بهترین هتل های قشم را بشناسید

ایرانگردی قشم هرمزگان
بهترین هتل های قشم را بشناسید

آیا قصد سفر و بازدید از مناطق جنوبی ایران را دارید؟ قشم بزرگترین جزیره در خلیج فارس است و سواحل بکر و متنوعی دارد. جزیره قشم جاذبه های دیدنی خارق العاده ای برای بازدید دارد که بسیاری از آن ها ناشناخته هستند. سفر به قشم به خصوص در فصل زمستان که مناطق جنوبی ایران دارای آب و هوای معتدل و دوست داشتنی است جزو بهترین گزینه ها برای سفرهای زمستانی محسوب می شود.

بهترین هتل های لوکس جزیره قشم

بهترین هتل های لوکس جزیره قشم شامل هتل های 5 ستاره و 4 ستاره هستند که هر یک دارای ویژگی ها و امکانات متنوع و متفاوتی هستند و البته این ویژگی ها و امکانات تاثیر زیادی در قیمت هتل ها نیز خواهند داشت با ما همراه باشید با توضیح مختصری در مورد هر یک از این هتل ها تا در سفر بعدی خود به این جزیره زیبا، آسایش بهتری را در اقامتگاه خود بتوانید تجربه کنید.

بهترین هتل های پنج ستاره در جزیره قشم

وقتی که صحبت از هتل ۵ ستاره به میان می آید این هتل ها باید ایده‌ آل‌ ترین شرایط و امکانات را دارا باشند. پس کیفیت اتاق‌ ها، سوئیت‌ ها و همچنین خدماتی که هتل ارائه می دهد باید در بالاترین سطح استانداردهای روز جهانی باشد. اکنون بد نیست بدانید کدام هتل ها در قشم از این ویژگی های ممتاز برخوردار هستند.

هتل زیگورات قشم

هتل زیگورات قشم به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های قشم می تواند باشد. این هتل ۵ ستاره که مدتی است در دست ساخت است و به زودی به بهره برداری می رسد. این هتل در 25 طبقه ساخته خواهد شد و دارای 200 اتاق و بهترین امکانات راحتی و سرگرمی است.

هتل زیگورات قشم

هتل سورینت قشم

هتل سورنت این هتل دارای امکانات ویژه و کاملی از جمله استخر شنا، سالن ورزشی، سونا و جکوزی است.

هتل سورینت قشم

بهترین هتل های چهار ستاره در جزیره قشم

هتل های چهار ستاره هم مانند هتل های پنج ستاره از امکانات خوبی برخوردار باشند اما نه در سطح و کیفیت هتل های پنج ستاره… در این هتل فردی برای ‏حمل کردن چمدان شما را تا اتاق تان همراهی می کند. امکانات اتاق از نور اتاق تا ‏فضا و مبلمان باید از حد متوسط، بالاتر باشد. قیمت این هتل ها نسبت به هتل های پنج ستاره مناسب تر است اما اگر به دنبال تفریح و گردش هستید و اقامت کوتاه مدتی در هتل دارید توصیه می کنیم که هتل های سه ستاره یا چهار ستاره را انتخاب کنید. اکنون با توجه به تفاسیر فوق بهترین هتل های چهار ستاره جزیزه قشم را معرفی می کنیم.

هتل آرتا قشم

آرتا یکی از هتل های لوکس قشم است؛ که در آوریل 2016 شروع به کار کرد. این هتل در 7 طبقه ساخته شده و دارای 47 اتاق و 130 تخت است.

هتل آرتا قشم

هتل آرم قشم

به گفته مردم، ارم بهترین هتل قشم است که از سال 2015 در بلوار آزادگان احداث شده است و فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان هتل ارم در 5 طبقه ساخته شده و دارای 100 اتاق و 200 تخت است.

هتل آرم قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی یکی از بهترین هتل های 4 ستاره قشم است که فعالیت خود را در سال 2019 آغاز کرده است و از مهمترین مزایای آن می توان به دسترسی آسان به سواحل خلیج فارس، قلعه پرتغالی، پارک زیتون و بازار سنتی قشم اشاره کرد.

هتل هانی قشم

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی بهترین هتل ساحلی قشم است که در سال 2007 شروع به کار کرد و در سال 2018 به منظور بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل یک طبقه که در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد و دارای 57 اتاق و 200 تخت است.

هتل ساحل قشم

هتل آتامان قشم

آتامان فعالیت خود را به عنوان یکی از بهترین هتل های آپارتمانی قشم در سال 2016 آغاز کرد. این هتل چهار طبقه دارای 58 اتاق و 165 تخت است که در آن می توانید سوئیت های سه نفره VIP، اتاق های چهار خوابه و سوئیت های دو خوابه برای چهار نفر رزرو کنید.

هتل اتامان

بهترین هتل های قشم با قیمت های مناسب

بهترین هتل های قشم که قیمت های معقول و متوسطی دارند، اساسا شامل هتل های 3 ستاره، هتل های 2 ستاره و هتل های 1 ستاره هستند. این هتل ها همان گونه که بیان شد شاید امکان خارق العاده ای نداشته باشند اما قیمت مناسبی که دارند آن ها را برای اقامتی کوتاه مدت در این جزیره برای افرادی که بیشتر به دنبال خرید و گشت و گذار هستند جذاب کرده است.

بهترین هتل های سه ستاره در جزیره قشم

بعد از هتل های 4 ستاره قشم، هتل های 3 ستاره جزیره قشم بهترین گزینه برای اقامت گردشگران خواهند بود. این هتل ها شاید امکانات زیادی نداشته باشند اما معمولا به دلیل مناسب بودن قیمت شان توجه افراد زیادی را به سوی خود جذب می کنند. البته در جزیره قشم قطعا فاکتورهای دیگری نیز در انتخاب هتل دخیل هستند که از جمله آن ها می توان به نزدیکی به مراکز خرید و ساحل را نیز اشاره کرد.

هتل آپادانا قشم

هتل آپادانا یکی دیگر از بهترین هتل های جزیره قشم است که فعالیت خود را در سال 2004 آغاز کرده و در سال 2014 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است.

هتل اپادانا قشم

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل فولتون بوتیک فعالیت خود را در سال 2014 آغاز کرده و در 3 ساختمان جداگانه ساخته شده است. یکی از این ساختمان ها برای سوئیت ها و اتاق ها است، دیگری برای ساخت آپارتمان و سومین ساختمان نیز برای ویلاها قرار داده شده است.

هتل فولتون

هتل آرام قشم

یکی دیگر از بهترین هتل های جزیره قشم، هتل آرام آن است که از  سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 2016 نیز به دلیل بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است. این هتل 4 طبقه 23 اتاق و 70 تخت دارد. می توانید یک اتاق دو نفره، یک اتاق سه خوابه و یک سوئیت یک خوابه برای چهار نفر رزرو کنید.

هتل آرام قشم

هتل دیانا پلاس قشم

هتل دایانا پلاس یکی از بهترین هتل های سه ستاره قشم است که فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده است و مهمترین مزیت های آن دسترسی آسان به بازار بین المللی سیتارا، بازار سنتی قشم، پارک زیتون و مجتمع تجاری خلیج فارس است.

هتل دیانا پلاس قشم

هتل ریحان قشم

ریحان هتل خوبی در قشم است که فعالیت خود را در سال 2015 آغاز کرد. این هتل 5 طبقه 26 اتاق و 60 تخت دارد، که در آن می توانید یک اتاق با دو تخت دوقلو، یک اتاق سه خوابه و یک اتاق چهار خوابه رزرو کنید.

هتل ریحان قشم

هتل مارینا 1 قشم

هتل مارینا 1 متعلق به گروه هتل های مارینا است که فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرده و در سال 1396 به منظور بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است.

هتل مارینا قشم

هتل ژئو پارک قشم

هتل سه ستاره ژئو پارک یکی از بهترین هتل های این جزیره زیباست؛ که فعالیت خود را در سال 2001 آغاز کرد و در سال 2014 به منظور بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. یکی از مهمترین مزایای این هتل دسترسی آسان به سواحل خلیج فارس، قلعه پرتغالی، غار خربس و موزه ژئوپارک است.

هتل ژئو پارک قشم

هتل آلاله 2 قشم

هتل آلاله 2 یکی از بهترین هتل های درگهان قشم است که در سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرد و دید خوبی نسبت به دریا دارد.

هتل الاله قشم

هتل شمس قشم

هتل شمس یکی از بهترین هتل های قشم است که فعالیت خود را در سال 2003 آغاز کرده و در سال 2010 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است. این هتل 4 طبقه دارای 20 اتاق و 65 تخت است که در آن شما می توانید یک اتاق دو نفره رو به دریا، یک اتاق سه خوابه رو به دریا، یک سوئیت دو خوابه چهار خوابه و یک اتاق 4 خوابه رو به دریا رزرو کنید.

هتل شمس قشم

هتل آرش قشم

هتل آپارتمان آرش در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل سه طبقه دارای 12 اتاق و 43 تخت است که منظره خوبی از دریا و خیابان دارد. از بین اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل آرش قشم رزرو کنید، یک سوئیت یک خوابه برای دو نفر، یک سوئیت یک خوابه برای سه نفر، یک سوئیت یک خوابه برای چهار نفر و یک سوئیت یک خوابه برای پنج نفر است.

هتل ارش قشم

هتل سینگو قشم

هتل سه ستاره سینگو یکی دیگر از بهترین هتل های جزیره قشم است که فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرد. این هتل دارای 64 اتاق و 146 تخت است که می توانید برای اتاق یک تخت A، اتاق یک تخت B، دو سوئیت لوکس با منظره دریا رزرو کنید.

هتل سینگو قشم

هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از مهم ترین مزایای نزدیکی به سواحل خلیج فارس، پارک ساحلی و بازار قدیمی قشم بود. این هتل 6 طبقه 21 اتاق و 62 تخت دارد. شما می توانید اتاق های دو نفره، اتاق سه نفره، اتاق های چهار خوابه بدون پنجره و سوئیت های پنج نفره رزرو کنید.

هتل ارکا قشم

هتل رویال قشم

هتل رویال قشم یکی از بهترین هتل های 3 ستاره قشم است که فعالیت خود را در سال 2016 آغاز کرده است و مهم ترین مزایای آن دسترسی آسان به سواحل خلیج فارس و بازار بین المللی سیتارا است. این هتل دارای 5 طبقه، 43 اتاق و 130 تخت است.

هتل رویال قشم

هتل سما 1 قشم

هتل سما 1 که عملیات خود را از سال 1391 آغاز کرده بود در سال 1394 برای بهبود سطح کیفی خدمات بازسازی شده است. این هتل 5 طبقه 29 اتاق و 84 تخت دارد که شما می توانید یک اتاق دو نفره، یک اتاق دو نفره، یک اتاق سه نفره، یک سوئیت یک خوابه برای دو نفر، یک سوئیت دو خوابه برای چهار نفر و یک سوئیت دو خوابه برای پنج نفر رزرو کنید.

هتل سما قشم

هتل شهریار قشم

هتل شهریار قشم که کار خود را در پایان سال 2017 آغاز کرد. این هتل دارای مزیت های زیادی از جمله دسترسی آسان به مراکز تجاری و خرید و همچنین دسترسی آسان به سواحل خلیج فارس است. این هتل 4 طبقه 42 اتاق و 99 تخت دارد. شما می توانید اتاق های یک خوابه، اتاق های دو خوابه، اتاق های سه خوابه، سوئیت های یک خوابه برای چهار نفر، سوئیت های یک خوابه برای پنج نفر، و سوئیت های یک خوابه برای شش نفر رزرو کنید.

هتل شهریار قشم

هتل رخسار قشم

هتل رخسار یکی از بهترین هتل های قشم است که فعالیت خود را در سال 2017 آغاز کرده و در بهترین مکان قشم قرار دارد و دسترسی خوبی به مرکز شهر و مکان های تجاری دارد. این هتل 5 طبقه دارای 19 اتاق و 44 تخت است که نمای خوبی از ساحل خلیج فارس دارد.

هتل رخسار قشم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1395 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است. این هتل یک طبقه دارای 123 اتاق و 258 تخت است که مشرف به محوطه هتل می باشد.

هتل خلیج فارس

بهترین هتل های قشم با قیمت ارزان

هتل های دو ستاره و یک ستاره از جمله هتل های ارزان قیمت قشم هستند که امکانات خوبی دارند و از طرف دیگر هزینه اقامت شبانه در آنها نیز کم است. در ادامه، بهترین هتل های قشم را با قیمت های ارزان بررسی خواهیم کرد. یکی از بهترین هتل های قشم که دارای امکانات خوب و قیمت پایین تر از هتل های 3 ستاره و 4 ستاره است، هتل های 2 ستاره قشم می باشند. در ادامه به بررسی بهترین هتل های دو ستاره در جزیره قشم می پردازیم.

 

هتل امیر قشم

هتل امیر یک هتل خوب در قشم است که در سال 2017 راه اندازی شد و پرسنل مجرب و آموزش دیده دارد. این هتل 5 طبقه 24 اتاق و 70 تخت دارد، و شما می توانید یک اتاق با دو تخت دوقلو، یک اتاق با دو تخت دو نفره، یک اتاق با سه تخت، یک اتاق با چهار تخت و یک اتاق با پنج تخت رزرو کنید.

هتل امیر قشم

هتل آسماری قشم

هتل آسماری یکی دیگر از بهترین هتل های قشم است که در میدان پاسداران واقع شده و از سال 1392 در حال فعالیت می باشد. یکی از مهم‌ترین مزایای هتل آسماری، نزدیکی آن به بازار قدیم قشم و دسترسی آسان به سواحل خلیج فارس است.

 

هتل نخل هنگام قشم

هتل نخل هنگام یکی از بهترین هتل های دو ستاره قشم است که از سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل 5 طبقه 21 اتاق و 64 تخت دارد. شما می توانید دو اتاق، سه اتاق، چهار اتاق و پنج اتاق رزرو کنید.

هتل نخل قشم

هتل آدینه قشم

هتل آپارتمان آدینه هتل خوبی در قشم است که در سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل 5 طبقه 13 اتاق و 52 تخت دارد. می توانید یک اتاق دو نفره، یک سوئیت یک خوابه برای سه نفر و یک سوئیت دو خوابه برای چهار نفر رزرو کنید.

بهترین هتل های تک ستاره قشم

بهترین هتل های یک ستاره قشم خدمات خوبی دارند و هزینه اقامت یک شب در آنها بسیار کمتر از هزینه های هتل های 2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره قشم است. اگر می خواهید در اتاقی با قیمت بهترین هتل های قشم اقامت کنید، می توانید هتل های تک ستاره را انتخاب کنید.

 

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل آرمان بوتیک یکی از بهترین هتل های تک ستاره قشم است که فعالیت خود را در سال 2016 آغاز کرد. ایرمن اولین هتل بوتیک در جزیره قشم است که ساختاری زیبا و منحصر به فرد با سبک سنتی و مدرن دارد.

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل مروارید قشم

هتل مروارید در سال 2014 راه اندازی شد. این هتل 2 طبقه 9 اتاق و 24 تخت دارد. شما می توانید یک اتاق دو نفره، یک اتاق سه خوابه و یک اتاق چهار خوابه رزرو کنید.

 

هتل توس قشم

هتل توس فعالیت خود را در سال 2014 آغاز کرد. این هتل 3 طبقه 11 اتاق و 34 تخت دارد. می توانید یک اتاق با دو تخت دو قلو، یک اتاق با دو تخت دو نفره و یک اتاق با سه تخت رزرو کنید.

هتل توس قشم

هتل آلاله 1 قشم

این هتل که با نام هتل مرکزی آلاله نیز شناخته می شود، یکی از بهترین هتل های قشم است؛ که فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرد. این هتل منظره خوبی از دریا داره هتل اله در 10 طبقه ساخته شده و دارای 44 اتاق و 136 تخت است.

 

سخن پایانی

توصیه ما این است که برای انتخاب هتل علاوه بر امکانات به دسترسی راحت تر آن به ساحل یا مکان های تفریحی و خرید دقت کنید تا زمان و هزینه خود را برای حمل و نقل تلف نکنید! اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید زمان را از دست ندهید و با خرید بلیط هواپیما قشم سفری لذت بخش را در این جزیره برای خود رقم بزنید!

 

سوالات متداول

هتل ارم قشم، هتل ساحل طلایی قشم، کیمیا و هتل آرام قشم

هتل های ارزان بسته به موقعیت مکانی، خدمات و نوع اتاق، قیمتی متفاوت دارند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید