بهترین کافه های اصفهان | معرفی محبوب ترین کافه ها (عکس+آدرس)

استان اصفهان اصفهان ایرانگردی
بهترین کافه های اصفهان | معرفی محبوب ترین کافه ها (عکس+آدرس)

امروزه با توجه به رواج یافتن فرهنگ کافه گردی و علاقه مردم به قهوه و رشد روز افزون کافه ها ، کافه رفتن به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم تا شما رو با حال و بهترین کافه های اصفهان آشنا کنیم و بتوانیم کمکتان کنیم که بهترین انتخاب را برای خودتان رقم بزنید پس اگه ساکن اصفهان هستید و یا مسافر آن هستید تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

بهترین کافه های اصفهان | کافه مناسب با شخصیتت رو بشناس

با شنیدن گنبد های فیروزه ای به یاد جاهای دیدنی اصفهان و آثار باستانی آن می افتیم اما اگر ساکن اصفهان باشید یا قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا را دارید باید بدانید تنها لذت سفر به اصفهان در بازدید از آثار باستانی آن خلاصه نمی شود بلکه شما می توانید با کافه گردی در نصف جهان و شهر گنبدهای فیروزه ای وقات لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. در ادامه با پته همراه باشید تا بهترین کافه های  را امتحان کنید.

مجموعه ای از بهترین کافه های اصفهان

اگر به دنبال بهترین کافه های اصفهان می گردید باید بدانید بهترین گزینه متناسب با سلیقه هر فرد و موقعیت جغرافیایی او متفاوت است. در این قسمت به بررسی بهترین مجموعه کافه های اصفهان پرداخته می شود تا متناسب با سلیقه خود بهترین گزینه را برگزینید.

مجموعه کانتینر پارک

یک پکیج کامل از هر نوع عطر وطعم و فضا در این مجموعه گرد آوری شده است. در این مجموعه همه کافه ها در دکوراسیون خودشان از کانتینر اسفاده کردن و فضایی مناسب عکاسی است. از نظر دکور و چیدمان خاص میتوان به پلتفرم و اکساید اشاره کرد.

کافه کاراکو که شعبه دومش در کانتینر پارک هست از تلفیق منو سنتی و ایتالیایی استفاده کرده است و یا کافه ریجن که علاوه بر منو کامل ایتالیایی و فست فود غذاهای مراکشی و حتی سوشی هم سرو میکند.این مجموعه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز است.  این مجموعه مناسب قرار های کاری ، خانوادگی و عاشقانه شماست .

آدرس:خیابان دانشگاه،حدفاصل حکیم نظامی و توحید ورزشگاه 22 بهمن، مقابل سالن همایش های کوثر

مجموعه کافه های راویس

این مجموعه غذایی که در قلب یک مجموعه ورزشی، تفریحی، تجاری واقع شده یک مجموعه غذایی مناسب همه اقشار و حتی گردشگران خارجی است. از جمله کافه رستوران های معروف این مجموعه میشود به سیگنیچر، باکس،دکتر کالری، کافه موبایل و… اشاره کرد. از دیگر جذابیت های مجموعه راویس درایوترو قهوه همراه هست تا اگه عجله دارید فوری قهوه روزتان را توی ماشین میل کنید و با انرژی باقی روز را سپری کنید.فعالیت بیشتر کافه ها از ساعت 4 تا 12 شب هست ولی چند کافه در این مجموعه سرو صبحانه هم دارند.

آدرس: خیابان مرداویج مجموعه پرواز

مجموعه کافه های راویس

۳. مجموعه کافه های ایران زمین

این مجموعه که به معماری زیبا شهرت پیدا کرده است همانند مجموعه راویس یک مجموعه رفاهی ، تفریحی وگردشگری است. از جذابیت های این مجموعه وجود بلند ترین سازه اصفهان ، سازه ای همانند برج میلاد تهران است. کافه های معروف با منو های خاص این مجموعه طنجه و طوعه هستند.

آدرس این مجموعه: خیابان مصلی مجموعه ایران زمین

مجموعه کافه های ایران زمین

بهترین کافه های همراه با فضای باز

در این قسمت به بررسی بهترین مجموعه کافه ها همراه با فضای باز در اصفهان پرداخته می شود.

۱. کافه و رستوران رز گاردن

این کافه با فضایی باز و دلنشین و یک آبنما با سنگفرش آبی یاد آور دوران خوش کودکیست. این کافه به ته چین های متنوع و غذاهای اصیل ایرانی معروف است اما انواع فست فود و نوشیدنی های سرد و گرم هم در کافه رز سرو میشود. فضای این کافه مناسب انواع مراسمات شماست و کیفیت بالای این کافه رستوران باعث میشود که با اطمینان خاطر منو رو به میهمان خود تعارف کنید.

آدرس مجموعه: خیابان آزادگان مجموعه 193

کافه و رستوران رز گاردن

۲. عمارت سیمون

نمیشود در اصفهان باشید و محله ارمنی نشین و دوست داشتنی جلفا نروید .کافه عمارت سیمون یک کافه به روز در دل بافت تاریخی محله جلفاست. اگر دوست دارید تقابل مدرنیته و معماری قدیمی و سنتی را تجربه کنید کافه عمارت سیمون جایی مناسبی است.

آدرس مجموعه:جلفا ،روبه روی کلیسای وانک

عمارت سیمون

۳. کافه رستوران شمعدونی

بدون شک بهترین کافه برای برگزاری تولد کافه شمعدونی است. جایی که با ارائه سرویس از 8 صبح تا 12 شب میتواند میزبان شما در هر ساعتی باشد. اگر قصد دارید تا تولد عزیزانتان را در این محل برگزار کنید حتما از قبل هماهنگی انجام دهید تا با چیدمان فضایی دلنشین بهترین لحظات را برایتان رقم بزند. این کافه با دارا بودن منو سنتی و فرنگی و سالن داخلی و رو باز کافه ای برای همه سلیقه هاست.

آدرس مجموعه:خیابان سعادت آباد،خیابان چهارباغ بالا،میرفندرسکی

کافه رستوران شمعدونی

۴. کافه رستوران بام شهر

یک کافه با فضای باز و درختان و فضای سبز و آلاچیق ها و تخت های چوبی و غذاهای سنتی و نانوایی یاد آور روزهای خوب گذشته است.این کافه مکان خوبی برای قرار های کاری و دورهمی های دوستانه و خانوادگی است.

آدرس مجموعه:هزار جریب،رو به روی کوی امام جعفر صادق،جنب آتش نشانی

کافه رستوران بام شهر

بهترین کافه های مخصوص صبحانه

در این قسمت به بررسی بهترین مجموعه کافه های مخصوص صبحانه در اصفهان پرداخته می شود.

۱. کافه ساباط

یکی از معروفترین کافه ها برای صبحانه کافه های ساباط است که با داشتن دو شعبه در اصفهان فعالیت میکنند . اگر میخواهید فضای باز و صبحانه را تجربه کنید به سراغ آنها در خیابان اتشگاه بروید و اگر دوست دارید تا در فضایی دنج و لاکچری صبحانه صرف کنید آنها در مرداویج منتظر شما هستند. کافه ساباط با داشتن منو به روز و ایتم های جذاب و متنوع علاوه بر صبحانه میتواند مکان مناسبی برای ایجاد حس خوب در مابقی روز هم باشد اما اگر دوست دارید روزی را با انرژی و شادابی شروع کنید حتما به ساباط سری بزنید.

آدرس شعبه یک:مرداویج ،خیابان استقلال ،جنب کوچه هفتم

آدرس شعبه دوم:ناژوان ، بلوار آتشگاه جنب باغ گل رز

کافه ساباط

2.آکادمی پاپی کافی

اگر میخواهید یک قهوه تخصصی برای صبحانه همراه صبحانه میل کنید انتخاب این کافه میتواند گزینه خوبی باشد .جایی که به صورت تخصصی روی آموزش تمرکز دارد و دارای فضای مدرن ومینیمال است. پاپی کافی با دارا بودن پرسنل با تجربه توانسته است تا لذیذ ترین صبحانه ها را به مشتری های خود عرضه دارد . چیزی که باعث محبوبیت و معروفیت همین کافه شده است.

آدرس: خیابان چهارباغ بالا

آکادمی پاپی کافی

۳.کافه داستان

کافه ای همراه با فضای باز و مجهز به سیستم تهویع مطبوع مدرن است. این کافه به سرعت معروف است پس اگر عجله دارید برای صرف یک صبحانه با کیفیت این کافه با دارا بودن تجهیزات و نیرو کافی میتواند برای شما گزینه خوبی باشد.

آدرس:حدفاصل نقش جهان و سپه،مقابل اداره مالیات

کافه داستان

بهترین کافه گالری های اصفهان

در این قسمت به بررسی بهترین مجموعه کافه گالری های اصفهان پرداخته می شود.

۱. کافه استیشن

کافه ای با فضای باز و محیط ارام و مدرن که خواستگاه نقاشان معروف اصفهان است. در این کافه همواره نمایشگاه های نقاشی واقع در سالن این کافه برقرار است. همچنین به تازگی این کافه طبقه دوم خود را بازگشایی کرده که با محیط امن و آرام جای مناسبی برای فریلنسر ها و مطالعه کتاب است.

آدرس:خیابان مارنان رو به روی امام زاده محمد

کافه استیشن

۲. کافه گالری میراث

این کافه که در میدان نقش جهان قرار دارد بهمراه بافت تاریخی و سنتی و دارا بودن ظروف مینا کاری شده فضای دلنشین را برای همه ی عاشقان تاریخ و هنر اصفهان را گرد آوری کرده است. کافه گالری میراث با دارا بودن فضایی برای خرید آثار هنری جای خوبی برای مسافرانی است که میخواهند همیشه یک یادگار از سفر به اصفهان را با خود ببرند . دقت داشته باشید که این کافه فقط بعدازظهر ها آماده پذیرایی از شماست .

آدرس:میدان نقش جهان ضلع غربی

۳. خانه صفوی

کافه حیات که واقع در خانه صفوی است یکی دیگر از کافه گالری های شهر اصفهان میباشد. این خانه که قدمت آن به دوران صفوی برمیگردد دارای راه رویی پر از اثار هنری این شهر در ابتدای ورودی است. خانه صفوی به مراتب میزبان معمار ها ، روانشناس ها و نقاشان معروف اصفهان هست و با دنبال کردن آنها میتوانید در ایونت های این کافه شرکت کنید . همچنین دارا بودن تراسی جذاب به همراه باغی پراز گلهای رنگی و حوض پر از ماهی میتواند میزبان خوبی برای قرار های عاشقانه شما باشد.

آدرس :خیابان خاقانی ،حدفاصل خیابان شهیدی و مظاهری

خانه صفوی

بهترین هتل بوتیک های اصفهان

در این قسمت به بررسی هتل بوتیک های اصفهان پرداخته می شود.

۱. هتل بوتیک سرهنگ

این هتل بوتیک که در واقع یک موزه آثار باستانی از دوران زندینه نیز هست دارای قسمت شاهنشین بوده که در این مکان کافه ای دنج با کانسپت باستانی قراردارد که مورد استفاده عموم میباشد. همچنین در صورتی که مسافر اصفهان هستید توصیه میشود که با رزرو اتاق در این هتل با توجه به بهرمندی از امکانات این هتل موزه دسترسی خود را به مابقی مکان های گردشگردی تسهیل کنید . از امکانات کافه میتوان به سرو صبحانه سلف سرویس و متنوع و سرو عصرانه های مخصوص اصفهان و آش های سنتی این شهر نامبرد.

آدرس:خیابان چهار باغ پایین حدفاصل شهدا و تختی

هتل بوتیک سرهنگ

۲. هتل بوتیک قصر منشی

این هتل بوتیک که الهام گرفته از فرهنگ غنی ایرانی است متعلق به دوران صفویه است. قصر منشی دارای دو محیط بزرگ و فضای باز است که استفاده آن برای عموم ازاد است .همچنین میتوان از امکانات جالب این هتل بوتیک  آینه خانه باستانی و حمام سنتی اشاره کرد که با رزرو آن برای خود و عزیزانتان میتوانید سیستم حمام و دلاکی قدیم اصفهان را لمس کنید. از دیگر نکات قابل توجه این هتل کافه رستوران ان است که با داشتن یک منو خاص از غذاهای سنتی مثل (ماش پلو ماهیچه، دمپخت مرغ، آب دوغ خیار و..) میتواند حسی جدید و تازه با عطر و بوی قدیمی و با اصالت را به شما القا کند.

آدرس:خیابان نشاط

هتل بوتیک قصر منشی

۳. هتل بوتیک سهروردی

این هتل که به تازگی احیا شده واقع در خانه سهروردیها که قدمت ان به 400 سال پیش و انتهای صفویه و ابتدای قاجار برمیگردد . کافه هتل دو فضای مجزا دارد .این کافه که دارای یک حوض مرمرین معروف است جایی دلنشین جهت شعرخوانی و جمع شدن و صحبت کردن است. هتل سهروردی با داشتن قدمت دارای مجهزترین تکنولوژی روز در محیط کافه و تهویه مطبوع است و تلفیق زیبایی از تمدن و تجدد میباشد.

آدرس: خیابان مسجد سید،کوچه شیخها

هتل بوتیک سهروردی

بهترین کافه بازی های اصفهان

در این قسمت به بررسی بهترین کافه بازی های اصفهان پرداخته می شود.

۱. کافه سیز

اگر به دنبال کافه ای با بازی های رومیزی (برد گیم) هستید کافه سیز میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این کافه همچنین مکان مناسبی برای بازی مافیاست و همه روزه ساعت 8 شب ایونت مافیا در این کافه برقرار است

آدرس: ابشار سوم ،خیابان فرهانی

کافه سیز از بهترین کافه های اصفهان

۲. کافه گیم

اگر دچار غم غروب چمعه شدید پیشنهاد ما به شما کافه گیم است. جایی که با دارا بودن گیم لرنر(اموزش دهنده بازیها) به شما بازی متناسب با شخصیت را پیشنهاد و اموزش میدهد. در این کافه با فضای مدرن امروزی و پیشرفت مداوم شما هر بار  سوپرایز میشوید و هیچ وقت احساس یکنواختی نخواهید کرد.

آدرس: میدان بزرگمهر ،خیابان ابولحسن اصفهانی

کافه گیم از بهترین کافه های اصفهان

۳. کافه کلانتر

این کافه علاوه بر دارا بودن بازیهای رو میزی (برد گیم) بازی های متنوع دیگری از جمله بیلیارد،پینگ پونگ،تخته نرد و.. را فراهم اورده تاشما بتوانید در کنار میل کردن نوشیدیتان یک رقابت سالم و مهیج را در کنار دوستانتان را تجربه کنید.

آدرس : خیابان بزرگمهر، خیابان 22 بهمن

۴. مجموعه باغ جوان

اگر هم بازی رومیزی میخواهید هم مافیا هم اتاق فرار هم بازیهای کامپیوتری پیشنهاد ما به شما مجموعه باغ جوان است. این کافه با بهرمندی از فضایی بزرگ به یک کافه چند منظوره بدل شده است و با حضور پرسنل حاذق میتواند به صورت تخصصی همه نوع بازی و سرگرمی را برای شما وخانواده بهمراه دارد . همجنین اگر فرزند کوچک دارید باغ جوان محیطی مانند شهربازی کودکان را کنار خود دارد که با سپردن فرزند دلبند خود میتوانید در بازی های بزرگسالان مانند اتاق فرار شرکت کنید.

آدرس: آبشار سوم،خیابان سلمان فارسی

مجموعه باغ جوان

کلام پایانی

در انتها باید بگوییم که کافه گردی کاملا سلیقه ای بوده و همین وجه تمایز میتواند کافه ای را در نظر شما محبوب یا منفور کند امیدواریم که خواندن این مطلب به شما در انتخاب کافه دلخواه کمک کند و بتوانید در انجا اوقات خوبی را رقم بزنید.به نظر شما جای کدوم کافه توی این لیست خالیه؟

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید