جاهای دیدنی مشهد در شب

ایرانگردی خراسان رضوی مشهد
جاهای دیدنی مشهد در شب

کلانشهر مشهد دومین شهر بزرگ ایران است. این شهر به علت وجود بارگاه مبارک امام رضا و سابقه تاریخی طولانی مدت، هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر از داخل و خارج کشور است. تماشای جاهای دیدنی مشهد، لذتی وصف­ ناشدنی دارد که فقط با تجربه کردن آن می ­توانید منظور مان را متوجه شوید. در ادامه به مکان­ های دیدنی مشهد در شب اشاره می­ کنیم. پیش از آغاز گشت و گذار شبانه در مشهد، پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما مشهد را از پته خریداری کنید.

جاذبه های گردشگری مشهد را بشناسید

قطعا دیدنی تر از حرم مطهر امام هشتم شیعیان در شب های مشهد جای دیدنی دیگری وجود ندارد. اما مشهد جاهای دیدنی دیگری هم دارد که در کنار زیارت می توانید از آن ها نیز بازدید کنید و سفری تفریحی و زیارتی خوبی برای خود رقم بزنید در ادامه مطلب با معرفی تمام جاهای دیدنی مشهد در شب همراه ما باشید.

حرم حضرت امام رضا

حرم مطهر امام هشتم شیعیان به طور مسلم بزرگترین جاذبه گردشگری و زیارتی شهر مشهد بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج است. جالب است بدانید بارگاه پادشه ملک خراسان جزو بزرگ­ترین اماکن زیارتی جهان شناخته شده است. تماشای گنبد طلا در شب، حس و حال بسیار معنوی دارد.

حرم امام رضا مشهد

غار مغان

این غار در ۳۵ کیلومتری جنوب کلانشهر مشهد و در کوه خلج قرار دارد. برای رسیدن به این غار باید از یک راه پر پیچ و خم عبور کنید. این غار سابقه تاریخی زیادی دارد. توصیه می­ کنیم در هنگام بازدید از این غار بسیار محتاطانه عمل کنید زیرا دارای راه ­های پر پیچ و خم است و ممکن است گم شوید.

غار مغان مشهد

بازار رضا 

معروف­ترین بازار  مشهد معرفی می ­شود و در ضلع شرقی میدان بیت المقدس واقع شده است. انواع سجاده، مهر و تسبیح در این بازارچه به فروش می­ رسد. در عین حال، پوشاک، اسباب بازی، انگشتار و عتیقه جات در این بازار  عرضه می­ شود.

آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب) – ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۴

بازار رضا مشهد

پارک وکیل آباد

یکی از جاهای دیدنی و بزرگ شهر مشهد که طبیعت بسیار زیبا و هزار رنگ خصوصا در پاییز دارد، پارک وکیل آباد است که مردم شهر مشهد این پارک را برای تفریحات شبانه خود انتخاب می­ کنند. این پارک دارای اماکنی از جمله:

  • عمارت حاج حسین ملک (واقف پارک )
  • سینمای پنج بعدی
  • وسایل بازی کودکان
  • باغ وحش
  • موزه حیات وحش
  • گلخانه فوتبال دستی میز تنیس

این پارک در انتهای بلوار وکیل اباد مشهد قرار دارد و از ساعت 9 صبح می ­توانید از آن بازدید کنید.

پارک وکیل آباد مشهد

سرزمین موج های آبی

کم تر کسی نام سرزمین موج­های آبی مشهد را نشنیده است! این مکان تفریحی بسیار بزرگ در پانزده کیلومتری حرم مطهر واقع شده و دارای دو پارک مجزا برای در کنار هم بودن خانواده است. پیشنهاد می­ کنیم در سفر به مشهد حتما از این مکان دیدن نمایید.

امکانات سرزمین موج های آبی

  • استخر بزرگسالان
  • حمام سنتی
  • حمام ترکی
  • چاله فضایی
  • سقوط ازاد
  • سرسره تورنادو
  • سرسره جت موج (طولانی ترین سرسره ایران)
  • جکوزی گرم و سرد
  • رودخانه خروشان

آدرس: این مکات تفریحی در بزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۱ واقع شده است. در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۱ و در روزهای چهارشنبه تا جمع از ساعت ۹ تا ۲۱ امکان بازدید از مکان تفریحی برای شما فراهم است. تلفن مجموع: ۰۵۱۳۶۰۰۸ 

سرزمین موج های آبی

شاندیز

شاندیز منطقه ای کوهستانی و خوش آب و هوا در مشهد است. طبیعت زیبا و آب و هوای نسبتا خنک آن در تابستان دارای حال و هوایی متفاوت است. رستوران هایی با کیفیت غذای بی نظیر و مجتمع های تجاری لوکس مشهد در این مکان قرار دارد.

آدرس: شاندیز در بزرگراه وکیل آباد واقع شده است.

شاندیز مشهد

پارک کوهسنگی

بی شک یکی از زیباترین اماکن دیدنی کلانشهر مشهد پارک کوهسنگی است . غروب آفتاب پارک کوهسنگی خاطره ای فراموش نشدنی برای شما به ارمغان می آورد. بالای این کوه چشم اندازی فوق العاده دارد که با دیدن آن در شب، شگفت­زده خواهید شد.

آدرس: پارک کوهسنگی در بلوار کاتنری

پارک سنگی مشهد

بام مشهد (پارک خورشید)

یکی از بهترین مکان­ های مشهد برای دور همی­ های دوستانه و خانوادگی بام مشهد یا همان پارک خورشید است. بر بالای بام مشهد می­ توانید منظره فوق العاده زیبای شهر مشهد را مشاهده کنید. پارک خورشید دارای امکاناتی نظیر والیبال ساحلی، آلاچیق­های زیبا، پیست دوچرخه سواری، فوتبال ساحلی و کافه­ های زیبا است.

آدرس: انتهای بلوار هاشمیه (وکیل آباد)، هاشمیه ۹۱، بام مشهد

بام مشهد

طرقبه مشهد

منطقه معروف طرقبه در مشهد مکانی دنج برای گذراندن وقت در آب  و هوای خنک ییلاقی و همچنین چشیدن طعم بی نظیر غذاهای سنتی در رستوران­ های این منطقه است. پیشنهاد می­ کنیم حتما در کنار خانواده به این منطقه سفر کنید و اوقات خوشی را سپری نمایید.

آدرس: این مکان دیدنی در انتهای بلوار وکیل اباد واقع شده است.

طرقبه مشهد

روستای زُشک مشهد

این روستا در فاصله  بیست کیلومتری مشهد قرار دارد. چشمه های زیبا و باغ­ های میوه، جلوه خاصی به این مکان بخشیده است . دارای قهوه خانه­ ها و رستوران­ هایی برای رفاه حال شماست. اگر می­ خواهید به یاد گذشته­ ها به مکانی سنتی و دنج بروید این مکان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آدرس: 20 کیلومتری شهر مشهد و حدود  کیلومتری قله شیریاد

روستای زُشک مشهد

پارک پلکانی بابا کوهی ( بام هفت تیر)

پارک پلکانی بابا کوهی که درمیان اهالی شهر مشهد به عنوان پارک هفت تیر و کوه های آب و برق شناخته می شود بر فراز کوهی که در وسط شهر سر به قامت کشیده قرار دارد. همچنین، دارای استراحتگاه و چراغ های فراوان برای آسایش بازدیدکنندگان است. بر فراز این پارک می­ توانید منظره زیبای شهر را مشاهده کنید که خصوصا در شب بسیار بی نظیر و باشکوه به نظر می ­رسد.

پارک پلکانی بابا کوهی

چالیدره مشهد

این مکان تفریحی در سی کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. دارای آب و هوای بکر و یک سد است که زیبایی آن را صد چندان کرده است. در این مکان تفریحی تجهیزات تفریحی مثل کارتینگ، سافاری و زین لاین نیز تعبیه شده است.

آدرس: طرقبه، کیلومتر دو جاده نقندر – تلفن: ۰۵۱۳۱۴۲۴

چالیدره مشهد

تونل باد صبا

یکی از امکانات تفریحی پیشرفته مشهد تونل باد صبا است.  این تونل یک محفظه استوانه­ ای که باد با سرعت 230 کیلومتر در ساعت در آن به سمت بالا می وزد که باعث معلق شدن شما در هوا می شود و تجربه سقوط آزاد را بدون کوچکترین خطر برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی روبروی الماس شرق

تونل باد صبا

دره ارغوان

در سی کیلومتری غرب مشهد دره ارغوان قرار دارد که ارغوان های آن زیبایی فوق العاده ای در فصل بهار دارد. طبیعت با صفا و خوش آب و هوای آن حال و هوایی متفاوت دارد.

آدرس: ۳۰ کیلومتری غرب مشهد، کیلومتر هفت جاده طرقبه به روستای کلاته آهن

دره ارغوان

جنگل جیغ

جالب است بدانید علت نام گذاری این جنگل به جنگل جیغ این است که در شامگاه و سپیده دم از این جنگل صدای جیغ به گوش می‌رسد. در گذشته­ ها این طور توجیه می ­شد که علت این صدا برخورد نسیم به شاخ و برگ درختان است در حالی که حتی در نبود باد نیز این صدا به گوش می رسد !!

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، شهرستان طرقبه شاندیز، روستای سربرج

جنگل جیغ

روستای کنگ؛ ماسوله مشهد

این روستا حدود ۳۰۰۰ سال قدمت دارد و به روستای کنگ معروف است. خانه­ های این روستا به صورات پلکانی بر روی همدیگر سوار هستند. زیبایی این روستا در فصل پاییز صد چندان می ­شود.

آدرس: خراسان رضوی، شهرستان طرقبه شاندیز، ۱۹ کیلومتری غرب طرقبه

روستای کنگ

روستای جا غرق مشهد

در ۲۱ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد؛ منطقه ای بسیار بکر و با صفا با  آش و غذاهای محلی است. حتما از این مکان دیدن کنید. این روستان در خراسان رضوی، ۲۱ کیلومتری شمال غربی مشهد، شهرستان طرقبه شاندیز، بعد از طرقبه، جاده عنبران قرار گرفته است.

روستای جا غرق مشهد

آرامگاه فردوسی حکیم

مگر می ­شود مسافری به مشهد بیاید و از آرامگاه فردوسی حکیم دیدن نکند! خداوندگار علم و فرهنگ ایران کسی که زبان پارسی را جاودانه کرد. زیارت آرامگاه فردوسی در شب حال و هوایی متفاوت دارد. برای زیارت این شاعر بزرگ ایرانی باید به آدرس مشهد، بلوار شاهنامه، خیابات بهارستان مراجعه کنید.

آرامگاه فردوسی حکیم

شهر بازی­ ها 

شهر مشهد به علت کلانشهر بودن دارای شهر بازی­های متعدد مانند سرزمین عجایب است که یک شهر بازی مدرن و بسیار ایمن معرفی می­شود. همچنین  می­توان به شهر بازی­های هپی لند، سرزمین بازی­ها و شهربازی الماس شهر اشاره کرد.

 

شهر بازی سرزمین عجایب

سرزمین عجایب مشهد در دو طبقه آخر مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده است که در سال ۱۳۸۵ در شمال مشهد افتتاح شد. این پارک یکی از استانداردترین پارک های کشور با امنیت بالا محسوب می شود که نزدیک به مناطق تجاری قرار دارد و ضمن برخورداری از طراحی منحصر به فرد و شگفت انگیز ، مجهز به استانداردهای اروپایی است. تونل باشکوه صبا، پارک آبی ساحلی آفتاب و پارک الماس شهر از دیگر جاهای دیدمی مشهد هستند که در نزدیکی سرزمین عجایب احداث شده­اند.

در شهربازی می توانید از بازی ها و سرگرمی هایی مانند شبیه ساز، بازی های شنی، مینی جت، کنسول های بازی کامپیوتری، بولینگ، بیلیارد و دارت لذت ببرید. جالب است بدانید که در این مکان سینمای 6 بعدی، اتاق گریم و عکاسی و کارگاه خلاق کودکان نیز موجود است تا تجربه سرگرمی فراموش نشدنی را برای شما ایجاد کند.

آدرس: مجتمع تجاری الماس شرق، طبقه سوم و چهارم – تلفن: ۰۵۱۳۷۱۱۳۳۲۳ – ساعت بازدید: ۱۰ ال ۲۲

شهر بازی سرزمین عجایب

شهربازی شهر الماس

شهربازی الماس شهر در سال ۱۳۸۲ با نام شهر خورشید شروع به کار کرد و پس از تغییرات اساسی در سال ۱۳۹۵ با نام جدید الماس شهر به کار خود ادامه داد. در این منطقه تفریحی می توانید روزی پر از سرگرمی و هیجان با بزرگترین ترن هوایی خاورمیانه داشته باشید. با استفاده از انواع وسایل سرگرمی برای کودکان و بازی های مفرح اوقات خوشی را کنار عزیزان­تان سپری خواهید کرد. بیش از  120 بازی مانند کشتی صبا، سرسره پرواز در آسمان، ماشین برقی، چرخ و فلک، تور، سالتو، ترامپولین، سورتمه و … برای گروه های سنی مختلف وجود دارد. علاوه بر تفریح ​​و شادی می توانید از امکانات رستوران، کافه، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ اختصاصی این مجموعه نیز استفاده نمایید. وجود اتاق گریم برای کودکان و فرصت عکس گرفتن با مار و آفتاب پرست یکی دیگر از گزینه هایی است که قطعا شما را جذب خواهد کرد.

آدرس: خیام شمالی، روبه‌روی بازار بین‌المللی سپاد – تلفن: ۰۵۱۳۷۵۲۸۷۰۴ – ساعت بازدید: ۱۸ تا ۱ بامداد

شهر الماس

شهربازی سرزمین بازی ها

شهربازی سرزمین بازی ها به جهت قرار گرفتن در پایانه مسافربری مشهد به شهربازی ترمینال نیز معروف است. مشهدی ها آن را با نام های دیگری مانند شهربازی سمگا و ایستاپ نیز می­خوانند. این مجموعه سرپوشیده دارای سالن بولینگ، باشگاه پینت بال، سالن لیزر تگ، بیلیارد، اتاق فرار، سینمای 6 بعدی، بسکتبال، تیراندازی، هندبال،صخره نوردی است.

آدرس: انتهای خیابان امام رضا (ع)، طبقه زیرین پایانه امام رضا (ع) – شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۱۹۶۱۱ – زمان بازدید: از ساعت ۱۵ تا ۲۲ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ تا22

سرزمین بازی ها

در شهر بازی هپی لند، غرق لذت شوید

پارک تفریحی هپی لند در مجموعه آرمیتاژ و در اواخر سال 1392 افتتاح شد. این مجموعه به دلیل قرار گرفتن در بلوار طبرسی جنوبی و مسافت بسیار کم تا حرم مطهر مورد توجه گردشگران و ساکنان مشهد قرار گرفته است. در واقع نزدیک ترین شهربازی به معبد با بازی ها و سرگرمی های فراوان برای کودکان و نوجوانان است، مانند بازی های شبیه سازی، هلیکوپتر کودکان، دارت، دربی، سینمای هفت بعدی، پلی استیشن، فوتبال دستی و … همچنین در کنار امکانات یاد شده می ­توانید از کافه و اتاق عکس نیز بهره­ مند شوید.

آدرس: ضلع شرقی حرم مطهر، بلوار طبرسی، مجتمع آرمیتاژ طبرسی –  تماس: ۰۵۱۳۳۶۹۳۶۷۳ – ساعت فعالیت: صبح‌ها از ۱۰ تا ۱۴ و عصرها از ۱۷ تا

شهر بازی هپی لند

پارک ساحلی آفتاب، تجربه ­ای بی نظیر از لذت و سرگرمی

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک ساحلی آفتاب از سال 1389 راه­اندازی شد و یک مکان تفریح و سرگرمی برای تمامی اعضای خانواده به شمار می­رود که می­توانند در اینجا اوقات خوشی را سپری کنند. این مکان دارای بخش های مجزا برای زنان، مردان، کودکان، پارک آبی و VIP است. مجموعه بانوان شامل استخر، سونا، حمام سونا شنی، استخر نمک دریا، سرسره، حمام بخار است.

بخش بانوان شامل استخر نمک دریایی، سرسره، حمام آفتاب، سالن ماساژ، نگهداری از کودکان، فست فود، کافه و … می باشد. مجموعه مخصوص مردان علاوه بر استخر و سونا  دارای رودخانه خروشان، سرسره پیچ در پیچ و دوقلو، چشمه جوشان، استخر غواصی و … می­ شود.

آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی، ميدان بهارستان، جنب الماس شرق – شماره تماس: ۰۵۱۳۷۰۳۷

پارک ساحلی آفتاب

سرزمین موج­ های خروشان، مرکز هیجان و سرگرمی

سرزمین موج های خروشان در ردیف پارک های آبی سرپوشیده مشهد قرار دارد و وجه تمایز ان این است که امکان استفاده همزمان بانوان و آقایان را در دو قسمت مجزا فراهم می­کند. در این پارک سرسره های سقوط آزاد، ترامپولین، رودخانه موج، دریاچه متلاطم، غار نمک، پارک کودک و مهدکودک وجود دارد که می تواند لحظات ناب و بی نظیری را برای شما رقم بزند. اما این تمام ماجرا نیست و تمام امکانات و سرگرمی های عالی در این پارک آبی فقط به همین چند مورد ختم نمی­شود.

بدون تردید،  با سونای خشک و بخار، سالن ماساژ پیشرفته، ایروبیک و بازی هایی مانند پینت بال لیزری، هیجان را به زندگی خود اضافه خواهید کرد. پارکینگ، کارواش، رستوران، کافه و … از دیگر امکانات حائز اهمیت در این مجموعه به شمار می­روند.
جالب است بدانید که یکی از مهم ترین امکانات جدید در سرزمین امواج خروشان، تجهیز شدن به سینما ماشین ایران  با ظرفیت 500 خودرو در پارکینگ ساختمان است که در شهریور 1399 افتتاح شد.

آدرس: انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز – تماس: ۰۵۱۳۵۱۴۴۰۰۶

سرزمین موج­ های خروشان

پارک ارم

پارک ارم 10 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد و به همین دلیل توجه گردشگران و مسافران را به خود جلب می کند و مکانی عالی برای تفریح ​​کودکان و بزرگسالان است. زمین بازی کودکان، قسمت مجزا برای بانوان، زمین فوتبال، جایگاه اجاره دوچرخه، باشگاه ورزشی و پارکینگ مهمترین امکاناتی هستند که در این پارک ارائه می­شوند.
پارک ارم که در سال 1385 افتتاح شد، به خاطر مناظر زیبای طبیعی اش شناخته شده است، این پارک با حوض ها و فواره هایش به یکی از معروف ترین پارک های مشهد تبدیل شده است.

آدرس: گلشهر، بلوار شهید آوینی، خیابان پنج تن، پنج تن ۴۵

پارک ارم

پارک هفت حوض با طبیعتی بکر و خاص

پارک هفت حوض با طبیعتی بکر در هفت کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. حوضچه های بزرگی در پارک وجود دارد که دست نخورده هستند، به طوری که هنگام بازدید از آن ها فقط صدای جاری شدن آب گوش شما را پر می کند و آرامشی عجیب و غیر قابل وصف را به شما هدیه می­دهد. این پارک دارای هوای خنک و مطبوع است به همین دلیل مکانی مناسب برای خانواده ها و پیک نیک های دوستانه در خانه های تابستانی و زمستانی و پاتوقی عالی برای طبیعت گردان و کوهنوردان محسوب می شود. امکانات رفاهی مانند رستوران های سنتی، خواربار فروشی ها، سرویس های بهداشتی و پارکینگ نیز برای راحتی میهمانان ارائه می شود.

آدرس: انتهای بلوار غدیر، جاده (خلج)

پارک هفت حوض

بازار فردوسی

بازار فردوسی با توجه به تنوع محصولات و قیمت مناسب، بازدیدکنندگان زیادی دارد و تعداد کمی از این بازار دسته خالی، بیرون می­روند.  در این بازار چهار طبقه همه چیز از پوشاک نوزاد و بچگانه گرفته تا پوشاک مردانه و زنانه، کت و روسری، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهرات به فروش می رسد. با توجه به اینکه موقعیت مکانی مناسب این مجموعه، می توانید به راحتی با وسایل نقلیه عمومی به این بازار بروید و خرید کنید.

آدرس: انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح – زمان فعالیت: 9 صبح تا ۱۱ شب – تماس: ۰۵۱۳۲۵۱۳۰۰۱

بازار فردوسی مشهد

مجتمع تجاری گردشگری کوسه الماس

مجتمع تجاری توریستی الماس شرق به دلیل داشتن شکل الماس مانند در قسمت  گنبدی این سازه، به الماس شرق شناخته می­ شود. انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، صنایع دستی، نقره و بدلیجات، کیف و کفش در این مرکز خرید عرضه می ­شوند. یکی از جذاب ترین قسمت های مجموعه، آب نمای جامپینگ است که حرکات دیدنی و جذابی را ایجاد می کند. علاوه بر خرید می توانید آتلیه عکاسی سنتی را امتحان کنید که با تزئینات زیبا، معماری سنتی ایرانی و لباس های کهن ایرانی تجربه جالبی را برای شما به ارمغان می آورد. پارکینگ چند طبقه، شهربازی سرمین عجایب و سینمای 5 بعدی، قسمت های مهم این مجموعه را تشکیل می­دهند.

آدرس: این ساختمان 6 طبقه در حاشیه جاده کمربندی 100 متری مشهد واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت و آسان است. شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱- زمان فعالیت: 10 صبح تا 9 شب

مجتمع تجاری گردشگری کوسه الماس

مرکز بوتیک خورشید، عرضه کننده پوشاک مارک

مرکز خرید خورشید از نظر معماری و ظاهر و همچنین فروش کالا یکی از شیک ترین مراکز خرید مشهد می باشد. این مرکز خرید 9 طبقه که در جاده احمدآباد، یکی از شلوغ ترین جاده های شهر قرار دارد، به راحتی قابل دسترسی است. اگر به دنبال کالاهای مارک دار هستید، در اینجا برندهای معروف پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه و زنانه را خواهید یافت. پس از خرید، به کافه شاپ مجموعه بروید و خستگی در کنید.

آدرس: خیابان احمدآباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا، روبه‌روی سه راه راهنمایی

مرکز بوتیک خورشید

مرکز خرید وصال

مجتمع تجاری توریستی وصال دارای 6 طبقه، 400 واحد تجاری و فروشگاه های عرضه کننده محصولات مختلف از برندهای معتبر می باشد. در این مرکز خرید، قسمت­ های مهم دیگری نظیر هایپر مارکت، پارکینگ مجزا برای خودروهای سنگین رستوران، نمازخانه، آبنمای موزیکال، پارکینگ طبقاتی، آسانسور پانوراما و مجتمع علمی و تفریحی پروفسور بازیما وجود دارد.
یکی از ویژگی های بارز مرکز خرید وصال وجود نمایشگاه دائمی مبلمان در طبقات اول تا چهارم است که انواع مبلمان از جمله مبل کلاسیک و مدرن، میز ناهار خوری و وسایل چوبی منزل را با تنوع طرح و طرح زیاد عرضه می­ کند.  عروس و دامادها می ­توانند کالای خواب و مبلمان خود را در این مرکز خرید با قیمت مناسب خرید کنند.

آدرس: بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان ۶ – شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۵۵۵۵

مرکز خرید وصال

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پراما به جهت وسعت زیاد و تنوع مغازه ها و محصولات، اجازه نمی­دهد شما بدون خرید کردن از فروشگاه خارج شوید. اگر قصد خرید برندهای معروف را دارید، این مرکز خرید نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. از آنجا که این مجموعه صاحب بسیاری از برندهای لوکس در سطح جهانی است، حراج های پایان فصل آن از جذابیت خاصی برخوردار است.

نکته: هایپر مارکت پروما در طبقه همکف قرار دارد و انواع میوه، نان، مواد غذایی، شیرینی و محصولات پروتئینی را عرضه می­ کند. کافه و فست فود این مکان در طبقه بالا قرار دارد. وجود شهربازی، بولینگ و بیلیارد برای سرگرمی بازدیدکنندگان از دیگر امکانات این مرکز خرید است.

آدرس: بلوار فردوسی، میدان جانباز – شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱- زمان فعالیت: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ شب، جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ شب

مرکز خرید پروما

مرکز خرید آرمیتاژ

مجموعه آرمیتاژ با معماری مدرن و جذاب یکی از مراکز خرید مجلل مشهد است که در عین حال به عنوان یکی از بلندترین برج های ایران نیز معرفی می­شود. انواع پوشاک، عطر، ساعت، کالاهای چرمی، طلا و برندهای مختلف داخلی و خارجی در این مرکز خرید عرضه می ­شود.

بخش اداری، موزه ها و گالری ها در دیگر طبقات مجموعه قرار دارند.  فودکورت ها، کافه ها و رستوران ها از جمله مناطق جذاب مرکز خرید آرمیتاژ هستند که می توانید پس از گشت و گذار و خرید، از خود با یک وعده غذایی خوشمزه پذیرایی کنید. در ضمن، رستوران بین المللی آرمیتاژ را از دست ندهید، زیرا محیط عالی و خدمات خوب آن را در هیچ کجای دیگر نمی­ توانید ببینید. با وجود بیلیارد، استخر، سالن بولینگ، سونا و جکوزی، سینما، سالن ماساژ، شهربازی به خوبی متوجه وجوه تمایز این مرکز خرید با دیگر مراکز خرید مشهد خواهید شد. هر آنچه بخواهید از لوازم الکترونیکی و لوازم آشپزخانه گرفته تا  وسایل خواب، پوشاک، عطر، ساعت، عینک و جواهرات، مبلمان و … در این مرکز خرید، قابل تهیه است.

آدرس: نبش هفت تیر هشت، خیابان گلشن – تماس: ۰۵۱۳۱۹۰۵- زمان فعالیت: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰صبح  تا 10 شب و پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۳

 

مرکز خرید آرمیتاژ

جمع بندی

مشهد دومین شهر بزرگ ایران در شمال شرق کشور در استان خراسان رضوی است . به علت  وجود بارگه امام هشتم شیعیان هرساله میزبان عده زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. منطقه ای با کلی مناطق دیدنی و تاریخی از جمله شاندیز جنگل جیغ دره ارغوان پارک کوهسنگی پارک وکیل اباد و … است و به دلیل کلانشهر بودن دارای امکانات بسیار و اماکن خرید بزرگ است. تماشای جاهای دیدنی مشهد در شب، خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم می­زند. یکی از بهترین مسیرها برای سفر به شهر مشهد خرید بلیط هواپیما است که می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت از پته خریداری کنید.

 

سوالات متداول

شاندیز ، آرامگاه فردوسی ، جنگل جیغ،  سرزمین موج های ابی بارگاه امام رضا ، چالیدره ، طرقبه ، پارک کوهسنگی و ...

پدیده شاندیز ،  بازار رضا

بازار غذیر مشهد- بازار رضا-بازار عباس قلی- بازار جنت - بازار بزرگ مشهد

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید