام گرفته شده از مناطقی است که ابن‌بطوطه در طول زندگی خود به آن‌جاها سفر کرده است. نام این شش محوطه در صورت حرکت از شمال به جنوب مرکز خرید به این صورت است؛ حیاط چین، حیاط هند، حیاط پرشیا، حیاط مصر، حیاط تونس، حیاط آندولوسی.

مرکز خرید ابن‌بطوطه دارای ۲۷۰ فروشگاه، حدود ۵۰ رستوران، ۲۱ سالن سینما و پارکینگی با مساحت تقریبی ۵۲۱ هزار مترمربع و ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ ماشین است که فروشگاه‌های آن محصولات مختلفی از جمله لوازم آرایشی، مبلمان، برند‌های بین‌المللی مد، لوازم جانبی، دکوراسیون منزل، شرکت‌های الکترونیکی و … ارائه می‌دهند. با این اوصاف مرکز خرید ابن‌بطوطه جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید در دبی محسوب می‌شود که این امکان وجود ندارد که شما دست خالی از این مجموعه بیرون بیایید چرا که هر کالایی و با هر قیمتی، چه ارزان و چه گران، می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

این مرکز خرید در خیابان شیخ زائد و بین دو جزیره جمیرا و پالم جبل علی قرار دارد و شما می‌توانید پس از لذت بردن از این دو جزیره تفریحی، به انجام خرید خود در این مجموعه بپردازید.

خوشبختانه در این مرکز خرید علاوه بر بودن فروشگاه‌های تجاری، مراکز تفریحی نیز نظیر بولینگ، مرکز سرگرمی فان سیتی، سینمای مدرن، مرکز تفریحی اسکای زون، رستوران و کافه‌های متنوع وجود دارد و شما می‌توانید در کنار خرید، تجربه تفریحات جالب نیز داشته باشید. ناگفته نماند که سه هتل پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره در نزدیکی مرکز خرید ابن‌بطوطه قرار دارد. پارکینگ و وای فای رایگان از دیگر امکانات این مجموعه بزرگ است.

  • آدرس مرکز خرید ابن‌بطوطه: دبی، جبل علی، خیابان شیخ زائد
  • ساعت فعالیت مرکز خرید ابن‌بطوطه: همه روزه و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • مسیر دسترسی: شما می‌توانید با متروی ایستگاه ابن‌بطوطه که درست در کنار مرکز خرید قرار دارد، به این مجموعه دسترسی پیدا کنید‌.

مرکز خرید ابن‌بطوطه  Ibn Battuta Mall

امارات مال  Mall of the Emirates

مرکز خرید امارات در لیست یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان قرار دارد که با داشتن مساحتی حدود ۲۳۴ هزار مترمربع، پس از دبی مال و سیتی استارز مصر، سومین مرکز خرید بزرگ در خاورمیانه است. امارات مال به داشتن محل زندگی مخصوصی برای پنگوئن‌ها و بزرگ‌ترین زمین سرپوشیده اسکیت روی یخ مشهور است. این مرکز خرید عظیم کانون تجمع بیش از ۶۳۰ فروشگاه بین‌المللی مختلف با برند های لوکس از جمله برشکا، لوویس وینتون، پرادا، چنل و … است.

پروژه ساخت مرکز خرید امارات در ۲۰۰۳ میلادی شروع و در ۲۰۰۵ میلادی به اتمام رسید. این مجموعه با داشتن فودکورتی مجلل از جمله ۹۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی در کنار مراکز بزرگ خرید، به یکی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در دبی تبدیل شده است.

در امارات مال مغازه‌های مختلفی از جمله پوشاک، وسایل الکترونیکی، طلا، عطر، ساعت، اثاثیه منزل، لوازم آرایشی و … یافت می‌شود. بهتر است بدانید که مجموعه‌‌های مختلفی از خاص‌ترین تفریحات دبی نیز در امارات مال وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن‌های بازی، سالن‌های بولینگ، سینمای سینستار و … اشاره کرد. البته تجربه ساختن آدم‌برفی، سورتمه سواری، اسکی، اسنوبرد و .‌‌.. از دیگر تفریحات لذت بخش در شهر برفی این مرکز خرید است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

خوشبختانه این مرکز خرید با یکی از جاذبه‌های دیدنی دبی یعنی نخل جمیرا حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد و شما می‌توانید از انجام تفریحات و البته خرید در هر دو مجموعه لذت ببرید. البته برج خلیفه، پارک آبی آتلانتیس، مرکز خرید دبی، آب نمای دبی و ‌‌‌… در نزدیکی امارات مال هستند و شما پس از گشت و گذار در این مجموعه می‌توانید به این جاذبه‌ها بروید.

  • آدرس امارات مال: دبی، البرشا، خیابان شیخ زائد
  • ساعات فعالیت امارات مال: روز‌های دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: متروی امارات مال در نزدیکی مرکز خرید امارات واقع شده و راحت‌ترین راه دسترسی به این مجموعه به شمار می‌رود. البته شما می‌توانید از اتوبوس‌های مخصوص گردشگران نیز برای رفتن به آن‌جا استفاده کنید. سرویس اتوبوس امارات مال، یکی دیگر از راه‌های دسترسی به این مجموعه است.

امارات مال  Mall of the Emirates

دبی مال The Dubai Mall

دبی مال ضمن این که در لیست بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان قرار دارد، بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان نیز به شمار می‌رود. به خصوص این که در منطقه مرکزی شهر دبی واقع شده و شما می‌توانید به راحتی و با وسایل نقلیه عمومی به آن‌جا دسترسی پیدا کنید. مرکز خرید دبی قسمتی از پروژه عظیم برج خلیفه است و بر همین اساس نیز فاصله کمی با بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه دارد.

این مرکز خرید در ۴ طبقه ساخته شده و بیشتر از ۱۲۰۰ فروشگاه متنوع دارد. البته بهتر است این گونه بگوییم که دبی مالی، مجموعه‌ای فراتر از یک مرکز خرید ساده است و شامل امکانات و مراکز تفریحی مختلفی از‌جمله باغ‌وحش زیر آب، پیست اسکی، فواره‌های دبی، سینما، رستوران‌های مختلف، پارک موضوعی و از همه مهم‌تر فروشگاه‌هایی با برند‌های لوکس و بین‌المللی است.

بهتر است بدانید که بزرگ‌ترین بازار طلای سرپوشیده جهان در دبی مال قرار دارد. البته آکواریوم دبی مال از جمله مواردی است که گردشگران زیادی را به بازدید و گشت و گذار در دبی مال ترغیب می‌کند. آکواریوم دبی مال بزرگ‌ترین آکواریوم سرپوشیده جهان است که در مخزن ۱۰ میلیون لیتری آن حدود ۳۳ هزار جانور آبزی و ۲۰۰ گونه حیوانی جای گرفته است‌.

دبی مال دارای دو فودکورت و با حدود ۲۰۰ رستوران و کافه است و در نتیجه حیف است که در سفر به دبی، از مشهورترین مرکز خرید دبی یعنی دبی مال بازدید نکنید.

از دیگر بخش‌های بسیار معروف دبی مال، خیابان فشن آن است که کانون تجمع انواع برند‌های معروف و مطرح دنیا است. برند‌هایی نظیر ورساچه، گوچی، نایک، شانل، دیور و … که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارند. بخش سوق در دبی مال از دیگر موارد مشهور این مرکز خرید است که در لغت به معنای بازارهای سنتی عربی است. این بازار که در طبقه همکف قرار دارد، سبک پوشش، فرهنگ و علایق مردم سنتی عرب را به تصویر کشیده است.

  • آدرس دبی مال: دبی، بعد از برج خلیفه، خیابان شیخ زائد
  • ساعات فعالیت دبی مال: روز‌های دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: متروی دبی مال نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید است.

دبی مال The Dubai Mall

نخیل مال Nakheel Mall

از دیگر مراکز خرید دبی برای ایرانیان نخیل مال است که در مرکز جایزه پالم جمیرا قرار گرفته که دارای مراکز خرید، غذا و سرگرمی است. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌هایی با برند‌های محبوب و با قیمت بسیار گران است. نخیل مال حدود ۳۰۰ فروشگاه مختلف از جمله فروشگاه‌های صفورا، اچ اند ام و … سالن ترامپولین، سینمای VOX و سرزمین بازی Fabyland دارد.

فودکورت مجلل The Eatry در این مجموعه قرار دارد که شامل چندین رستوران معروف است. این فودکورت، دارای رستوران‌هایی با فضای باز است که در طبقه بالایی آن و به نام The Rooftop قرار دارد.

  • آدرس مرکز خرید نخیل: دبی، پالم جمیرا، ال هیلالی
  • ساعات فعالیت مرکز خرید نخیل: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: قاط نزدیک به این مرکز خرید، قطار پالم مونوریل است.

نخیل مال Nakheel Mall

سیتی سنتر دیره City Centre Deira

اگر به دنبال مرکز خریدی کاربردی در دبی می‌گردید، سیتی سنتر دیره یا مرکز خرید دیرا که یکی از قدیمی‌ترین و بهترین پاساژها و مراکز خرید دبی برای ایرانیان است، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد چرا که در این مرکز می‌توانید فروشگاه‌های مختلفی از جمله لباس، زیورآلات، لوازم الکترونیکی و ..‌. که همگی از برندهای معتبر هستند، پیدا کنید. فروشگاه‌های قدیمی فرش، ترمه و ابریشم نیز در این منطقه یافت می‌شود.

سیتی سنتر دیره علاوه بر داشتن ۳۷۰ فروشگاه تجاری که محصولاتی با قیمتی پایین‌تر از دیگر مراکز خرید ارائه می‌دهند، دارای یک سالن بولینگ،یک سالن سینما و یک مرکز بازی کودکان با نان سیاره جادویی دارد. البته شما در طبقات بالاتر این مرکز خرید می‌توانید از فودکورت و رستوران‌های آن نیز بهره‌مند شوید.

  • آدرس سیتی سنتر دیره: دبی، پورت سعید
  • ساعات فعالیت سیتی سنتر دیره: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: شما می‌توانید از طریق ایستگاه متروی شماره ۲ سیتی سنتر، به مرکز خرید دیرا دسترسی پیدا کنید‌.

سیتی سنتر دیره City Centre Deira از بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان

برجمان سنتر BurJuman Centre

از دیگر مراکز مجلل خرید در دبی که دارای برند‌های برتر جهانی است، برجمان سنتر نام دارد. مرکز خرید لوکس برجمان دارای بوتیک‌های طراحان مشهور از جمله کالوین کلین و هرمس است. البته این مرکز خرید با داشتن مرکز سرگرمی سیاره جادویی و سینما، مرکزی برای تفریح و سرگرم شدن کودکان نیز فراهم کرده است.

از دیگر امکانات برجمان سنتر می‌توان به داشتن ۵۱ مرکز غذایی، رستوران و کافه اشاره کرد که به عنوان محلی برای استراحت پس از خرید به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که برجمان سنتر مجموعه‌ای از برندهای لوکس را در کنار هم گردآورده است که البته قیمت پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تری دارند.

  • آدرس مرکز خرید برجمان: دبی، المنخول، خیابان خلید بن الوالد
  • ساعات فعالیت مرکز خرید برجمان: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: شما می‌توانید از طریق ایستگاه متروی برجمان به این مرکز خرید بروید.

برجمان سنتر BurJuman Centre

مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall

مرکز خرید مرکاتو که به سبک ایتالیایی ساخته شده است، بهشتی برای عاشقان خرید به شمار می‌رود. این مرکز خرید که به شکل یکی از شهرهای مدیترانه‌ای ایتالیا ساخته شده است، به یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان تبدیل شده است. نام این مجموعه نیز در زبان ایتالیایی به معنای بازار است.

مرکز خرید مرکاتو محصولات متنوعی را در قالب بیش از ۱۲۰ فروشگاه مختلف عرضه می‌دهد. شما با خرید در این مجموعه حس می‌کنید که در خیابان‌های ایتالیا قدم برمی‌دارید چرا که میدان‌های زیبا و خیابان‌های رنگارنگ این مجموعه، همگی با الهام گرفتن از معماری ایتالیایی ساخته شده‌اند.

این مجموعه همچنین دارای یک مرکز سرگرمی با نام فان سیتی و یک شعبه سینمای VOX با ۷ سالن برای سرگرمی و ایجاد تفریح برای کودکان است. البته ناگفته نماند که برخی از رستوران‌های این مرکز خرید نیز از جمله رستران‌های Shake Shack یا ECCO غذایی به سبک ایتالیایی به شما ارائه می‌دهند. البته به غیر از رستوران‌های ایتالیایی، رستوران‌های دیگر ملل نیز همانند ایران در مرکز خرید مرکاتو یافت می‌شود.

  • آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی، جمیرا، خیابان جمیرا بیچ
  • ساعات فعالیت مرکز خرید مرکاتو: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: ایستگاه متروی سبز رنگ با نام ال قوبانیا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید است.

مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall

مرکز خرید سیتی واک City Walk

مرکز خرید سیتی واک، تجربه خرید در فضای باز را برای شما فراهم می‌سازد. این مرکز طولانی ترین خیابان خرید در دبی است که دارای مغازه‌هایی بسیار بزرگ و با محصولات متنوع است. قیمت محصولات ارائه شده توسط مغازه‌های این مرکز خرید متفاوت است و در همه رده‌های قیمت یافت می‌شود. از جمله ویژگی‌های جذاب مرکز خرید سیتی واک می‌توان به نمای ظاهری و خیابانی آن اشاره کرد که در بین ساختمان و برج‌های بسیار بلند و در کنار برج بلند خلیفه قرار گرفته است.

خوشبختانه در این مرکز خرید هر نوع محصولی نظیر عسل و مواد غذایی دیگر تا لباس و پوشاک یافت می‌شود. همچنین برای رفع خستگی رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز سرگرمی وجود دارد.

  • آدرس مرکز خرید سیتی واک: دبی، الوصل
  • ساعات فعالیت مرکز خرید سیتی واک: روزهای دوشنبه تا جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای شنبه و یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب‌

مرکز خرید سیتی واک City Walk از بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان

اوت لت مال دبی Dubai Outlet Mall

یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان، اوت لت مال دبی است که به یکی از مراکز خرید پرطرفدار در دبی تبدیل شده است‌. این مرکز در سال ۲۰۰۷ میلادی تأسیس شده است‌. علت پرطرفدار بودن این مرکز خرید به دلیل وجود تخفیف و قیمت‌های باورنکردنی و البته خریدهای به صرفه است. این مرکز خرید دارای حدود ۲۴۰ فروشگاه مختلف است که لباس‌های مختلف زنانه و مردانه و همچنین کودکانه و البته در برندهای معروف نظیر ورساچه، دی‌اند‌جی و … عرضه می‌شود‌. برخی دیگر از این فروشگاه‌ها نیز به فروش صنایع دستی، عطر و ادکلن، لوازم الکترونیکی، مبلمان، جواهرات و … اختصاص يافته است.

فروشگاه‌های اوت لت مال دارای حدود ۱۲۰۰ برند مختلف هستند که کمتر کسی پیدا می‌شود که دست خالی از این مرکز خرید بیرون بیاید. از دیگر امکانات اوت لت مال می‌توان به داشتن مراکز تفریحی و سرگرمی، رستوران، فودکورت و محل بازی کودکان اشاره کرد. توجه داشته باشید که اغلب اجناسی که در فروشگاه‌های اوت لت مال دبی عرضه می‌شوند از مغازه‌هایی جمع‌آوری شده اند که در طی فصل‌های مختلف در آن‌ها فروش نرفته است. در نتیجه این مرکز خرید با داشتن مغازه‌های مختلف و با قیمت به صرفه مکانی مناسب جهت تهیه سوغاتی برای عزیزانتان است.

  • آدرس مرکز خرید اوت لت مال دبی: دبی، خیابان العین، مسیر ۶۶
  • ساعات فعالیت مرکز خرید اوت لت مال دبی: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به اوت لت مال دبی، ایستگاه المنهاد ۲ است. البته شما می‌توانید از اتوبوس‌های خطوط ۶۶ و ۶۷ برای دسترسی به این مرکز خرید استفاده کنید. ضمن این که اوت لت مال دارای سرویس‌های رایگان اتوبوس و سرویس شاتل است که از هتل‌های مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

اوت لت مال دبی Dubai Outlet Mall

مارینا مال دبی Dubai Marina Mall

مارینا مال دبی در منطقه گردشگری دبی مارینا قرار گرفته است و تنها یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. مارینا مال دبی در سال ۲۰۰۸ میلادی افتتاح شده است و دارای ۱۶۰ فروشگاه بوده که در آن‌ها کالاهای مختلفی نظیر لوازم برقی، کیف و کفش، طلا و جواهرات، لوازم برقی و … به فروش می‌رسد. البته در لیست پاساژ‌های مارینا مال، فروشگاه‌هایی مثل مانگو، پینکو، بیانده و … محصولاتی ارزان‌قیمت عرضه می‌کنند.

مارینا مال دبی با داشتن طراحی زیبا و چشم‌نواز سقف، استفاده از معماری عربی و مدرن، داشتن فواره‌های موزیکال و از همه مهم‌تر نزدیک بودن آن به ساحل جمیرا به یکی از مراکز پرطرفدار گردشگری تبدیل شده است. از طرفی شما می‌توانید در مارینا مال دبی کافه و رستوران‌هایی پیدا کنید که در فضای باز قرار دارند و شما می‌توانید حین غذا خوردن از مناظر لذت بخش ساحل مارینا استفاده کنید.

  • آدرس مرکز خرید مارینا مال: دبی، خیابان شیخ زائد، خروجی ۳۲
  • ساعات فعالیت مرکز خرید مارینا مال: روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
  • مسیر دسترسی: مرکز خرید مارینا مال دبی در نزدیکی دو ایستگاه متروی DMCC و  Sobha Realty قرار دارد.

مارینا مال دبی Dubai Marina Mall

دبی هیلز مال Dubai Hills Mall

دبی هیلز مال یکی از مراکز خرید جدید در دبی است که در سال ۲۰۲۲ میلادی افتتاح شده است. از آن‌جایی که این مرکز خرید مدرن در محیطی سرسبز و پر زرق‌ و برق قرار گرفته است، به یکی از از جاذبه‌های دیدنی دبی تبدیل شده است. حدود ۶۵۰ مغازه در این مجموعه وجود دارد که توسط برند‌های مطرحی گردانده می‌شود. از طرفی خرده‌فروشی‌های زیادی از برندهای برتر از جمله سفورا، دایسا، پوما، زارا و ..‌. در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دبی هیلز مال وجود ترن هوایی بسیار سریع در داخل مرکز خرید است. وجود سالن‌های سینما با بزرگ‌ترین صفحه نمایش در دنیا و پارک‌های بازی و یا زمین‌های بازی نظیر بسکتبال، تنیس و … از دیگر ویژگی‌های های جالب این مرکز هستند‌.

  • آدرس مرکز خرید دبی هیلز مال: دبی، تقاطع جاده الخیل و ام سقیم
  • ساعات فعالیت مرکز خرید دبی هیلز مال: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، روزهای جمعه و شنبه از ۱۰صبح تا ۱۲ شب
  • مسیر دسترسی: دبی هیلز مال در منطقه‌ای از دبی قرار گرفته است که هر کسی در هر جایی باشد به راحتی می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند.

دبی هیلز مال Dubai Hills Mall از بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان

سخن آخر

مراکز خرید دبی برای ایرانیان فروشگاه‌های متنوع و بزرگی دارند که محصولات برند‌های مطرح و برتر در آن‌ها به فروش می‌رسد که ضمن آن با داشتن معماری‌ها و البته مراکز تفریحی به یکی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دبی تبدیل شده اند. شما با بازدید از این مراکز می‌توانید ضمن داشتن تجربه لذت‌بخش از خرید، با دیدنی‌های جالب و شگفت‌انگیز این مراکز آشنا شوید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید