بهترین رستوران‌ های تهران برای ولنتاین

از سفر بدانید استان تهران ایرانگردی شهر تهران
بهترین رستوران‌ های تهران برای ولنتاین

هر چند برخی ترجیح می دهند ولنتاینی رویایی در کیش داشته باشند؛ ولی در نظر اکثر افراد دیگر رستوران یکی از بهترین جاهایی است که اغلب افراد برای ثبت خاطرات رمانتیک خود انتخاب می ‌کنند. با نزدیک شدن چهاردهم فوریه یا همان روز ولنتاین، زوج‌ های جوان و افرادی که می‌ خواهند لحظات رمانتیکی را سپری کنند، به دنبال بهترین رستوران ‌های تهران و بهترین کافه‌ های تهران برای لحظات عاشقانه می‌ گردند. پس اگر به نظر شما سفر بهترین هدیه برای ولنتاین نیست! با آشنایی با بهترین رستوران های تهران برای ولنتاین این روز را به گونه ای دیگر رقم بزنید.

بهترین رستوران‌ های تهران برای ولنتاین را بشناسید

کافه ‌ها و رستوران‌ های تهران در روز ولنتاین حال و هوای خاصی دارند هر چند به طور کلی برخی از آن ها به حدی زیبا هستند که می توانند در لیست جاهای دیدنی تهران قرار بگیرند. گوشه به گوشه شهر، زوج‌ های جوانی را می ‌بینید که دست در دست یکدیگر با گل ‌های سرخ و جعبه ‌های پر از شکلات با یکدیگر قدم می ‌زنند و به سمت بهترین رستوران ‌های تهران برای ولنتاین می ‌روند. با توجه به علاقه نسل جوان به کافه گردی و رستوران گردی، بیشتر رستوران‌ های تهران و کافه‌ های زیبای پایتخت، دکوراسیون خود را متناسب با روز ولنتاین تغییر می ‌دهند و اشیای فانتزی و گل ‌های زیبا را برای این روز خاص در رستوران ‌های خود قرار می ‌دهند. البته روز ولنتاین فقط برای جوان‌ها نیست. هر کس با هر سنی و هر تفکری می‌ تواند این روز زیبا را در کنار عشق واقعی زندگی خود جشن بگیرد. اما چه جایی بهتر از کافه ‌ها و رستوران ‌ها برای جشن گرفتن.

 

رستوران دوئت

یکی از رستوران‌ های لوکس پایتخت که به خاطر داشتن سبک مدرن و کلاسیک خود شهرت زیادی دارد، همین رستوران دوئت است. فضای رمانتیک این رستوران برای قرار های عاشقانه و دو نفره بسیار مناسب است. بیشتر منو های این رستوران هم دو نفره هستند و وعده های غذایی آن ها حجم زیادی دارد. حتی اسم این رستوران هم به معنای اجرای دو نفره است. سبک چیدمان داخلی این رستوران و فضای عاشقانه‌اش در روز ولنتاین نشان از این دارد که در میان بهترین رستوران ‌های تهران برای ولنتاین، باید نام همین رستوران را در رتبه اول بگذاریم.

آدرس: خیابان مطهری- خیابان فرانسوی دوئت

رستوران دوئت تهران

کافه نون

اگر نمی ‌دانید ولنتاین کجا باید قرار عاشقانه‌تان را فیکس کنید، یکی از بهترین کافه ‌های تهران برای والنتاین را به شما معرفی می‌ کنیم. کافه نون یکی از کافه‌ های دنج و آرام است که برای قرار های دو نفره بسیار مناسب است. در این کافه می ‌توانید علاوه بر دمنوش‌ های جدید، انواع پاستا و برگر را هم انتخاب کنید.

آدرس: خیابان حافظ -روبروی تالار وحدت

 

رستوران بیستانگو

یک رستوران بسیار مدرن با استاندارد های به روز که غذاهای فرنگی را سرو می ‌کند، رستوران بیستانگو در هتل رامتین است. اگر عاشق غذا های تزیین شده با دورچین ‌های منحصر به فرد هستید، حتماً رستوران بیستانگو را برای ولنتاین انتخاب کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر- ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی -پایین هتل رامتین

 

کافه خرس سیاه

یکی دیگر از کافه ‌های دوست داشتنی تهران، کافه لوکس خرس سیاه است که در الهیه تهران قرار گرفته. این کافه برای روز ولنتاین و یک قرار عاشقانه دو نفره بهترین مکان است.

آدرس: تهران -نلسون ماندلا- مریم شرقی- امین

کافه خرس سیاه تهران

رستوران پارک وی

در مرکز خرید سام یکی از بهترین رستوران ‌های تهران برای ولنتاین قرار گرفته است. این رستوران شیک و رمانتیک، غذا های چینی و بسیار خوشمزه‌ای را سرو می ‌کند که توسط یک سرآشپز چینی طبخ می ‌شود. البته قبل از اینکه این رستوران را انتخاب کنید به قیمت‌ های منو هم نگاه کوچکی بیندازید.

آدرس: خیابان فرشته -مرکز خرید سام سنتر -طبقه ۸

 

کافه آنا پلاس

کافه آناپلاس به خاطر اینکه دارای فضا های مختلفی برای خانواده‌ ها، قرارهای عاشقانه و افرادی است که می ‌خواهند در یک محیط دنج و آرام وقت بگذرانند، بین بهترین کافه‌ های تهران برای ولنتاین قرار می ‌گیرد.

آدرس: خیابان اشرفی اصفهانی- مجتمع تجاری گلشن

 

رستوران دیوان

یکی از با کیفیت‌ترین رستوران ‌های تهران در منطقه فرشته رستوران دیوان است. این رستوران که انواع غذاهای ایرانی را به روش مدرن سرو می ‌کند، دارای سرویس ۵ ستاره‌ای است که بسیار لوکس و شیک است. در این رستوران مهمانان می ‌توانند از اتاق‌ های وی‌آی‌پی که برای پذیرایی اختصاصی طراحی شده‌اند، استفاده کنند. بنابراین برای قرار های عاشقانه ولنتاین بسیار مناسب است.

آدرس: خیابان فرشته -مجتمع تجاری سام سنتر

رستوران دیوان تهران

کافه باکارا

یکی دیگر از کافه ‌های دنج و متفاوت تهران که طراحی بسیار خاص و جذابی دارد، کافه باکارا است. این کافه که به سبک خانه ‌های قدیمی طراحی شده و اطراف حوض زیبای آن گلدان ‌های پر گلی قرار گرفته، برای جشن روز ولنتاین حال و هوای نوستالژیک دارد.

آدرس: تهران- بالاتر از میدان انقلاب -خیابان کارگر شمالی -کوچه رهنما

 

رستوران تماشا

رستوران بین المللی تماشا زیر مجموعه گروه مانسون است و انواع غذا های مکزیکی، آسیایی، کباب ‌های ایرانی، بشقاب‌ های مخصوص و حتی پیتزا و پاستای ایتالیایی را هم سرو می ‌کند. اگر به فکر پیدا کردن یک رستوران برای شام دو نفره و رمانتیک هستید، این رستوران می‌ تواند بهترین گزینه باشد.

آدرس: شهرک غرب- مرکز خرید میلاد نور- طبقه ششم

 

کافه لورکا

بیشتر کافه ‌ها و رستوران ‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، جزو رستوران ‌های شمال شهر تهران بودند. بنابراین دارای منوی آن ها قیمت ‌های بالایی دارد. اما اینجا می‌ خواهیم یک رستوران دیگر به شما معرفی کنیم که ظاهراً شبیه عمارت ‌های قدیمی است و در بسیاری از نقاط تهران هم شعبه دارد. قیمت منوی این رستوران نسبت به گزینه ‌های قبلی مقرون به صرفه‌تر است.

آدرس: تهران -بلوار کشاورز -خیابان ایتالیا

کافه لورکا تهران

رستوران خاقان

بیشتر افرادی که به دنبال بهترین کافه‌ های تهران برای ولنتاین می ‌گردند، دوست دارند به کافه رستورانی بروند که داخل باغ وجود دارد و مانند سایر کافه‌ های معمولی در آنجا خبری از هیاهو و شلوغی شهر تهران نیست. رستوران خاقان تمام گزینه ‌هایی که این افراد می ‌خواهند را یکجا دارد. انواع خوراکی ‌ها و غذا های خوشمزه را می ‌توانید در این رستوران میل کنید و به موسیقی زیبایی که توسط پیانیست حرفه‌ای این رستوران نواخته می ‌شود، گوش فرا دهید.

آدرس: خیابان آفریقا -بلوار گلستان- بلوار گیتی -چهارراه دوما -پلاک ۲

 

کافه دیاموند

کافه معروف دیاموند که پاتوق عاشقان تهرانی است یک خانه زیبا و قدیمی است. آرامش در آنجا حرف اول را می ‌زند. بنابراین می ‌تواند انتخاب مناسبی باشد برای عاشقان و زوج ‌هایی باشد که می ‌خواهند قرار عاشقانه خود را در روز ولنتاین بگذارند.

آدرس: تهران- منطقه ۶ -خیابان فلاح‌پور- پلاک ۳۳

 

رستوران مانسون لانژ

رستوران مانسون لانژ به خاطر منوی آسیایی اش خوشمزه شهرت دارد. این رستوران که معروف به داشتن پرسنل محترم و خوش اخلاق است، بهترین سوشی‌ های تهران را سرو می ‌کند. اگر می‌ خواهید ولنتاین را در این رستوران جشن بگیرید، باید آدرس آن را بلد باشید.

آدرس: خیابان جردن- نبش خیابان گلدان- پلاک ۲ -طبقه ۱

رستوران مانسون لانژ

کافه نقش وصال

کافه ای با فضای سرسبز و محیط آرام و خلوت که اطراف آن را گلدان ‌های زیبا پر کرده‌اند، کافه نقش وصال است. این کافه هم برای روز ولنتاین فضای فوق‌العاده‌ای دارد.

آدرس: تهران- منطقه ۶ -خیابان وصال شیرازی- پلاک ۷۰

 

رستوران رترو

رستوران رترو یک رستوران تازه تاسیس است که در سعادت آباد باز شده است. این رستوران با استفاده از المان ‌های قدیمی، طراحی شده و حال و هوای بسیار جالبی دارد. بخشی از صندلی ‌های این رستوران در فضای پیاده رو قرار داده شده اند تا حال و هوای کافه ‌ها و رستوران ‌های پاریسی را برای مهمانان خود تداعی کنند.

آدرس: شهرک غرب- بلوار دریا -خیابان گل‌ها -نبش کوچه عسگری

 

کافه خانه فاموری

یکی دیگر از خانه ‌های قدیمی که هنوز هم حال و هوای سنتی دارد، خانه فاموری است. این کافه دنج و جذاب محل مناسبی برای قرار های دونفره است.

آدرس: خیابان جمهوری

کافه خانه فاموری

رستوران مدائن

رستوران مدائن دارای یک قلیانسرای عربی و اوکالانژ است که برای جوان ‌ها جذابیت زیادی دارد. این رستوران که به عنوان بهترین قلیانسرا یا اوکالانژ پایتخت هم شناخته می ‌شود، برای روز ولنتاین جای مناسبی است. در این رستوران موسیقی عربی پخش می‌ شود و حس و حال رمانتیک زوج‌ ها را بیشتر می‌ کند.

آدرس: خیابان ظفر شرقی- خیابان فرید افشار- بلوار آرش شرقی -پلاک ۴۴

 

کافه ایوان

کافه ایوان در خیابان لاله زار نیز یک کافه بسیار جذاب و دیدنی است که برای انجام بازی‌ های رومیزی طراحی شده است. بنابراین اگر می‌ خواهید یک شب خاطره انگیز را رقم بزنید، می ‌توانید به این رستوران زیبا در محله قدیمی لاله زار بروید.

آدرس: خیابان لاله زار -بالاتر از جمهوری- تقاطع منوچهری- پاساژ مرجان

 

رستوران کوهپایه

رستوران کوهپایه، رستورانی بسیار شیک و زیبا در دربند تهران است که فضای منحصر به فردی دارد. چلوکباب ‌های این رستوران معروف است و انواع دسر های خوشمزه مانند باقلوا را می ‌توانید در این رستوران میل کنید.

آدرس: تهران –شمیرانات- تجریش- دربند –سربند- میدان کوهپایه

 

کافه تهرون

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های تهران برای ولنتاین کافه تهرون است. این کافه سنتی که در باغ نگارستان قرار گرفته، پاتوق جوان‌ های تهرانی است و دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی است.

آدرس: تهران- خیابان ویلا- کوچه خسرو -پلاک ۳۹

 کافه تهرون

رستوران گیاهی آناندا

بیشتر رستوران‌ های ایرانی و کافه رستوران‌ ها دارای منوهای خوش رنگ و لعاب و پر از کباب‌ های ایرانی هستند. اما رستوران آناندا نسبت به همه آن ها یک تفاوت ویژه دارد. آن هم این است که علاوه بر غذا های خوشمزه و معمولی، غذا های گیاهی هم در این رستوران سرو می ‌شود.

آدرس: پاسداران -بهستان دهم -اختیاریه جنوبی -جنب مخابرات -پلاک ۱۸

 

کافه رستوران نان و نمک فخرالملوک

از نام این کافه رستوران می ‌توان فهمید که حال و هوای قدیمی دارد. این رستوران که در یک خانه قاجاری ساخته شده، متعلق به خانمی به نام فخرالملوک بوده است. البته امروز این خانه به خاطر داشتن حس آرامش و حال و هوای جذاب خود به مکانی برای قرار های عاشقانه تبدیل شده است.

آدرس: میدان بهارستان -خیابان مصطفی خمینی- پایین‌تر از چهارراه سرچشمه -کوچه نصراللهی- کوچه جاویدی

 

رستوران گردان برج میلاد

برای روز ولنتاین کجا بهتر از برج میلاد و رستوران گردانش. این رستوران لوکس و متفاوت برای افرادی مناسب است که می ‌خواهند حسابی دست و دل بازی کنند و روز ولنتاین را برای عشقشان به یک روز ماندگار تبدیل کنند.

آدرس: بزرگراه همت غرب -برج میلاد

 

کافه گودو یاس

یکی دیگر از کافه‌ های دنج و محبوب تهران کافه گودو است که برای روز ولنتاین و وقت گذرانی دو نفره بسیار مناسب است. این مکان دارای حس نوستالژیک و آرامش بخشی است.

آدرس: خیابان نجات اللهی -خیابان محمد- بن بست گل یاس

کافه گودو یاس

رستوران ناکایا

افرادی که عاشق غذاهای ژاپنی هستند و می ‌خواهند روز ولنتاین یک سوشی خوشمزه را امتحان کنند، نباید رستوران زیبای ناکایا را از دست بدهند.

آدرس: بلوار اندرزگو- مرکز خرید سانا- طبقه دوم

 

کافه ویکولو

کافه ویکولو که نام آن از کلمه ایتالیایی ویکولو به معنای کوچه گرفته شده، دارای طراحی ایتالیایی است و حال و هوای شبیه رستوران‌ های این کشور دارد. صندلی‌ های کافه در دو طرف یک خیابان باریک قرار دارند و همین باعث می ‌شود تا برای جوانان جذاب باشد.

آدرس: الهیه- آفریقای شمالی- مجتمع مدرن الهیه

 

رستوران سیما سیم

رستوران سیما سیم یکی از بهترین رستوران ‌های تهران است که به خاطر داشتن غذا های خوشمزه، توجه همه را به خود جلب کرده است./ این رستوران دارای فضای بزرگی است و میز ها به گونه‌ای چیده شده‌اند که مهمانان می ‌توانند فضای اختصاصی کافی برای صحبت‌ های عاشقانه داشته باشند.

آدرس: بلوار قیطریه- نرسیده به اندرزگو -سلیمانی شرقی- خیابان خراسانی- ساختمان سپید- طبقه ۱

 

کافه گراند حیات

یکی از رستوران‌ ها و کافه ‌های جذاب تهران که می ‌تواند شما را از زمان حال دور کند، کافه گرانت حیات است. تراس بزرگ و سرسبز این کافه رستوران، صندلی ‌های حصیری و فضای دلنشینی که دارد، برای روز ولنتاین بسیار مناسب است.

آدرس: منطقه پاسداران- خیابان نگارستان هشتم

کافه گراند حیات

رستوران تاج محل

اگر می‌ خواهید عشقی افسانه‌ای مانند عشق شاه جهان صاحب عمارت تاج محل را تجربه کنید، می ‌توانید قرار عاشقانه روز ولنتاین را در رستوران تاج محل بگذارید.

آدرس: میدان ونک- بلوار ملاصدرا – شیخ بهایی جنوبی- پلاک ۲۹

 

کافه قصر یخی

کافه قصر یخ در تهران می‌ تواند میزبان عشق آتشین و سوزان شما در یک قصر یخی باشد. دکوراسیون این رستوران که شبیه خانه‌ های یخی طراحی شده، بسیار جذاب و دیدنی است. طراحی شیک و منحصر به فرد این رستوران باعث شده تا بسیاری از جوان ‌ها قرار های دو نفره خود را در آنجا بگذارند.

آدرس: شهرک غرب- روبروی میلاد نور

 

 کافه رومنس

کافه رومنس به قدری به کار خود مطمئن است که اگر مشتریان از سفارشی که می‌ دهند، راضی نباشند، می ‌توانند بدون پرداخت هزینه، یک غذای دیگر انتخاب کنند. انواع نوشیدنی ‌های خوشمزه و غذا های با کیفیت را می ‌توانید در این رستوران نوستالژی و زیبا سفارش دهید.

آدرس: تهران -میدان فردوسی- خیابان فردوسی- کوچه ضرابی- پلاک ۴

 

کافه موازی

ولنتاین امسال را می ‌توانید به یک کافه باکلاس و دنج بروید که در خیابان انقلاب قرار دارد. محیط این کافه بسیار آرامش بخش است.

آدرس: پایین‌تر از نصرت- طبقه دوم -خانه قدیمی کافه موازی

کافه موازی

رستوران مستوران

حال و هوای رستوران مستوران بسیار نوستالژیک است. غذاهایی که در این رستوران میل می ‌کنید، داخل ظرف ‌های مسی و ظرف‌ های قدیمی سرو می ‌شوند. این رستوران دارای یک بخش روباز و یک بخش سرپوشیده است که برای قرار ولنتاین در سرمای بهمن ماه بسیار مناسب است.

آدرس: میدان نیاوران- ابتدای خیابان باهنر -جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه

 

رستوران موفتار

شاید نتوانید در روز ولنتاین به پاریس بروید و قرار عاشقانه‌تان را در کافه ‌های پاریسی بگذرانید. اما رستوران موفتار با طراحی زیبا و نورپردازی جذابش می ‌تواند همان حال و هوا را برای شما زنده کند.

آدرس: تهران -کریم خان- نبش خردمند شمالی

 

سخن آخر

یکی از فعالیت های پیشنهادی تهران کافه گردی و رستوران گردی برای جوانان است و ما در این مطلب بهترین رستوران ‌های تهران برای ولنتاین و یک قرار عاشقانه را در این نوشتار به شما معرفی کردیم. بیشتر این کافه‌ ها و رستوران ‌ها را می‌ توانید در مقاله بهترین رستوران های تهران پیدا کنید و درباره منو و مکان آن ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. اگر شما هم کافه‌ های خوبی برای ولنتاین می ‌شناسید، خوشحال می ‌شویم به ما معرفی کنید.

 

سؤالات متداول

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید