بهترین هتل های یزد را بشناسید

استان یزد ایرانگردی یزد
بهترین هتل های یزد را بشناسید

شهر تاریخی یزد دارای مکان ها و جاذبه‌های بسیار ارزشمندی است که همه سال توجه بسیاری از منجمان و علاقمندان به آثار تاریخی و باستانی را به سوی خود جلب می نماید. یکی از راه هایی که بتوانید سفری ارام و بدون دردسر را تجربه کنید داشتن اقامتگاهی با امکانات مناسب و قطعا قیمتی مناسب است و انتخاب از میان بهترین هتل های یزد موضوع را کمی سخت تر می کند. اما اگر قصد سفر به شهر ستاره ها، اب انبارها و مناره های تاریخی را دارید با مجله پته همراه باشید تا این تصمیم را برای شما کمی راحت تر کنیم.

بهترین هتل پنج ستاره یزد

می‌توان گفت هتل پارسیان در صفیه بهترین هتل یزد و تنها هتل پنج ستاره این شهرستان است که زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است. هتل پارسیان در صفیه یزد از دو بخش هتل باغ و هتل نو تشکیل شده که در نزدیکی میدان ابوذر و خیابان تیمسار فلاحی در خیابان نهم ملاصدرا واقع شده است. بخش جدید این هتل یک کار خالص ترکیبی از معماری مدرن و سنتی با ویژگی های منحصر به فرد است که در سال 2006 در ورودی این مجموعه ساخته شد و دارای 3 طبقه، 105 اتاق و سوئیت، دفتر پذیرش و لابی است.

هتل پارسیان یزد

بهترین هتل های یزد از نظر مسافران

اقامت دغدغه اصلی گردشگران در سفر به مقصدهای مختلف و بهترین هتل یا مرکز اقامت از دیدگاه مسافران دارای ویژگی هایی مانند خدمات خوب، ظاهر شیک و تمیز از مجموعه و اتاق ها، کیفیت رستوران، دسترسی و مکان خوب و غیره است. قبل از خرید بلیط هواپیما یزد با معرفی بهترین هتل های این شهر زیبا و تاریخی از نظر مسافران همراه ما باشید.

هتل پارسیان صفائیه

هتل صفائیه یزد که در یکی از محله های دلپذیر این شهرستان واقع شده است از دیدگاه مسافران به عنوان بهترین هتل یزد شناخته می شود. این هتل تشکیل شده از دو بخش است: یک هتل جدید با ترکیبی از یک هتل باغ با یک ساختار سنتی و معماری مدرن و سنتی است. ساختمان هتل باغ قدیمی است و متعلق به سال 1335 است که در سال 1392 بازسازی شد و بخش جدید در سال 1386 شروع به کار کرد.

آدرس: خیابان تیمسار فلاحی، جنب میدان امام حسن.

هتل داد

یکی دیگر از بهترین هتل‌های یزد، هتل 4 ستاره داد است. هتل بابا در یک ساختمان تاریخی در مرکز شهر واقع شده است. در سال 1307 یک مجموعه به عنوان گاراژ و مهمان خانه توسط فردی به نام حاج عبدالخالق داد ساخته شد. بعدها، به دلیل معماری زیبا و منحصر به فرد آن، توسط نوادگان او بازسازی شد. سرانجام در سال 2006 فعالیت خود را به عنوان یک هتل 4 ستاره آغاز کرد.

آدرس: خیابان 10 فروردین، میدان شهید بهشتی.

هتل داد یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک نیز یکی دیگر از هتل های چهار ستاره می باشد که توانسته نظر مثبت و رضایتمندی بسیاری از مسافرین را در طول سال های خدمت جلب کند. این هتل اولین هتل باغ ایرانی است که از دوره قاجار باقی مانده است. این هتل از سال 2002 کار خود را آغاز نموده و از زمان ساخت آن تا به امروز، همچنان ساختار سنتی خود را حفظ نموده است.

آدرس: خیابان انقلاب، بلوار مشیر، هتل باغ مشیرالممالک

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل مالک التجار

هتل ملک التجار یزد یکی دیگر از هتل‌های برتر بوتیک یزد است که دارای یک ساختمان آجری 300 ساله می‌باشد که اقامت دلپذیر و به یاد ماندنی برای مسافران با تصاویر زیبای معماری ایرانی بر دیوارها و اتاق‌هایش فراهم می‌کند. هتل ملک التجار بوتیک یزد 2 طبقه و 23 اتاق سنتی دارد.

آدرس: خیابان قیام، بازارچه پنجه علی.

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
شهرهایی که در بهار باید سفر کنید

هتل الزهرا

هتل الزهرا یزد یکی از هتل‌های ارزان یزد است که به تازگی تاسیس شده و از سال 2016 شروع به کار کرده‌است. هتل الزهرا یزد دارای 3 طبقه و 22 اتاق با امکانات خوب است. هتل الزهرا در نزدیکی مکان های تاریخی مانند باغ دولت آباد و مسجد جامع یزد واقع شده است.

آدرس: چهارراه فرهنگیان، جنب بانک توسعه و تعاون

هتل اطلس

اگر شما به دنبال هتل های سنتی و تاریخی برای رزرو یک هتل در یزد، به احتمال زیاد شما قادر به رزرو یک هتل با قیمت ارزان تر خواهد بود. هتل 2 ستاره اطلس که حدود 5 دقیقه با فرودگاه، ترمینال و راه آهن فاصله دارد و به دلیل نزدیکی به جاذبه های گردشگری یزد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل باشد.

آدرس: بلوار شهید صدوقی جنوبی، میدان همافر، به سمت خیابان باهنر

بهترین هتل های سنتی یزد

در شهر یزد مسافران می توانند در هتل های جدید و یا خانه های قدیمی که امروزه به هتل تبدیل شده اند اقامت داشته باشند و از بهترین هتل های سنتی یزد هستند و در طول سفر با بهترین امکانات آسایش و راحتی را تجربه کنند.

هتل سنتی باغ مشیر الممالک

این هتل در بین لیست بهترین هتل های یزد نیز است یه خاطر بافت سنتی که دارد در زمره بهترین هتل های سنتی یزد نیز قرار می گیرد.

هتل موزه فهادان

هتل یا خانه موزه فهادان با چهار ستاره یکی دیگر از بهترین هتل‌های یزد است. این هتل علاوه بر معماری منحصر به فرد، به عنوان اولین هتل موزه در ایران، فرصت بازدید از آثار قدیمی و عتیقه را نیز به گردشگران می دهد. هتل موزه فهدان در گذشته یکی از خانه های شریف محله فهدان بود و ساخت آن به دوره قاجار باز می گردد.

آدرس: سید گل سرخ، پلاک فهادان، استان یزد

هتل موزه فهادان

هتل لاله

هتل لاله یزد یک هتل سه ستاره است که ساختمان آن از دوره قاجار باقی مانده‌است. ساخت این هتل تا چندین سال پیش متروکه شده بود اما پس از بازسازی آن به یکی از بهترین هتل‌های یزد تبدیل شد. این هتل در حال حاضر دارای 40 اتاق است و آماده پذیرایی از مهمانان با امکانات مانند انتقال فرودگاه، لباس شویی، خدمات پزشکی، Wi-Fi، فروشگاه ها و غرفه ها است.

آدرس: بلوار بسیج – جنب آب انبار تاریخی گلشن

هتل کاروان

هتل کاروان یزد یک هتل 3 ستاره است که در سال 1379 افتتاح شد. این هتل در بلوار آزادگان یزد با 26 اتاق قرار دارد. امکانات این هتل زیبا شامل فضای باز برای پیاده‌روی، پارکینگ، رستوران‌های مختلف، وای-فای، کافی شاپ، خشکشویی، صندوق امانات، تورهای یک روزه، خدمات تاکسی در شهر، سالن برای جشن‌ها و مراسم و فضای آموزشی است.

آدرس:بلوار آزادگان

هتل سنتی هومان

هتل سنتی هومان یزد یکی از ویژه ترین و جدیدترین هتل های یزد است که پس از بازسازی در سال 2018 افتتاح شد. این هتل پیش از این متعلق به اولین تاجر طلا یزد بود و به نام «خانه زرگان» نیز شناخته می‌شد.

آدرس: خیابان قیام، کوچه لب خندق، کوچه ریسمانیان

هتل سنتی پارس

هتل سنتی پارس یزد دارای 18 اتاق است و در خیابان امام خمینی، خیابان سعادت یزد واقع شده است. این هتل مانند دیگر هتل‌های سنتی یزد، یادگار دوران قاجار است و در فضایی سنتی و جذاب پذیرای گردشگران و مسافران است.

آدرس: خیابان امام خمینی , خیابان فهادان , جنب درمانگاه هتل سنتی پارس

هتل سنتی مهر

هتل سنتی مهر یزد یا خانه قدیمی زرگر یزدی سه دوره تاریخی ارزشمند را از دوره صفوی تا قاجار پشت سر گذاشته و تنها دریافت کننده جایزه سازمان جهانی یونسکو در ایران است. این هتل چهار ستاره زیبا با رعایت اصول معماری و حفظ بافت کهن آن به شکلی زیبا بازسازی شده است. اتاقهای این هتل شامل تابلوهای نقاشی و آینه ها, استخر آبی, شیشه های رنگی, درهای چوبی و یک سالن هنرهای زیبای سنتی ایرانی است.

آدرس:  کوچه لب خندق، خیابان قیام

هتل سنتی مهر

هتل سنتی رز

ساختمان سنتی هتل رزر یزد به همان روش حفظ شده و اتاق‌ها در اطراف حیاط با پنجره‌های رنگی قرار گرفته‌اند. در سال 2014، هتل سنتی سه ستاره رز یزد به مدت 3 ماه بازسازی شد تا برای میزبانی مسافران به بهترین نحو آماده شود. این هتل سه ستاره در مرکز تاریخی یزد قرار دارد.

آدرس: میدان شهید بهشتی،خیابان امام خمینی،کوچه فرهنگ

اقامتگاه سنتی نارنجستان

اقامتگاه سنتی نارنجستان در خیابان امام خمینی، یزد، در کنار امامزاده سهل بن علی قرار دارد. این خانه بومی به دوره قاجار بر می گردد و مانند دیگر خانه های قدیمی یزد دارای معماری زیبا و اصیل است. نارنجستان با چندین تخت خواب می تواند حداکثر 9 نفر را در خود جای دهد.

آدرس: کوچه شهید صدوقی، خیابان امام

سخن پایانی

شهر یزد از دیرباز پذیرای تعداد زیادی از گردشگران بوده که هر یک به دلایل مختلف به این شهر سفر کرده اند. بنابر این امکانات رفاهی زیادی مردم این شهر از روی مهمان نوازی خود برای گردشگران در نظر گرفته اند. اکنون اگر قصد سفر به این شهر تاریخی را دارید حتما قبل از سفر در مورد اقامتگاه خود به خوبی تحقیق کنید و حتی برای اینکه هنگام رسیدن به مقصد از داشتن اتاق خالی و دلخواه در هتل مورد نظر خود مطمئن باشید توشیه می کنیم رزرو آنلاین هتل را حتما امتحان کنید.

سوالات متداول

از جمله عواملی که می‌تواند بر قیمت یک هتل در یزد تاثیر بگذارد می‌توان به اندازه هتل، قدمت ساختمان هتل و امکانات ارائه شده در هتل می توان اشاره کرد.

برای اقامت ارزان و مقرون به صرفه می توانید هتل های یک یا دو ستاره یا مکان های اقامت مناسب تر را رزرو کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید