بهترین هتل های بندرعباس

ایرانگردی بندرعباس هرمزگان
بهترین هتل های بندرعباس

اقامت در بهترین هتل های بندرعباس می‌ تواند فرصتی باشد تا در سفر خود با آداب‌ و رسوم عجیب مردم بندر آشنا شوید. دیدن پوشش محلی بانوان بندر، گوش سپردن به موسیقی کنار سواحل خلیج‌فارس و لذت چشیدن غذاهای سنتی استان هرمزگان می‌ تواند دلیل خوبی برای سفر به بندرعباس باشد.

درباره بندرعباس، نگین زیبای سواحل آرام خلیج‌ فارس چه می دانید؟

بندرعباس یکی از شهرهای مهم اقتصادی و سیاسی کشور است که در جنوب کشور قرار گرفته و مرکز استان هرمزگان است. بندرعباس از قسمت جنوب به دریای عمان و خلیج‌ فارس منتهی می‌ شود. این همین هم‌ جواری با سواحل زیبای خلیج‌ فارس، باعث شده تا هرساله گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه‌ های دیدنی بندرعباس مانند بازارهای سنتی، مراکز خرید مدرن، مسجد جامع دلگشا، عمارت کلاه فرنگی، پارک غدیر، پارک ساحلی سورو، معبد هندوها و حمام گله داری به این شهر سفر کنند.

اگر چه تعداد جاذبه‌ های گردشگری بندرعباس بیش از این تعدادیست که ما به آن‌ ها اشاره کردیم، اما به‌ قول‌ معروف، در بندرعباس از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌ شود و شما به دنبال هر چیزی که باشید می‌ توانید در آنجا پیدا کنید.

علاوه بر غذاهای محلی و خوشمزه بندر مانند ماهی کباب مرکب، موفلک، زیبون، ماهی برشته، هواری و هواری چکو میگو، می‌ توانید سایر غذاهای مدرن را در رستوران‌ های با صفای این شهر امتحان کنید. البته قبل از سفر حتماً باید زمان مناسبی را انتخاب کنید. چرا که آب‌ و هوای بندرعباس در فصل‌ های گرم سال اصلاً مناسب سفر نیست.

این شهر زیبا که در فاصله کمی از خط استوا قرار گرفته جزو مناطق شرجی و مرطوب ایران محسوب می‌ شود. به همین خاطر بهترین زمان سفر به بندرعباس پاییز و زمستان است. البته فروردین‌ ماه نیز برای سفر به بندرعباس از نظر آب‌ و هوایی دارای شرایط خوبی است، اما به‌ طور کلی دمای هوا در فروردین نیز کمتر از ۲۷ درجه سانتی‌ گراد نیست.

برخی از مسافران نوروزی به همین خاطر در تعطیلات نوروز بندرعباس را برای سفر انتخاب می‌ کنند. از سوغاتی‌ های زیبای بندرعباس نیز می‌ توان به هنرهای دستی مردمان این سرزمین اشاره کرد. به‌ عنوان‌ مثال گلابتون دوزی، تکه‌ دوزی، زیورآلات دریایی و ماهی‌ های خوشمزه بندر در کنار خرمای رسیده این شهر جزو سوغاتی‌ های اصلی بندرعباس محسوب می‌ شوند. اما اگر قصد سفر به جنوبی ترین منطقه ایران را دارید با خرید بلیط هواپیما قشم از پته می توانید سفری راحت و سریع را تجربه نمایید.

معرفی بهترین هتل های بندرعباس

بندرعباس به دلیل اینکه از نظر تجاری و گردشگری اهمیت بسیار زیادی در کشورمان دارد، توانسته برای گردشگران و تاجران اقامتگاه‌ های بسیار مناسبی را فراهم کند. از جمله اقامتگاه‌ ها و هتل‌ های پرستاره بندرعباس که می‌ توانید برای اقامت در این شهر زیبا انتخاب کنید، می‌ توان موارد زیر را نام برد.

 

هتل هرمز با چشم‌ اندازی رو به خلیج همیشه فارس

هتل هرمز بندرعباس یکی از هتل‌ های ۵ ستاره است که دارای امکاناتی در حد هتل‌ های بین‌المللی است. البته این هتل از نظر ظاهری شباهت زیادی به حرف انگلیسی f دارد و در مکانی ساخته‌ شده که مسافران می‌ توانند ویوی بسیار بی‌ نظیری از خلیج‌ فارس و آب‌ های نیلگون آن را تماشا کنند. این هتل بین‌ المللی یک رستوران بی‌ نظیر و چندین فروشگاه برای خرید برندهای معروف خارجی و داخلی دارد. از امکانات هتل هرمز در شهر بندرعباس می‌ توان به چندین رستوران، کافی‌ شاپ‌ هایی که ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان هستند و بانک اشاره کرد.

همچنین وجود سالن کنفرانس، اتاق مخصوص مهمانی، سالن‌هایی که برای جلسات کاری استفاده می‌ شوند و … از امکانات این هتل هستند. مسافران این هتل می‌ توانند از زمین تنیس و سالن بیلیارد نیز استفاده کنند. دارا بودن اینترنت، سونا، جکوزی، سفره‌ خانه، آلاچیق، صرافی، پارکینگ، خشک‌شویی، استخر و سایر امکانات مانند پارک بازی کودکان جزو امکانات هتل هرمز هستند. این هتل دسترسی خوبی به موزه بندرعباس و جاهای دیدنی مانند معبد هندوها دارد. فاصله هتل با ایستگاه قطار و فرودگاه نیز کم است.

آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، ضلع جنوبی میدان انقلاب

شماره تماس: 07633342202

 

هتل هرمز بندرعباس

هتل هما؛ اقامتی لوکس در هتلی 5 ستاره

هتل هما یکی دیگر از هتل‌ هایی است که موفق به دریافت پنج ستاره شده است. این هتل هم فضای سبز بسیار دل‌ نشینی دارد و روبروی خلیج زیبای همیشه فارس قرارگرفته است. واحدهای اقامتی در این هتل دارای امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته هستند. همه آن‌ ها ویوی بسیار زیبایی را پیش روی مسافران قرار می‌ دهند. از جمله امکانات این هتل می‌ توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن همایش، کنفرانس، خودپرداز، آلاچیق در نزدیکی دریا، امکانات ویژه برای معلولین، فروشگاه، لاندری، اینترنت رایگان و تاکسی‌ سرویس اشاره کرد. این هتل دسترسی خوبی با مکان‌ های دیدنی مانند حمام گله‌ داری، معبد هندوها و اسکله‌های زیبای بندر دارد.

آدرس: بلوار امام خمینی، بلوار پاسداران، خیابان معراج

شماره تماس: 07633553080

 

هتل هما بندرعباس

هتل آتیلار؛ هتل قد بلند بندرعباس

هتل ۴ ستاره آتیلار که در یک ساختمان ۱۳ طبقه واقع‌ شده است، جزو مدرن‌ ترین و لوکس‌ ترین هتل‌ های بندرعباس است. این هتل که در نزدیکی مراکز تجاری مهم مانند مرکز خرید شهاب، ستاره شهر، سیتی سنتر و مرکز خرید زیتون قرار دارد، فاصله کمی با ساحل نیز دارد. واحدهای اقامتی هتل آتیلار هم به‌ صورت سوئیت هستند و هم به‌ صورت اتاق در اختیار مهمانان قرار می‌ گیرند. از امکانات آن نیز می‌ توان به رستورانی که غذاهای بسیار تندی سرو می‌ کند، اشاره کرد. البته سالن‌ های کنفرانس، تالار پذیرایی، پارکینگ، سالن بیلیارد، خودپرداز، خشک‌شویی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته نیز جزو امکانات این هتل هستند.

آدرس: بلوار امام، میدان ۱۷ شهریور، خیابان اداره پست، مجموعه هتل‌های بزرگ آتیلار، بهادر شمالی

شماره تماس: 07632227425

هتل آتیلار

هتل بین‌المللی خلیج‌فارس؛ هتلی معروف و پرستاره

هتل بین‌ المللی خلیج‌ فارسی هتلی پنج ستاره است که در شهر بندرعباس قرار دارد. این هتل برای افرادی که به سفرهای کاری می‌ روند چهره آشنایی دارد. چرا که با فرودگاه، اسکله بندر شهید رجایی و ایستگاه قطار فاصله کمی دارد. این هتل که توانسته دسترسی خوبی به کارخانجات صنعتی در بندر فراهم کند، جزو هتل‌ های لوکس جنوب کشور است. امکانات هتل نیز در حد هتل‌ های بین‌ المللی هستند و از جمله این امکانات می‌ توان به پارکینگ، سالن بدنسازی، رستوران، کافی‌ شاپ، سالن همایش، سالن کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی فضای سبز، اینترنت، کافی‌ نت و … اشاره نمود.

آدرس: بندرعباس، کیلومتر ۱۳ اسکله شهید رجایی، منطقه خونسرخ

شماره تماس: 07633592281

 

هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

هتل ایران، اتاق‌های دل‌باز و روبه‌دریا

هتل زیبای ایران یکی از هتل‌ های سه ستاره و بسیار خوب شهر بندرعباس است که به‌ تازگی در سال ۹۵ تأسیس شده است. این هتل نوساز امکانات بسیار شیک و تمیزی را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد. افرادی که در این هتل اقامت داشته باشند منظره بسیار زیبایی از دریا را پیش رو خواهند داشت. این هتل دارای امکاناتی مانند تاکسی‌ سرویس، لابی، اینترنت، صندوق امانات، آسانسور، کافی‌شاپ، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته است. این هتل دسترسی خوبی به بازارهای شهر مانند بازار بزرگ هرمزگان و بازار روز دارد. البته این هتل فاصله کمی تا اسکله شهید حقانی دارد و همین امر هم باعث می‌ شود تا افرادی که در مراکز دولتی کار دارند و برای سفرهای کاری بندرعباس را انتخاب کرده‌اند، به سراغ هتل ایران بروند.

آدرس: بندرعباس، میدان ۱۷ شهریور

شماره تماس: 07632210001

هتل آپادانا 2 ستاره و اقتصادی

پس از معرفی هتل‌ های ۵ ستاره و ۴ ستاره بندرعباس، وقت آن رسیده تا هتل‌ های ۲ ستاره، ارزن‌ قیمت و میان رده را هم به شما معرفی کنیم. هتل آپادانا یکی از هتل‌ های تمیز بسیار دلباز و اقتصادی بندر است. این هتل فاصله‌ کمی تا جاهای دیدنی مانند سیتی سنتر، موزه، عمارت کلاه فرنگی، حمام گله داری و معبد هندوها دارد. از امکانات آن نیز می‌ توان به اینترنت، آسانسور، پارکینگ، سیستم اطفاء حریق و لابی اشاره کرد. این هتل دسترسی خوبی به دریا هم دارد.

آدرس: بندرعباس، خیابان امام خمینی، پشت سیتی سنتر

شماره تماس: 07632251503

 

هتل آپادانا بندرعباس

هتل امین با طراحی شیک و مجلل

یکی از هتل‌ آپارتمان‌ های بندرعباس که علاوه بر دسترسی خوب به ساحل و اماکن گردشگری بندر، طراحی بسیار مدرن و شیکی دارد، هتل‌ آپارتمان امین است. این هتل دارای سه طبقه و ۵۲ واحد اقامتی است. اگر چه هتل امین رستوران و پارکینگ ندارد، اما اتاق‌ های این هتل دارای مبلمان، یخچال، لوازم بهداشتی، مینی بار، دراور و اینترنت رایگان هستند. فضای سبز زیبای این هتل در کنار کافی‌ شاپ و چایخانه سنتی بهترین مکان برای استراحت هستند. این هتل دارای سرویس مناسب برای معلولین، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی‌سرویس و خدمات CIP نیز هست.

آدرس: ابتدای خیابان طالقانی، جنب مسجد جامع اهل سنت

شماره تماس:07632244305

 

هتل فروغ هتل 2 ستاره و باکیفیت

یکی از هتل‌ آپارتمان‌ های شهر بندرعباس که در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته، هتل فروغ است. این هتل دو طبقه و ۴۲ واحد اقامتی دارد. اتاق‌ های این هتل نهایتاً دو نفره هستند و بیشتر اتاق‌ های یک نفره و برای افرادی مناسب هستند که به سفرهای کاری می‌ روند. این هتل رستوران و پارکینگ اختصاصی ندارد، اما امکانات آن قابل قبول هستند و در مقابل هزینه‌ای که دریافت می‌شود، امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد.

آدرس: بلوار امام خمینی، بلوار دانشگاه

شماره تماس: 07633666111

 

هتل‌آپارتمان اطلس؛ هتل تک‌ستاره و تمیز

یکی از هتل‌ آپارتمان‌ های معروف و بسیار تمیز شهر بندرعباس که امکانات رفاهی خوبی در حد هتل‌ های تک‌ ستاره دارد، هتل اطلس است. این هتل در نزدیکی فرودگاه، ساحل و مراکز خرید قرار گرفته و امکاناتی مانند رستوران، اینترنت، صندوق امانت، تاکسی‌ سرویس و لابی دارد.

آدرس: بندرعباس، خیابان شهید بهشتی

شماره تماس: 07632228541

هتل‌ آپارتمان اطلس

هتل‌آپارتمان سفید؛ نوساز و 3 ستاره

هتل‌ آپارتمان سفید که قیمت بسیار مناسبی دارد جزو هتل‌ های تازه تأسیس بندرعباس است. این هتل ۸ طبقه دارد و در ۲۵ واحد اقامتی شیک خود امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران آماده کرده است. در این هتل مسافران می‌ توانند از امکاناتی مانند اینترنت در لابی، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سرویس بهداشتی، تلویزیون، نمازخانه، آسانسور و … استفاده کنند.

آدرس: بهشت بندر، بلوار نواب، ابتدای بلوار مرجان

شماره تماس: 07633670051

 

 

اقامتگاه بوم گردی زال

اقامتگاه‌ های سنتی و بوم گردی همیشه مورد توجه طرفداران خاص خود قرار می‌ گیرند. در شهر بندرعباس نیز چندین اقامت بوم گردی قرار دارد که یکی از معروف‌ ترین آن‌ ها اقامتگاه زال است. این اقامتگاه ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای چهار اتاق بسیار بزرگ است. این اتاق‌ ها دارای ظرفیت ۱۵ نفر بوده و هر کدام دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا هستند. سیستم سرمایشی و گرمایشی این اتاق‌ ها مدرن هستند و سرویس آشپزخانه و حمام نیز دارند. اقامت در یک فضای کپری در بندرعباس ممکن است برای طبیعت گردان جذاب باشد. به همین خاطر بد نیست آدرس این اقامتگاه را بدانند.

آدرس: سیاهو، جاده سرگز، اقامتگاه بوم گردی زال

شماره تماس: 02191070021

 

سخنان پایانی

اگر به فکر سفری جذاب و خاطره‌ انگیز در سواحل دریای خلیج‌ فارس و بندر زیبای عباس هستید، بهتر است قبل از سفر با بهترین هتل‌ های بندرعباس آشنا شوید تا برای اقامت مشکلی نداشته باشید. در این مقاله بهترین هتل‌ های بندرعباس که در نزدیکی جاذبه‌ های گردشگری هستند و نسبت به دریا موقعیت خوبی دارند به شما معرفی کردیم.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید