بهترین هتل های رشت کدامند؟

ایرانگردی رشت گیلان
بهترین هتل های رشت کدامند؟

هنگام سفر به شهرهای شمال کشور مانند رشت، داشتن یک اقامتگاه که بتوانید از آب و هوای شرجی به آنجا پناه ببرید یکی از ضروریات است؛ بنابراین آشنایی با بهترین هتل‌های رشت و اقامتگاه‌ها در این شهر به شما کمک می‌کند تا خاطرات خوشی را از سفرتان به شمال رقم بزنید.

رشت بزرگ‌ ترین شهر شمالی کشور است و مرکز استان گیلان محسوب می‌ شود. با توجه به اینکه یکی از مسیرهای اصلی سفر به شمال کشور، اتوبان قزوین به رشت است و مستقیم پس از گذشتن از شهرهای منجیل و رودبار به شهر رشت می‌ رسد، بسیاری از گردشگران در سفر خود به شهرهای شمالی در رشت اقامت می‌کنند؛ بنابراین شناخت بهترین هتل‌ های رشت می‌ تواند به این افراد کمک کند تا علاوه بر گشت‌ و گذار در طبیعت زیبا و بی‌ نظیر شمال کشور و لذت بردن از جاذبه‌ های طبیعی، از امکانات بهترین هتل‌های این شهر نیز استفاده کنند.

بهترین زمان سفر به رشت در اردیبهشت ماه و اواخر شهریور تا اواسط مهرماه است. چراکه آب و هوا در این زمان‌ ها چندان شرجی نیست و مسافران می‌توانند علاوه بر دیدن جنگل های بکر و بی‌نظیر و استفاده از تفریحات ساحلی، هوای پاک شهرهای شمالی را هم تنفس کنند. از جاذبه‌های گردشگری شهر رشت هم می‌توان به میدان زیبای شهرداری، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، موزه صنایع دستی رشت، جنگل سراوان و … نام برد.

اگر چه بیشتر مسافران ترجیح می‌ دهند به جای دیدن مکان‌ های گردشگری، جاذبه‌ های طبیعی مانند جنگل و دریا را ببینند، اما به‌ هر حال افرادی هم هستند که علاوه بر مناظر طبیعی علاقه داشته باشند جاذبه‌ های شهر رشت را هم ببینند. به دلیل اینکه رشت به لاهیجان، بندر انزلی، آستارا و زیبا کنار هم نزدیک است، بیشتر گردشگران که قصد ماندن در این شهر را دارند، علاوه بر جاذبه‌ هایی همچون عمارت کلاه فرنگی، پل خشتی چمار سرا و باغ محتشم به جنگل های شهرهای اطراف هم سری می‌ زنند. البته از خوراکی های خوشمزه و غذاهای بی‌ نظیر شمال کشور مخصوصاً شهر رشت هم نمی‌ توان چشم‌ پوشی کرد؛ بنابراین یکی از جاذبه‌ های اصلی شهر رشت را می‌ توان غذاهای محلی این شهر دانست. در ادامه این مطلب با معرفی بهترین هتل‌ های رشت در خدمت شما هستیم تا هنگام سفر به محل اقامت گیلکی ها، راحت‌تر بتوانید یک اقامتگاه مناسب برای خودتان پیدا کنید.

 

معرفی بهترین هتل های رشت

شاید تصور کنید که با وجود ویلاهای لب دریا و اقامتگاه‌ های زیبا در دل جنگل، کمتر کسی پیدا می‌ شود تا هنگام سفر به رشت در هتل‌ های این شهر اقامت داشته باشد، اما هنوز هم گردشگرانی هستند که برای داشتن اقامتی راحت و مجلل هتل‌ های شهر رشت را انتخاب می‌ کنند. اگر شما هم علاقه دارید در طول سفر خود به شهرهای شمالی مانند رشت در هتل اقامت داشته باشید با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌ های این شهر زیبا را به شما معرفی کنیم.

 

هتل کادوس رشت 5 ستاره

یکی از هتل‌ های باسابقه و قدیمی شهر رشت که در سال ۱۳۶۲ برای اولین بار تأسیس شد، هتل کادوس است. این هتل چهار طبقه دارد و ۹۶ اتاق شیک و مدرن برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده است. درست است که این هتل در دهه شصت تأسیس شده، اما در دهه ۹۰ مجدداً بازسازی شده و در حال حاضر جزو هتل‌های مدرن محسوب می‌ شود. هتل کادوس در بلوار منظریه رشت قرار دارد و به جاذبه‌های گردشگری این شهر دسترسی خوبی دارد. فاصله هتل کادوس تا دریا حدود ۳۰ کیلومتر است. از امکانات هتل کادوس می‌توان به کافی شاپ، رستوران، فضای سبز، چایخانه سنتی، استخر روباز، زمین تنیس، آرایشگاه خدمات پزشکی، پارک کودک، اتاق مخصوص عقد، سالن مخصوص عروسی و … اشاره کرد.

آدرس: رشت، بلوار آزادی، منظریه

شماره تماس: 01333365070

هتل کادوس رشت 5 ستاره

هتل ۴ ستاره شبستان رشت

هتل شبستان در سال ۱۳۹۱ تأسیس شد. این هتل جدید امکانات و خدمات رفاهی بسیار مدرنی دارد. با به‌ کارگیری پرسنلی مجرب و کاردان در خدمت مسافران عزیز است. این هتل ۶ طبقه و ۲ واحد اقامتی لوکس دارد و می‌ تواند مکانی باشد برای اقامتی خاطره انگیز در شهر رشت، هتل شبستان در میدان گلسار قرار دارد و به اماکن گردشگری و مراکز اصلی شهر رشت دسترسی خوبی دارد. از امکانات هتل شبستان می‌ توان به رستوران بزرگ آن اشاره کرد که انواع غذاهای محلی گیلان، غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌ کند. علاوه بر ویو و مناظر زیبایی که طبقه بالای هتل دارد، مسافران می‌توانند از خدماتی چون جکوزی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات خانه داری و بیدار باش این هتل نیز استفاده کنند.

آدرس: رشت، فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی

شماره تماس: 01332129766

هتل شبستان رشت

هتل پامچال

هتل پامچال شهر رشت یکی از هتل‌های سه ستاره است که در بلوار امام خمینی قرار دارد. این هتل از نظر مسافران جزو هتل‌های محبوب رشت شناخته می‌شود. چراکه در مقایسه با قیمت آن امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل از نظر مکانی موقعیت خوبی داشته و پرسنل آن بسیار مودب و فرهیخته هستند. هتل پامچال دو طبقه و ۲۹ واحد اقامتی دارد. این هتل در سال ۱۳۹۵ پس از گذشت ۵۲ سال، مجدداً مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پامچال دسترسی خوبی به مراکز اصلی شهر رشت دارد و از امکانات آن می‌توان به روم سرویس، تاکسی سرویس، رستوران و … اشاره نمود.

آدرس: بلوار امام خمینی، میدان مصلی

شماره تماس: 01333663822

هتل پامچال

هتل آپارتمان صبوری

یکی از هتل آپارتمان‌های سه ستاره و بسیار شیک و مدرن شهر رشت، هتل صبوری است. این هتل در سال ۱۳۹۴ تأسیس شده است و موقعیت مکانی خوبی نسبت به مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های شهر رشت مانند پارک سبزه میدان، موزه و میدان شهرداری دارد. این هتل آپارتمان می‌تواند برای افرادی که به‌صورت خانوادگی به رشت سفر می‌کنند، بسیار مناسب باشد. ازجمله امکانات هتل صبوری می‌توان به رستوران، خدمات خشک‌شویی، سرویس‌های ایرانی و فرنگی، اتاق های دبل، اتاق تویین و … اشاره نمود. هتل صبوری دارای اتاق vip و فرست کلاس است که تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران را دارد. البته بعضی از مسافران معتقدند که هتل صبوری در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت گرانی دارد، اما به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد و برخورد پرسنل، جزو بهترین هتل‌های رشت شناخته می‌شود.

آدرس: خیابان رسالت، پشت پمپ بنزین خطیب، ی روبروی پارک شهید گلستانی

شماره تماس: 03133355268

هتل آپارتمان صبوری

هتل اردیبهشت، هتلی با معماری زیبا

هتل دو ستاره اردیبهشت یکی از بهترین و زیباترین ساختمان های این شهر است که از سال ۱۳۴۷ تاکنون مشغول خدمت رسانی به مسافران عزیز است. این هتل که یکی از قدیمی‌ترین ساختمان های شهر رشت را دارد، در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دو طبقه دارد و در حال حاضر سی و یک واحد اقامتی در آن برای پذیرایی از مسافران وجود دارد. به دلیل اینکه قیمت این هتل نسبت به هتل‌های دیگر بسیار پایین است، گزینه خوبی برای مسافران است. چراکه می‌توانند سفری اقتصادی را در یکی از بهترین هتل‌های رشت تجربه کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی است. چراکه فاصله کمی تا میدان شهرداری و جاذبه‌های رشت دارد، اما متأسفانه مسافران از نظافت این هتل چندان رضایت ندارند. به همین خاطر افرادی که به فکر اقامت در یک هتل مرتب و تمیز هستند، بهتر است مکان دیگری را برای اقامت انتخاب کنند. قطعاً دریافت خدمات بیشتر و نظافت بهتر مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر است.

آدرس: میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات

شماره تماس: 01333229210

هتل اردیبهشت

هتل پردیس

یکی از هتل‌های دوستاره و اقتصادی شهر رشت هتل پردیس است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهر رشت تنها ۱۹ دقیقه فاصله دارد و به خاطر دسترسی خوبی که دارد، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. این هتل چهار طبقه از نظر مسافران چندان مورد توجه قرار نگرفته است. اگرچه پرسنل و کادر مجرب این هتل در پذیرایی از مهمانان کوتاهی نمی‌کنند، اما به خاطر نداشتن پارکینگ و عدم سرو صبحانه متنوع، مسافران رضایت چندانی از امکانات هتل ندارند. از امکانات آن می‌توان به خدمات خشک‌شویی، خدمات اینترنت بی‌سیم، سرویس روزانه اتاق، رستوران، فروشگاه و … اشاره کرد.

آدرس: بلوار امام خمینی، نبش منظریه

شماره تماس: 01333321188

هتل پردیس رشت

عمارت گیلان تاج رشت

هتل عمارت گیلان تاج یکی از اقامتگاه‌ های بومگردی سنتی است که ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد. اتاق های این هتل چوبی هستند و دیزاین سنتی دارند. به دلیل اینکه در سال‌ های اخیر افراد بسیاری به اقامتگاه‌ های سنتی علاقه پیدا کرده‌ اند، این اقامتگاه بوم گردی می‌ تواند برای آن‌ ها جذاب باشد.

سوئیت های این هتل، ۳۳ متری و ۲۸ متری هستند و تا شهر رشت ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. اگر به فکر سفری آرامش بخش و خاطره انگیز هستید، توصیه ما به شما عمارت گیلان تاج است که تا پارک جنگلی سراوان و سد سقالکسار ۲۵ تا ۳۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. از خدمات و امکانات این هتل می‌ توان به اینترنت وای فای، رستوران، پارکینگ و موقعیت مکانی خوب آن نسبت به جاذبه‌ های اطراف رشت اشاره کرد. در این اقامتگاه علاوه بر کولر گازی، امکانات رفاهی، سرویس فرنگی و ایرانی، حمام سایر امکانات مورد نیاز قرار دارد.

آدرس: سنگر، روستای شهرستان، خیابان استاد معین، نبش کوچه سنبل

شماره تماس: 01334534623

عمارت گیلان تاج رشت

هتل پارک رشت

یکی دیگر از هتل‌ های 2 ستاره شهر رشت که دسترسی خوبی به میدان شهرداری و بازار اصلی شهر رشت دارد، هتل پارک است. البته مسافران از نظر خدمات رفاهی و نظافت رضایت چندانی از این هتل ندارند. از خدمات هتل پارک می‌ توان به سرویس بهداشتی ایرانی، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، تلویزیون و صبحانه هتل اشاره کرد که مسافران چندان از آن رضایت ندارند! چیدمان اتاق های هتل ساده است و در صورت پرداخت هزینه اضافه می‌ توانید از سرویس رستوران هم استفاده کنید. در لابی هتل نیز دسترسی به وای فای امکان‌ پذیر است. این هتل فاصله کمی تا آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و جاذبه‌ های دیگری چون عمارت کلاه فرنگی دارد.

آدرس: میدان شهرداری، خیابان امام

شماره تماس: 91333224915

هتل پارک رشت

هتل بهشت گیلان

یکی از بهترین هتل‌ های شهر رشت که ظاهر سنتی دارد و در روستای موشنگاه قرار گرفته، هتل بهشت گیلان است. این هتل برای افرادی که دوست دارند از دنیای مدرن و سر و صدا و شلوغی فاصله بگیرند، بسیار مناسب است. فاصله آن تا شهر رشت حدود ۲۰ کیلومتر است، اما امکانات بسیار خوبی مانند مناظر چشمگیر، ماشین لباسشویی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و … دارد. این هتل با اتوبان قزوین رشت تنها ۱۵۰۰ متر فاصله دارد. افرادی که از این مسیر سفر می‌ کنند می‌ توانند در این اقامتگاه بوم گردی بمانند. از دیگر امکانات آن می‌ توان به رستوران با هزینه اضافه، استخر سرپوشیده و آشپزخانه اشاره کرد. لازم به ذکر است که استعمال هر نوع دخانیات در این اقامتگاه ممنوع است.

آدرس: دهستان سراوان، ۲۰ کیلومتری رشت، روستای موشنگاه، ابتدای خیابان شهید نجار، بعد از پل، سمت چپ، داخل بن بست

شماره تماس: 09115400656

هتل بهشت گیلان

هتل غدیر

هتل غدیر رشت که در ۱۵ کیلومتری شهر قرار گرفته، یکی از هتل‌ های 2 ستاره است. این هتل در منطقه خوش آب و هوای کوچصفهان قرار گرفته است. اگر چه این هتل در سال ۱۳۹۴ تأسیس شده و دارای ۱۷ واحد اقامتی است، اما پذیرایی از مهمانان در این هتل چندان مورد قبول آن‌ ها قرار نگرفته است. این هتل که قیمت بسیار مناسبی دارد، فقط می‌ تواند به‌عنوان یک محل اقامت اقتصادی معرفی شود و از نظر امکانات چندان مورد پسند مسافران نبوده است. از امکانات آن می‌ توان به رستوران، پارکینگ، تلویزیون، یخچال، نمازخانه و … اشاره کرد. این هتل در اتاق ها و لابی اینترنت پرسرعت را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد و پارکینگ آن غیر مسقف است. هتل غدیر با خودرو حدود ۳۰ دقیقه تا منطقه آزاد بندر انزلی فاصله دارد. اتاق‌ های آن چیدمانی ساده دارند.

آدرس: کوچصفهان، کمربندی امام رضا، نرسیده به میدان امام رضا، پانزده کیلومتری شهر رشت

شماره تماس: 01334557390

هتل غدیر رشت

هتل ایرانیان

مهمانسرای ایرانیان شهر رشت برای افرادی که می‌ خواهند یک اقامت مقرون‌ به‌ صرفه داشته باشند، مناسب است. این هتل امکاناتی چون استخر سر پوشیده، حمام و … دارد. اگر چه قیمت و هزینه های هتل ایرانیان پایین است، اما می‌ تواند یک محل مناسب برای اقامت شبانه باشد. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در سفر بیشتر وقت خود را در بیرون از اقامتگاه می‌ گذرانید و به گشت‌ و گذار می‌ پردازید، بهتر است به جای اقامت در یک هتل لوکس و گران هتل ایرانیان را انتخاب کنید که فاصله کمی تا عمارت کلاه فرنگی و باغ محتشم دارد و محل تقریباً مناسبی برای اقامت است.

آدرس: خیابان پورسینا، جنب آمبولانس سینا

شماره تماس: 01333329255

هتل ایران رشت

سخن پایانی

در این نوشتار با معرفی بهترین هتل‌ های رشت در خدمت شما بودیم. اگرچه بعضی از این هتل‌ها و مهمانسراها از نظر مسافران چندان قابل قبول نیستند، اما شما می‌ توانید از طریق سایت‌ های اینترنتی نیز اقامتگاه‌ های خوش قیمت و مناسبی را انتخاب کنید. در صورتی‌ که بخواهید فقط یک محل اقامت شبانه داشته باشید و امکانات برای شما مهم نیست می‌ توانید از بین اقامتگاه‌ هایی که معرفی کردیم، یکی را انتخاب کنید.

 

در مورد هتل های رشت بدانید:

بله هتل کادوس یکی از هتل‌های باکیفیت و ۵ ستاره شهر رشت است.

می‌توانید از بین هتل‌های رشت و اقامتگاه‌های مناسب با توجه به بودجه خود یک گزینه را انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید