ارزان ترین و بهترین زمان سفر به دبی

از سفر بدانید امارات جهان‌گردی دبی
ارزان ترین و بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی، به هدف شما از سفر بستگی دارد. البته شما در هر فصلی که به دبی سفر کنید این شهر افسانه‌ای پر از زرق و برق، می ‌تواند شما را شگفت زده کند. سواحل زیبا و جزایر مصنوعی دبی، آسمان خراش ‌های سر به فلک کشیده و مراکز خرید لوکس در کنار تمام عجایبی که در این شهر زیبا می ‌بینید، همه و همه سفر به دبی را برای شما به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل می‌ کنند.

هدف شما از سفر به دبی چیست؟

قبل از پاسخ دادن به این سؤال که بهترین زمان سفر به دبی و خرید بلیط هواپیما دبی چه موقعی است، بهتر است اول پاسخی برای این سؤال پیدا کنیم که هدف شما از انتخاب دبی به عنوان مقصد سفر چیست؟

آیا می‌ خواهید از آب و هوای گرم دبی لذت ببرید یا می ‌خواهید در جشنواره‌ های تخفیف مراکز خرید مدرن شرکت کنید؟ شاید می ‌خواهید در فستیوال زمستانی دبی وقت بگذرانید و یا فقط برای دیدن جاذبه‌ های گردشگری دبی به این کشور سفر می ‌کنید؟هر یک از پاسخ‌ ها را که انتخاب کنید، روی پاسخ سؤال اول یعنی بهترین زمان سفر به دبی چه موقعی است، تأثیر می ‌گذارد. برای اینکه راحت ‌تر بتوانید تصمیم بگیرید چه موقعی به دبی سفر کنید به صورت اختصاصی به تمامی این موارد می ‌پردازیم تا شما بر اساس هدف خود، بهترین زمان را برای خرید بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر رؤیایی، انتخاب کنید.

 

بهترین زمان سفر به دبی برای تفریحات ساحلی

دبی که در عمارت متحده عربی قرار گرفته به خاطر دارا بودن آب و هوای گرم و شرجی شهرت دارد. سواحل زیبای دبی و جزایر مصنوعی دبی برای جذب گردشگران بیشتر ساخته شده‌اند. مقامات دبی امکانات بی‌نظیری مانند انواع ورزش ‌های آبی را در کنار ساحل فراهم نموده‌اند. بنابراین افرادی که می ‌خواهند لذت شنا کردن در سواحل زیبای دبی را تجربه کنند و از تفریحات آبی لذت ببرند، بهتر است در فروردین و اردیبهشت یعنی فصل بهار به دبی سفر کنند.

درست است که دمای هوا در تابستان برای آب تنی و شنا بسیار مناسب است. اما رطوبت و گرمای زیاد هوا لذت مسافرت را از بین می ‌برد. در زمستان نیز دمای آب به اندازه کافی برای شنا مناسب نیست. پس بهتر است در فصل بهار به دبی سفر کنید که دمای هوا تقریباً ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد است و بهترین فرصت برای لذت بردن از سواحل زیبای دبی است.

بهترین زمان سفر به دبی برای تفریحات ساحلی

بهترین زمان سفر به دبی برای گشت و گذار

اگر به فکر گشت و گذار در دبی هستید، اصلاً توصیه نمی ‌کنیم در فصل تابستان سفر کنید. بهترین زمان برای گشت و گذار فصل زمستان است که تعداد مسافران تقریباً کمتر می ‌شود و آب و هوا نیز شرایط فوق‌العاده‌ای برای گشت و گذار دارد. ماه ‌های نوامبر تا دسامبر بهترین فرصت برای گشت و گذار در دبی هستند.

بهترین زمان سفر به دبی برای گشت و گذار

بهترین زمان سفر به دبی برای خرید

دبی به واسطه دارا بودن مراکز خرید مدرن، شهرت زیادی بین توریست ‌ها پیدا کرده است. این شهر لوکس و مدرن به خاطر موقعیت جغرافیایی خود، محل مناسبی برای واردات کالا های خارجی و برند است. به همین خاطر سالانه در دبی بیش از ۲۰ فستیوال مخصوص خرید برگزار می ‌شود تا مسافران را هرچه بیشتر برای سفر به دبی ترغیب کند. همواره دو نوع فستیوال تابستانه و زمستانه برای عاشقان خرید برقرار است که در فصل‌ های مختلفی برگزار می ‌شوند.

  • فستیوال زمستانی دبی که از بیست و ششم دسامبر هر سال تا بیست و ششم ژانویه یعنی به مدت یک ماه برگزار می ‌شود، فرصت مناسبی برای عاشقان خرید است. بعضی از اجناس در این فستیوال ‌ها ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفیف دارند. اما توجه داشته باشید که معمولاً این فستیوال‌ ها خیلی شلوغ است و باید ساعت ‌های طولانی در صف بمانید تا بتوانید از این تخفیف ‌های ویژه استفاده کنید.
  • فستیوال تابستانه دبی نیز از نیمه ماه جولای آغاز می ‌شود و تا ۴۵ روز بعد هم ادامه دارد. درست است که قیمت ‌های باورنکردنی در سورپرایز تابستانه دبی انتظار شما را می ‌کشند، اما باید گرمای سوزان دبی را هم تحمل کنید. البته بیشتر مراکز خرید و حتی بعضی از خیابان‌ های دبی هم دارای سیستم ‌های مجهز سرمایشی هستند. بنابراین نیازی نیست نگران گرمای هوا باشید.

بهترین زمان برای خرید در دبی

بهترین زمان سفر به دبی از نظر هزینه (ارزان ترین زمان سفر به دبی)

اگر می‌ خواهید با کمترین هزینه به دبی سفر کنید، فصل تابستان می ‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. به خاطر اینکه گرمای هوا در تابستان اجازه لذت بردن از تفریحات ساحلی و گشت و گذار در هوای آزاد را نمی‌ دهد. هتل ‌های دبی در این فصل پیشنهاد های ویژه‌ای برای مسافران دارند و علاوه بر وعده‌ های غذایی رایگان در هتل، قیمت ‌های بسیار کمتری از مسافران دریافت می ‌کنند. حتی بسیاری از فروشگاه ‌ها نیز به خاطر کم شدن تعداد مسافران، تخفیف ‌های ویژه عرضه می‌ کنند. پس بهترین زمان که می ‌توانید با کمترین هزینه به دبی سفر کنید، تابستان است.

بهترین زمان سفر به دبی از نظر شلوغی و جمعیت

همیشه از اواخر پاییز تا ابتدای بهار، تعداد مسافرانی که برای و گذار در دبی، لذت بردن از آب و هوای خوب، شرکت در کنسرت ‌های بزرگ دبی و همچنین استفاده از تخفیف‌ های استثنایی به این شهر سفر می ‌کنند، افزایش پیدا می ‌کند. بنابراین از فصل پاییز تا بهار همیشه دبی شلوغ است و برای رفتن به هر محلی باید در صف‌ های طولانی منتظر باشید. پس اگر می‌خواهید در خلوت‌ترین زمان به دبی سفر کنید، بهتر است قید سفر در پاییز زمستان و ابتدای بهار را بزنید و در فصل‌ های دیگر برنامه سفر به دبی را آماده کنید.

 

بهترین زمان سفر به دبی برای کویرگردی

اگر عاشق تور های سافاری هستید و می‌ خواهید برای کویرگردی به دبی سفر کنید، برای لذت بردن از سواری با خودرو های لوکس در کویر های دبی، می ‌توانید از آبان تا اواخر فروردین هر سال اقدام کنید. البته قیمت تور های کویری دبی در این مواقع بسیار بالا است. اما در فصل ‌های دیگر به خاطر گرمای زیاد هوا، برگزاری این تور ها امکان‌پذیر نیست.

بهترین زمان سفر به دبی برای کویرگردی

سخن پایانی

هرچند فصل تابستان ارزان‌ترین زمان برای سفر به دبی محسوب می ‌شود، اما به خاطر گرمای هوا بسیاری از مسافران این فصل را انتخاب نمی ‌کنند. بد نیست بدانید که در تابستان هم می ‌توانید سرمای زمستان را تجربه کنید. اگر به زمین اسکی سرپوشیده دبی مال بروید. برای فرار از گرمای طاقت فرسای دبی هم می‌توانید روز ها در داخل هتل یا مراکز خرید و مکان‌ های سرپوشیده بمانید. پیشنهاد میکنیم برای دریافت ویزا توریستی دبی و خرید بلیط هواپیما به وبسایت پته مراجعه کنید. آژانس پته تضمین کننده کمترین قیمت در بلیط و ویزا است.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید