همه چیز درباره لوکس ترین هتل های شمال

ایرانگردی گیلان مازندران
همه چیز درباره لوکس ترین هتل های شمال

حتی شلوغی و جنب و جوش تعطیلات و ترافیک جاده هراز نمی‌ تواند مانع شود تا چمدان‌ هایمان را نبندیم و به سمت سبزترین منطقه ایران نرویم! شمال ایران همواره به دلیل وضعیت آب و هوایی و طبیعت بکر خود یکی از بهترین گزینه ها برای سفر بوده است. به محض ورود به این بخش از کشور, شبنم و نسیم چهرمان را نوازش می دهند. کافی است که در فصل های بهار یا تابستان به این خطه سرسبز شمالی سفر کرد تا به معنای واقعی کلمه انرژی تازه با هر نسیم شمالی بگیرد.

معرفی لوکس ترین هتل های شمال

سفر به شمال و ساختن خاطرات فوق العاده قطعا با محل اقامت شما ارتباط مستقیمی دارد. بنابراین، اگر قصد تجربه یک سفر رویایی در شهرهای شمالی ایران را دارید با همراه باشید چرا که ما لیستی از هتل های لوکس در شمال ایران را برای تهیه کرده ایم تا بتوانید یک خاطره دلپذیر برای خود و خانواده تان ایجاد کنید.

 

هتل پارسیان خزر | هتل هایت

ابتدا از سرسبزترین شهر شمالی، یعنی چالوس شروع می کنیم. هتل پنج ستاره پارسیان، که با نام قدیمی هتل هایت شناخته می شود؛ گل سر سبد هتل های لوکس شمال کشور است. از لحظه‌ ای که وارد می‌ شوید، می‌ توانید سن این هتل را از دیوارهای گرم و سرد آن احساس کنید. هتل پارسیان با منظره زیبایی از جنگل و دریا می تواند بهترین اقامتگاهی دنج برای سفر شما باشد. این هتل دارای 174 اتاق هست که هر اتاق آن دارای یک تراس است. در این هتل تنها کافیست که صبح خود را با بودن در تراس و منظره شگفت انگیزی که در مقابل خود می بینید، شروع کنید. اکنون همه چیز برای لحظه های طلایی لذت بردن از طبیعت و دریا فراهم است همچنین نزدیکی به نمک آبرود که یکی از بهترین مناطق تفریحی شمال است از دیگر نقاط مثبت این هتل است.

هتل پارسیان خزر چالوس دارای امکاناتی همچون ساحل و ساحل خصوصی، سرگرمی هایی همچون قایق موتوری، اسکی جت و جذاب ترین فعالیت های آبی، سالن همایش های برگزاری همایش ها و نشست های تجاری، رختشویی، مسیر دوچرخه و رستوران و کافی شاپ با طعم غذاهای شمالی است. اگر قصد سفر اقامت در این هتل را دارید، حتما با رزرو هتل خیال خود را از بابت داشتن اتاقی با منظره خوب در این هتل آسوده نمایید.

آدرس: چالوس، نمک ابرود

هتل پارسیان خزر

هتل کادوس رشت

اگر از کنار شهر زیبای رشت بگذرید و به دنبال بهترین هتل شهر بگردید، احتمالا آنها شما را به هتل پنج ستاره کادس می رسانند. این هتل یکی از بهترین و زیباترین هتل های رشت به حساب می آید که دارای امکانات عالی و دسترسی عالی به مکان های تفریحی و تجاری رشت می باشد. موقعیت جغرافیایی این هتل دسترسی مسافران به بازار رشت را آسان تر کرده است. این هتل دارای 96 واحد اقامتی است که شامل اتاق های دو نفره، سوئیت های دو نفره، اتاق های سه گانه و سوئیت های چهار نفره می باشد. نکته قابل ذکر این است که با خرید بلیط هواپیما رشت شما می توانید بدون طی کردن مسیری طولانی و پرترافیک اقامت در این هتل بی نظیر را تجربه نمایید.

آدرس: رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه

هتل کاد وس رشت

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

اکنون نوبت به هتل ونوس پلاس نمک آبرود می‌ رسد، که در شهر زیبای نمک آبرود می‌ درخشد. این هتل تازه تاسیس با 13 طبقه در قلب جنگل‌ های نمک آبرود واقع شده‌ است. هتل با 60 واحد مسکونی دارای اتاق دو، اتاق سه گانه، اتاق های اتصال، سوئیت های جوان، سوئیت های سلطنتی، اتاق های سه گانه، سوئیت جکوزی و غیره است. ویو بالکن های هتل، همه به سمت دریا و طبیعت سبز نمک آبرود است. فضای آرامی که در این هتل تجربه می‌ کنید وصف‌ ناپذیر است. علاوه بر این، از این هتل، شما فاصله کمی با امکانات تفریحی شهرستان توریستی نمک آبرود دارید.

آدرس: چالوس، نامک برون شهر توریستی، روبروی رستوران آبشار

هتل ونوس نمک ابرود

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

شما این هتل پنج ستاره را در کیلومتر سوم جاده کمربندی بابلسر پیدا خواهید کرد. نمایی که در مقابل شما از اتاق های هتل قرار دارد ترکیبی از قله دماوند، شهر، دریا و منظره ای سبز از جنگل های شمالی است. این هتل 5 ستاره که بابلسر میزبان آن است، دارای 166 اتاق و سوئیت های مجلل است که اقامت شما را به یک اقامت لوکس و به یاد ماندنی تبدیل می کند. کافه زیبا با منوی متنوع و خوشمزه، زمین تنیس و والیبال، حمام سنتی، سالن بیلیارد، سالن آرایش مو و غیره از جمله امکانات اقامتی این هتل است.

آدرس: بابلسر، کیلومتر 3 جاده کمربندی بابلسر-فریدونکنار، میدان امام حسین (ع).

هتل میزبان بابلسر

هتل نارنجستان نور

شهر نور یکی از سبزترین و زیباترین شهرهای شمال کشور است. در فضایی از طبیعت بکر و پاک با نمایی از جنگل های سبز و کوهستان البرز هتل نور نارنجستان مانند گوهری از قلب این شهر بیرون آمده است. لذت اقامت در این هتل وقتی زیاد می شود که شما در بالکن هتل می نشینید و طبیعت را تماشا می کنید و روح خود را تازه می کنید. این هتل دارای 57 ویلا دوبلکس، 52 اتاق دو و سه اتاق، و 10 سوئیت سلطنتی است که امکانات رفاهی لازم و سرگرمی را برای مسافران عزیز فراهم می کند.

آدرس: مازندران – کیلومتر 7 جاده محمود آباد نور – ایزدشهر

هتل نارنجستان

هتل بزرگ پارسیان آزادی، رامسر

هتل منحصر به فردی در رامسر ساخته شده است که به میهمانان خود از طریق دریای خزر و حاشیۀ جنگل های سرسبز رامسر, اقامت دلپذیر و جذابی را ارائه می دهد. این هتل بزرگ پارسیان آزادی رامسر است. در حال حاضر در شهر رامسر با مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات موجود قرار دارد. هتل پارسیان آزادی رامسر دارای دو بخش قدیمی و جدید است.

آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی

هتل پارسیان رامسر

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
بهترین شهرهای ایران برای مسافرت

بهترین هتل های ساحلی مازندران

در ابتدای مقاله به هتل های ساحلی نظیر هتل پارسیان آزادی خزر چالوس، هتل آپارتمان ساحلی شهر نور و هتل نارنجستان نور اشاره شده است. در ادامه به بررسی بهترین هتل های ساحلی مازندران خواهیم پرداخت.

هتل کیمیا رامسر

هتل‌های ساحلی معمولا دارای دو منظره هستند، یکی رو به جنگل و دیگری رو به دریا. برای رزرو اتاقی رو به روی دریا باید اتاقی با همان نام رزرو کنید هتل کیمیا رامسر یکی از هتل‌های ساحلی مازندران و شهر رامسر است. در این هتل اتاق‌هایی با دو تا چهار تخت روبروی دریا وجود دارد. همچنین در این هتل یک سوئیت VIP با منظره دریا طراحی شده است.

آدرس: بلوار باهنر، هتل کیمیا

هتل کیمیا رامسر

هتل دلفین انزلی

آیا شما به دنبال یک هتل با کیفیت ساحل در بندر انزلی هستید؟ هتل دلفین در بندر انزلی برای شما انتخاب بسیار خوبی است. هتل دلفین انزلی در ساحل قوی بندر انزلی واقع شده و در مقابل مهمانان خود منظره‌های منحصر به فردی از دریای خزر و طبیعت گیلان را به نمایش می‌گذارد. با رزرو هتل دلفین انزلی می توانید ظرف یک دقیقه به ساحل برسید.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، بلوار بندر

هتل دلفین

هتل صحرا نوشهر

این هتل به عنوان یک هتل ساحلی در ساحل دریای خزر در سال 1352 افتتاح شد. هتل صحرای نوشهر 38 اتاق در دو ساختمان جداگانه دارد. شما می توانید از طریق جاده نور به نوشهر به این هتل دسترسی پیدا کنید.

آدرس: ایران، استان مازندران، نوشهر

تلفن: 11 5237 0511

هتل صحرا

هتل ساحل کوثر رامسر

هتل آپارتمان ساحلی کوثر یکی از دیدنی ترین هتل های آپارتمانی ساحلی در شمال ایران است که دقیقا در شهر رامسر، مازندران قرار دارد. مهم نیست که یک اتاق، سوئیت یا ویلا را در این هتل رزرو کنید، زیرا همه آنها مجهز هستند و امکانات بسیار خوبی در این هتل دارند.

آدرس: استان مازندران، رامسر، سعادت شهر

هتل کوثر رامسر

هتل لیدو رامسر

هتل لیدو رامسر یک هتل سه ستاره با قیمت مناسب در رامسر است. واحدهای اقامتی این هتل از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به جنگل ویو دارند. اگر شما یکی از طرفداران ماشین کابلی سواری هستید، این هتل نزدیک ایستگاه ماشین کابلی رامسر است، و از طریق آن می توانید جنگل های سبز شمال را در زیر پای خود ببینید.

آدرس: استان مازندران، رامسر

هتل لیدول رامسر

هتل دوریکا عباس آباد

هتل ساحلی دوریکا عباس‌آباد یک هتل بکر و بی‌نظیر در سواحل عباس‌آباد است. فاصله شما از این هتل تا ساحل فقط 10 متر است، شما یک دید مستقیم از دریا با ماندن در واحدهای رو به دریای این هتل خواهید داشت.

آدرس: استان مازندران، عباس آباد، استان مازندران، ایران

هتل دوریکا عباس آباد

هتل سفید کنار انزلی

هتل سفید کنار، یک هتل زیبا و مجلل در سواحل خلیج انزلی، گیلان است! این هتل در سال 1350 شروع به کار کرد و دارای 123 واحد اقامت در قالب اتاق های 2 خوابه، اتاق های دو خوابه رو به جنگل (به طور منظم و VIP) و اتاق های دو خوابه رو به دریا (به طور منظم و VIP) می باشد. اتاق‌های اشخاص مهم این هتل به تازگی بازسازی شده‌اند.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر 5، جاده رشت – آستارا

هتل سفید کنار بندر انزلی

هتل رویایی راستی لنگرود

هتل رویایی راستی لنگرود در ساحل گیلان قرار دارد. این هتل در سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرد و دارای 16 واحد مسکونی در ساختمان های دو طبقه است. هتل راستی لنگرود در این اقامتگاه فضایی آرامش بخش و با فضای دلپذیر اطراف ویلاهای خود ایجاد کرده است. امکانات این هتل شامل لابی، کافی شاپ، استخر شنا، سونا، رستوران و پارکینگ است.

آدرس: استان گیلان، ده بانه، گیلان شهرستان لنگرود شهر ساحلی چاف و چمخاله منطقه توریستی تازه آباد

هتل راستی

هتل آپارتمان آریان نور

هتل آپارتمان آریان نور یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر نور مازندران است. این هتل در فاصله کمی از ساحل و جتگول قرار دارد و از نظر دسترسی به هر دو موقعیت خوبی دارد. این هتل آپارتمانی در مساحت 5000 متر مربع در سال 1378 افتتاح شد و واحدهای مسکونی آن 30 واحد با اندازه های مختلف در پنج طبقه است.

آدرس: استان مازندران، نور، سیاهکلرود – خیابان مازندران

هتل آپارتمان آریان نور

هتل باران نور

هتل باران نور یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر نور است که در 7 کیلومتری شهرستان آزادشهر واقع شده است. هتل باران در فاصله بسیار کوتاهی از ساحل واقع شده و بیشتر واحدهای مسکونی آن سوئیت هستند. منظره دریا دارد. همچنین سایر واحدهای مسکونی هتل باران نیز دارای نمای زیبا و پنجره های باز اتاق های منتهی به جنگل می باشند. واحدهای لوکس این هتل شامل سوئیت تا 6 نفر می‌باشند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس اتاق و تهویه مطبوع می‌باشند.

آدرس: هتل باران در شهرستان نور،شهر ایزدشهر ، خیابان گلسار 9 واقع شده است .

هتل باران نور

هتل جهانگردی نمونه انزلی

بندر انزلی یکی دیگر از مقاصد گردشگری برای سفر در نزدیکی ساحل دریای خزر می‌باشد. این شهر ساحلی در استان گیلان واقع شده و سواحل آن دارای شن و ماسه‌های آبی روشن و طلایی می‌باشد. هتل جهانگاردی انزلی یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره در بندر انزلی است که در فاصله کوتاهی از ساحل زیبا و دریای خزر قرار دارد. این هتل دارای دو اتاق خواب، اتاق های دو خوابه رو به دریا، اتاق های اتصال چهار تخت و اتاق های اتصال چهار تخت رو به دریا می باشد.

آدرس: خیابان پاسداران، بندر انزلی، استان گیلان

هتل نمونه بندر انزلی

هتل مروارید خزر نور

سواحل زیبای شهر نور در هر فصل از سال مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر ساحلی در فاصله کوتاهی از دریای خزر و کوهستان‌ های سبز شمال ایران قرار گرفته است. هتل شهید نور مرشد نیز در نزدیکی همان فاصله قرار دارد و منظره زیبایی از دریا و جنگل دارد. این هتل پنج ستاره شامل دو بخش است: یک ساختمان سه طبقه با 32 سوئیت و 22 ویلا و دوپلیکس در منطقه هتل است.

آدرس: استان مازندران

هتل مروارید خزر نور

هتل بزرگ سیروس رودسر

شهر ساحلی رودسر یکی از مناطق توریستی استان گیلان است که بسیاری از مهمانان به قصد سفر به ساحل به این شهر سفر می‌کنند. هتل بزرگ سیروس رودسر یکی از هتل‌های معتبر شهر رودسر است که فاصله کوتاهی از ساحل دارد و نسیم خنک دریا از پنجره‌ های اتاق هتل می‌گذرد.

آدرس: استان گیلان، رودسر، انتهای خیابان شهدا، ساحل دریا، هتل سیروس

هتل بزرگ سیروس رودسر

هتل دریا آستارا

شهر ساحلی آستارا یکی از مناطق دیدنی استان گیلان است که دسترسی آسان به استان‌های غربی ایران مانند اردبیل را دارد. آستارا یکی از شهرهای قدیمی استان است و به همین دلیل بسیاری از مسافران برای تفریح, خرید و بازدید از مناظر گیلان به این شهر سبز می آیند.

آدرس: استان گیلان، آستارا، روبروی پارکینگ بزرگ ساحلی

هتل دریا

هتل نارین چالوس

ماندن در کنار ساحل دریای خزر و تماشای امواج دریا از اتاق هتل یک تجربه به یاد ماندنی در هتل نارین چالوس است. این هتل در جاده چالوس به سمت شهر تنکابن و در نزدیکترین فاصله به دریا واقع شده است.

آدرس: ایران، استان مازندران، هچیرود

هتل نارین

بهترین هتل شمال برای ماه عسل

شمال کشور با آن طبیعت زیبا و بکر یکی از بهترین مناطق برای ماه عسل است. اگر شما به دنبال بهترین هتل های ایران برای ماه عسل خود در شمال کشور هستید، ما هتل پارسیان خزر چالوس را به عنوان یک هتل پنج ستاره و همچنین هتل چهار ستاره پارسیان رامسر که در بالا به آن ها اشاره شده است، پیشنهاد می کنیم. هرکدام از این هتل ها دارای شرایط و امکانات بسیار خوبی هستند و در مناطقی با آب و هوای خوب و فضای سبز واقع شده اند.

 

ارزانترین هتل های شمال

در ادامه این مقاله به معرفی برخی از ارزان‌ترین و بهترین هتل‌های استان گیلان می‌پردازیم. علاوه بر قیمت‌های مناسب، این هتل‌ها از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

هتل مهرگان رشت

هتل مهرگان رشت نه تنها یکی از ارزانترین هتل های شمال ایران بلکه بزرگترین مجموعه اقامتی در شمال غرب کشور است. این هتل در فاصله 15 کیلومتری از جنگل های زیبا و چشم نواز و چمن زارهای ماسال واقع شده است. اگر شما اشتیاق به روستای تاریخی ماسوله داشته باشید، هتل مهرگان به شما در 50 کیلومتری این روستا خوش آمد خواهد گفت. این هتل دارای اقامتگاه های مختلفی از قبیل ویلاهای 4 خوابه و ویلاهای دوبلکس با منظره دریا و جنگل است.

آدرس: ایران، استان گیلان، چکوار

هتل مهرگان رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت یکی از هتل های سه ستاره این شهر است که در فهرست ارزانترین هتل های شمال قرار دارد. با توجه به اینکه این هتل در سال 2014 ساخته شده و آماده بهره‌برداری است، این هتل یکی از هتل‌ های تازه تاسیس محسوب می‌ شود. هتل آپارتمان صبوری رشت علاوه بر ساخت جدید، از امکانات و خدمات بسیار بالایی نیز برخوردار است.

آدرس:  رشت،خیابان رسالت (صداوسیما)، رودبارتان، روبروی پارک شهید گلستانی رشت، استان گیلان

 

هتل صبوری رشت

هتل امیران انزلی

هتل امیران انزلی یک اقامتگاه جدید و ارزان در بندرانزلی است. این هتل 2 ستاره در سال 1996 بازسازی شد و امکانات رفاهی بیشتری به آن اضافه شد. این هتل در 5 کیلومتری بندر انزلی به آستارا واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی به سمت دریا دارد. اقامت در هتل امیرانزلی دسترسی مناسب به بندر انزلی، اسکله‌های زیبای آن و تالاب انزلی و شهر آستارا دارد. سوئیت های هتل آمیران انزلی با ابعاد بیش از 170 متر مربع دارای یک اتاق خواب، آشپزخانه با تجهیزات کامل، حمام، بالکن، حمام و امکان استفاده از پارکینگ است.

آدرس: استان گیلان، آستارا، کیلومتر 6 جاده

هتل امیران انزلی

هتل پرشین انزلی

روستای باتلاقی و بسیار سبز سنگچین، بخشی از شهر بندر انزلی، میزبان هتلی به نام بندر انزلی است. این هتل در طبقه بندی هتل های ارزان و نسبتا جدید در استان گیلان قرار گرفته است. ساختمان این هتل 3 طبقه و دارای 14 واحد اقامتی است و واحدهای اقامتی هتل پارشین انزلی اتاق‌ها و سوئیت‌های مناسبی هستند که رو به دریا هستند. با اقامت در هتل پارشین بندر انزلی در مجاورت جاذبه های توریستی انزلی مانند تالاب بین المللی و کلیسای پرسبیترین غازان خواهید بود. چشم‌انداز واحدهای مسکونی هتل روبه‌روی دریا، ساحل و جنگل است.

آدرس: استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر 10 جاده آستارا، سنگاچین

هتل پرشین انزلی

هتل آپارتمان ایساتیس

آستارا یکی از شهرهای زیبای گیلان است که به دلیل نزدیکی به مرز آذربایجان، مراکز خرید متعددی با قیمت مناسب دارد. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران ایرانی برای خرید لباس به این شهر و سارگا سفر می کنند. در واقع با سفر به آستارا دو پرنده را با یک سنگ به قتل رساندید؛ از آب و هوای دلپذیر استان گیلان بهره مند شده و از خرید کالاهای با کیفیت و ارزان در این شهر لذت خواهید برد.

آدرس: آستارا، بلوار حسین نژاد، شهرک عباس آباد، کیلومتر سه جاده آستارا از سمت رشت

هتل آپارتمان ایساتیس

هتل جهانگردی آستارا

گروه هتل های جهانگردی دارای بیشترین تعداد هتل در ایران می باشند که این گروه هتل هایی با امکانات مناسب و قیمت های پایین برای مسافران در شهرهای مختلف تدارک دیده است. یکی از این هتل های ارزان قیمت در استان گیلان هتل جهانگردی آستارا می باشد.

آدرس: استان گیلان، آستارا، خیابان حکیم نظامی

هتل جهانگردی آستارا

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

یکی از ارزانترین هتل های شمال شهر لاهیجان را می توان هتل آپارتمان تعطیلات نامید. این هتل در منطقه کوهستانی بیجار لاهیجان واقع شده که از جاذبه های استان گیلان به شمار می رود. هتل هالیدی لاهیجان علاوه بر دسترسی عالی و مناسب به مناظر این شهر، دارای محل بسیار مناسبی نیز است.

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، خیابان سعدی

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

سخن پایانی

یکی از بهترین و قابل دسترس‌ ترین سفرها که می‌ تواند روح ما را احیا کند و انرژی تازه‌ ای به ما بدهد سفر به شمال است. معمولا از سفر به شهرهای شمالی به دلیل شلوغی جاده ها و فرصت کم زمانی که اغلب برای تفریحات داریم منصرف می شویم در صورتی که به راحتی با تهیه ارزانترین خرید بلیط هواپیما ساری و سایر شهرهای شمالی می توانید بیشتر دغدغه های خود را در این مورد حل کنید. اما اکنون نوبت شماست!!! به نظر شما بهترین شهرهای شمالی برای مسافرت کدامند و شما تجربه اقامت در کدامیک از هتل های معرفی شده را دارید؟ لطفا نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر همراهان سایت در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول

در میان مجلل ترین هتل ها در شمال، می توانیم از هتل نارنجستان نور، هتل پارسیان رامسر نام ببریم، جایی که می توانید با رزرو یک اتاق از ایران گرد، اقامت راحتی را تجربه کنید.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای سفر به شمال برای ماه عسل خود هستید, ماندن در مجلل ترین هتل در شمال می تواند بهترین انتخاب باشد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید