معرفی بهترین هتل های شیراز

استان فارس ایرانگردی شیراز
معرفی بهترین هتل های شیراز

شیراز شهر شاعران نامدار ایرانی که توانسته توجه مسافران و توریست های زیادی را به سوی خود جلب کند. بهار قطعا بهترین زمان سفر به شیراز است چرا که این شهر غرق در شگوفه های زیبای بهاری می شود. اما برای اینکه بتوانید سفری دلچسب و آرام را تجربه کنید قطعا بعد از انتخاب مقصد خوب برای سفر، انتخاب از بین بهترین هتل های شیراز می تواند فاکتور مهمی برای داشتن سفری خوب برای شما باشد. اینکه چه هتلی بهترین هتل است بسته به موارد مختلفی از جمله مسافت هتل با جاذبه‌ های گردشگری شهر، امکانات و بهداشت … دارد. در بین این هتل‌ ها انواع هتل‌ های ۵ ستاره، ۴ ستاره و … وجود دارند که با به‌ کارگیری پرسنل آموزش‌ دیده، خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می‌ کنند.پس اگر قصد سفر به شیراز را دارید همراه ما باشید؛ تا بهترین اقامتگاه های شیراز را به شما معرفی کنیم.

شیراز به‌ واسطه جاذبه‌ های گردشگری مشهوری که دارد، علاوه بر داخل کشور، در سایر کشورهای جهان هم شناخته‌ شده است. این شهر تاریخی زادگاه شیرازی های مهربان و مهمان نوازی است که از هیچ فرصتی برای شادی کردن چشم‌ پوشی نمی کنند. شیراز یکی از شهرهایی که در بهار باید سفر کنید است؛ چرا که هم آب و هوای بسیار مناسبی دارد، هم طبیعت زیبای این شهر جلوه جدیدی از زیبایی‌ های خود را به تماشاگران نشان می‌ دهد. شهر شیراز که به شهر بهار نارنج شهرت دارد، جاذبه‌ های گردشگری زیادی هم در دل خود جای‌ داده که از جمله آن‌ ها می‌ توان به تخت جمشید، پاسارگاد، باغ های معروف نارنجستان قوام، ارم، دلگشا و … اشاره نمود. با تمام خوبی هایی که می‌ توان در وصف شیراز گفت، همین‌ که زادگاه شاعران بزرگی چون سعدی و حافظ بوده است، می تواند بیانگر اهمیت شیراز باشد.

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

تمام شهرهای توریستی ایران از جمله شیراز، هتل های بسیار معروفی دارند که دارای امکاناتی ویژه برای مسافران هستند. اکثر این هتل های ۵ ستاره و با کیفیت در نزدیکی جاذبه های گردشگری قرار گرفته اند.

به همین خاطر مسافران به‌ راحتی می توانند با پای پیاده از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا دیدن کنند، اما بعضی از هتل ها نیز ممکن است فاصله زیادی با جاذبه های شیراز داشته باشند. به‌ هر حال همه آن ها به دلیل امکانات و خدمات با کیفیتی که به مسافران ارائه می کنند، در بین فهرست بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران قرار گرفته اند. در ادامه برخی از این هتل های معروف شیراز را به شما معرفی می کنیم.

 

هتل زندیه با معماری اصیل ایرانی

یکی از هتل های ۵ ستاره و معروف شیراز که به‌ تازگی در سال ۱۳۹۴ تأسیس شد، هتل زندیه است. این هتل ۷۵ اتاق دارد و با ارائه خدمات تشریفاتی و مجلل از مهمانان خود پذیرایی می کند. از امکانات هتل زندیه می توان به سالن های بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران فرنگی و سنتی آن اشاره کرد. فاصله این هتل تا جاذبه های گردشگری مانند آرامگاه شاه چراغ، حمام وکیل، باغ عفیف آباد و ارگ کریم خانی از ۲ تا ۱۵ دقیقه با خودرو است.

آدرس هتل زندیه شیراز: خیابان هجرت، حد فاصله چهار راه پارکینگ و فلکه شهرداری، پشت ارگ کریم خان

شماره تماس: 07132234234

هتل زندیه شیراز

هتل شیراز، صفینه ای بر فراز دروازه قرآن

هتل بزرگ شیراز هم به خاطر دارا بودن امکانات رفاهی ویژه جزو هتل های ۵ ستاره قرار می گیرد. ساختمان خاص این هتل که هنگام ورود به شهر از طرف دروازه قران، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند، باعث می شود تا مسافران زیادی به این هتل مراجعه کنند. هتل بزرگ شیراز فاصله کمی تا دروازه قران دارد و در ابتدای شهر شیراز قرارگرفته است. امکانات این هتل شامل اتاق ها و سوئیت‌های بسیار لوکس، ویژه سالن بدنسازی، پارکینگ ۴ طبقه و … می شوند. این هتل تا آرامگاه حافظیه، باغ ارم، سعدیه، آرامگاه شاه‌ چراغ، از ۵ تا ۱۱ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

آدرس هتل بزرگ شیراز: بلوار آیت‌ الله ربانی، دروازه قران

شماره تماس: 07132274820

هتل شیراز

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
سفر به شیراز، شهر شعر و ادب پارسی

هتل چمران، اقامتی سرشار از آرامش

هتل چمران نیز یکی از بهترین هتل‌ های شیراز از نظر مسافران است. چرا که یک سفره‌ خانه سنتی و رستوران های بین المللی و ایتالیایی دارد که منوی بسیار متنوعی از غذاها و دسرهای گوناگون را ازجمله فالوده اصل شیرازی، پیشکش مهمانان خود می‌ کنند. به همین خاطر افرادی که در این هتل اقامت می‌ کنند، شکم گردی بی‌ نظیری را در شیراز تجربه می‌ کنند. این هتل ۲۳ طبقه برای یک اقامت آرامش‌ بخش واقعاً جای مناسبی است و امکاناتی مانند سالن‌ های ورزشی، استخر و ماساژ، سونا و جکوزی دارد. فاصله هتل چمران نیز از جاذبه‌ های مانند سعدیه، حافظیه، شاه‌چراغ، ارگ کریم‌خانی، از ۶ تا ۲۰ دقیقه با خودرو است.

آدرس هتل چمران شیراز: شهر شیراز، بلوار چمران

شماره تماس: 07136262000

هتل چمران شیراز

هتل هما؛ سرای خوشبختی شیراز

هتل هما یک هتل بزرگ و بسیار لوکس است که ۲۱۲ واحد اقامتی دارد. این هتل منظره بسیار خوبی از باغ های پرگل و کوه های اطراف شیراز را پیش روی تماشا مسافران قرار می‌ دهد. از جمله امکانات آن می‌ توان به اینترنت رایگان بیسیم در داخل محوطه، صندوق امانات، رستوران‌ های بین‌ المللی و … اشاره نمود. فاصله هتل هما از حافظیه، آرامگاه شاه‌ چراغ باغ، جهان نما و حمام وکیل با خودرو از ۶ تا ۱۰ دقیقه است؛ بنابراین مسافت کوتاهی بین این هتل با جذبه‌ های اصلی شیراز وجود دارد.

آدرس هتل هما شیراز: خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

شماره تماس: 07132288000

هتل هما شیراز

هتل پرسپولیس؛ در قلب شیراز

هتل ۵ ستاره پرسپولیس که ۱۰۴ واحد اقامتی دارد، در مرکز شهر شیراز و نزدیک به جاذبه هایی مانند آرامگاه سعدی، حافظ و بازار وکیل قرارگرفته است. این هتل یک رستوران بسیار معروف دارد که شما را شیفته و عاشق غذاهای خودش می‌ کند. کافی شاپ رستوران پرسپولیس نیز همیشه باز است و از مهمانان پذیرایی می‌کند.

آدرس هتل پرسپولیس شیراز: بلوار آزادی، حدفاصل چهار راه حافظیه به میدان قائم

شماره تماس: 07132271280

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پارک سعدی؛ وسیع ترین هتل شیراز

هتل پارک سعدی در میان هتل های ۴ ستاره قرار می گیرد. زیربنای این هتل ۴۰۰۰ مترمربع است و در سال ۱۳۹۶ پس از ۵۵ سال که از تأسیس آن می‌ گذشت، مجدداً بازسازی شد. این هتل فاصله کمی با دروازه قرآن و آرامگاه خواجه حافظ شیرازی دارد. نمای روبروی هتل پارک سعدی باغ جهان‌ نما است و آب‌ و هوای این منطقه بسیار عالی است. برای رسیدن به جاذبه‌ هایی مانند تخت جمشید و پاسارگاد از این هتل بایستی ۶۰ کیلومتر را با خودرو طی کنید. از امکانات هتل پارک می‌ توان به انواع غذاهای فرنگی و ایرانی و محیط آرام و دل نشین هتل اشاره کرد.

آدرس هتل پارک سعدی شیراز: بالاتر از حافظیه، روبروی باغ جهان‌نما

شماره تماس: 071322749009

هتل پارک سعدی شیراز

هتل آریوبرزن؛ با امکانات مجهز و به روز

هتل آریوبرزن که فاصله کمی تا ارگ کریم‌ خانی، باغ ارم و شاه چراغ دارد، جزو بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز است. این هتل در سال ۱۳۷۹ احداث شده است و دارای ۵ طبقه و ۵۱ اتاق است. از امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، کافی‌ نت، اینترنت رایگان، خشکشویی و … اشاره کرد.

آدرس هتل آریوبرزن شیراز: بلوار کریم‌خان زند، خیابان رودکی

شماره تماس: 07132247182

هتل اریوبرزن

هتل کریم‌خان؛ تلفیقی از سنت و مدرنیته

هتل ۴ ستاره کریم‌ خان، یکی از هتل‌های نوساز شهر شیراز است که بنای آن به سبک قدیمی و با استفاده از آجرنما تزیین‌ شده است. همین امر باعث شده تا افرادی که به هنرهای ایرانی علاقمند هستند، این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. یک فروشگاه صنایع‌ دستی در هتل کریم‌ خان قرار دارد که مسافران می‌ توانند سوغاتی‌ های زیبایی را از آنجا تهیه کنند. فاصله این هتل تا آرامگاه حافظ، ارگ کریم خان و آرامگاه شاه‌ چراغ با خودرو ۴ تا ۱۱ دقیقه است.

آدرس هتل کریم‌خان شیراز: خیابان کریم‌خان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان مکتبی

شماره تماس: 07132235001

هتل کریم خان

هتل پارسیان؛ بهترین دسترسی به ایستگاه مترو و اتوبوس

هتل ۴ ستاره پارسیان نیز در سال ۱۳۷۱ تأسیس شد. این هتل 62 اتاق دارد و دارای فروشگاه صنایع‌ دستی، یک رستوران و کافی‌ شاپ بسیار شیک است که پذیرای مهمانان در شهر شیراز هستند. این هتل نیز با جاذبه‌ های گردشگری مانند بازار وکیل و مراکز خرید شیراز فاصله کمی دارد.

آدرس هتل پارسیان شیراز: خیابان زند، خیابان رودکی

شماره تماس: 07132304965

هتل پارسیان شیراز

هتل رویال و رستوران معروف هفت‌خوانش

یکی از هتل‌ های بسیار زیبای شیراز که جزو هتل‌ های ۴ ستاره است اما ساختمانی نوساز و سلطنتی دارد، هتل رویال است. این هتل در یک منطقه خوش آب‌ و هوا قرار گرفته که نزدیک بلوار آیت‌ الله ربانی است. از امکانات این هتل می‌ توان به پارکینگ مسقف، کافی‌شاپ، رستوران، مجموعه ورزشی و سالن اجلاس اشاره کرد. البته رستوران هفت‌ خوان معروف این هتل را نباید فراموش کنید.

آدرس هتل رویال شیراز: بلوار جدید قرآن (شهید ربانی) هتل رویال

شماره تماس: 07132274358

هتل رویال شیراز

هتل بین الحرمین با چیدمانی شیک و لوکس

این هتل 3 ستاره در بین آرامگاه شاه‌ چراغ و آرامگاه سید علا الدین حسین قرار گرفته است. به همین خاطر نام آن، هتل بین الحرمین است. این هتل فاصله کمی تا خانه زینت الملوک، نارنجستان قوام، مجموعه زندیه و … دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید شیراز دارد. از امکانات رفاهی هتل می‌ توان به اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه باکیفیت و صندوق امانات اشاره نمود.

آدرس هتل بین‌الحرمین شیراز: خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین‌الحرمین، جنب شورای شهر

شماره تماس: 071376719993

هتل بین الحرمین شیراز

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
مسافرت عید کجا بریم؟

هتل پارسه؛ در همسایگی ارگ کریم‌خانی

هتل پارسه نیز یکی دیگر از هتل‌ های بسیار زیبای شیراز است که از سال ۱۳۹۵ مجدداً بازسازی شد. این هتل در سال ۸۳ افتتاح شد و در کنار بازار وکیل و پشت ارگ کریم‌ خان قرار گرفته است. هتل ۴ ستاره پارس کیفیت بسیار خوبی دارد و امکاناتی مانند خدمات باربری، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و… را در کنار سالن بیلیارد در اختیار مسافران قرار می‌ دهد.

آدرس هتل پارسه شیراز: پشت ارگ کریم‌خانی، خیابان ۲۲ بهمن

شماره تماس: 07132226600

هتل پارسه شیراز

هتل پارس با امکانات تفریحی آبی

هتل پارس شیراز نیز یک هتل پنج ستاره است که دارای اتاق‌هایی شیک با دکوراسیون لوکس است. این هتل یک ساختمان است که دو برج مجلل دارد. ازجمله امکانات رفاهی هتل می‌توان به سالن ورزشی و مجموعه تفریحی آبی اشاره نمود. فاصله هتل پارس تا آرامگاه شاه‌چراغ، باغ ارم، سعدیه و حافظیه از ۵ تا ۱۸ دقیقه است.

آدرس هتل پارس شیراز: شهر شیراز، خیابان کریم‌خان

شماره تماس: 07132332255

هتل پارس شیراز

هتل تالار؛ شیک و خوش قیمت

هتل سه ستاره تالار یکی از هتل‌ های بسیار شیک شیراز است که در مرکز شهر قرار دارد و فاصله کمی تا جاذبه‌ های گردشگری مانند ارگ کریم خان، سرای مشیر و مسجد وکیل دارد. این هتل بسیار زیبا خدماتی باکیفیت و مقرون‌ به‌ صرفه را در اختیار مسافران قرار می‌ دهند و فاصله کمی هم تا ایستگاه مترو دارد.

آدرس هتل تالار شیراز: شیراز، خیابان فردوسی، سه‌راه پل حر

شماره تماس: 07132245544

هتل تالار شیراز

هتل ارگ؛ دسترسی خوب به جاذبه‌های گردشگری

هتل زیبای ارگ که یک هتل ۲ ستاره است نمای بسیار زیبایی دارد و دکوراسیون داخلی آن نیز جذابیت زیادی برای مسافران دارد. این هتل در کنار رودخانه‌ ای قرارگرفته که در حال حاضر خشک‌ شده است. از خدمات و امکانات هتل می‌ توان به اینترنت بی‌ سیم رایگان، پذیرش شبانه‌ روزی، اتاق نگهداری چمدان و… اشاره نمود. فاصله هتل ارگ تا آرامگاه حافظ، سعدیه، ارگ کریم‌ خانی و آرامگاه شاه‌ چراغ از ۴ تا ۱۵ دقیقه با خودرو است. این هتل به جاذبه‌ های دیگری مانند حمام وکیل و باغ جهان‌ نما هم بسیار نزدیک است و با خودرو در عرض ۵ دقیقه به این جاذبه‌ ها می‌ رسید.

آدرس هتل ارگ شیراز: شیراز، خیابان تختی

شماره تماس: 07132222889

هتل ارگ شیراز

هتل جهانگردی؛ دسترسی آسان به باغ ارم

یکی از هتل‌ های سه ستاره و بزرگ شهر شیراز، هتل جهانگردی است که در سال ۱۳۵۰ برای اولین بار افتتاح شد. اگر چه این هتل در سال‌ های بعد بازسازی‌ شده است اما همچنان با ۲۰ هزار متر مربع وسعت، جزو بزرگ‌ ترین هتل‌ های شیراز است که محوطه سرسبز بزرگی دارد. این هتل در نزدیکی باغ ارم و باغ جهان‌ نما قرار دارد و سوئیت‌ های ویلایی بسیار خوش‌ منظره‌ ای برای پذیرایی از مهمانان دارد.

آدرس هتل جهانگردی شیراز: کلبه سعدی، ابتدای بلوار نصر، مجتمع جهانگردی شیراز

شماره تماس: 07137322411

هتل جهانگردی شیراز

هتل نیایش؛ مکان انتشار روزنامه شیراز

هتل نیایش که در زمانی اولین روزنامه شهر شیراز در آن به چاپ رسیده و در گذشته مکان برگزاری جلسه‌ های انجمن ادبی شیراز بوده است، یکی از هتل‌ های ۲ ستاره معروف این شهر است. این هتل دارای درختان سرسبزی است. تزیینات سنتی و شیشه‌ های رنگی این هتل بی‌ نظیر است. هتل نیایش در فاصله کمی از آرامگاه شاه‌ چراغ قرار گرفته است. این هتل به دلیل اینکه با خیابان حدود ۱۵۰ متر فاصله دارد، هیچ خبری از سر و صدا و شلوغی ماشین‌ ها نیست. برای رسیدن به جاذبه‌ هایی چون آرامگاه حافظ، ارگ کریم‌ خانی، حمام وکیل و باغ جهان‌ نما، کافی است ۷ تا ۱۷ دقیقه با خودرو طی کنید. البته با آرامگاه شاه‌ چراغ تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله‌ دارید.

آدرس هتل نیایش شیراز: سه‌ راه نمازی به‌ طرف شاه‌ چراغ، کوچه کلانتری عباسی، روبروی امامزاده بی‌ بی دختران

شماره تماس: 07132233624

هتل نیایش شیراز

هتل اطلس؛ ویژه تورهای گردشگری

یکی از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران که مورد توجه تورهای گردشگری قرار می‌ گیرد و فاصله کمی تا مکان‌ های تاریخی و باغ‌ های شهر شیراز دارد، هتل اطلس است. این هتل دارای کافی‌ شاپ و رستوران است و انواع غذاها را برای مسافران آماده می‌ کند. موقعیت عالی آن باعث شده تا افرادی که به‌ قصد دیدن جاذبه‌ های گردشگری به این شهر سفر می‌ کنند، اقامت خوبی را در هتل اطلس تجربه کنند و از تخفیف‌ های ویژه آن نیز استفاده کنند.

آدرس هتل اطلس شیراز: شیراز، میدان اطلسی به سمت آرامگاه حافظ، جنب بانک ملت

شماره تماس: 07132288231

هتل اطلس شیراز

هتل لطفعلی‌خان|شایان؛ واقع‌ شده در محله های قدیمی شیراز

هتل لطفعلی‌ خان به دلیل اینکه در محله‌ های قدیمی قرار گرفته، دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری مانند باغ قوام دارد. این هتل که در گذشته با نام هتل شایان شناخته می‌ شد، فاصله کمی تا موزه فارس دارد و برای رسیدن به آرامگاه حافظ یا شاه‌ چراغ باید با خودرو ۱۴ تا ۱۹ دقیقه رانندگی کنید.

آدرس هتل لطفعلی خان| شایان سابق شیراز: خیابان لطفعلی خان زند، روبروی باغ قوام

شماره تماس: 07132228822

هتل لطفعلی خان شیراز

سخن پایانی

اقامت در شهرهای توریستی مانند شیراز یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های مسافران است. به همین خاطر اغلب افراد بیش از سفر، اقدام به جستجو در اینترنت می‌ کنند تا بتوانند بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران را پیدا کنند و با امکانات و خدمات آن ها آشنا شوند. ما نیز در این نوشتار با بررسی بهترین هتل های ۵ ستاره چهار ستاره و سه ستاره شیراز در خدمت شما بودیم.

 

سوالات متداول

هتل بزرگ شیراز؛ هتلی است که فاصله کمی تا دروازه قران دارد.

هتل نیایش تنها 5 دقیقه تا آرامگاه شاه‌ چراغ فاصله دارد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید