بازارهای مشهد؛ لیست کامل مراکز خرید مشهد

ایرانگردی خراسان رضوی مشهد
بازارهای مشهد؛ لیست کامل مراکز خرید مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی بازارهای متنوع و مراکز خرید بی شماری دارد. در کنار بازدید از جاهای دیدنی مشهد برای بسیاری خرید و بازارگردی یکی از جاهای تفریحی مشهد است که محبوبیت آن بخصوص برای خرید سوغات در این شهر زیارتی کم نیست. بازارهای مشهد، جایی که تاریخ، فرهنگ و تجارت با هم تلفیق می‌شوند. این بازارها جایی است که زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم مشهد را به صورت شگفت‌انگیزی به هم تنیده است. در این مطلب از پته به معرفی بازارهای مشهد می پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

مراکز خرید مشهد

شهر مقدس مشهد به دلیل داشتن حجم زائران زیاد و جاذبه های گردشگری زیاد همچون آرامکاه فردوسی، باغ موزه نادری، کاخ کلات خورشید و … همگی سبب شد تا خرید و فروش در این شهر چه سوغات چه لوازم دیگر زیاد و با قیمت مناسب باشد. اگر قصد سفر به مشهد کردید در این مطلب از پته با معرفی بهترین مراکز خرید مشهد همراه ما باشید.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

این مرکز خرید در لیست یکی از بلندترین سازه‌های ایران قرار دارد و منظره‌ای عالی از بالای این برج نمایان است. در این مرکز خرید یکی از پاساژهای لوکس مشهد است، کالاهای مختلفی مانند وسایل آشپزخانه، لوازم الکترونیک، کالای خواب، لوازم الکترونیک، پوشاک، عینک، جواهرات، ساعت، عطر،  محصولات چرمی، جواهرات، مبلمان و لوازم منزل در طبقات مختلف آن پیدا می‌شود.

آدرس: نبش هفت تیر هشت، خیابان گلشن

ساعت بازدید: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ تا ۲۲، روزهای پنجشنبه، جمعه و دیگر روزهای تعطیل از ۱۰ تا ۲۳

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مجتمع تجاری وصال

اگر به دنبال مبلمان و وسایل چیدمان منزل هستید، مجتمع تجاری وصال می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد چرا که از ۶ طبقه این مرکز خرید، ۴ طبقه از آن، مختص برگزاری نمایشگاه‌های مبلمان و وسایل منزل است. انواع مبلمان کلاسیک و … در این نمایشگاه‌ها به فروش می‌رسد. البته در طبقات دیگر پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، سوغات مشهد و … یافت می‌شود.

مجتمع تجاری وصال با داشتن مرکز تفریحی پروفسور بازیما، رستوران و کافی‌شاپ، آسانسور پانوراما، مکانی جذاب برای تفریح و خرید است.

آدرس: بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان ۶

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰

مجتمع تجاری وصال

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است، با داشتن آبشارهای مصنوعی، مجسمه‌های سنگی، صخره‌های بزرگ، درختان بلند نخل، غار سنگی و المان‌های نورپردازی جذاب به مرکزی متفاوت و جذاب میان مراکز خرید مشهد تبدیل شده است. در مرکز خرید آرمان انواع پوشاک، خوراک، عطر، وسایل بازی و …. باکیفیت یافت می‌شود. فودکورت، سالن بازی، رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات این مجموعه به شمار می‌رود.

آدرس: خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

مرکز خرید آرمان

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد نیز جزو مراکز خرید مشهور مشهد برای تهیه سوغاتی است که اکثر گردشگران آن را انتخاب می‌کنند. در طبقه‌های پایینی این بازار، محصولات عمده با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد. از دیگر محصولات عرضه شده در این بازار می‌توان به مهر، سجاده و جانماز، زعفران، زرشک، لوازم بهداشتی و آرایشی،انگشترهای فیروزه، فرش، انواع پوشاک و بدلیجات و … اشاره کرد.

آدرس: خیابان آیت‌الله بهجت، چهار شهدا

بازار بزرگ مرکزی مشهد

مرکز خرید شرق زیست

از دیگر مراکز خرید نزدیک حرم می‌توان به مرکز خرید شرق زیست اشاره کرد و شما می‌توانید سوغاتی‌هایی از انگشتر عقیق، عطر و ادکلن، خشکبار و آجیل، نبات، ساعت، کیف و کفش، اسباب بازی، مانتو و روسری، زعفران، زرشک، کت و شلوار، انواع پارچه و … خریداری کنید. در نهایت می‌توانید در رستوران سنتی شرق زیست خودتان به صرف ناهار و یا شام مهمان کنید.

آدرس: ضلع شمالی حرم مطهر، حاشیه میدان طبرسی

مرکز خرید شرق زیست

بازار غدیر

از دیگر بازارهای نزدیک حرم، بازار غدیر است که به داشتن محصولات متنوع و باکیفیت و البته با قیمت مناسب معروف است. کالاهایی از جمله سنگ‌هدی زینتی، کیف و کفش، شال و روسری، بدلیجات، خشکبار، زعفران و پوشاک در این بازار با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

آدرس: ابتدای خیابان شیرازی

بازار غدیر مشهد

بازار مولوی| مرکز عمده فروشی لوازم تحریر و خیاطی

یکی از بازارهای سنتی مشهد و در خیابان معروف مصلی بازار مولوی است. بازار مولوی مشهد بزرگترین مرکز لوازم تحریر و خرازی و خیاطی شرق کشور است و هر آنچه که از این لوازم نیاز داشته باشید از هر برندی می توانید در سه فاز مختلف این بازار بزرگ پیدا کنید. با داشتن پارکینگ بزرگ با گنجایش ۴۰۰۰ خودرو این بازار خیال شما را از شلوغی اطراف حرم و نبودن جای پارک راحت می کند. بازار مولوی یا مشهور به بازار خرج کار و لوازم خیاطی است‌. البته لوازم آرایشی ارزان‌قیمت نیز می‌توان در این بازار پیدا کرد. شهروندان مشهدی برای خرید لوازم خیاطی، لباس زیر و جوراب، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر به قیمت مناسب و گاهی اوقات عمده به این بازار مراجعه می‌کنند.

آدرس: بلوار مصلی

ساعت بازدید: از ساعت ۸ تا ۱۹

بازار امین

یکی از بازارهای مقرون به صرفه و نزدیک حرم بازار امین مشهد است. در این بازار در نزدیکی خود چند بنای تاریخی مانند خانه تاریخی داروغه و خانه توکلی قرار دارد که بازدید از آنها هنگام خرید خالی از لطف نیست. در این بازار اجناس بیشتر عمده عرضه می شوند و می توانید انواع اسباب بازی، پتو، روفرشی، ظروف چینی، انواع پوشاک و خوراکی ها را در اینجا خریداری کنید. قیمت اجناس موجود در بازار امین بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و همچنین دقت داشته باشید که این بازار فقط روزها فعالیت دارد.

آدرس: مشهد، زیرگذر حرم، بلوار نواب صفوی، بازار امین

ساعت بازدید: از ساعت ۸/۳۰ تا ۲۱

بازار مولوی

بازار جنت

حال و هوای بازار جنت اندکی متفاوت‌تر از دیگر پاساژ‌ها و مراکز خرید لوکس مشهد است. در این بازار که بیشتر به پوشاک زنانه و مردانه، بچگانه و کیف و کفش اختصاص يافته است، می‌توانید اجناسی باکیفیت و معتبر و البته با قیمت مناسب پیدا کنید. این بازار یکی از پربازدیدترین اماکن مشهد است که نزدیکی آن با حرم مطهر و باغ ملی را نمی‌توان در شلوغی آن نادیده گرفت.

آدرس: خیابان چمران، نرسیده به میدان سعدی

مرکز خرید خورشید

اگر به دنبال پوشاک و زیورآلات و محصولاتی شبیه این هستید، مرکز خرید خورشید را به شما معرفی می‌کنیم. در این مرکز خرید انواع شال و روسری، کت و شلوار، مزون عروس، لباس اسپرت زنانه و مردانه، کیف و کفش چرم، لوازم آرایشی،عطر و ادکلن، انواع سوغاتی و … یافت می‌شود. این مرکز با وجود قرار گرفتن در شلوغ‌ترین نقاط مشهد، با داشتن پارکینگ سه طبقه، رفت و آمد را برای مشتریان راحت کرده است. کافی‌شاپ و شهربازی از دیگر امکانات مرکز خرید خورشید محسوب می‌شود.

آدرس: خیابان احمد آباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا، روبروی سه راه راهنمایی

ساعت: از ساعت ۱۰ الی ۲۰

مرکز خرید خورشید

مجتمع تجاری کاسپین مد

در مرکز خرید کاسپین مد می‌توانید انواع پوشاک و لوازم جانبی را برترین و بهترین برندهای جهانی پیدا کنید. از جمله برندهای معتبر که در این مجتمع فعالیت دارند، می‌توان به جیوکس،دیزل، دبنهامز، اسپرینگ فیلد و مانگو اشاره کرد. البته در دیگر طبقات این مجموعه کالاهایی همچون کیف و کفش، لوازم آرایشی و … یافت می‌شود.

آدرس: بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر

ساعت بازید: از ساعت ۸ تا ۲۳

مرکز خرید آسمان

مرکز خرید آسمان با داشتن پارکینگ طبقاتی ۱۸ طبقه مشهور شده است. این مرکز خرید تازه تاسیس بیشتر به فروش پوشاک اختصاص دارد. البته مغازه‌های فروش سوغات، زیورآلات و کیف و کفش در این مرکز دیده می‌شود. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به شهربازی سرپوشیده، رستوران و فست و فود اشاره کرد.

آدرس: میدان ۱۷ شهریور

ساعت: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ۸ تا ۲۳، روزهای جمعه از ۱۰ تا ۲۳

مرکز خرید آسمان

بازار هفده شهریور مشهد

بازار هفده شهریور مشهد در لیست یکی از بزرگ‌ترین و ارزان‌ترین بازارهای مشهد قرار دارد که به فروش و بورس انواع پوشاک، روسری، لباس‌های مجلسی و …، آن هم با ارزان‌ترین قیمت شهرت دارد. البته بورس پوشاک و لوازم عمده نیز بر محبوبیت بالای این بازار تأثیر دارد. از جمله پاساژهای معروف این بازار می‌توان به پاساژ قائم، آسمان، آسیا، حریر و افشار اشاره کرد.

آدرس: میدان هفده شهریور

مجتمع تجاری سلمان

در بین بازارهای مختلف و مراکز خرید مشهد، مجتمع تجاری سلمان به دلیل موقعیت دسترسی ویژه و ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب، در بین مردم محلی مشهد از شهرت بالایی برخوردار است. در این مجتمع محصولاتی نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش، وسایل زینتی و تزئینی و … با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

آدرس: تقاطع خیابان سلمان فارسی و خیابان راهنمایی

مجتمع تجاری سلمان

بازار فردوسی

تنوع محصولات بازار فردوسی به قدری بالا است که شما می‌توانید انواع کالاهای کودک و سیسمونی، پوشاک بانوان و آقایان، روسری، شال، مانتو، کیف و کفش، وسایل عروس داماد، زیوآلات، طلا و جواهر، ساعت، عطر و ادکلن، بدلیجات و … در این بازار پیدا کنید. البته طبقات مختلف این بازار طبقه بندی شده است تا بتوانید به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. گشت و گذار در این مرکز خرید متنوع در کنار رستوران و کافه‌های آن، خودش به عنوان بهترین تفریح برای افراد محسوب می‌شود.

آدرس: انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح

ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۳

مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع تجاری زیست خاور جزو مراکز خرید قدیمی شهر مشهد است و به همین دلیل بیشتر به فروش سوغاتی، صنایع دستی و محصولات سنتی اختصاص يافته است. محصولاتی نظیر خشکبار، ادویه‌جات، زرشک و زعفران، زیورآلات و نقره، پوشاک، کیف و کفش با برندهای معروف، لوازم موسیقی، ترمه، کتاب، سنگ‌های قیمتی، اسکناس و سکه‌های قدیمی، تابلوهای طراحی و معرق و … در این مجتمع یافت می‌شود.

آدرس: فلکه تقی آباد، جنب خیابان کوهسنگی

ساعت بازدید: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۲۲ و روزهای جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۴

مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

این مجتمع معماری مدرنی دارد و ارائه کننده انواع پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، اسباب‌بازی، انواع سوغاتی مشهد و … است. این مرکز دارای شهربازی کودکان، باشگاه بولینگ و بیلیارد در طبقه چهارم خود است و شما می‌توانید در کنار خرید به تفریح و سرگرمی نیز بپردازید.

آدرس: ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر، امام رضا هشت

ساعت بازدید: از ۱۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد

مجتمع تجاری مهر کوهسنگی مشهد

این بازار دقیقا در کنار بوستان کوهسنگی قرار گرفته است. در این بازار اجناس متنوعی مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و… وجود دارد. همچنین وجود فضای دلنشین اطراف بوستان و کافه های متنوع می تواند رفاه حال شما هنگام خرید را به همراه داشته باشد. سینمای کوهسنگی که در مجاورت این بازار وجود دارد نیز می تواند اوقات فراغت شما را پر کند. این مجموعه بزرگ با منظره زیبا علاوه بر خرید مناسب گشت و گذار و عکاسی نیز هست.

آدرس: مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی ۲۹، جنب پارک کوهسنگی

مجتمع تجاری مهر کوهسنگی مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق

این مجتمع فراتر از یک مرکز تجاری و خرید معمولی است. مجتمع تجاری الماس شرق با فراهم آوردن امکانات مختلف در کنار مغازه های گوناگون همه نیاز شما را برای خرید و تفریح و بازار گردی برآورده می کند. در مغازه های این مجتمع از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه تا انواع صنایع دستی مانند نقره و بدلیجات، ترمه، کیف و کفش، کالای خواب و حتی رایانه و موبایل و تجهیزات جانبی و… موجود است. وجود شهربازی سرپوشیده، سینمای پنج بعدی، کافه و رستوران، عکاسخانه سنتی و آکواریوم آب شور در این مجتمع می تواند برای تفریح شما و سایر اعضای خانواده در همه سنین مناسب باشد.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق

مرکز خرید پروما مشهد

یکی از مراکز خرید مدرن و به روز مشهد مرکز خرید پروما است. این مرکز خرید با داشتن هایپر مارکت و ۳۰۰ مرکز تجاری و پارکینگ طبقاتی مناسب خرید شما است. در طبقه آخر مرکز خرید شهربازی سرپوشیده جنگل قرار دارد که مناسب همه سنین است و علاوه بر بازی های کودکان سالن بیلیارد و بولینگ نیز دارد. در این مرکز خرید شما می توانید انواع کالا مانند: پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی را از برندهای مختلف را پیدا کنید.

آدرس: مشهد، میدان جانباز، مجتمع تجاری پروما

مرکز خرید پروما مشهد

بازار امام رضا (ع) مشهد

کمتر کسی را می توان یافت که به مشهد سفر کند و سری به بازار رضای مشهد نزند. این بازار که یکی از بازارهای قدیمی این شهر به حساب می آید پر از عطر و بوی حرم و انواع ادویه های مخصوص مشهد و به خصوص سرشار از رایحه خوش بوی زعفران خراسان است. بازار رضای مشهد به سه دسته اصلی عطر، خشکبار و زعفران تقسیم می شود اما انواع اجناس زینتی مانند انگشتر عقیق و انواع هدایا و سوغات مشهد را نیز می توانید در این بازار پیدا کنید.

آدرس: مشهد، ضلع شرقی میدان آب، بازار رضا

بازار حکیم مشهد( بازار روس ها)

دلیل شهرت این بازار به بازار روس ها این است که در زمان قدیم و شوروی سابق اجناس این کشور در این بازار عرضه می شده. بازار حکیم چهار طبقه دارد که در آن می توانید انواع بدلیجات ، نقره ، اسباب بازی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک و… را پیدا کنید. امروزه بازار حکیم همه لوازم خود را از روسیه  نمی آورد و اجناس متنوعی از سراسر جهان و ایران را می توانید در این بازار خریداری کنید.

آدرس: مشهد، بالاتر از خیابان سعدی، خیابان امام خمینی

مجتمع تجاری اطلس مشهد

شهرت بازار اطلس مشهد به علت وجود انواع کالای خانگی است. در واقع در هر طبقه از این بازار می توانید قسمتی از لوازم منزل را تهیه کنید. وجود انواع برندها و بازار رقابتی به شما این اجازه را می دهد که قیمت را مقایسه و خریدی ارزشمند انجام دهید. مجتمع تجاری اطلس اما فقط به بازار محدود نمی شود یکی از بزرگترین فود کورت های شرق کشور و همچنین پردیس سینمایی و پارکینگ طبقاتی مسقف از دیگر امکانات این مرکز خرید به روز است.

آدرس: مشهد، میدان حافظ، بلوار کوشش، مجتمع تجاری اطلس

 

بازار خورشید مشهد

این پاساژ با ۹ طبقه تجاری یکی از پاساژهای مناسب برای خرید پوشاک به حساب می آید. مرکز خرید خورشید به مزون ها و مانتو فروشی های ارزان و زیبا معروف است. در این بازار شهربازی کودکان تعبیه شده که با خیال راحت می توانید فرزند دلبندتان را هنگام خرید به آنجا بسپارید. وجود کافی شاپ و پارکینگ طبقاتی از دیگر نقاط قوت این بازار به حساب می آید. به جز پوشاک زیورآلات و عطر و لوازم دیگر نیز در این پاساژ به فروش می رسد.

آدرس: مشهد، منطقه یک، بلوار احمد آباد، پاساژ خورشید

بازار های اطراف حرم امام رضا (ع)

زائران حرم امام رضا همیشه عاشق شلوغی حرم و شلوغی های بازار های اطراف آن هستند. مردم بازاری اطراف حرم نیز همیشه به حرمت امام رضا (ع) با کمترین سود و نازل ترین قیمت ها اقدام به فروش اجناس می کنند. از همین روی خرید در این مراکز و تهیه سوغات مقرون به صرفه برای زائرین همیشه در اطراف حرم انجام می شود. بهترین بازار های اطراف حرم امام رضا (ع) به شرح زیر است.

  • بازار رضا
  • بازار غدیر
  • بازار جنت
  • بازار امین
  • بازار عباس قلی خان
  • بازار بزرگ مرکزی
  • مرکز خرید زیست خاور
  • بازار بزرگ بین المللی مشهد
  • مرکز خرید آرمان
  • مرکز خرید پروما
  • بازار گوهرشاد
  • بازار فردوسی

لوکس ترین مراکز خرید مشهد

اگر به دنبال برند خاص و کالای خارجی لاکچری می گردید باید اندکی از حرم فاصله بگیرید و در گوشه و کنار مشهد به مراکز خرید لوکس و با امکانات رفاهی و تفریحی بالا بروید. مراکز خرید لوکس مشهد به شرح زیر است.

  • مرکز خرید آرمیتاژ
  • مرکز خرید خورشید
  • مرکز خرید برج سلمان
  • مرکز خرید آلتون
  • مرکز خرید کاسپین مد
  • مراکز خرید کیان سنتر ۱ و ۲
  • مرکز خرید آسمان
  • مرکز خرید وصال
  • مرکز خرید الماس شرق
  • مجتمع خرید ویلاژ توریست
  • مجتمع خرید زمرد
  • بازار اطلس مشهد

مراکز خرید ارزان مشهد

همواره زائران به دنبال اجناس خوب با قیمت مناسب برای بردن سوغات از مشهد هستند. در این میان بازارهای قدیمی و پاساژهای جدیدی وجود دارد که می توان مناسب خرید مقرون به صرفه شما معرفی شود.

  • بازار مولوی مشهد
  • فاز یک و دو بازار مرکزی مشهد
  • بازار رضا
  • بازار هفده شهریور
  • مرکز خرید نیکا
  • بازار حکیم مشهد
  • بازار گوهرشاد
  • بازار زیست خاور

مراکز خرید کامپیوتر

لوازم الکترونیکی و کامپیوتر در مشهد با قیمت مناسب تری پیدا می شود. به همین علت مجتمع هایی به صورت تخصصی به فروش قطعات و لوازم کامپیوتری و انواع لوازم الکترونیکی وجود دارند. مهم ترین مراکز خرید کامپیوتر به شرح زیر است

  • مجتمع کامپیوتر تابان مشهد
  • مجتمع کامپیوتر تک مشهد

بازارهای مشهد در خیابان های معروف

خیابان های منتهی به حرم همگی گذرگاه های معروف و شناخته شده ای برای زائران هستند. همچنین خیابان هایی در مشهد که پاساژهای گوناگون در آن وجود دارد هم همواره بر سر زبان ها هستند. بازار های مشهد در خیابان های معروف به شرح زیر است.

  • بازار رضا
  • بازار بین المللی سپاد مشهد
  • مجتمع تجاری اکسین مشهد
  • بازار روس ها( بازار حکیم)
  • بازار هنر مشهد

بازار های موقت مشهد

مشهد یکی از برپا کنندگان بزرگ بازارهای موقت است. این شهر با ۲۳ بازار موقت که در روزها و ساعاتی خاص برپا می شوند این امکان را به گردشگران و زائران عزیز می دهد که هر چیزی که در پاساژها و بازارها پیدا نکرده اند را اینجا پیدا کنند. لیست بازارهای روزانه و ساعتی مشهد به شرح زیر است

  • بازار روز انگشتر فروشان خیابان خواجه ربیع
  • بازار روز خیابان امام رضا
  • بازار روز انگشتر فروشان خیابان باغ نادری
  • بازار روز خیابان مهر
  • بازار عصر خیابان امامت
  • بازار عصر خیابان هدایت
  • بازار عصر طلاب خیابان مفتح
  • بازار شب بلوار اندیشه
  • بازار شب بوار طبرسی
  • بازار شب بلوار امام رضا
  • بازار شب چهارراه دانش
  • شنبه بازار در بلوار صد متری
  • یکشنبه بازار بلوار سعیدیه
  • یکشنبه بازار خیابان سیدی
  • یکشنبه بازار قاسم آباد
  • دوشنبه بازار جاده سیمان
  • دوشنبه بازار خواجه ربیع
  • سه شنبه بازار شهرک رجایی
  • چهارشنبه بازار بلوار مجیدیه
  • چهارشنبه بازار شهرک طرق
  • چهارشنبه بازار بلوار اندیشه
  • پنجشنبه بازار جاهد شهر
  • پنجشنبه بازار آزادگان
  • جمعه بازار مادر
  • جمعه بازار کتاب بلوار امامت
  • جمعه بازار بلوار شاهنامه
  • جمعه بازار مهرآباد

سخن پایانی

در پایان باید بگوییم انتخاب بهترین مرکز خرید بسته به محل اقامت شما و بودجه شما برای خرید دارد؛ هر چند در این مطلب به معرفی مراکز خرید مشهد از نظر سنتی و مدرن و … پرداختیم. اگر تجربه سفر و بازارگردی در مشهد را داشتید خوشحال می شویم تا نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر همراهان سایت در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید