بهترین هتل های ساری را بشناسید

ایرانگردی ساری مازندران
بهترین هتل های ساری را بشناسید

یکی از مواردی که سبب می شود سفر آرام و لذت بخشی را تجربه کنید داشتن اقامتگاهی با امکانات مناسب و قیمتی متناسب با آن است. در این میان دانستن این موضوع برای شهر ساری یکی از پربازدیدترین شهرها برای مسافرت ما ایرانیان اهمیت بیشتری می یابد. اما بهترین هتل های ساری کدامند؟ امکانات و قیمت هر یک از این هتل ها چگونه هستند؟‌با معرفی و شرح هر یک از این موارد همراه ما باشید.

ساری مرکز استان مازندران است و در قلب طبیعت قرار دارد و به دلیل هوای مرطوب آن بهتر است در فصول غیر از تابستان از این شهر بازدید کرد. ساری یکی از شهرهای زیبای شمال کشور است که بین جنگل و دریا با طبیعت بکر و دنیایی از مناظر قرار گرفته است. این شهر زیبا پرجمعیت‌ ترین شهر استان مازندران و مرکز این استان است و امروزه از نظر ارتباطات و گردشگری یکی از شهرهای مهم ایران به شمار می‌ رود. در مجموع می‌ توان گفت ساری ماهیتی سبز و منحصر به‌ فرد، مردمی مهربان و خوش‌ قلب، و همچنین غذای محلی بسیار خوشمزه دارد و همواره یک مقصد توریستی مهم در میان ایرانیان بوده است.

بهترین هتل های ساری از دیدگاه مسافران

همان‌ طور که می­ دانید شهرهای شمالی ایران هر ساله در میان مردم بسیار محبوب هستند و مسافران زیادی را به خود جذب می­ کنند. یکی از مهم‌ ترین مسائلی که باید هنگام مسافرت به آن توجه کنید، مکان اقامت و دسترسی و نزدیکی هتل به ساحل و دیگر مکان‌ های تفریحی است. از این‌ رو، مسافرانی که به این شهر می‌ آیند، بهترین هتل‌ های ساری را بر اساس عوامل مختلفی چون لوکس بودن هتل، دسترسی آسان به جاذبه‌ های توریستی، امکانات هتل‌ های مختلف، نزدیکی به ساحل و سایر جاذبه‌ های توریستی رزرو می‌ کنند. در ادامه بر اساس عواملی که برای مسافران مهم است، فهرست بهترین هتل‌ های ساری را ارائه می‌ کنیم:

هتل های لوکس و چهار ستاره

هتل های چهار ستاره یا فرست کلاس و درجه یک به هتل هایی گفته می شود که تمام امکانات رفاهی هتل های ۳ ستاره را با درجه کیفی بالاتر دارند. در حقیقت تفاوت زیاد و محسوسی بین هتل‌های 4 و 5 ستاره نمی توان احساس کرد. اگر به دنبال هتل های لوکس می گردید و هزینه اقامتگاه در ساری برای شما اهمیت چندانی ندارد ما به شما هتل های زیر را توصیه می کنیم چرا که علاوه بر امکانات رفاهی خوب معمولا بهترین ویو و نزدیک ترین لوکیشن به دریا یا جنگل را دارند.

هتل به ادله ساری

یکی از هتل‌ های خوب ساری، هتل به ادله است. این هتل در دشتی به نام لالیم قرار دارد که دارای منظره‌ ای زیبا از طبیعت است و خدماتی دارد که با استاندارد هتل‌ها همخوانی دارد. همچنین، در طول اقامت خود در این هتل، می‌ توانید از پارکینگ آن با ظرفیت 80 خودرو و اینترنت رایگان در لابی استفاده کنید و از وعده‌ های غذایی خود در رستوران هتل باکیفیت و قیمت مناسب لذت ببرید. به همین دلیل، به نظر بسیاری از مسافران، این هتل بهترین هتل ساری است.

اتاق­ های این هتل گنجایش دو تا چهار نفر را دارد و به جاذبه‌های توریستی پارک جنگلی شهید زارع، امامزاده عباس و دریاچه آب‌ بندان که فقط 11 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد، نزدیک است. امکانات هتل شامل لابی، سالن بیلیارد، جکوزی، آسانسور، اتاق چمدان و خدمات تاکسی است.

آدرس: کیلومتر 10 جاده نکا

هتل بادله ساری

هتل جنگلی بالارده

این هتل در وسط جنگل و در نزدیکی رودخانه سالار دره، در دوطبقه و با 56 اتاق قرار دارد. این هتل زیبا دارای اتاق برای یک تا پنج نفر و یک ویلا دوبلکس برای هفت نفر است. همچنین دارای امکانات آسایش خوبی است و مسافران می‌ توانند از پارکینگ و اینترنت رایگان و رستوران هتل در طول اقامت خود استفاده کنند.

همان‌ طور که گفتیم یکی از عوامل مهم در انتخاب هتل دسترسی سریع و راحت آن به سایر جاذبه‌ های توریستی است. این هتل در فاصله کمی از مسجد جامع، امامزاده یحیی، میرزا مهدی مخزن و برج سلطان زین‌ العابدین قرار دارد، به‌ طوری‌که تقریباً 15 دقیقه زمان با اتومبیل فاصله دارد.

امکانات عمومی این هتل عبارت‌اند از: کتابخانه، زمین تنیس، پارک کودکان، کافی‌شاپ، رستوران، خدمات تاکسی، چایخانه سنتی و سالن بیلیارد.

آدرس: بلوار کشاورز، کیلومتر 12 جاده ساری – سمنان، روبروی کارخانه کاغذ و چوب

 

هتل نوید

یکی از دلایلی که این هتل را می‌ توان به‌ عنوان بهترین هتل ساری نامیدند، دسترسی آسان این هتل به جاذبه‌ های گردشگری نظیر خانه تاریخی گلبادی، حمام وزیری، برج سلطان زین‌ العابدین و مجتمع تاریخی فرح‌ آباد است. این هتل امکانات مناسبی را برای مسافران فراهم کرده است. به‌طورکلی این امکانات شامل: رستوران با ظرفیت 200 نفر، پارکینگ، اینترنت رایگان، آسانسور، قهوه‌خانه، سالن نماز و خدمات تاکسی است.

آدرس: کیلومتر 4 جاده ساری – قائم‌شهر

هتل های سه ستاره در ساری

معمولا انتخاب هتل ها نسبت به منازل مسکونی اجاره ای در این شهر قیمت بالاتری دارند اما اگر امکانات، نظافت و … برای شما اهمیت نسبتا زیادی دارد و پرداخت هزینه آنچنان برای شما اهمیت زیادی ندارد انتخاب هتل های سه ستاره را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل ها قیمتی مناسب تر نسبت به هتل های ۴ یا ۵ ستاره دارند ولی با این حال امکانات و نظافت و امنیت معمولا بیشتری نسبت به منازل اجاره ای شهر ساری دارند. اما هتل های سه ستاره به چه هتل هایی گفته می شود؟ اهتل های سه ستاره  معمولا دارای فضای بزرگ و لابی شیک و مجهزتری نسبت به هتل های ۲ستاره دارند. رستوران این هتل ها در سطح متوسط هستند و معمولا فاصله این هتل ها تا مراکز خرید یا جاذبه های گردشگری زیاد نیستند.

هتل اسرم

این هتل سه ستاره در سال 1976 در هشت طبقه در وسط طبیعت ساخته شد. از مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی رودخانه تجن، خانه قدیمی گلبادی، حمام وزیری، مسجد جامع و پارک جنگلی شهید زارع اشاره کرد. همچنین هتل اسرم دارای دو تا پنج اتاق بوده و امکانات خوبی را برای مسافران فراهم می‌کند. امکانات عمومی این هتل شامل: رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، پارکینگ، چایخانه سنتی، رستوران پشت‌ بام و اینترنت رایگان است.

آدرس: ابتدای کمربند، نرسیده به پل تجن، میدان هلال‌ احمر

هتل اسرم

 هتل نارنج

هتل سه ستاره نارنج یکی از بهترین هتل‌های ساحلی ساری است که در سال 1378 در نزدیکی ساحل فرح‌آباد، در 3 طبقه ساخته شد. این هتل همچنین تمام تلاش خود را برای ارائه امکانات رفاهی مناسب به مسافران انجام داده است. از جمله مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به بازار ترکمنستان، ترمینال مسافری، راه‌آهن، مجتمع تفریحی سد سلیمان تنگ و فرودگاه بین‌المللی ساری اشاره کرد.

این هتل اتاق‌های تک، دو و سه‌گانه خود را به مسافران خود ارائه می‌دهد و آنها می‌توانند از پارکینگ هتل و رستوران در طول اقامت خود استفاده کنند.

آدرس: کیلومتر 3 میدان خزر، منتهی به دریای فرح‌آباد

هتل آسمان شهر

این هتل سه ستاره در یک زمین به مساحت 3000 مترمربع در 3 طبقه خارج از شهر ساری در سال 2019 افتتاح شد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به پارک جنگلی شهید زارع، دریاچه آب‌بندان و امامزاده عباس اشاره کرد.

هتل آسمان شهر دارای سوئیت‌های تک، دو، سه، چهارنفره، و شش‌نفره است و مسافران می‌توانند در مدت اقامتشان از پارکینگ، رستوران و اینترنت رایگان استفاده کنند. امکانات عمومی این هتل شامل: آسانسور، قهوه‌خانه، فضای سبز، اتاق سیگار، پارک کودکان و خدمات تاکسی است.

آدرس: کیلومتر 2 جاده نکا، بالاتر از جنگل پارک شهید زارع، هتل جنگل آسمان شهر

بهترین هتل‌آپارتمان در ساری

هتل‌آپارتمان همیشه یکی از گزینه‌ های مقرون‌ به‌ صرفه برای مسافران بوده است. هتل‌ های آپارتمانی امکانات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند که بسیار ارزان‌تر از هتل‌ها است. مسافرخانه قربانی در ساری یکی از بهترین هتل‌های آپارتمانی در ساری است که در سال 2015 در 5 طبقه ساخته شده و دارای واحدهای 60، 80 و 100 متری برای مسافران است. همچنین مسافران این هتل می‌توانند از پارکینگ و اینترنت رایگان استفاده کنند.

آدرس: بلوار امام رضا (ع)، خیابان قاسمی، کوچه آقاپور

 

هتل های ارزان قیمت در ساری

یکی از نگرانی‌های اصلی هنگام سفر برای خانواده‌های بزرگ همیشه هزینه سفر به‌ویژه هزینه هتل است. همچنین برخی از مردم ترجیح می‌دهند پول بیشتری برای جاذبه‌های گردشگری و سرگرمی‌های مختلف بپردازند و به‌جای آن در هتلی اقامت کنند که مقرون‌به‌صرفه باشد. پیشنهاد ما به این افراد مجموعه توریستی پارمیس است که در سال 1372 تأسیس شده و در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار گرفته است و در حال حاضر بهترین هتل ساری با قیمت مناسب است. این مجتمع دارای سوئیت‌های دونفره، سه‌نفره، چهارنفره، و ویلاهای شش‌نفره است و مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان استفاده کنند.

آدرس: فرح‌آباد، جاده ساحلی، مجتمع گردشگری پاریس

مجموعه توریستی پارمیس

 

سخن پایانی

مردم برای اقامت در ساری، مانند دیگر شهرهای شمالی، معمولاً ویلاهای واقع در ساحل را ترجیح می‌دهند. اما درعین‌حال، هتل‌هایی در این شهر وجود دارند که محل بهتری نسبت به ویلاها دارند و تسهیلات بهتری را برای مسافران و مهمانان خود فراهم می‌کنند. اگر می‌خواهید یک سفردوست داشتنی به ساری داشته باشید، ما پیشنهاد می‌ کنیم که به  رزرو هتل در ساری خوب فکر کنید و در یکی از هتل‌های خوب در این شهر اقامت کنید. همچنین با خرید بلیط هواپیما ساری می توانید از خستگی های ناشی از مسافت طولانی بکاهید.

در مورد بهترین هتل های ساری بیشتر بدانید:

انواع اقامتگاه‌ها در ساری شامل هتل‌ها، مهمانخانه‌ها و اقامتگاه‌های اکوتوریسم است که به امکانات آن­ها بستگی دارد.

به حمام قدیمی ساری، برج قدیمی راسگات در مازندران، گلراش، باداب سورت بهار، میدان سعادت، عمارت فضلی و می‌توان اشاره کرد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید