همه چیز درباره­ بهترین هتل های اصفهان

استان اصفهان اصفهان ایرانگردی
همه چیز درباره­ بهترین هتل های اصفهان

اصفهان یکی از مهم‌ ترین شهرهای گردشگری ایران و جهان است و به دلیل دارا بودن جاذبه­ های تاریخی میدان نقش جهان، عالی قاپو و… و همچنین امکانات مناسبی که برای گردشگران فراهم کرده است، توانسته رتبه خوبی در میان شهرهای گردشگری ایران کسب کند. این باعث شده است که علاوه بر تسهیلات تفریحی مناسب, هتل های مختلف و اقامتگاه های ارزان هم در شهر برای اقامت مسافران وجود داشته باشد.

به طور قطع تماشای جاهای دیدنی اصفهان زمان بر است که نیازمند یک هتل خوب می شویم. اقامت در بهترین هتل های اصفهان، سفر به این شهر تاریخی بی نظیر را دلچسب تر خواهد کرد.

بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران

سفر لذت‌ بخش‌ ترین، بخش زندگی ماست. داستان وقتی شروع می شود که شما قصد دارید قدم در این سفر بگذارید. یکی از اولین چیزهایی که باید هنگام سفر در نظر بگیرید داشتن راهنمای سفر به اصفهان و انتخاب یک محل اقامت مناسب برای شرایط شماست. در ادامه به هتل های 5 ستاره اصفهان و بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران پرداخته شده است.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از قدیمی ترین هتل های شهر و یکی از بزرگترین هتل های کشور است. این بنا ابتدا به شکل یک کاروانسرای شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و پس از ساخته شدن به مادر پادشاه تقدیم گردید.

آدرس: میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ (خیابان سنگ‌فرش)

هتل عباسی اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان یا هتل سابق کوروش یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که روبروی پل سس و سه پل قرار دارد. این هتل شامل 7 طبقه با 225 اتاق مختلف از جمله یک اتاق، دو اتاق، سوئیت کوچک و سوئیت سلطنتی، که دارای امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت رایگان است.

آدرس: بلوار ملت، مقابل سی‌ و‌ سه پل

هتل عطار اصفهان

هتل عطار اصفهان که به دلیل معماری سنتی و طراحی زیبا در بین مسافران بسیار محبوب است، در خیابان سید مسجد قرار گرفته است. این هتل لوکس شامل 10 سوئیت دو نفره و 2 سوئیت چهار نفره با امکانات مجهز، از جمله استخر شنا و جکوزی، حمام سنتی، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات تاکسی، صندوق امانات و بسیاری از چیزهای دیگر است.

آدرس: خیابان مسجد سید، کوچه ۱۹

بهترین هتل های ۴ ستاره در اصفهان

در مقایسه با هتل های 5 ستاره، هتل های 4 ستاره امکانات ویژه کمتری دارند که باعث می شود قیمت اقامت هر شب در این هتل ها کمتر شود. در ادامه، بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان را بررسی خواهیم کرد.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان در این شهر به دلیل موقعیت مکانی آن در نزدیکی باغ و عمارت چهلستون، نقش جهان، عالی قاپو، زاینده رود و سایر جاذبه های گردشگری، در میان گردشگران محبوب است.

آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهارباغ پایین

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان یکی دیگر از هتل های معروف 4 ستاره در این شهر است که به دلیل نمای 360 درجه ای اصفهان و زاینده رود، هتل اسکای نامیده می شود.

آدرس: خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل آسمان اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو از جمله هتل های معروف و قدیمی اصفهان است که دارای معماری مجلل و زیبایی است و در نزدیکی جاذبه های تاریخی مانند کاخ های سنتی، میدان نقش جهان، سی و سه پل و جاذبه های دیگر قرار دارد.

آدرس: خیابان شمس‌آبادی، خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان یکی از بهترین هتل های این شهر است که امکانات خوبی از جمله  استخر شنا و سایر امکانات رفاهی خوب است.

آدرس: چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی

بهترین هتل های ۳ ستاره در اصفهان

هتل‌های 3 ستاره اصفهان در مقایسه با هتل‌های 4 ستاره در این استان، از نظر قیمت بسیار مناسب تر هستند. هر چند امکانات آن ها تا حدودی کمتر است. بنابراین، اگر شما به دنبال اقامت و هتل با امکانات متوسط  و قیمت مناسب هستید، هتل های 3 ستاره در اصفهان بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره که یکی از هتل های 3 ستاره و زیبای اصفهان است، این هتل در میدان نقش جهان واقع شده است و یکی از بهترین هتل های این شهر است که به دلیل نزدیکی آن به بازار و مکان های تاریخی، در میان گردشگران محبوب است.

آدرس: میدان نقش جهان، خیابان حافظ

هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است که در مرکز شهر و خیابان فردوسی قرار دارد و شامل اتاق‌های مختلف تک، دو، سه و سلطنتی است. این هتل دارای امکاناتی مانند رستوران و پارکینگ است.

آدرس: خیابان فردوسی، بین خیابان عافیت و منوچهری

 

هتل سوئیت اصفهان

هتل سوئیت در مرکز شهر و در کنار رودخانه زاینده رود واقع شده است. این هتل شامل 3 طبقه با 52 اتاق است و دارای امکانات رفاهی مانند رستوران، اینترنت نامحدود، فروشگاه، لباس شویی است.

آدرس: بلوار آینه‌خانه، مقابل سی‌وسه پل

هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس که در منطقه قدیم اصفهان و خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد، دارای 7 طبقه با 58 اتاق است و معماری سنتی و مدرن آن برگرفته از دوره صفویه و قاجار است که با معماری ایران ترکیب شده و دارای امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت نامحدود، جکوزی، خدمات تاکسی، کافی شاپ، رستوران و استخر شنا است.

آدرس: خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی در سال 2008 در نزدیکی خیابان تاریخی و زیبای چهارباغ عباسی ساخته شد. یکی از مهم‌ترین مزایای هتل شیخ بهایی نزدیکی آن به مکان‌های تاریخی و مهم شهر اصفهان از جمله میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، پل خجو، مسجد امام است.

آدرس: خیابان شمس‌آبادی، انتهای کوجه شماره ۲۳

هتل اسپادانا اصفهان

هتل سه ستاره اسپادانا در سال 1373 گشایش یافت و در سال 1394 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی گردید. یکی از مهم‌ ترین مزایای این هتل نزدیکی به مهم‌ترین مکان‌ های تاریخی شهر اصفهان یعنی پل سیوز، هشت بهشت باغ، بازار مسگارها، کاخ چهل ستون و کلیسای ونک می‌ باشد.

آدرس: بلوار آیینه خانه، حد فاصل سی‌ و سه پل و پل فردوسی

هتل اسپادانا اصفهان

هتل صفوی اصفهان

صفوی به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در اصفهان، فعالیت خود را در سال 2006 آغاز کرد و در سال 2016 برای بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. در این هتل می توانید تجلی الگوها، رنگ ها و هنر اصیل معماری عصر صفوی را مشاهده کنید.

آدرس: خیابان فلسطین

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو یکی دیگر از بهترین هتل های سه ستاره در اصفهان است که در مرکز این شهر تاریخی در خیابان شهدا خواجو در سال 2016 ساخته شده است. این هتل دارای 6 طبقه و 114 اتاق است که در آن شما می توانید دو اتاق، اتاق های دوقلو، اتاق های سه گانه و اتاق های خانواده رزرو کنید.

آدرس: خیابان شهدای خواجو

هتل باران اصفهان

باران یکی از بهترین هتل های سه ستاره اصفهان است که در سال 1397 در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شد. این هتل دارای 7 طبقه و 38 اتاق است که در آن شما می توانید دو اتاق برای یک نفر، دو اتاق دوقلو، دو سوئیت و دو اتاق دو اتاق رزرو کنید.

آدرس: خیابان امام‌خمینی، نبش خیابان ۱۲ بهمن

هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان فعالیت خود را در سال 2005 آغاز کرده و در سال 2016 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است. این هتل در مرکز شهر اصفهان واقع شده و به همین دلیل دسترسی آسان به مکان های مهم تاریخی از جمله میدان نقش جهان و رودخانه زاینده رود دارد.

آدرس: خیابان استانداری، انتهای خیابان فرشادی

هتل سپاهان اصفهان

هتل پارت اصفهان

هتل پارت است فعالیت خود را در سال 2008 شروع و در سال 2015 برای بهبود کیفیت خدمات بازسازی نیز شده است. از مهمترین مزایای این هتل می توان به عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان اشاره کرد که به راحتی می توان به مکان های تاریخی و گردشگری شهر اصفهان از جمله کاخ های سنتی، پل خواجو، مسجد چهارباغ و میدان نقش جهان اشاره کرد.

هتل آزادی اصفهان

هتل  آزادی فعالیت خود را در سال 1356 در مرکز شهر اصفهان آغاز کرده و در سال 1394 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است. این هتل زیر نظر بنیاد شهید اداره می شود و از سال 1390 به خانه کارگر تهران تحویل داده شده است.

آدرس: چهارراه تختی، ابتدای خیابان مسجد سید، جنب بانک صادرات

هتل آوین اصفهان

هتل سه ستاره اوین در سال 2014 در چهارراه تختی افتتاح شد. این هتل دارای دسترسی آسان به مهمترین اماکن تاریخی و دیدنی در اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، پل سیوز، کاخ عالی قاپو و چهلستون است.

آدرس: چهار راه شکرشکن، ابتدای خیابان هاتف، رو به‌ روی پمپ بنزین، بن‌ بست نور

هتل ملل اصفهان

هتل ملل فعالیت خود را در سال 2011 آغاز کرد و در سال 2018 برای بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. یکی از مهمترین مزایای این هتل دسترسی آسان به میدان نقش جهان و پل خواجو می باشد. این هتل دارای 6 طبقه و 36 اتاق است که در آن شما می توانید یک اتاق تنها, یک اتاق دو نفره, یک اتاق دو نفره, یک اتاق سه نفره و یک اتاق چهار نفره رزرو کنید.

آدرس: چهار راه شکرشکن، ابتدای خیابان هاتف، رو به‌ روی پمپ بنزین، بن بست نور

هتل ملل اصفهان

هتل اصفهان

هتل اصفهان که در سال 1355 در فاصله 100 متری رودخانه زاینده ساخته شده بود، در سال 1395 برای بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل 4 طبقه و 102 اتاق دارد که شما می توانید یک اتاق، یک اتاق دو نفره، یک اتاق سه نفره، یک اتاق چهار خوابه و یک سوئیت چهار نفره را رزرو کنید.

آدرس: خیابان مطهری، جنب بیمارستان شهید بهشتی، کوچه بنفشه

 

 

هتل های ۲ ستاره در اصفهان

در مقایسه با هتل های سه ستاره، هتل های دو ستاره امکانات کمتری هم دارند، اما قیمت و هزینه اقامت هر شب در آن­ها از هتل های 3 تا 5 ستاره نیز کمتر است.

هتل ملک اصفهان

ملک یکی از بهترین هتل های دو ستاره در اصفهان است که در سال 2003 گشایش یافت و برای بهبود کیفیت خدمات در سال 2016 بازسازی شد. این هتل در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و به همین دلیل دسترسی آسان به آثار تاریخی و مهم اصفهان از جمله میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو و مسجد شیخ لطف الله دارد.

آدرس: خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی

هتل ملک اصفهان

هتل چهل پنجره اصفهان

یکی از بهترین هتل‌ های اصفهان، این هتل است که در جنوب ساحل زاینده و در سال 1370 ساخته شد. این هتل جهت کیفیت خدمات در سال 1392 بازسازی شد. 40 پنجره هتل اصفهان مشرف به رودخانه زاینده است و از آنجا می توانید طبیعت سبز اطراف رودخانه را ببینید.

آدرس: پل فلزی، خیابان بوستان سعدی

هتل جلفا اصفهان

جلفا یکی از بهترین و قدیمی ترین هتل های دو ستاره در اصفهان است که در سال 1354 گشایش یافت و در سال 1396 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. یکی از مهم‌ترین مزایای این هتل دسترسی آسان به مکان‌های مهم تاریخی اصفهان از جمله سی و سه پل، کلیسای ونک و میدان نقش جهان است.

آدرس: خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک

هتل جلفا اصفهان

هتل طوطیا اصفهان

هتل دو ستاره طوطیا در اصفهان در سال 2002 گشایش یافت و در سال 2014 به منظور بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل در مرکز شهر واقع شده و در نتیجه دسترسی آسان به مهمترین اماکن تاریخی و تفریحی اصفهان از جمله پل خواجو را فراهم می نماید. این هتل دارای دو طبقه و 36 اتاق است که در آن شما می توانید یک اتاق دو نفره، یک اتاق سه خوابه، یک اتاق چهار خوابه و یک اتاق پنج خوابه رزرو کنید.

آدرس: خیابان مسجد سید، حد فاصل چهار راه تختی و سه‌ راه طبیب

هتل ماهان اصفهان

ماهان در سال 2009 در شرق شهر تاریخی اصفهان ساخته شده و به همین دلیل دسترسی آسان به مکان‌های مهم و تاریخی اصفهان دارد. این هتل دارای 6 طبقه و 48 اتاق است که در آن شما می توانید یک اتاق دو نفره، یک اتاق دو نفره، یک اتاق سه نفره و یک اتاق چهار نفره رزرو کنید.

آدرس: میدان بزرگمهر، چهارراه نورباران، خیابان ۲۲ بهمن

هتل جمشید اصفهان

یکی از بهترین هتل های دو ستاره اصفهان، هتل جمشید است که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. از جمله مهمترین مزایای هتل جمشید می توان به دسترسی آسان به مکان های تاریخی و مهم در اصفهان اشاره کرد، مانند کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، رودخانه زایند هرود، میدان نقش جهان و موزه است.

آدرس: خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و میدان امام حسین (دروازه دولت)، ابتدای بازارچه حاج محمدعلی

هتل همام اصفهان

هتل همام یکی دیگر از بهترین هتل های دو ستاره دراصفهان می باشد که در سال 1371 در طبقه فوقانی پایانه صفه ساخته شد و درسال 1397 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی گردید. این هتل دارای دو طبقه و 20 اتاق است که در آن شما می توانید یک اتاق تنها, یک اتاق دو نفره, یک اتاق سه خوابه و یک اتاق چهار خوابه رزرو کنید.

آدرس: دروازه شمیران، خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه

هتل توریست اصفهان

هتل توریست است که سال 1349 فعالیت خود را شروع کرده و برای بهبود کیفیت خدمات در سال 1394 بازسازی شده‌ است. یکی از مهم‌ ترین مزایای این هتل دسترسی آسان به مکان‌ های تاریخی و مهم اصفهان از جمله کاخ چهلستون می‌ باشد.

آدرس: خیابان عباس‌آباد، مقابل رستوران شهرزاد

هتل ابن سینا اصفهان

هتل سنتی دو ستاره سینا در سال 1390 شروع به کار کرد و در سال 1395 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی گردید. از جمله مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان به مسجد جامع، مناره ساربان، عالی قاپو، اسارخانه جمال و کاخ چهلستون اشاره کرد.

آدرس: خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷

هتل نگین جی اصفهان

هتل نگین جی یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان می باشد که در سال 2004 گشایش یافت. هتل نگین در سال 1396 بازسازی شد تا سطح کیفی خدمات را بهبود بخشد. این هتل دارای 3 طبقه و 20 اتاق است که می توانید یک اتاق با دو تخت دو نفره، یک اتاق با دو تخت دوقلو، یک اتاق سه نفره (دو تخت با یک سرویس اضافی) و یک اتاق یک خوابه برای چهار نفر (سه تخت با یک سرویس اضافی) رزرو کنید.

آدرس: میدان احمدآباد، خیابان جی، بعد از چهارراه شهید رجایی

هتل های 1 ستاره در اصفهان

هتل‌ های تک‌ ستاره در مقایسه با دیگر هتل‌ های شهر اصفهان، از نظر قیمت پایین‌ تر هستند. اما اگر شما به دنبال یک محل اقامت با یک قیمت مناسب هستید، هتل یک ستاره می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

هتل جم فیروز اصفهان

هتل جام فیروز یکی از بهترین هتل های تک ستاره اصفهان است که فعالیت خود را از سال 2015 آغاز کرده است. یکی از مزایای این هتل دسترسی آسان به آثار تاریخی و مهم اصفهان از جمله میدان نقش جهان، بازار مس گرها، مسجد عتیق، مسجد شیخ لطف الله و باغ هشت بهشت اصفهان است.

آدرس: خیابان استانداری، گذر سعدی، نبش میدان نقش جهان

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان، که فعالیت خود را در سال 2017 آغاز کرد، در ساختمانی تاسیس شده که بیش از 400 سال قدمت دارد. این اثر تاریخی از دوره صفویه و اوایل دوره قاجار باقی مانده و در بافت تاریخی شهر ساخته شده است. از جمله مزایای اقامتگاه سنتی سهروردی می توان به دسترسی آسان به مراکز مهم تاریخی اصفهان اشاره نمود، از جمله این مراکز می توان به میدان نقش جهان، پل سیوز، کلیسای ونک و پل خواجو اشاره نمود.

آدرس: خیابان میرداماد، انتهای کوچه ۱۱

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان

هتل آپارتمان یک ستاره پارتیکان یکی از بهترین هتل های اصفهان است که در سال 2007 در جنوب غربی میدان نقش جهان افتتاح شد. یکی از مهمترین مزایای این هتل دسترسی آسان به مراکز مهم تاریخی و گردشگری اصفهان مانند کاخ عالی قاپو، باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، میدان نقش جهان و مسجد شیخ لطف الله می باشد.

آدرس: خیابان استانداری، کوچه گذر سعدی، ضلع جنوب غربی نقش جهان

هتل پارس اصفهان

هتل پارس اصفهان یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های اصفهان است که در سال 1327 فعالیت خود را آغاز و در سال 1394 به منظور بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است. از جمله مزایای هتل پارس می توان به نزدیکی مکان های مهم و تاریخی شهر اصفهان مانند عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، پل خواجو و عمارت هشت بهشت اشاره کرد.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، مقابل آمادگاه، جنب بانک ملت

هتل سرای ‌اردیبهشت اصفهان

هتل سرای اردیبهشت در سال 2016 شروع به کار کرد. یکی از مزایای این هتل دسترسی آسان به مکان های مهم و تاریخی در اصفهان مانند باغ هشت بهشت و کاخ چهلستون می باشد.

آدرس: خیابان کاشانی، حدفاصل خیابان شیخ بهایی و خیابان طالقانی، کوچه ۳۱

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

هتل آپارتمان هشت بهشت یکی دیگر از بهترین هتل های تک ستاره در اصفهان است که فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرد و در سال 1396 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. یکی از مزیت های این هتل دسترسی آسان به مکان های تاریخی مهم در اصفهان است که از آن جمله می توان به میدان نقش جهان، جاده زاینده رود، موزه هنرهای معاصر و تاریخ طبیعی، باغ موزه چهلستون و کاخ هشت بهشت اشاره کرد.

آدرس: چهارراه فلسطین، خیابان استانداری، نبش کوچه شماره ۸

هتل آپارتمان حکیم اصفهان

هتل آپارتمان حکیم اصفهان یکی دیگر از بهترین هتل های تک ستاره در اصفهان است که فعالیت خود را در سال 2005 آغاز و در سال 2010 جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل دسترسی آسان به مکان های تاریخی و مهم اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد حکیم، بازار حکیم و شهر قدیمی دارد.

آدرس: خیابان سپاه، انتهای خیابان حکیم

هتل آپارتمان حکیم اصفهان

هتل ایران اصفهان

هتل ایران اصفهان که در سال 1354 تاسیس شده است، در سال 1395 به منظور بهبود سطح کیفی خدمات بازسازی شد. هتل ایران در مرکز شهر قرار دارد و از این رو دسترسی آسان به مکان های تاریخی مهم اصفهان از جمله عمارت هشت بهشت، کاخ چهلستون، پل خواجو، میدان نقش جهان و پل سی وسه پل دارد.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان ۲۶

هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا در سال 1362 کار خود را آغاز کرد و در سال 1395 بازسازی شد تا سطح کیفیت خدمات را بهبود بخشد. این هتل زیبا دسترسی آسان به مهمترین اماکن تاریخی اصفهان از جمله پل خواجو، باغ هشت بهشت و مسجد جامع اصفهان دارد. این هتل 3 طبقه و 13 اتاق دارد، که در آن می توانید یک اتاق دو نفره، یک اتاق دو نفره، یک اتاق سه خوابه و یک اتاق چهار خوابه رزرو کنید.

آدرس: خیابان آیت الله کاشانی، روبه‌روی خیابان میرداماد

هتل آرام اصفهان

هتل آرام اصفهان فعالیت خود را در سال 2012 آغاز کرد. این هتل که در چهار باغ پایین تر واقع شده است، دسترسی خوبی به مکان های مهم تاریخی اصفهان از جمله باغ هشت بهشت، عمارت عالی قاپو، میدان نقش جهان، بازار مسگرحه دارد.

آدرس: چهار باغ پایین، بین شهدا و چهارراه تختی، نبش کوچه ۱۶

هتل سما اصفهان

هتل 1 ستاره سما یکی از بهترین هتل های اصفهان است که در سال 2017 آغاز به کار کرد. این هتل دارای 9 اتاق است که می توانید اتاق های تک، دو و سه نفره رزرو کنید. امکانات ویژه هتل سما شامل رستورانی با ظرفیت 200 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 خودرو، اینترنت محدود رایگان در لابی، صندوق امانات، قهوه خانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تاکسی و زنگ ساعت است.

آدرس: شهرک صنعتی جی، نبش خیابان دهم

هتل کارون اصفهان

هتل کارون اصفهان در سال 1343 کار خود را آغاز کرد و در سال 1387 بازسازی شد تا کیفیت خدمات را بهبود بخشد. این هتل دارای  9 اتاق است، که در آن شما می توانید یک اتاق یک نفره، یک اتاق دو تخته، یک اتاق دو تخته، یک اتاق سه خوابه، یک اتاق چهار خوابه و یک اتاق پنج خوابه رزرو کنید.

آدرس: پل فلزی، ابتدای خیابان حکیم نظامی

هتل آفتاب اصفهان

هتل یک ستاره آفتاب یکی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان است که فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرد. این هتل دارای 4 طبقه و 23 اتاق است که در آن شما می توانید یک اتاق، دو اتاق، سه اتاق و اتاق چهار گانه رزرو کنید.

آدرس: خیابان زینبیه، خیابان آیت‌الله غفاری، خیابان آزادی، کوچه شبنم

هتل آفتاب اصفهان

هتل مروارید اصفهان

هتل 1 ستاره مروارید که در سال 2005 آغاز شده بود، در سال 2014 برای بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل دسترسی آسان به مکان های تاریخی و تفریحی و مهم اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، بازار قیصریه، عمارت عالی قاپو، موزه های هنر معاصر و تاریخ طبیعی، باغ چهلستون و کاخ هشت بهشت دارد.

آدرس: خیابان سپاه، انتهای خیابان حکیم

 

سخن پایانی

اصفهان شهر رنگارنگ با گنبدهای فیروزه ای همواره توجه گردشگران زیادی را از اقسا نقاط جهان به سوی خود جذب کرده است. تجربه لذت بخش سفر خود به نصف جهان را با انتخاب بهترین هتل های این شهر دو چندان نمایید. همین طور یادتون نره می تونید با خرید بلیط هواپیما اصفهان یک سفر آروم و خاطره انگیز برای خودتون رقم بزنید 😉

 

با بهترین هتل های اصفهان آشنا شوید:

هتل های عباسی، کوثر و عطار بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان هستند.

صندوق امانات، انتقال رفت و برگشت، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، استخر شنا و سونا از جمله امکانات ویژه هتل های 4 ستاره هستند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید