بهترین هتل های تبریز را بشناسید

آذربایجان شرقی ایرانگردی تبریز
بهترین هتل های تبریز را بشناسید

یکی از نکاتی که سفر را به یاد ماندنی می‌ سازد، آسایش و راحتی‌ است که در اقامتگاه خود دارید. در میان اقامتگاه های مختلفی که در تبریز وجود دارد معمولا مردم اطمینان بیشتری به رزرو هتل در این شهر برای اقامت خود دارند. در میان بهترین هتل های تبریز می توانید هتل های لوکس و 5 ستاره و همچنین هتل های ارزان قیمت و متوسط را بیابید. در این مقاله می خواهیم فهرست بهترین هتل های تبریز را ببینیم و اطلاعاتی در مورد هر هتل به دست آوریم تا بتوانیم قبل از بازدید تبریز به راحتی آن­ها انتخاب کنیم.

بهترین هتل های 5 ستاره تبریز

اگر قصد دارید در طول سفر خود به تبریز، اقامتگاه لوکس و راحت داشته باشید، بهترین گزینه ای که می توانید بر آن تکیه کنید رزرو هتل های 5 ستاره در این شهر است. اما حجم بالای خدمات و تسهیلات در این هتل­ ها همراه با قیمت ها، گزینش بهترین گزینه از میان آنها را آسان نکرده است.

هتل لاله پارک لاله

هتل پارک لاله، نه تنها در این شهر، بلکه به عنوان یکی از هتل های لوکس کشور شناخته می شود. این هتل 5 ستاره، زیر مجموعه هتل کایا در ترکیه است و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل پارک لاله که کار خود را از سال 2015 آغاز کرد، دارای 17 طبقه، 220 اتاق و 8 آسانسور است.

آدرس: اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده

هتل لاله پارک لاله

هتل پارس ائل گلی

اگر در شهری شلوغ زندگی می‌کنید، احتمالا یکی از شادی‌های مسافرت برای شما این است که در یکی از بهترین هتل‌های تبریز اقامت کنید که از رفت و آمد و شلوغی روزانه بسیار دور است. این هتل لوکس 5 ستاره از مرکز شهر فاصله دارد و در نزدیکی پارک مشهور ائل گلی قرار دارد.

آدرس: انتهای جاده ائلی گلی، کنار پارک ائل گلی

هتل صخره ای لاله کندوان

این هتل 5 ستاره دارای اتاق‌ های سنگی و طبیعی با منظره کوه یا رودخانه است و یکی از هتل‌های لوکس تبریز به حساب می‌ آید. هتل لیل کندوان دارای 16 اتاق است که در قلب کوه واقع شده است، و همانطور که می توانید حدس بزنید، شما باید از پله ها بالا بروید تا به اتاق ها، که 180 پله است، برسید. این هتل در حدود 57 کیلومتر از هتل لیل کندوان تا مرکز شهر تبریز فاصله دارد.

آدرس: اسکو، دهکده کندوان

هتل جهانگردی تبریز

با هتل 5 ستاره جهانگردی تبریز لحظات به یاد ماندنی اقامتتون در انتظار شماست. این هتل در پارک ال گلی تبریز و مشرف به استخر آن واقع شده‌است. هر روز صبح که پلک میگشایی فضای سبز پارک ایل گلی با گلهای رنگارنگ آن را میبینی و نسیم خنکی که از استخر این پارک می­اید تو را خنک می­کند.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، پارک ائل گلی

هتل بین المللی شهریار

یکی دیگر از بهترین هتل‌های تبریز هتل بین‌المللی شهریار است که در منطقه گلی واقع شده و دور از شلوغی و ازدحام مرکز شهر قرار دارد. ساخت این هتل از سال 2006 آغاز شده است و پاکیزگی آن اهمیت بسیاری دارد. پارکینگ هتل گنجایش 100 خودرو را دارد. به همین دلیل، قبل از رزرو هتل مطمئن شوید که پارکینگ خالی است.

آدرس: ابتدای خیابان ائل گلی

هتل بین المللی شهریار

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌ المللی تبریز یکی از بهترین هتل‌ های تبریز است که سابقه طولانی دارد و از سال 1351 پذیرای مسافران بوده‌است. البته، نگران این نباشید که قدیمی باشد، زیرا چندین بار نوسازی شده است، آخرین بار در سال 2015 بوده است. هتل تبریز 5 طبقه و 132 اتاق دارد. این هتل 4 ستاره علاوه بر اینکه در مرکز شهر و خیابان امام خمینی قرار دارد، به ایستگاه‌ های مترو و اتوبوس نیز نزدیک است. اتاق‌ ها امن هستند و یک فضای بازی برای کودکان وجود دارد.

آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

بهترین هتل های 4 ستاره تبریز

هتل گسترش تبریز

این هتل یکی دیگر از بهترین هتل‌ های تبریز با 4 ستاره است. این هتل هم نزدیک ادارات دولتی است و هم نزدیک به تبریز بنابراین برای سفرهای تجاری و تفریحی گزینه خوبی محسوب می‌ شود. شما می توانید این هتل را پیدا کنید، که دارای 13 طبقه و 150 اتاق، در قلب شهر است.

آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

هتل پتروشیمی

یکی دیگر از بهترین هتل‌های تبریز با 4 ستاره در منطقه‌ای با آب و هوای خوب قرار دارد. این هتل در سال 1378 افتتاح شد؛ ولی اخیرا در سال 1397 بازسازی شد. هتل پتروشیمی دارای 5 طبقه و 26 اتاق است.

آدرس: بلوار استاد شهریار

بهترین هتل های 3 ستاره تبریز

هتل اهراب تبریز

یکی از هتل‌ های تبریز، هتل اهراب می‌ باشد. این هتل 3 ستاره دارد و کار خود را در سال 2015 شروع کرده است. بنابراین، آن را در میان هتل‌های تازه ساخته شده در شهر در نظر گرفته می‌ شود. این هتل دارای 5 طبقه، 47 اتاق و سوئیت و امکانات رضایت بخش است.

آدرس: خیابان امام خمینی، میدان اهراب

هتل دریا تبریز

طرح مجلل اتاق های 3 ستاره هتل دریا، آن را به یکی از گزینه های موجود در فهرست بهترین هتل های تبریز تبدیل کرده است. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این هتل دسترسی به مراکز تجاری از جمله بازار بزرگ تربیت و مراکز گردش شهر تبریز را از طریق اتوبوس های بی آر تی آسان می سازد.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خطیب، بلوار 22 بهمن

هتل سارای تبریز

این هتل در طول سال‌ها فعالیت خود را برای خدمت رسانی به مسافران آغاز کرده و یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره تبریز به‌ شمار می‌ رود. نام این هتل از افسانه‌ ای قدیمی و مشهور در آذربایجان به نام سارا یا سارای سرچشمه می‌گیرد. هتل سارای می تواند بهترین گزینه برای سفرهای اقتصادی باشد، در عین حال وجود رستوران، کافی شاپ، اتاق های بزرگ و کارکنان مهمان نواز این هتل برای شما یک تجربه سفر دلپذیر به ارمغان خواهد آورد.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان مدرس، رو به روی مسجد کبود

هتل آیدا، تبریز

هتل آیدا؛ یکی دیگر از جدیدترین هتل‌ها در تبریز در سال 1400 تاسیس شد. این هتل در 4 طبقه و 15 واحد مسکونی با افتخار به میهمانان خوش آمد می گوید. فاصله نزدیک به مرکز شهر، مکان‌های تاریخی، بازار قدیمی و سرپوشیده تبریز، مراکز خرید مدرن، موزه تبریز، میدان صنعت، ایستگاه مترو و بی‌آر‌تی، یکی از مزیت‌هایی است که این هتل 2 ستاره را به یکی از بهترین هتل‌های تبریز برای اسکان تبدیل کرده‌است.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان مدرس، رو به روی مسجد کبود

هتل استقبال تبریز

یکی از هتل‌ های خوب تبریز، هتل آپارتمان استقبال است که کار خود را در سال 2014 آغاز کرد و دارای 3 ستاره است. این هتل 11 طبقه در یکی از مناطق قدیمی شهر، شیشگلان واقع شده است. اتاق های هتل تمیز هستند و کارکنان آن دوستانه هستند. شما همچنین می توانید از تورهای هتل استفاده کنید.

آدرس: خیابان ششگلان، رو به‌ روی مقبره الشعرا

هتل استقبال تبریز

هتل آپارتمان بهبود

در میان 3 ستاره تبریز، نمی‌توان هتل آپارتمان بهبود را دست کم گرفت؛ چرا که قطعا یکی از بهترین هتل‌های تبریز است که دارای 3 ستاره است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی به ایستگاه مترو دارد. 24 واحد آپارتمانی در این جا وجود دارد که همه آنها از نظر امکانات کافی و قابل قبول برخوردار هستند. همچنین بهتر است بدانید که هتل آپارتمان دارای پارکینگ نیست.

آدرس: خیابان ارتش جنوبی، کوچه شعار

هتل آزادی تبریز

هتل آزادی یکی از هتل های تازه ساز تبریز است که کار خود را از سال 2017 آغاز کرده و دارای 3 ستاره می باشد. این یک هتل 4 طبقه با 43 اتاق و سوئیت است که دسترسی خوبی به جاذبه های تبریز دارد. نمای هتل به خیابان یا محوطه هتل است. ظرفیت پارکینگ این هتل محدود است.

آدرس: خیابان امام خمینی، نزدیک چهارراه شریعتی

هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین یک هتل متوسط 3 ستاره دیگر در این شهر است که در سال 2016 به ساختمان فعلی آن منتقل شد. در اینجا 5 طبقه مثبت و دو طبقه منفی وجود دارد. منظره اتاق‌ها به خیابان است.

آدرس: خیابان شهید بهشتی (منصور)

 

 

بهترین هتل های 2 ستاره تبریز

هتل سینا تبریز

اگر شما به دنبال بهترین هتل در تبریز، اما شما یک بودجه کوچک، شما ممکن است گزینه های خوبی در این بخش پیدا کنید. هتل سینا یک هتل 2 ستاره است که در سال 2014 بازسازی شد. 55 اتاق در 3 طبقه هتل وجود دارد و محل آن در مرکز شهر و نزدیک مکان‌ های معروف تبریز قرار دارد. نمای اتاق‌ها، خیابان یا محوطه هتل است و پارکینگ نسبت به تعداد اتاق‌ها ظرفیت محدودی دارد.

آدرس: خیابان امام خمینی، فلکه باغ گلستان

هتل سهند  تبریز

اگر می خواهید در هتلی اقامت کنید که قیمت مناسبی دارد و مناظر تبریز در چند قدمی هتل باشد هتل سهند قطعا بهترین گزینه است. این هتل 2 ستاره 3 طبقه و 28 اتاق دارد. اتاق‌ های هتل سهند ممکن است خیلی بزرگ نباشند، اما تمیز هستند.

آدرس: خیابان امام خمینی

هتل آپارتمان صائب

زمان زیادی از شروع به کار این هتل نگذشته است. در واقع این هتل آپارتمان 2 ستاره از سال 2016 افتتاح شده است. موقعیت مکانی آن در مرکز شهر و دسترسی آن به مناظر تبریز بسیار خوب است.

آدرس: خیابان شریعتی جنوبی

هتل آپارتمان صائب

هتل آپارتمان ارس

هتل آپارتمان ارس از سال 1392 مشغول به کار است. این هتل 8 طبقه و 26 آپارتمان دارد. البته قیمت های این هتل خیلی کم نیست. پنجره­ های اتاق ها به خیابان باز هستند و پارکینگ بیرونی هتل گنجایش کافی ندارد.

آدرس: خیابان پاستور

بهترین هتل های 1 ستاره تبریز

هتل زیبا در تبریز

هتل آپارتمان زیبا، یکی از بهترین هتل‌ های تک‌ ستاره تبریز در قلب شهر تبریز است که در سال 2011 افتتاح شد و در سال 2016 به منظور بهبود کیفیت خدمات بازسازی شد. از مزایای این هتل دسترسی آسان به مراکز خرید و مکان های مورد علاقه مانند موزه تبریز و بازار سنتی، مسجد آبی، میدان صنعت، بازار ارگ و خانه شهریار است. هتل آپارتمان زیبا با کارکنان مجرب با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان شهر زیبای تبریز می باشد.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان ارک جدید

هتل مروارید تبریز

یکی از قدیمی‌ ترین و بهترین هتل‌ های تبریز هتل مروارید 1 ستاره است، در سال 1347 شروع به کار کرد و آخرین بار در سال 1397 بازسازی شد تا بهترین خدمات ممکن را به مسافران عزیز ارائه کند. در میان مناطق توریستی تبریز می‌ توان به قلعه علیشاه، کاخ موزه شهر، خانه نیک دل و موزه ادبی استاد شهریار اشاره کرد که می‌ توان با پیاده‌ روی حداکثر فاصله 2٫5 کیلومتری از هتل مرواید از آن بازدید کرد.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه گلستان

هتل مروارید تبریز

هتل بوتیک اورسی تبریز

قطعا عاشق معماری و ترتیب هنری و سنتی هتل 1 ستاره آرسی بوتیک خواهید شد، به طوری که می خواهید ساعت ها در فضای آرام و منحصر به فرد آن بنشینید و از غذا و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید. این هتل یکی از بهترین هتل‌های تبریز است که به ال‌گلی نزدیک است. بنابراین، شما یک فرصت فوق العاده برای راه رفتن و گشت و گذار در این پارک به منظور کاهش خستگی سفر دارید.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان ایل گلی، بالاتر از بیمارستان شهدا، کوی بهارستان، کوچه سوم، پلاک 19

هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

هتل آپارتمان ایران، واقع در خیابان ابرسان، فعالیت خود را در بهار سال 2017 آغاز کرد. مکان این مجموعه بین چهار راه آزادی و چهارراه عباسی یکی از گزینه‌های موجود در فهرست بهترین هتل‌ های تبریز است، زیرا این مجموعه امکان دسترسی به مراکز مهم تجاری، موزه های شهرها، مراکز تفریحی مانند ال گلی و پارک باقرباغی را برای میهمانان خود فراهم می کند.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان آبرسان، هفت تیر، نبش کوچه لطفعلی زاده، پلاک 19

 

اقامتگاه بوم گردی هما کندوان

با اقامت در هتل هما کندوان، شما با فرهنگ سنتی و بومی روستای کندوان تبریز آشنا خواهید شد. واحدهای این هتل در قلب صخره ها کنده کاری شده و فرصتی برای استراحت در محیطی طبیعی و به دور از هیاهوی هتل هستند. بیشتر اتاق‌های این هتل به جکوزی مجهز شده‌اند و منظره اتاق ها کوه‌های زیبای است.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، روستای کندوان

هتل صدرا تبریز

یکی از دلایل محبوبیت مجموعه صدرا تبریز در میان گردشگران این شهر، امکانات رفاهی بسیاری است که این مجموعه برای میهمانان خود فراهم کرده است. هتل صدرا یکی از بهترین هتل‌های تبریز است و مسافران می‌توانند از پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل دارای یک میدان ورزشی، باشگاه و تجهیزات تناسب اندام، استخر شنا رایگان، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس برای 70 نفر است که اقامت را برای مهمانان جذاب تر و ویژه تر می کند.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان گلکار

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین هتل های تبریز، تا آنجا که دست شما برای انتخاب باز است، تنوع بالا می تواند شما را کمی گیج کند. برای اقامت در این شهر می توانید از هتل های مختلف با کیفیت ها و قیمت های مختلف استفاده کنید. هتل لاله ، هتل تبریز، هتل سهند، هتل کاسپین، هتل پارس و هتل های دیگر که در این مقاله به شما معرفی کردیم، بهترین هستند.

 

در مورد بهترین هتل های تبریز بدانید: 

به گفته مردم بهترین هتل‌ های تبریز هتل بین‌ المللی تبریز، هتل پارس ال‌گلی و هتل پارک لاله تبریز هستند

هتل لاله پارک تبریز، هتل شهریار تبریز و هتل لیل کندوان مجلل ترین هتل های تبریز هستند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید