معرفی هتل ‌های نزدیک میدان تقسیم (از ۵ ستاره تا ۳ ستاره)

استانبول ترکیه جهان‌گردی
معرفی هتل ‌های نزدیک میدان تقسیم (از ۵ ستاره تا ۳ ستاره)

تنوع اقامتگاه ‌ها و هتل های نزدیک میدان تقسیم استانبول به قدری زیاد است که مسافران با هر میزان بودجه‌ای می ‌توانند یک محل اقامت مناسب بر اساس اولویت ‌های خود انتخاب کنند. اگر عازم سفر به استانبول هستید و قبل از رسیدن به مقصد ترجیح می ‌دهید یک هتل مناسب رزرو کنید، این مطلب از بخش تحریریه سایت پته را از دست ندهید.

معرفی هتل های 5 ستاره نزدیک میدان تکسیم

هتل های ۵ ستاره به خاطر امکانات و کیفیت بالایی که دارند، بسیار محبوب هستند. اما هزینه این خدمات رفاهی بی ‌نقص در هتل های ۵ ستاره، بالا است. زیرا دست کم باید شبی ۱۴۰ دلار برای رزرو این هتل ها بپردازید. حداکثر هزینه اقامت در هتل های ۵ ستاره میدان تقسیم نیز ۵۰۰ دلار است.

بعضی از این هتل های ۵ ستاره دارای ترانسفر رایگان برای رفتن به میدان تقسیم هستند. بنابراین گردشگران بدون پرداخت هزینه اضافه، می ‌توانند از جاذبه‌ های اطراف میدان تقسیم مانند برج ساعت، موزه پرا و برج گالاتا یا کاخ دولما باغچه دیدن کنند. این هتل ها که جزو اقامتگاه ‌های ایدئال برای مسافران هستند، عبارت‌اند از:

 

هتل سوفیتل تکسیم

فاصله هتل سوفیتل تا میدان تقسیم ۱۰۰ متر است. بنابراین موقعیت عالی نسبت به میدان تقسیم دارد. این هتل ۲۰۲ اتاق و سوئیت اقامتی دارد. دارای سه رستوران بزرگ برای وعده‌ های صبحانه، ناهار و شام به صورت جداگانه است. این هتل استخر سرپوشیده، سونا، سالن ماساژ، خدمات زیبایی، سالن ‌های ورزشی و … دارد. با توجه به امکاناتی که به آن ها اشاره کردیم، قیمت اقامت در این هتل بسیار بالا است.

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
راهنمای سفر به استانبول

هتل پوینت تکسیم استانبول

در میان هتل های ۵ ستاره نزدیک میدان تقسیم استانبول، این هتل نیز محبوبیت زیادی دارد. فاصله هتل پوینت تا میدان ۵۰۰ متر است و این هتل ۹ طبقه، ۲۳۳ اتاق و واحد اقامتی دارد. از امکانات این هتل ۵ ستاره می ‌توان به دو رستوران و یک کافه مجزا اشاره نمود. استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن ماساژ و مراکز تناسب اندام از جمله دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره هستند. هزینه اقامت در این هتل بزرگ استانبول، حداقل ۱۷۱ دلار است.

 

هتل الیت ورد استانبول

هتل ۵ ستاره الیت ورد نیز نزدیک به ۳۶۰ متر از میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل ۹ طبقه نیز ۲۴۵ واحد اقامتی با امکانات مدرن و لوکس دارد. از امکانات این هتل نیز می ‌توان به اتاق‌ های خانوادگی، رستوران، سالن ماساژ و بدنسازی، سونا، کافه، استخر و … اشاره نمود.

هتل الیت ورد استانبول

معرفی هتل های 4 ستاره نزدیک میدان تقسیم

تعداد هتل های ۴ ستاره‌ای که امکانات لوکسی دارند در نزدیکی میدان تقسیم، زیاد است. البته هتل های ۴ ستاره هم چیزی کم از هتل های ۵ ستاره و مدرن ندارند، اما قیمت آن ها پایین‌تر از این هتل های معروف است.

 

هتل آوانتگارد

این هتل ۴ ستاره، ۲ کیلومتر پیاده با میدان تقسیم فاصله دارد. امکاناتی که گردشگران در این هتل می ‌توانند از آن ها استفاده کنند، شامل خدمات رفاهی، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام و … می ‌شود.

 

هتل والتون گالاتا

یکی دیگر از هتل های نزدیک میدان تقسیم، هتل والتون است که فاصله کمی تا برج گالاتا دارد. تعداد واحد های اقامتی این هتل ۲۷ اتاق است. هتل والتون در زمره بهترین هتل های میدان تقسیم قرار دارد و ۱۰ دقیقه تا برج گالاتا فاصله دارد.

 

هتل فاکس

هتل فاکس نیز یکی از هتل های معروف استانبول است که اگر بخواهید از آنجا تا میدان تقسیم بروید، باید با خودرو ۱۰ دقیقه رانندگی کنید. به خاطر نزدیک بودن این هتل به جاذبه ‌های تفریحی استانبول، بسیاری از مسافران، اقامت در این هتل را انتخاب می ‌کنند که امکاناتی چون کافی شاپ، سالن بدنسازی، رستوران و سوئیت‌ های مجهز و مدرن دارد.

هتل فاکس استانبول نزدیک میدان تقسیم

معرفی هتل های 3 ستاره نزدیک میدان تقسیم

اگر به فکر اقامت در هتل های مناسب و ارزان قیمت میدان تقسیم هستید، گزینه ‌های خوبی را می‌ توانید در بین هتل های سه ستاره پیدا کنید. بیشتر این هتل های سه ستاره فاصله کمی تا میدان دارند و از نظر نظافت و خدمات رفاهی، نسبت به هزینه‌ای که دارند بسیار مناسبند.

 

هتل موکارناس

هتل موکارناس به خاطر امکانات رفاهی مناسبی که دارد، شهرت زیادی بین گردشگران به دست آورده و واحد های اقامتی مجهز به حمام اختصاصی، چای ساز، تلویزیون، تهویه مطبوع و … دارد. این هتل یک سالن ورزشی هم دارد و علاوه بر سالن اسپا، پارکینگ اختصاصی، صرافی و رستوران مجهز خود، سایر امکانات مورد نیاز گردشگران را در اختیار آن ها قرار می‌دهد. فاصله این هتل تا میدان تقسیم، ۴۰۰ متر است. بنابراین مسافران خیلی راحت با پای پیاده می ‌توانند خود را به میدان تقسیم و خیابان استقلال برسانند.

 

هتل آیرامین

هتل آیرامین که فقط ۲۰۰ متر تا خیابان استقلال فاصله دارد در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. یعنی اگر مسافران بخواهند با مترو به میدان تقسیم بروند، باید ۵ دقیقه پیاده‌روی کنند تا به اولین ایستگاه برسند. این هتل که دارای پذیرش ۲۴ ساعته است، امکاناتی مانند کلاب کودکان، رستوران، خدمات اسپا و لاندری دارد. امکانات رفاهی و خدمات ویژه هتل باعث شده تا ایرانیان بسیاری هنگام سفر به استانبول در هتل آیرامین اقامت داشته باشند.

 

هتل اوی

هتل اوی یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره‌ای است که تنها ۵ دقیقه تا میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل که ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان دارد، برای گردشگران صبحانه سبک انگلیسی سرو می ‌کند و دارای تجهیزات مدرن و خدمات مطلوبی است.

در سفر به استانبول بازدید کنید:
محله سلطان احمد استانبول

هتل استی گالاتا

از آنجا که بسیاری از گردشگران ترجیح می ‌دهند در هتل های ارزان استانبول اقامت کنند، بهتر است بیشتر هتل هایی که به شما معرفی می ‌کنیم، در فهرست هتل های سه ستاره و مدرن باشند که قیمت ‌های مناسبی هم دارند. هتل استی گالاتا نیز فاصله کمی تا میدان تقسیم دارد. زیرا در منطقه چوکورچوما قرار گرفته است. این هتل که ظاهری سنتی دارد، دارای امکانات رفاهی مدرن، سالن استراحت و فضای بازسازی شده بی ‌نظیری است.

هتل استی گالاتا

هتل سام تایمز

هتل سام تایمز نیز یک هتل زیبای 3 ستاره است که در خیابان استقلال واقع شده است. این هتل نیز امکاناتی چون وای فای رایگان، ماهواره، تلویزیون و پذیرش ۲۴ ساعته دارد.

 

هتل کرنرهات

هتل کرنرهات، یکی از هتل های نزدیک میدان تقسیم که سه ستاره، معتبر و با امکانات مناسب است. هتل ارزان قیمت کرنرهات اگرچه تا میدان تقسیم با خودرو ۵ دقیقه فاصله دارد، اما به خاطر داشتن خدمات ویژه و معماری منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از مسافران را جلب می ‌کند.

 

رزرو هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول

رزرو هتل یکی از خدماتی است که توسط آژانس‌ های گردشگری و سایت ‌های معتبری چون پته که در زمینه فروش بلیط هواپیما فعالیت می ‌کنند، ارائه می‌ شود. در صورتی که از طریق این سایت ‌ها برای خرید بلیط اقدام کرده‌اید، بد نیست برای رزرو هتل نیز با کارشناسان پته مشورت کنید. به این صورت می ‌توانید قبل از سفر، اطلاعات کاملی درباره هتل های 5 ستاره، 3 ستاره یا 4 ستاره به دست بیاورید و با مشاهده امکانات و شرایط این هتل ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بسیاری از افراد به خاطر موقعیت مکانی هتل ها، آن ها را انتخاب می ‌کنند. زیرا با اقامت در این هتل ها مسافت کمی تا جاذبه‌ های گردشگری استانبول دارند و نیازی به پرداخت هزینه‌ های زیاد برای حمل و نقل شهری نخواهند داشت.

 

سخن پایانی

در میان هتل های نزدیک میدان تکسیم، هم هتل های ۵ ستاره‌ای هستند که قیمت‌ های نجومی دارند، هم هتل های سه ستاره ارزان قیمت که امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران را با قیمت ‌های خوبی در اختیار آن ها قرار می ‌دهند. ما در این نوشتار به چند تا از معروف ‌ترین هتل های نزدیک میدان تقسیم اشاره کردیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در سایت پته تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. هتل‌هایی که کمتر از سه ستاره هستند در استانبول آنچنان تعریفی ندارند.باید بیشتر هتل‌های ۴ ستاره به بالا را رزرو کرد.

    آیا مفید بود؟
    • سلام همراه گرامی
      ممنون از همراهی شما، قطعا نظر شما درسته ولی خوب به تناسب بودجه سفر برای هر فردی برخی از این هتل ها در کنار قیمت مناسب، امکانات خوبی دارند

      آیا مفید بود؟