بهترین هتل های بوشهر، سرزمین آفتاب را بشناسید

استان بوشهر بوشهر
بهترین هتل های بوشهر، سرزمین آفتاب را بشناسید

با رزرو یکی از بهترین هتل های بوشهر می‌ توانید اقامت به‌ یاد ماندنی در این بندر زیبای جنوب کشورمان داشته باشید. بوشهر یک زنده و پر جنب‌ و جوش است که لابلای نخلستان‌ های سرسبز خود نمایی می‌ کند. بازارهای محلی، سواحل زیبا و جاذبه‌ های دیدنی بوشهر اصلی ترین دلیل سفر به این شهر هستند.

درباره بوشهر بیشتر بدانید

بندر بوشهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشورمان است و آثار تاریخی پیداشده در ویرانه‌ های تاریخی این شهر نشان از تمدن قدیمی آن دارد. بسیاری معتقدند که از دوران تمدن بین‌ النهرین این شهر تاریخی وجود داشته و مقر حکومت پادشاهان بسیاری در زمان ساسانیان مادها و هخامنشیان بوده است.

موقعیت جغرافیایی بندر بوشهر باعث شده تا شرایط خاص و استراتژیکی داشته باشد. این بندر از شمال به استان خوزستان و شهر کهگیلویه و بویراحمد، متصل است و از سمت جنوب و غرب خود، در دامنه خلیج نیلگون فارس قرار گرفته است.

آب‌ و هوای بوشهر به خاطر شرایط جغرافیایی همیشه گرم و مرطوب است و در فصل تابستان ممکن است ساکنین این منطقه ناچار باشند، دمای بالای ۵۰ درجه را هم تحمل کنند. با توجه به این شرایط آب‌ و هوایی، بهترین زمان سفر به بوشهر از نظر آب‌ و هوا، فصل زمستان، اوایل بهار و فصل پاییز است، اما به دلیل جذابیت بالایی که این شهر از نظر جاذبه‌ های تاریخی مانند کوه نمک دشتی، عمارت امیریه، عمارت ملک، قلعه خورموج دشتی و سواحل زیبای آن دارد، در فصل تابستان هم که مدارس تعطیل هستند، خانواده‌ های زیادی به این شهر سفر می‌ کنند.

شهرهای مهم استان بوشهر مانند گناوه، دشتستان و عسلویه در هر فصل از سال برای پذیرایی از مسافران آماده‌ اند. شهر عسلویه هم به خاطر اینکه از نظر سیاسی و اقتصادی و صنعت پتروشیمی اهمیت دارد یکی از مقاصد اصلی سفر به بوشهر است. تمام افرادی که به این شهر زیبا سفر می‌ کنند و اهداف گوناگونی دارند، هنگام رسیدن به بوشهر باید حتماً جایی برای اقامت داشته باشند. هدف ما نیز از نوشتن این مقاله معرفی بهترین هتل‌های بوشهر برای افرادی است که قصد اقامت چند روزه در این بندر زیبا را دارند.

 

این شما و این بهترین هتل های بوشهر

شاید بهترین هتل های بوشهر جزو هتل‌ های ۵ ستاره یا چهار ستاره نباشند و امکانات لوکس گران‌ قیمتی را به مسافران عرضه نکنند، اما هتل‌ هایی که قرار است به شما معرفی کنیم، همگی دارای شرایط مطلوبی بوده و دسترسی خوبی به اماکن تاریخی و امکانات رفاهی شهر بوشهر دارند.

 

هتل جهانگردی دلوار سه ستاره اما پرطرفدار

یکی از بهترین هتل‌های شهر بوشهر، هتل جهانگردی دلوار است. این هتل فاصله کمی با دریا دارد و به مراکز دیدنی، مراکز خرید و منطقه سنتی بوشهر هم دسترسی خوبی دارد. اگر در این هتل اقامت کنید به‌ راحتی می‌ توانید به بازار اصلی برسید و ۵ دقیقه هم با دریا فاصله دارید. از امکانات این هتل سه ستاره نیز می‌ توان به امکانات رفاهی در ۵ طبقه و ۶۵ اتاق این هتل اشاره کرد. صندوق امانات اینترنت، آنتن مرکزی، تلویزیون، یخچال، کافی‌ نت، پارکینگ، رستوران، کافی‌ شاپ، آسانسور سالن همایش و … جزو امکانات این هتل هستند.

 آدرس: میدان دلیران تنگستان، بلوار رئیسعلی دلوار، میدان شهرداری

شماره تماس: 07733326346

هتل جهانگردی دلوار از بهترین هتل های بوشهر

هتل پرواز بوشهر با دسترسی فوق العاده

هتل پرواز یکی از بهترین هتل‌های شهر بوشهر است که ۳۲ واحد اقامتی دارد. این هتل در سال ۱۳۹۱ تأسیس شده و دارای اتاق‌های سه تخته، دوتخته، چهار تخته، ۵ تخته و همچنین سوئیت‌های دوخوابه و … است. افرادی که بخواهند می‌توانند سوئیت‌های شش تخته را هم رزرو کنند. این هتل دارای خدماتی مانند رستوران، لابی، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، آژانس مسافرتی، اینترنت، خودپرداز بانکی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی، تلفن، حمام، مینی بار در داخل اتاق‌ها و … اشاره نمود. این هتل دسترسی بسیار خوبی به موزه دریا و دریانوردی بوشهر دارد. اگر بخواهید از آب انبار قوام دیدن کنید یا دسترسی به فرودگاه داشته باشید، بهترین محل برای اقامت است.

آدرس: بوشهر، ساحلی، بعد از درب هوایی پایگاه هوایی، روبروی پارک مرجان

شماره تماس: 07731582200

 

هتل پلاس، اقامتی آرام در ساحل خلیج فارس

هتل پلاس نیز سه ستاره دارد، اما ازآنجاکه به‌تازگی و در سال ۹۵ افتتاح شده، یک هتل نوساز محسوب می‌شود. اتاق‌های یک‌خوابه، دوتخته؛ سه تخته و … در کنار سوئیت‌های دوخوابه به بالا دارای امکاناتی مانند خشک‌شویی، مینی بار، پاور سوئیچ، تلفن، تلویزیون، یخچال، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی ایرانی و … هستند. این هتل دسترسی خوبی به ساحل دارد. مراکز تجاری و اداری بوشهر نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

آدرس: خیابان صفوی، چهارراه کشتیرانی، خیابان نواب، روبروی راهنمایی و رانندگی

شماره تماس: 07733322018

هتل پلاس بوشهر

هتل ناکو، اقامتی با چشم انداز دریا

هتل زیبا و تازه تأسیس ناکو نیز یکی از بهترین هتل های بوشهر است که دارای اتاق‌ های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته است. این هتل ۶ طبقه، موقعیت خوبی ازنظر دسترسی به ساحل خلیج فارس دارد و افرادی که اتاق‌ های این هتل را برای اقامت انتخاب کنند، می توانند به‌ راحتی منظره زیبای دریا را ببینند. هتل سه ستاره ناکو، علاوه بر دسترسی عالی به دریا، به جزیره شیف، خانه کازرونی، بندر سیراف، پارک جنگلی چاهکوتاه و بازار سنتی صفا دسترسی خوبی دارد. این هتل فاصله کمی تا اسکله جلالی، آب انبار قوام و خانه دهدشتی هم دارد.

آدرس: بوش خیابان ساحلی، روبروی اسکله جلالی

شماره تماس: 07791021468

هتل ناکو بوشهر

هتل پاسارگاد با دسترسی عالی به جاذبه های گردشگری

اگر به فکر یک اقامت راحت در بهترین هتل بوشهر هستید که به اماکن گردشگری دسترسی خوبی دارد، می‌ توانید هتل سه ستاره پاسارگاد را انتخاب کنید. این هتل به موزه رئیسعلی دلواری، سواحل ماسه‌ای بوشهر، موزه دریانوردی، ساحل ریشهر و عمارت ملک دسترسی خوبی دارد. از امکانات هتل پاسارگاد نیز می‌ توان به اینترنت در لابی، رستوران، کافی‌ شاپ، پارکینگ، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و … اشاره نمود.

 آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان قدس، شهر بانی

شماره تماس: 07733329251

 

هتل سیراف بهترین هتل دو ستاره

هتل سیراف در سال ۱۳۹۴ تأسیس شده و 2 ستاره دارد. این هتل با جاذبه های گردشگری بوشهر مانند آب انبار قوام، مسجد شیخ سعدون و موزه دریانوردی فاصله کمی دارد. برای دسترسی به فرودگاه نیز از این هتل تنها ۷ دقیقه باید با خودرو رانندگی کنید. این هتل دارای اتاق‌ های یک تخته تا ۵ تخته است و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌ دهد، شامل کافی‌شاپ، رستوران، یخچال، تلویزیون، خشکشویی، روم سرویس و اینترنت است.

آدرس: بوشهر، خیابان امام خمینی، تقاطع یادگار امام، جنب سازمان انتقال خون

شماره تماس: 07733327171

 

هتل زیبای دریا کنار اقتصادی و ارزان

یکی دیگر از هتل های ارزان‌ قیمت و باکیفیت شهر بوشهر هتل دریاکنار است. این هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت در لابی، سرویس‌ های فرهنگی و ایرانی، آسانسور، مبل و تخت تاشو، اتاق های وی آی پی رو به دریا و … است. این هتل نیز دسترسی خوبی به جاذبه‌ های گردشگری دارد.

آدرس: ساحل سرای انقلاب، روبروی دریا

شماره تماس: 07733329977

 

هتل آپارتمان آسمان

در بین بهترین هتل های بوشهر، بعضی از هتل آپارتمان های یک ستاره به دلیل دارا بودن شرایط و امکانات رفاهی مناسب، بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرند. هتل آپارتمان آسمان که یک ستاره دارد، یکی از هتل‌ های مناسب و ارزان‌ قیمت بوشهر بوده که دارای امکاناتی مانند کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، تلفن و … است. اتاق‌ های این هتل یک تخته و دو تخته و سوئیت‌ های آن نیز یک‌ خوابه و دو خوابه هستند. این هتل دسترسی بسیار خوبی به مسجد شیخ سعدون، موزه دریا، آب انبار قوام و … دارد.

 آدرس: بوشهر، عالی‌ آباد، خیابان حافظ جنوبی

شماره تماس: 07733328968

 

هتل آپارتمان یاس

هتل آپارتمان یاس نیز به خاطر دارا بودن هزینه های مناسب، یکی از هتل‌ های مناسب برای اقامت اقتصادی در بوشهر است. این هتل آپارتمان زیبا ۲۳ اتاق دارد که بعضی از آن‌ ها شامل اتاق‌ های دو تخته، توئین، سه تخته و سوئیت‌ های دو خوابه می‌ شوند. حداکثر ظرفیت اتاق های این هتل آپارتمان، ۵ نفر است و فاصله خوبی تا ترمینال مسافربری، فرودگاه و جاذبه‌ های گردشگری دارد.

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک حکمت ایرانیان

شماره تماس: 07733565310

هتل آپارتمان یاس بوشهر

هتل آپارتمان هیرون

هتل آپارتمان هیرون در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند خشک‌شویی، رستوران، اینترنت، پارکینگ و لابی است. این هتل تا بازار قدیمی شهر بوشهر سه دقیقه با خودرو فاصله دارد. واحدهای اقامتی آن دارای آشپزخانه و وسایل پخت‌ و پز هستند. دسترسی خوبی به دریا دارد. افرادی که اهل پیاده‌ روی باشند، می‌ توانند از هتل تا دریا ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی کنند.

آدرس: بوشهر، حد فاصل چهارراه نادر و سه‌راه گمرک، خیابان ولی‌عصر

شماره تماس: 08833322388

 

هتل سنتی حاج رئیس بوشهر؛ اقامتی به یاد ماندنی

شهر زیبای بوشهر، اقامتگاه‌ های بوم گردی و هتل‌ های تاریخی دارد که در بافت قدیمی این شهر قرارگرفته‌ اند. اقامتگاه بوم گردی حاج رئیس نیز قدمت تاریخی دارد و گفته می‌ شود از زمان قاجار تاکنون پا بر جا است. این هتل سنتی دارای ۷ سوئیت برای پذیرایی از مسافران است که تخت ندارند و همه کف‌ خواب هستند. سیستم سرمایشی و گرمایشی این هتل در هر فصل مناسب است و پرسنل آن توانایی صحبت به زبان انگلیسی را دارند. از امکانات آن نیز می‌ توان به سرویس‌ های بهداشتی و ایرانی و فرنگی، یخچال، راهنمای محلی و … اشاره نمود. این هتل دسترسی خوبی به دریا دارد.

آدرس: بوشهر، خیابان انقلاب، خیابان آیت‌الله بلادی، روبروی نانوایی

شماره تماس: 09223837965

هتل سنتی حاج رئیس بوشهر

اقامتگاه بوم گردی نصوری با تاریخ 80 ساله

اگر بتوان به اقامتگاه‌ های بوم گردی هم لقب هتل را داد، این اقامتگاه نیز در بین بهترین هتل های بوشهر قرار می‌ گیرد. این اقامتگاه در گذشته محل زندگی شیخ جبار نصوری بوده است که پس از بازسازی به‌ عنوان اقامتگاه از آن استفاده می‌ شود. اقامتگاه نصوری کف‌ خواب است و تخت ندارد. از امکانات دیگر آن می‌ توان به راهنمای محلی، سیستم سرمایشی گرمایشی، وسایل خواب و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد. این اقامتگاه ۸۰ سال قدمت دارد و در بافت تاریخی بوشهر قرار گرفته است.

آدرس: بوشهر، بندر تاریخی سیراف، خیابان ساحلی، روبروی اسکله

شماره تماس: 09356063885

اقامتگاه بوم گردی نصوری

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز

اقامتی دنج و آرام در اقامتگاه مان که یکی دیگر از اقامتگاه‌های بوم گردی بوشهر است، منتظر شماست. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۶ بازسازی‌شده و در دل بافت تاریخی قرارگرفته است. داخل آن یک درخت نخل سرسبز است. این اقامتگاه ۳ واحد اقامتی دارد که یکی از آن‌ها در طبقه اول و دوتای دیگر در طبقه همکف هستند. از طبقه اول اقامتگاه مان همیشه سبز، می‌توانید دریا را ببینید. دیگر امکانات عبارت‌اند از: صبحانه رایگان، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام. این هتل تنها ۷۰ متر با دریا فاصله دارد و اگر پیاده‌روی کنید به‌راحتی به دریا و بازار صفای بوشهر می‌رسید.

آدرس: اقامتگاه مان همیشه سبز، بوشهر، خیابان خلیج فارس، کوچه نسیم ۷

شماره تماس: 09173702025

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز

سخن پایانی

اگر به فکر رزرو بهترین هتل های بوشهر و سفر به این شهر زیبا هستید، می‌ توانید با خرید بلیط هواپیما از سایت پته و مطالعه وبلاگ بهترین هتل های بوشهر، اطلاعات کافی برای سفر به این شهر تاریخی و زیبای جنوب کشورمان را به دست بیاورید. درست است که هتل های بوشهر لوکس و ۵ ستاره نیستند، اما امکانات خوبی را برای رفاه مسافران در اختیار آن‌ ها قرار می‌ دهند.

 

سوالات متداول

هتل ناکو که در نزدیکی اسکله جلالی است دسترسی خوبی به دریا دارد.

هتل دلوار به تمام مکان‌ های تاریخی بوشهر دسترسی خوبی دارد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید