بهترین هتل های لاهیجان را بشناسید

ایرانگردی گیلان لاهیجان
بهترین هتل های لاهیجان را بشناسید

در سفر به استان گیلان با اقامت در بهترین هتل لاهیجان می توانید سفری ماندگار و به یاد ماندنی را تجربه کنید. لاهیجان که به عروس شهرهای گیلان معروف است، همواره یکی از مقاصد اصلی گردشگران در شمال ایران به حساب می آید و مسافران بسیاری هر ساله به این شهر زیبا سفر می کنند. بنابراین هتل‌های مختلفی در لاهیجان وجود دارد که امکانات مختلفی برای راحتی مسافران دارند. قیمت هتل­های لاهیجان بسته به درجه و کیفیت آنها و همچنین خدمات و تسهیلاتی که ارائه می‌کنند، متفاوت است.

اگر قصد تهیه بلیط هواپیما و سفر به گیلان و لاهیجان سبز در شمال ایران را دارید با معرفی بهترین هتل های لاهیجان به ما بپیوندید.

هتل‌های مجلل لاهیجان

اگر شما به دنبال اقامت لوکس و راحت در سفر خود به استان گیلان و لاهیجان هستید، باید به تنها و بهترین هتل پنج ستاره در لاهیجان بروید. از آنجا که همه ساله مسافران زیادی به شهرهای گیلان و لاهیجان سفر می کنند، در این شهر هتل های لوکس و متنوع برای راحتی گردشگران ساخته شده است. یک هتل پنج ستاره و چندین هتل 4 ستاره می توانند اقامت دائم داشته باشند.

هتل 5 ستاره لاهیجان

هتل های ۵ ستاره در لاهیجان این سرزمین سر سبز شمالی اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر از بابت هزینه های مسافرت خود نگران نیستید و تنها امکانات زیاد برای شما اهمیت بیشتری دارد بررسی هتل های ۵ ستاره زیر را به شما توصیه می کنیم.

هتل رسپینا  

هتل رسپینا لاهیجان که در سال 1397 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در لاهیجان ساخته شد، بهترین هتل در لاهیجان به حساب می آید. این هتل دارای 5 طبقه و 20 واحد اقامت لوکس است که از همه امکانات بهره مند می شود. اتاق‌های هتل رسپینا روبه‌روی کوه و روبه‌روی منطقه قرار دارد و ماندن در آن‌ها می‌تواند در حین تماشای مناظر زیبا و سبز بسیار لذت‌بخش باشد.

رسپینا به عنوان بهترین هتل لاهیجان از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و فاصله اش از دریای خزر حدود 20 کیلومتر است. از امکانات هتل 5 ستاره رسینا لاهیجان می توان به مجموعه آب، سالن ورزشی و باشگاه، رستوران های ایرانی و خارجی، رستوران های باغ سقف، کافی شاپ، کافه باغ، سالن پذیرایی و مراسم، سرویس اتاق 24 ساعته و غیره اشاره کرد.

آدرس: کیلومتر سوم جاده لنگرود.

هتل رسپینا لاهیجان

هتل 4 ستاره لاهیجان

هتل های ۴ ستاره معمولا به لحاظ امکانات تفاوت انچنانی با هتل های ۵ ستاره ندارند بنابراین اگر در هزینه می خواهید کمی صرفه جویی نمایید ولی امکانات اقامتگاه تان هم در سفر به لاهیجان برای تان از اهمیت زیادی برخوردار است می توانید از میان هتل های زیر بهترین گزینه را برای اقامت خود برگزینید.

توجه داشته باشید در مسافرت به شهرهای سیاحتی – تفریحی اولویت با نزدیکی به مناطق تفریحی و گردشگری است؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که هتل های مجلل که نزدیکی به دریا، جنگل و یا سایر مناطق گردشگری در شهرهای شمالی نداشته باشند؛ هزینه رفت و آمد و همچنین سختی دسترسی و رفاه حال شما را به همراه خواهند داشت.

هتل ابریشم  

هتل لوکس دیگر لاهیجان هتل 4 ستاره ابریشم است که در منطقه ای ویژه و بسیار زیبا در نزدیکی دریاچه مصنوعی لاهیجان واقع شده است. این هتل شیک با 6 طبقه و 29 واحد مسکونی از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای پرسنل مجرب و آموزش دیده است.

از مزایای هتل ابریشم لاهیجان می توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری نظیر شایتان کوه، حمام قدیم گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، یادمان کاشف السلطان و ماشین کابلی اشاره کرد. اتاق های تک، دو، سه، چهار خوابه و سوئیت های این هتل دارای امکانات کامل و استاندارد است که اقامت راحت و آرامش بخش برای مسافران را فراهم می کند.

هتل ابریشم لوکس که در فهرست بهترین هتل های لاهیجان قرار دارد، دارای یک رستوران، استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، پارکینگ، خدمات CIP، پذیرایی 24 ساعته، خدمات معلولین، خدمات تور، خدمات تاکسی و سایر امکانات رفاهی و خدماتی است.

آدرس: میدان بسیج.

هتل ابریشم لاهیجان

هتل شهرزاد

هتل 4 ستاره شهرزاد 5 طبقه دارد و دارای 48 اتاق و سوئیت است که هر یک از آنها دارای منظره غروب خورشید، طلوع، جنگل و مزارع برنج است، و شما می توانید لحظات لذت بخش را با ماندن در آنها تجربه کنید.

با توجه به موقعیت مناسب هتل شهرزاد لاهیجان، میهمانان این هتل دسترسی خوبی به مکان های دیدنی مختلف از جمله بام سبز، شایتان کوه، تالاب سوستان، پل کاشتی، پارک جنگلی میرصفا خواهند داشت. رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، خدمات CIP، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت نامحدود از مهمترین امکانات و خدمات این هتل می باشد.

آدرس: جاده لنگرود، بعد از هتل فجر.

هتل شهرزاد لاهیجان

هتل دهدار

اگر شما به دنبال هتلی مجلل برای اقامتی به یادماندنی هستید، می توانید به هتل دهدار بروید. هتل دهدار لاهیجان دارای 26 اتاق و سوئیت مختلف و زیبا است که به طور منظم تزئین و طراحی شده اند و تمامی امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای مورد نیاز مسافران ارائه می شود.

این هتل در منطقه ای دلپذیر بین کوه ها و دریا بین شهرهای آستانه اشرفیه و سیاحکل واقع شده و یکی از زیباترین هتل های شمال کشور به حساب می آید. یکی از مزایای این مجموعه دسترسی آسان به مکان‌های توریستی مانند کوهستان شیتان و استخر، ماشین کابلی، سوستان لاگون، آرامگاه شاه است.

آدرس: کیلومتر یک جاده لاهیجان، جنب ایران خودرو

هتل دهدار لاهیجان

هتل فجر

هتل فجر که به نام هتل آبشار نیز شناخته می شود, دارای 25 واحد اقامتی با ظرفیت 80 نفر است. هتل فجر مشرف به جاده لاهیجان و لنگرود از شمال، دامنه رشته کوه های سبز البرز از جنوب، باغ چای از غرب، جنگل ها و مزارع از شرق است.

این هتل در 15 کیلومتری ساحل چمخل در لنگرود و در 70 کیلومتری شهر رامسر قرار دارد. این مجموعه به دلیل پوشش گیاهی متنوع و چشمه آب موقعیت ویژه‌ای دارد. با ماندن در این هتل می توانید لذت کوهنوردی را تجربه کنید. علاوه بر امکانات ضروری, این هتل دارای رستوران بسیار بزرگ با ظرفیت 200 نفر می باشد.

آدرس: کیلومتر 3 جاده لاهیجان – لنگرود، کنار کوکیهای نادری.

 

هتل‌های مقرون به صرفه لاهیجان

اگر قصد   سفر کم هزینه و اقتصادی دارید، می توانید برای اقامت روی هتل های ارزان در لاهیجان حساب کنید. برای انتخاب و رزرو هتل لاهیجان، هتل‌های 3 ستاره با امکانات خوب و با قیمت مناسب وجود دارد. این هتل های 3 ستاره که در فهرست بهترین هتل های لاهیجان نیز قرار دارند، شامل موارد زیر هستند:

هتل دریاکنار

هتل 3 ستاره دریاکنار با 4 طبقه و 18 واحد مسکونی افتتاح شده است. این هتل خوب در فاصله 30 کیلومتری لاهیجان و کیاشهر قرار دارد و فاصله آن تا دریای خزر بسیار کوتاه است. همچنین تالاب بین المللی امیر کلایه در نزدیکی هتل 3 ستاره دریاکونار واقع شده است.

اتاق های هتل دریاکنار در لاهیجان بسیار تمیز و شیک است و امکاناتی مانند مبلمان و تخت های با کیفیت بالا، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، مینی بار، بالکن، توالت های ایرانی و خارجی و غیره دارد. رستوران، کافی شاپ، چای خانه سنتی، صندوق امانات، خدمات تاکسی، خدمات خانه داری و پذیرش 24 ساعته از مهمترین امکانات و خدمات هتل دریکانار می باشند.

آدرس: 30 کیلومتری لاهیجان، کیاشهر، انبارسر، دستک، دهنه سر سپیدرود.

هتل دریاکنار لاهیجان

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی یکی دیگر از هتل های با قیمت معقول لاهیجان است که در منطقه جلگه­ای واقع شده و در مساحت 584 کیلومتری میدان سپه و در مجاورت استخر بزرگ لاهیجان قرار دارد و وابسته به شرکت های ایرانگردی و جهانگردی است. هتل گردشگری لاهیجان با دو طبقه و 23 اتاق و سوئیت یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های لاهیجان است که در سال 1352 تاسیس و در سال 2014 برای بهبود کیفیت آن بازسازی شد.

موقعیت مناسب این هتل امکان دسترسی آسان میهمانان به مراکز مهم و دیدنی‌های شهر را فراهم می‌سازد که می‌تواند اقامت به یادماندنی در این مکان‌ ها ایجاد کند. هتل 3 ستاره جهانگیر لاهیجانی امکانات و خدمات خوبی با قیمت مناسب دارد و گزینه خوبی برای خانواده ها و افرادی است که می خواهند سفر اقتصادی را تجربه کنند.

آدرس: میدان سپه، کنار استخر

 

هتل آپارتمان های لاهیجان

اگر قصد دارید خانوادگی یا گروهی به لاهیجان سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم که در بهترین هتل آپارتمانی لاهیجان بمانید. هتل آپارتمان با فضای بزرگ­تر و امکانات بیشتر می‌تواند بهترین انتخاب برای گروه‌ های مسافرتی بزرگ باشد. در میان بهترین هتل ها و آپارتمان های لاهیجان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل آپارتمان تعطیلات

این هتل آپارتمان 3 ستاره دارای 4 طبقه و 12 سوئیت و آپارتمان یک خوابه برای دو، سه، چهار و پنج نفر است. از مزایای این مجتمع می توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری مانند کوه های شیتان، اتومبیل کابلی احراز، آرامگاه کاشف السلطان، مقبره شیخ زاهد گیلانی، استخر لاهیجان، باغ ملی اشاره کرد. این  هتل آپارتمان شیک و تمیز دارای خدماتی همچون پارکینگ سرپوشیده، رستوران با ظرفیت 80 نفر، چایخانه سنتی، پذیرایی 24 ساعته، خدمات تور و غیره است.

آدرس: میدان کاشف السلطانه، جاده کوه بیجار، سادینر 13.

هتل آپارتمان تعطیلات

هتل آپارتمان امپراتور چلک

این هتل آپارتمانی در نزدیکی لاهیجان و در منطقه ای بکر و جنگلی با منظره ای منحصر به فرد و آب و هوای بسیار مطلوب واقع شده است که در 28 کیلومتری ساحل زیبای چمخل و 32 کیلومتری ساحل بی نظیر کیاشهر قرار دارد.

هتل آپارتمان امپراتور 6 طبقه و 20 آپارتمان دو خوابه برای 5 نفر دارد. یکی دیگر از ویژگی های خاص این هتل آپارتمان داشتن کلبه های چوبی جنگلی برای دو نفر است که می تواند یک اقامت رویایی و پایدار در قلب جنگل های سبز و زیبا ایجاد کند.

این هتل آپارتمان دارای رستوران نیست، اما امکانات آشپزخانه و آشپزی برای مهمانان در واحدهای مسکونی آن همراه با سایر امکانات رفاهی ارائه شده است. همچنین آپارتمان‌ های هتل امپراتور دارای بالکن با منظره‌ ای منحصر به فرد و منظره‌ ای زیبا از جنگل و دشت‌ های چای سبز هستند.

آدرس: میدان کاشف السلطانه، خیابان کوبیجار

 

سخن پایانی

برای انتخاب هتل باید اولویت‌ های خود را در نظر بگیرید، آیا ارزان‌ ترین هتل‌ها را در لاهیجان انتخاب می‌کنید یا ترجیح می‌دهید در هتل‌های لوکس و 5 ستاره بمانید؟ چون همان طور که گفتیم لاهیجان هتل های زیادی دارد و شما می توانید در این شهر با هر بودجه ای یک جا مناسب برای اقامت پیدا کنید. اما بر اساس تجربه و نظر مسافرانی که به این شهر سفر کرده اند می توان بهترین هتل های لاهیجان را شناسایی کرد.

 

سوالات متداول بهترین هتل های لاهیجان

قیمت رزرو هتل‌های لاهیجان نرخ ثابتی ندارد و ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلف و در روزهای مختلف سال تغییر کند.

بهترین زمان برای سفر به شهر زیبای لاهیجان، بهار است، زیرا در این روزها چشم انداز شهر سبز و عطر چای که زمان برداشت آن می باشد، در محیط پراکنده است.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید