معرفی بهترین هتل های مشهد

ایرانگردی خراسان رضوی مشهد
معرفی بهترین هتل های مشهد

شهر مشهد به دلیل اینکه هرساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر شهرهای ایران و کشورهای عربی است، دارای هتل‌ های لوکس و بسیار معروفی است؛ بنابر این آشنایی با بهترین هتل‌ های مشهد، می‌ تواند به زائران امام رضا کمک کند تا برای اقامت مناسب‌ ترین هتل را انتخاب کنند. بنابر این قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

مشهد از نظر گردشگری و داشتن جاهای دیدنی مشهد یکی از شلوغ‌ ترین شهرهای کشور محسوب می‌ شود علت آن هم وجود آرامگاه فردوسی، باغ موزه نادری و سایر امکان تفریحی و گردشگری بی نظیر در آن است. این شهر زیارتی-سیاحتی که در شمال شرقی کشورمان واقع‌ شده، دارای آب‌ و هوای معتدلی است، اما بهترین زمان سفر به مشهد فصل بهار بخصوص تعطیلات نوروز تا اردیبهشت‌ ماه است. البته بد نیست این نکته را هم بدانید که به دلیل افزایش تعداد مسافران در ایام نوروز و فصل بهار، قیمت‌ های مربوط به اقامت و رزرو هتل در این روز ها بالا می‌ رود. فصل بهار شلوغ‌ ترین فصل گردشگری در مشهد محسوب می‌ شود. البته در ماه رمضان و سایر مناسبت‌ های مذهبی هم شهر مشهد پذیرای گردشگران زیادی است و قیمت‌ ها در این زمان‌ ها نیز بالا می‌ رود. زمستان به دلیل این‌که هوا سرد می‌ شود، خلوت‌ ترین فصل گردشگری مشهد محسوب می‌ شود و هزینه‌ های سفر در این فصل کمتر می‌ شود.

بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد از نظر مسافران

همیشه گران‌ ترین هتل‌ ها جزو بهترین هتل‌ ها نیستند. گاهی اوقات برخی از هتل‌ های دو ستاره به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و رعایت نظافت از نظر کاربران، امتیازهای بالایی می‌ گیرند؛ بنابر این نمی‌ توان گفت که داشتن چند ستاره می‌ تواند یک معیار دقیق برای ارزیابی خدمات و کیفیت یک هتل باشد. به‌ هر حال بعضی از هتل‌ های ۵ ستاره و ۴ ستاره هستند که علاوه بر لوکس بودن و گران بودن، دارای امکانات ویژه هستند و مسافران پس از اقامت در این هتل‌ ها رضایت زیادی داشته‌ اند. در ادامه برخی از بهترین هتل‌ های مشهد از نظر مسافران را به شما معرفی می‌ کنیم.

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی که توانسته در میان فهرست بهترین هتل‌ های مشهد از نظر کاربران رتبه بالایی به دست بیاورد، یکی از هتل‌های لوکس و گران‌ قیمت شهر مشهد است. ظاهر این هتل شباهت زیادی به قصر دارد و معماری اتاق‌ های آن نیز شبیه دکوراسیون قصرهای قدیمی است. هتل قصر یک اقامت لوکس را به مسافران خود عرضه می‌ کند. این هتل دارای امکاناتی از جمله سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، سالن‌ های بدن‌ سازی و بیلیارد، سالن زیبایی، سالن بازی کودکان و … نیز هست.

آدرس هتل قصر طلایی مشهد: خیابان امام رضا، حدفاصل بین خیابان امام رضا ۳۴ و ۳۶

شماره تلفن هتل قصر طلایی: 05138038

هتل قصر مشهد

هتل درویشی

یکی از هتل‌ های بسیار مجلل و باشکوه مشهد هتل درویشی است. این هتل جزو هتل‌ های گران‌ قیمت است که دارای ۲۳ طبقه و تعداد ۲۲۳ اتاق است. این هتل ۵ ستاره نیز امکاناتی نظیر استخر و سالن‌ های ماساژ است. همچنین اقامتگاه‌ های ویژه برای ماه‌ عسل زوج‌ های جوان دارد. اتاق‌ های دوبلکس این هتل معروف هستند و اقامتگاه‌ هایی در پنت هاوس این هتل هم قرار دارد که قیمت بسیار بالایی دارند.

آدرس هتل درویشی مشهد: خیابان امام رضا، حدفاصل بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶

شماره تلفن هتل درویشی مشهد: 05138438714

هتل درویشی مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا از سال ۱۳۹۲ در نزدیکی حرم امام رضا تأسیس شده است. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم دارد و امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا، سالن‌ های ماساژ و سالن‌ هایی برای برگزاری ضیافت‌ ها و مهمانی‌ های مختلف دارد.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد: خیابان شیرازی، نبش شبستان رضوی

شماره تلفن هتل مدینه الرضا: 05191008088

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

هتل پنج ستاره الماس به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد در سال 1392 افتتاح شد، این هتل دارای 163 واحد است. این هتل از نظر امکانات بسیار مجهز است و از لحاظ زیبایی یک دارای طراحی زیبا و چشم نوازی بوده و معماری ایرانی را به نمایش می گذارید.

امکانات رفاهی 163 واحد این مجموعه شامل: سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، میز آرایش و مطالعه، یخچال، مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات الکترونیکی، حمام، سشوار، سرویس روزانه اتاق، سرو صبحانه در اتاق، امکانات باربیکیو و…. می باشد همچنین دارای امکانات عمومی تر نظیر بازارچه خرید با فروشگاه های مختلف، سالن کنفرانس،پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدن سازی، استخر و جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ ، دستگاه پولیش کفش و… است.

از ویژگی های هتل الماس 2 میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رستوران هتل: رستوران این هتل در منوی خود غذای متنوع ایرانی و فرنگی را گنجانده است.
  • چشم انداز رستوران: افق دید شما در رستوران هتل الماس گنبد طلا زیبای حرم است.
  • کافی شاپ هتل: در این کافه میتوانید انواع نوشیدنی ها و دسر ها را سفارش دهید و از میل کردن آن ها در محیطی باز و آرام لذت ببرید.

زمان تحویل هتل الماس 2: شما میتوانید هتل را از ساعت 15 تحویل بگیرید و در ساعت 12 تحویل دهید.

آدرس هتل الماس 2: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20

شماره تماس هتل الماس 2: 05131414000

هتل بین المللی هما ۱

هتل بین المللی هما که در گذشته هتل هایت نام داشته است متعلق به سال 1352 بوده که در سال 1396 بازسازی شده است، این هتل به صورت 6 طبقه با 135 واحد ساخته شده و دارای تکمیل ترین امکانات رفاهی است.

هتل بین المللی هما 1 دارای چندین بخش است که شامل ساختمان اصلی، بخش ویلایی، بخش آپارتمانی و… می باشد.

محل قرار گیری هتل هما به گونه ای است که تنها 20 دقیقه با حرم و 25 دقیقه با فرودگاه و ایستگاه راه آهن فاصله دارد همچنین مرکز خرید احمد آباد در نزدیکی این مجموعه قرار دارد.

از امکانات این هتل میتوان به وجود چندین رستوران و سالن غذاخوری، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سرویس رفت و برگشت به حرم، سرویس حمل و نقل فرودگاهی و یا استقبال فرودگاهی، زمین تنیس، باشگاه و سایر امکانات رفاهی اشاره داشت.

زمان تحویل هتل بین المللی هما 1: شما میتوانید هتل را از ساعت 14 تحویل بگیرید و در ساعت 12 تحویل دهید.

آدرس هتل بین المللی هما 1: مشهد، بلوار احمد آباد، تقاطع احمد آباد و کلاهدروز

شماره تماس هتل بین المللی هما 1: 05138432001

هتل بین المللی هما ۲

هتل بین المللی هما 2 از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است. این هتل در سال 1375 در بلوار اخوان ثالث بنا شده است. ساختمان هتل 5 طبقه با 206 اتاق طراحی شده و دارای تمامی امکانات رفاهی می باشد.

هتل هما 2 به گونه ای طراحی شده اند که دارای اتاق ها و سوئیت های مجهزی باشد، این اتاق ها شامل: سوئیت های یک نفره، سوئیت های یک خوابه با  ظرفیت 2 نفر، سوئیت های یک خوابه با  ظرفیت 2 نفر به همرا جکوزی، سوئیت های دو نفره هما کلاس لوکس و سوئیت رویال دوخوابه ویژه و…. است.

این هتل لوکس امانات زیادی از جمله: سالن های مجلل، رستوانی با ظرفیت 500 نفر، رستوران تابستانی، استخر، جکوزی و سونا، سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم امام رضا در طول روز، آرایشگاه، سالن ورزشی، پارکینگ، خشک شویی، کافی شاپ، فروشگاه و… دارد.

فاصله این هتل تا حرم 7.8 کیلومتر است و همچنین تا فرودگاه 20 کیلومتر فاصله دارد.

زمان تحویل هتل بین المللی هما 2: شما میتوانید هتل را از ساعت 14 تحویل بگیرید و در ساعت 12 تحویل دهید.

آدرس هتل بین المللی هما 2: مشهد، میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث

هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر در سال 1356 ساخته و در سال 1396 هم بازسازی شده است؛ این هتل در مجموع 12 طبقه و 220 اتاق و سوئیت مجهز دارد. این هتل در سال 1394 موفق به کسب افتخار واحد نمونه شد.

میزان فاصله هتل قصر تا حرم تنها 800 متر است و با حدود ده دقیقه پیاده روی کوتاه می توان به حرم رسید.

واحد های این هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته پرنسس روم، سوئیت های پرزیدنت دو نفره، سوئیت های پرزیدنت دو نفره ویژه، اتاق دو تخته رویال لاکچری، اتاق دو تخته هخامنشی، اتاق دو تخته قاجار، سوئیت ماه عسل، اتاق کانکت 4 نفره، آپارتمان 2 خوابه با ظرفیت 4 نفر، اتاق چهار نفره شامل اتاق کودک می باشد.

هتل قصر نیز مانند دیگر هتل های پنج ستاره داره امکانات خدماتی و رفاهی زیادی از جمله استخر، صرافی، قنادی، اتاق ماساژ، شهربازی، پارکینگ،سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، فروشگاه، آژانس مسافرتی، خشک شویی، رستوانی با 450 نفر ظرفیت و… می باشد.

زمان تحویل هتل بین المللی قصر: شما میتوانید هتل را از ساعت 15 تحویل بگیرید و در ساعت 12 تحویل دهید.

آدرس هتل بین المللی قصر: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16

شماره تماس هتل بین المللی قصر: 05138090000

هتل بین المللی کوثر ناب

تاسیس هتل کوثر در سال 1392 انجام شد. برای اشخاصی که قصد زیارت به حرم امار رضا (ع) را دارند هتل 5 ستاره کوثر پیشنهاد مناسبی است زیرا فاصله بسیار کمی از حرم دارد و چشم انداز تمام اتاق های این هتل حرم امام رضا (ع) است.

هتل کوثر یک هتل 12 طبقه با 174 اتاق است. انواع اتاق های هتل بین المللی کوثر شامل: استودیو سوئیت با ظرفیت یک نفر، سوپریور سوئیت یک خوابه، سوپریور سوئیت سه نفره، پریمیر سوئیت دوخوابه با ظرفیت چهار نفر، آپارتمان امپریال سه خوابه و آپارتمان امپریال فامیلی چهار خوابه و… می باشد.

برخی از ظرفیت های هتل کوثر به شرح زیر هستند:

  • ظرفیت لابی هتل 200 نفر
  • ظرفیت رستوران هتل 150 نفر
  • ظرفیت پارکینگ هتل 120 خودرو

همچنین برخی از خدمات این مجموعه مانند استقبال فرودگاهی برای اشخاصی اجرا می شود که قصد اقامت بیش از دو شب را در هتل دارند.

برخی از خدمات رفاهی هتل بین المللی کوثر شامل: اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات باربری، ترانسفر رفت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، خدمات مخصوص معلولان، سالن بیلیارد و کافی شاپ و… است.

زمان تحویل هتل بین المللی کوثر ناب: شما میتوانید هتل را از ساعت 14 تحویل بگیرید و در ساعت 12 تحویل دهید.

آدرس هتل بین المللی کوثر ناب: مشهد، بلوار وحدت، بین وحدت 7 و 8، اواسط بلوار امیر المومنین.

شماره تماس هتل بین المللی کوثر ناب: 05133655555

 هتل سی نور

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد، هتل سی نور است؛ این هتل توسط ریاست جمهوری ایران و در سال 1393 افتتاح شد. هتل سی نور دارای 22 طبقه و 286 اتاق و سوئیت مجزا است. این هتل بدلیل تعداد طبقاتی که دارد دید کاملی به حرم برای شما ایجاد می کند.

انواع اتاق های این هتل 5 ستاره شامل: اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته شامل پکیج شب رایگتن، سوئیت یک خوابه دونفره، اتاق دونفره پرنسس، سوئیت امپریال دو نفره، سوئیت پرزیدنت دو نفره، اتاق های سه تخته و اتاق کانکت چهار تخته و… است.

از جمله امکانات این هتل می توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، اینترنت رایگان، سرویس رایگان به حرم، صبحانه گرم و سرد در بوفه، رستوران سنتی، روف گاردن، شارژ چای و آب معدنی یک نوبت در طول اقامت، خدمات ویژه برای اتاق های امپریال، پرنسس و پرزیدنت، سرویس رایگان استقبال و بدرقه،میوه و شیرینی رایگان، استخر رایگان، غار نمک و حمام ترکی، سونا و جکوزی به همراه یک شب اقامت رایگان به ازای هر سه شب اقامت اشاره داشت.

زمان تحویل هتل سی نور: شما میتوانید هتل را از ساعت 14 تحویل بگیرید و در ساعت 12 تحویل دهید.

آدرس هتل بین المللی سی نور: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور 2 و 2.2 (نبش دانش شرقی)

شماره تماس هتل بین المللی سی نور: 05132021000

هتل پردیسان

هتل پردیسان، با دریافت ۵ ستاره، از برترین و بهترین هتل‌های مشهد محسوب می شود. این هتل واقع در بهترین منطقه آب‌وهوایی شهر مشهد است زیرا این هتل در فضای سبزی احداث شده که از آلودگی هوا و آلودگی صوتی دور مانده است. این هتل پنج طبقه‌ای در سال ۱۳۸۰ احداث شده و از ۱۶۲ اتاق و سوئیت با امکانات مدرن برخوردار است.

همچنین دریافت لوح جهانی هلال‌احمر توسط مرکز تحقیقات و اطلاعات پارلمان اسلامی و گواهینامه بین‌المللی رضایتمندی مشتری از سازمان میراث فرهنگی، از افتخارات این هتل است. هتل پردیسان ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد، با این حال، ترانسفر استقبال فرودگاهی در محدودیت تردد کرونا از ساعت ۷ بعدازظهر هر روز انجام نمی‌شود. در صورت هماهنگی از قبل برای خروج، ترانسفر بدرقه جایگزین خواهد شد. فاصله هتل پردیسان تا حرم ورودی باب‌الرضا حدود ۱۲.۲۱۶ کیلومتر است که می‌توانید با استفاده از تاکسی یا خودروی کرایه‌ای این مسافت را طی کنید.

اتاق های هتل پردیسان شامل: اتاق های یک تخته رویال و لوکس، اتاق های دو تخته توئین رویال، سرویس یک خوابه دو نفره لوکس، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق کانکت چهار نفره لوکس و رویال است.

در هتل پردیسان نما و افق دید شما خیابان، کوه و محوطه است. لابی این هتل ظرفیتی 30 نفره دارد و پارکینگ آن هم از محدوده ترافیک خارج است. از دیگر امکانات این هتل می توان به داشتن ماشین کرایه ای بدون راننده فکر کرد.

آدرس هتل پردیسان: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

شماره تماس هتل پردیسان: 05132021000

هتل بزرگ پارک حیات

هتل بزرگ پارک حیات، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که، در دامنه رشته کوه بینالود واقع شده و با مساحت حدود ۳۱ هزار مترمربع و زیربنای ۲۵ هزار مترمربع دارای ۳۲۰ اتاق مختلف از جمله اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دونفره و اتاق سه تخته است.

این هتل واقع در منطقه‌ای ییلاقی و خوش آب ‌و هوا است هتل بزرگ پارک حیات برای زائران و گردشگران بهترین انتخاب است. با دسترسی آسان به مراکز خرید طرقبه و ییلاق گلستان، این هتل فاصله ۶ کیلومتری از شهر دارد و به ورودی خیابان شیرازی حرم مطهر حدود ۲۳.۱۲۹ کیلومتر فاصله دارد.

هتل بزرگ پارک حیات دارای امکانات فراوانی از جمله رستورانی با ظرفیت ۷۰۰ نفر، سالن ورزشی، سونا، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰ خودرو، استخر، سالن ماساژ و… می‌باشد.

علاوه بر این ها، هتل حیات دارای امکاناتی همچون ترانسفر رفت با هزینه، خدمات برای معلولان، سرویس حرم، و ترانسفر رفت را نیز می باشد. از ویژگی جالب هتل بزرگ پارک حیات این است که وسعت دید آن شامل خیابان، دشت کوه و محوطه هتل است.

آدرس هتل بزرگ پارک حیات: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر 5 طرقبه، امام خمینی 1، جنب پمپ بنزین گلستان

شماره تماس هتل بزرگ پارک حیات: 05138495440

هتل پارسیس

یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد، هتل پارسیس است. هتل پارسیس در سال 1395 ساخته شده و بصورت 17 طبقه با 112 اتاق و سوئیت است.

هتل پارسیس یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در شهر مشهد محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۵ در نزدیکی حرم مطهر امام رضا ساخته شده است. این هتل با ۱۱۲ اتاق و سوئیت در ۱۷ طبقه، تعبیه شده است.

هتل پارسیس همچنین دارای انواع اتاق و سوئیت‌ها از جمله یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت دونفره، سه تخته، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره دو تخته، آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره و اتاق کانکت شش نفره است.

هتل پارسیس مانند سایر هتل‌های ۵ ستاره در مشهد، خدمات ترانسفر رایگان به فرودگاه را ارائه می‌دهد. موقعیت بسیار عالی این هتل نزدیک به حرم مطهر، آن را به گزینه‌ای مناسب برای زائران می‌سازد. فاصله این هتل تا حرم ورودی شیخ طبرسی تنها ۱.۱۱۶ کیلومتر و تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی تنها ۱.۴۷۸ کیلومتر است.

هتل دارای دید گسترده‌ای به حرم، خیابان و کوچه است و ظرفیت لابی آن برای ۱۰۰ نفر می‌باشد. مزیت دیگر این هتل، وجود در محدوده خارج از طرح ترافیک است که باعث می‌شود مسافران نگرانی در مورد ترافیک نداشته باشند. امکانات برجسته هتل پارسیس شامل اتاق ماساژ، فضای سبز، آتلیه عکاسی، سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، ترانسفر رفت با هزینه، اتاق تلفن یا اپراتور، سونا و جکوزی، استخر، چای‌خانه سنتی، تاکسی‌سرویس، اتاق سیگار و…. می‌باشد.

آدرس هتل پارسیس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت 7، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست.

شماره تماس هتل پارسیس: 05133692565

بهترین هتل های 4 ستاره مشهد از نظر مسافران

بهترین هتل‌ های مشهد از نظر مردم که دارای چهار ستاره هستند، از نظر امکانات کمی با هتل‌ های ۵ ستاره تفاوت دارند و قیمت آن‌ ها کمتر است. از جمله بهترین هتل‌ های مشهد که از نظر کاربران امتیازهای خوبی به دست آورده‌ اند، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

هتل فردوس

یکی از هتل‌ های باکیفیت مشهد هتل فردوس است که در سال ۱۳۸۸ تأسیس شد. اگر چه این هتل حدود ۲۰ سال است که ساخته‌ شده، اما همچنان به دلیل امکانات و خدمات ویژه‌ ای که در اختیار مسافران قرار می‌ دهد، شهرت بالایی دارد. این هتل علاوه بر دارا بودن معماری بسیار ویژه، یکی از هتل‌ هایی است که اتاق‌ های پرنوری دارد. این هتل در نزدیکی آرامگاه نادرشاه و موزه نادری قرارگرفته است و از نظر مسافت تا حرم امام رضا، ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل فردوس مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

شماره تلفن هتل فردوس: 05138540830

هتل فردوس مشهد

هتل تارا

هتل تارا از سال ۱۳۷۴ تاکنون پذیرای مهمانان و زائران امام رضا است. این هتل از نظر مسافت تا حرم امام رضا ۸ دقیقه فاصله دارد؛ بنابر این مسافران می‌ توانند به‌ راحتی با پیاده‌ روی به حرم برسند. اینترنت رایگان، چایخانه و رستوران، خشکشویی، کافی‌ شاپ و … از جمله امکانات این هتل ۱۱ طبقه است که در اختیار مسافران قرار می گیرد.

آدرس هتل تارا مشهد: خیابان شیرازی، بین خیابان شیرازی ۱۷ و ۱۹، جنب باغ نادری

شماره تلفن هتل تارا: 05132282535

هتل تارا مشهد

هتل نگین پاسارگاد

هتل نگین پاسارگاد یکی از بزرگ‌ ترین و بهترین هتل‌ های ۴ ستاره مشهد است که ۱۷ طبقه دارد. این هتل توسط بانک پاسارگاد ساخته‌ شده است و امکاناتی نظیر جکوزی، سونا، استخر، پذیرایی در رستوران و کافی‌ شاپ و خزانه‌ داری را به مسافران ارائه می‌ کند. فاصله این هتل تا حرم حدود ۲ کیلومتر است.

آدرس هتل نگین پاسارگاد مشهد: خیابان شیرازی، شیرازی 4

 شماره تلفن هتل نگین پاسارگاد: 05132801001

هتل نگین پاسارگاد

هتل سارینا

هتل ۶ طبقه سارینا که در سال ۱۳۹۸ در مشهد تأسیس شد، ۲۱۰ اتاق دارد. این هتل به دلیل داشتن اتاق‌ های دو تخته و سه تخته دبل مشهور است. از جمله مزایای این هتل این است که در نزدیکی بازار رضا، آرامگاه شیخ مؤمن، حرم امام رضا و همچنین بیمارستان سینا قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به اتاق چمدان، صندوق امانات، رستوران و کافی‌ شاپ، تاکسی سرویس و … اشاره نمود.

آدرس هتل سارینا مشهد: چهارراه بیسیم، خیابان جهاد، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

شماره تلفن هتل سارینا: 05138112264

هتل سارینا مشهد

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره مشهد از نظر مسافران

اگر چه هتل‌ های ۳ ستاره ممکن است از نظر قیمت نسبت به هتل‌ های چهار ستاره و پنج ستاره پایین‌ تر باشند، اما مطمئن باشید خدمات بسیار خوبی در این هتل‌ ها به مسافران ارائه می‌ شود. از دلایلی که باعث می‌ شود بعضی هتل‌ ها جزو هتل‌ های 3 ستاره قرار بگیرند و قیمت کمتری داشته باشند، عدم ارائه امکانات و خدمات لوکس به مسافران است، اما این هتل‌ ها از نظر نظافت و رسیدگی به مسافران هیچ‌ گونه کمبودی ندارند.

 

هتل میامی

یکی از بهترین هتل‌ های سه ستاره مشهد که در سال ۱۳۹۲ تأسیس شد، هتل میامی است. این هتل ۵ طبقه دارد و از نظر مسافت ۱۵ دقیقه تا حرم امام رضا فاصله دارد. علاوه بر هزینه بسیار مناسب، با اقامت در این هتل، مسافران می‌ توانند از امکاناتی مانند اینترنت لابی، پذیرایی در رستوران و کافی‌شاپ، سونا و جکوزی استفاده کنند. این هتل دارای اتاق‌ های مخصوص دوبله است که طراحی بسیار منحصر به‌ فردی دارند و امکاناتی مانند جکوزی و وان اختصاصی دارند.

آدرس هتل میامی مشهد: خیابان امام رضا (ع)، خیابان امام رضا ۳۵

شماره تلفن هتل میامی: 05138540848

هتل میامی مشهد

هتل رز درویشی

هتل رز درویشی، یکی از هتل‌ های بسیار با کیفیت و خوش قیمت است که در نزدیکی حرم قرار گرفته است. این هتل دارای امکاناتی مانند وای فای رایگان، کافی‌شاپ در فضای باز، پارکینگ اختصاصی و یک ویوی بسیار زیبا از حرم امام رضا است. این هتل ۲۲ طبقه دارد و یکی از هتل‌ های شیک و بسیار زیبای سه ستاره در مشهد محسوب می‌ شود.

آدرس هتل رز درویشی مشهد: خیابان امام رضا (ع)، حدفاصل بین امام رضا ۱ و امام رضا ۳

شماره تلفن هتل رز درویشی: 05138080

هتل رز درویشی

هتل اطلس

هتل اطلس فاصله کمی تا حرم امام رضا دارد و مسافرانی که در این هتل اقامت داشته باشند می‌ توانند در عرض سه دقیقه به حرم برسند. از جمله امکانات این هتل می‌ توان به اتاق‌ های کلاسیک فولبرد و آپارتمان‌ های یک خوابه تا سه‌ خوابه اشاره کرد.

آدرس هتل اطلس مشهد: خیابان امام رضا، میدان بیت‌ المقدس

شماره تلفن هتل اطلس: 05138545061

هتل اطلس مشهد

 

بهترین هتل های ۲ ستاره مشهد از نظر مردم

بهترین هتل های مشهد از نظر مردم در بین هتل‌ های دو ستاره و یک ستاره هم قرار می‌ گیرند. این هتل‌ ها اگرچه لوکس و گران‌ قیمت نیستند، ولی از نظر نظافت و ارائه خدمات ویژه به مسافران، سطح بالایی دارند. بیشتر این هتل‌ ها هم در نزدیکی حرم قرار گرفته‌ اند و مسافران می‌ توانند به‌راحتی پیاده از محل اقامت خود به حرم امام رضا بروند.

 

هتل کارن

هتل کارن یک هتل ده طبقه است که از نظر مسافت 10 دقیقه، با حرم امام رضا فاصله دارد. این هتل ۱۶۴ تخته، اتاق‌ های یک‌ تخته، دو تخته دبل، ۳ و ۴ تخته دارد. از جمله امکانات آن نیز می‌ توان به کافی‌ شاپ، تاکسی سرویس و اینترنت لابی اشاره نمود. یکی از معایب این هتل این است که پارکینگ ندارد، اما خدمات ویژه‌ ای را در طول اقامت به مسافران ارائه می‌ نماید.

آدرس هتل کارن مشهد: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۸، نبش رجب‌ زاده ۳

شماره تلفن هتل کارن: 05138383418

هتل کارن مشهد

هتل مرمر

هتل مرمر از سال ۱۳۹۴ تاکنون تأسیس شده است. این هتل دارای ۱۰ طبقه است و با ظرفیت ۱۶۵ نفر خدماتی را در زمینه خشکشویی، بیدار باش هتل و همچنین خدمات خزانه‌ داری به مسافران ارائه می‌ کند. اینترنت در لابی هتل رایگان است؛ همچنین این هتل دارای کافی‌ شاپ نیز هست. فاصله هتل تا حرم امام رضا یک کیلومتر است.

آدرس هتل مرمر مشهد: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۸، نبش چهار راه سوم

شماره تلفن هتل مرمر: 05138555500

هتل مرمر مشهد

هتل انقلاب

این هتل ۲ ستاره که تنها هفت دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد، در سال ۱۳۹۳ ساخته‌ شده است و ۱۶۰ اتاق دارد. از امکانات رفاهی هتل دارا بودن کتابخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات و کافی‌ نت است. متأسفانه این هتل پارکینگ ندارد و برای اقامت حتماً باید برای خودروی خود، یک پارکینگ در نظر بگیرید.

آدرس هتل انقلاب مشهد: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۸، خیابان حنایی ۶.۶، جنب هتل رسالت

شماره تلفن هتل انقلاب: 05137244398

هتل انقلاب مشهد

بهترین هتل های مشهد که نزدیک حرم امام رضا قرار دارند

یکی از مهم‌ ترین نکاتی که مسافران هنگام رزرو اقامتگاه و هتل به آن توجه می‌ کنند، نزدیکی به حرم است. چرا که مسافران می‌ خواهند هر چه سریع تر برای شرکت در نماز جماعت و زیارت به حرم برسند و دسترسی بهتری به بازارها و رستوران‌ های اطراف حرم داشته باشند. به همین خاطر در این قسمت به بعضی از هتل های باکیفیت مشهد اشاره می‌ کنیم که فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا علیه‌ السلام دارند.

  • هتل قصرالضیافه
    ۵ ستاره -در داخل حرم امام هشتم قرار دارد
    آدرس: حرم مطهر امام رضا، صحن هدایت
    شماره تماس 05132238551
  • هتل اطلس
    ۴ ستاره- فاصله تا حرم، ۳۰۰ متر
    آدرس: میدان بیت‌المقدس
    شماره تماس:05138545061
  • هتل الماس ۱
    ۴ ستاره- فاصله تا حرم، یک کیلومتر
    آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶
    شماره تماس: 05138058
  • هتل کیانا
    ۴ ستاره- فاصله تا حرم، ۱۰ دقیقه با پیاده‌روی
    آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا
    شماره تماس: 05138552700

 

بهترین هتل‌های مشهد برای ماه‌عسل

بسیاری از زوج‌ های جوان به‌ جای برگزاری جشن و یا بعد از برگزاری جشن عروسی، به سفر زیارتی می‌ روند و مشهد را به‌ عنوان یک مکان متبرک برای اولین سفر دو نفره خود انتخاب می‌ کنند. به دلیل اینکه این سفر جزو سفرهای رمانتیک و خاطره‌ انگیز است، اقامت در یک هتل مناسب که دارای امکانات ویژه برای ماه‌ عسل باشد، می‌ تواند برای زوج‌ های جوان بسیار جذاب باشد.
در شهر مشهد چندین هتل ویژه هستند که اتاق‌ هایی مناسب زوج‌ های جوان برای ماه‌ عسل دارند. برخی از این هتل‌ ها که امکانات ویژه برای ماه‌ عسل تدارک دیده‌ اند، عبارتند از:

  • هتل درویشی
  • هتل الماس
  • هتل قصر
  • هتل سی نور

 

بهترین هتل ها از نظر مسافران در مشهد کدام اند؟

مسافرانی که به شهر مشهد سفر کرده‌ اند پس از اقامت در هتل‌ های مختلف با توجه به خدمات و امکاناتی که دریافت نموده‌ اند، نظرات متفاوتی درباره بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران دارند. برخی از افراد تنها به ستاره‌ های هتل توجه می‌ کنند و برایشان مهم است که در یک هتل لوکس و گران‌ قیمت ادامه اقامت داشته باشند، اما برخی دیگر از افراد نیز ترجیح می‌ دهند هتل مورد نظر نزدیک حرم باشد و از نظر نظافت شرایط خوبی داشته باشد. اکنون هتل‌ هایی که از تمام جهات توانسته‌ اند توجه مسافران این شهر زیارتی را به خود جلب کنند، در این نوشتار مورد بررسی قرار می دهیم. حالا هر مسافر با توجه به بودجه و شرایط خود می‌ تواند یکی از این هتل‌ های تمیز و مرتب را انتخاب کند.

یکی از هتل‌ های بسیار خوب از نظر مسافران هتل جوادیه است. این هتل جزو هتل‌ های دو ستاره مشهد است، اما به دلیل اینکه که کمی تا حرم فاصله دارد، کمتر مورد توجه قرار می‌ گیرد.

معرفی بزرگ‌ترین هتل مشهد

شهر زیارتی و توریستی مشهد از نظر مسافرخانه و اقامتگاه هیچ گونه کمبودی ندارد. چرا که در تمام کوچه و خیابان‌ های این شهر، انواع اقامتگاه‌ ها با قیمت‌ ها و شرایط گوناگونی قابل‌ مشاهده هستند. برخی افراد این سؤال در ذهنشان ایجاد می‌ شود که بزرگ‌ ترین هتل در شهر مشهد کدام است و می‌خواهند بدانند این هتل‌ها چه امکاناتی دارند. در حال حاضر هتل‌ های بزرگ زیادی در شهر مشهد هستند که امکانات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌ کنند، اما به ترتیب می‌ توان این هتل‌ ها را در فهرست زیر جای داد.

  • هتل ارغوان
  • هتل الماس
  • هتل آریو
  • هتل عماد
  • هتل سی نور

 

سخن پایانی

بهترین هتل های مشهد در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته‌ اند که اغلب آن‌ ها در سال‌ های قبل تأسیس‌ شده‌ اند، اما برخی از هتل‌ های نوساز مشهد هم هستند که بسیار لوکس و زیبا هستند ولی متأسفانه فاصله زیادی تا حرم مطهر دارند. در این مقاله با معرفی بهترین هتل ها از نظر مسافران در خدمت شما بودیم و انواع هتل‌ های 5 تا 2 ستاره را به همراه آدرس و شماره تماس آن‌ ها معرفی کردیم.

 

سوالات متداول:

هتل قصرالضیافه، در داخل حرم مطهر و در صحن هدایت واقع ‌شده است.

هتل‌ هایی مانند درویشی، الماس، قصر و سی نور، برای اقامت سفر ماه‌ عسل مناسب هستند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید