30 مورد از هیجان انگیزترین شهربازی های تهران برای کودکان و بزرگسالان

استان تهران ایرانگردی شهر تهران
30 مورد از هیجان انگیزترین شهربازی های تهران برای کودکان و بزرگسالان

وجود بهترین شهربازی ‌ها در تهران به عنوان پایتخت کشور، یک امر بدیهی است. زمانی که هنوز هیچ یک از شهر های دیگر شهربازی نداشتند، تهران دارای شهربازی بود. در حال حاضر نیز این کلان شهر شلوغ، نسبت به سایر شهر های دیگر بیشترین تعداد شهربازی روباز و سرپوشیده را دارد. بنابراین بی‌انصافی است اگر به معرفی همه شهربازی ‌های تهران نپردازیم.

شهربازی های تهران هیجان و تفریحی فراموش نشدنی!

یکگی از مهیج ترین تفریحات تهران ، شهربازی های تهران هستند. تهران پایتخت ایران مراکز خرید، تفریحی و گردشگری بی شماری دارد به گونه ای که شاید بسیاری از افرادی که اهل تهران هستند با بسیاری از جاهای دیدنی تهران آشنا نباشند!

بزرگ‌ترین شهربازی روباز تهران، شهربازی پارک ارم است.

مناسب‌ترین شهربازی تهران برای کودکان در میان شهربازی ‌های سرپوشیده، کیدز گاردن بام لند، برج میلاد، سرزمین عجایب، شهربازی مگا مال و ایران مال قرار دارد.

شهربازی ژوپیتر، شهربازی پارک ارم، ایران مال، شهربازی دریاچه چیتگر، سرزمین شگفت انگیز و ... جزو بهترین شهربازی ‌های تهران هستند.

شهربازی پارک ارم؛ قدیمی و تکرارنشدنی

پارک ارم یک شهربازی بسیار قدیمی دارد که علاوه بر تهران، در کل کشور هم جزو قدیمی‌ترین شهربازی ‌ها محسوب می‌ شود. در این پارک سه شهربازی روباز و یک شهربازی سرپوشیده وجود دارد که انواع وسایل بازی مناسب کودکان، نوجوان و بزرگسالان را دارد. وسعت این مجموعه تفریحی ۷۵ هکتار است. در این پارک علاوه بر بزرگ‌ترین شهربازی، تنها باغ وحش تهران هم قرار گرفته است. دریاچه بزرگ پارک ارم دارای وسایل قایقرانی، ماهیگیری، سرسره ‌های آبی روباز و … است. انواع وسایل بازی مانند قطار شادی، دیسک و کاستر، چرخ فلک، آفتاب مهتاب و … در شهربازی روباز قرار دارد. ترن هوایی پارک ارم، کارتینگ تاب پرنده و بازی‌ های متعدد دیگری را می‌ توانید در این شهر بازی تجربه کنید.

شهربازی پارک ارم تمام روز های هفته به جز جمعه از ساعت ۶ عصر تا پایان شب باز است. اما در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۴ بعد از ظهر تا پایان شب می ‌توانید به شهربازی پارک ارم بروید.

آدرس: کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج -بعد از اتوبان شهید ستاری- کنارگذر راست -پل اتوبان شهید باکری -لاین کندرو

شهربازی ارم تهران

شهربازی پارک چیتگر؛ لذت تفریحات آبی

پارک چیتگر و دریاچه زیبای آن جزو جا های تفریحی غرب تهران هستند. در این پارک بزرگ یک شهربازی نیز قرار دارد که می ‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین شهربازی ‌های تهران نام برد. این شهربازی علاوه بر کودکان برای بزرگسالان هم جذاب است. قایق سواری در دریاچه، کشتی‌ های تفریحی، دستگاه‌ های مدرن و پرهیجان، سافاری وحشت، سیرک، کارتینگ و … جزو امکانات شهربازی چیتگر هستند.

در فصل بهار و تابستان از شنبه تا چهارشنبه هر هفته می ‌توانید از ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب به شهربازی چیتگر بروید. اما روز های پنجشنبه و جمعه این شهربازی از ساعت ۱۰ صبح تا پایان شب باز است. در فصل پاییز و زمستان شهربازی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب پذیرای گردشگران است.

آدرس: تهران- انتهای اتوبان همت غرب -خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس

شهربازی پارک چیتگر

شهربازی بسیج؛ سوار بر قالیچه پرنده

پارک بسیج که یکی از پارک ‌های بزرگ تهران با ۳۰۰۰ متر مربع مساحت است. علاوه بر فضای سبز و امکانات تفریحی، دارای یک چرخ و فلک بسیار بزرگ و امکانات شهربازی است. قالیچه پرنده، ترن هوایی، سفینه، سورتمه، رنجر و … جزو امکانات این شهربازی هستند. دریاچه مصنوعی پارک بسیج نیز ۷۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و به جاذبه‌ های تفریحی این پارک تبدیل شده است.

از شنبه تا جمعه می ‌توانید از ساعت ۱۸ عصر تا ۲۴ برای تفریح به شهربازی بسیج بروید.

آدرس: تهران- اتوبان افسریه- نبش شهید محلاتی -شهربازی پارک بسیج

شهربازی بسیج تهران

شهربازی بیلینو؛ ملاقات با مهندس های کوچولو

یکی از عجیب‌ترین شهربازی‌ های تهران، شهربازی بیلینو است که می ‌تواند به بچه‌ ها استفاده از وسایل ساختمان سازی و راهسازی را آموزش بدهد. دستگاه‌ های موجود در این شهربازی با ابعاد کوچک ساخته شده‌اند، اما کاملاً واقعی هستند. بنابراین کودکان و بزرگسالان می ‌توانند از ماشین ‌های حفاری و دستگاه ‌هایی که برای پروژه ‌های ساختمان سازی و راهسازی کاربرد دارند، استفاده کنند و با آن ها کار کنند. کودکان بالای ۴ سال با رعایت نکات ایمنی می‌ توانند در این شهربازی از وسایل استفاده کنند.

این شهر بازی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ شب باز است. اما در روز های پنجشنبه و جمعه شهربازی بیلینو از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب پذیرای گردشگران است.

آدرس: تهران- میدان پونک- انتهای بلوار همیلا- فاز ۱ -بوستان نهج البلاغه امتداد مسیر دوچرخه سواری

شهربازی بیلینو

شهربازی پارک پرواز؛ ایمن برای خردسالان

بسیاری از خانواده ‌ها به دنبال یک شهربازی می ‌گردند که بتوانند کودکان زیر ۵ سال را هم به آنجا ببرند و بتوانند از وسایل تفریحی برای کودکان خردسال خود استفاده کنند. پارک پرواز بهترین انتخاب برای این افراد است. شهربازی پارک پرواز، دارای امکاناتی مانند ماشین‌ های برقی، مری گو راند، سرسره بادی، چرخ و فلک، کشتی صبا، گردونه حیوانات، استخر توپ، هلیکوپتر، آکروجت و همچنین قطار کودک است.

مسافران و شهروندان تهرانی می‌ توانند از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۷: ۳۰ عصر تا ۲۰: ۳۰ دقیقه شب به این شهربازی بروند.

آدرس: تهران- سعادت آباد- انتهای بلوار پاک نژاد- میدان بهرود- شقایق- پایین‌تر از پارک پرواز

 

شهربازی رازی؛ در مرکز شهر

یکی از شهربازی‌ های خوب تهران که علاوه بر کودکان، بزرگسالان هم می ‌توانند از وسایل آن استفاده کنند، همین شهربازی رازی در مرکز شهر است. فضای این شهربازی چندان بزرگ نیست. اما امکانات تفریحی مناسبی دارد و افرادی که بخواهند چند ساعتی را با عزیزانشان خوش بگذرانند، می ‌توانند این شهربازی را انتخاب کنند.

ساعت کاری شهربازی هم از شنبه تا چهارشنبه هر هفت، ه ساعت ۱۶ تا ۲۲ و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ شب است.

آدرس: تهران -انتهای خیابان قزوین- نرسیده به میدان رازی -بوستان رازی

Razi amusement park

شهربازی پامچال؛ شهری برای کودکان و بزرگسالان

در جنوب شهر تهران هم چندین شهربازی وجود دارد که شهربازی پامچال یکی از آن ها است. این شهربازی که در پارک آزادگان قرار گرفته، دارای امکاناتی چون سورتمه، قصر بادی، استخر توپ، چرخ و فلک، کشتی کودک و سفینه است. کودکان و نوجوانان می ‌توانند به همراه افراد خانواده خود ساعت خوشی را در این شهربازی سپری کنند. متاسفانه در سال‌ های اخیر نگرانی ‌هایی بابت استانداردسازی وسایل این شهربازی مطرح می ‌شود.

ساعت کاری این مجموعه شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۶ عصر تا ۲۴ و در روز های پنجشنبه نیز این شهر بازی از ساعت ۶ تا ۱ بامداد باز است.

آدرس: تهران- سه راه افسریه- شهرک مشیری -خیابان بوعلی غربی- پارک آزادگان

شهربازی پامچال تهران

 شهربازی شاهین؛ فقط مخصوص کودکان

شهربازی شاهین یکی از مجموعه‌ های کوچکی است که فقط به درد بچه‌ ها می ‌خورد. بنابراین اگر به دنبال یک شهربازی مجهز برای بزرگسالان می ‌گردید، این شهربازی نمی ‌تواند برای شما مناسب باشد. زیرا فقط کودکان اجازه دارند وارد این شهر بازی شوند. ساعت کاری این مجموعه نیز همه روز های هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲ شب است.

آدرس: تهران خیابان ستارخان- خیابان سازمان آب

 

شهربازی بعثت؛ تجربه تفریح و هیجان هم‌زمان

شهربازی بعثت نیز مانند سایر شهربازی ‌های تهران، برای افرادی طراحی شده که عاشق هیجان هستند و می‌ خواهند با تخلیه آدرنالین، خودشان را سرحال بیاورند. این شهربازی علاوه بر امکانات تفریحی یک سینما هم دارد. وسعت آن ۳۸۰۰ متر مربع است. در این شهربازی چند رستوران و فست فود هم قرار دارد که پس از تفریح و بازی، می‌ توانید در آنجا استراحت کنید.

روز های کاری شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲۳ شب و روز های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲۴ است.

آدرس: تهران- میدان شوش -خیابان صابونیان- خیابان احمد سمیعی- جنب پارک بعثت

شهربازی بعثت تهران

پارک ژوراسیک؛ آشنایی با خزندگان ماقبل تاریخ

شهربازی پارک ژوراسیک برای خانواده ‌ها بسیار جذاب است. چرا که علاوه بر داشتن امکانات تفریحی این امکان را میسر می ‌کند تا بتوانند مجسمه‌ های بزرگ دایناسور ها را از نزدیک ببینند و صدای آن ها را هم بشنوند. سینمای هشت بعدی پارک ژوراسیک، استودیو ژوراسیک و مجسمه‌ های متحرک، جزو جاذبه ‌های این پارک تفریحی هستند.

ساعت کاری این مجموعه نیز تمام روز های هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب است.

آدرس: تهران -سعادت آباد -میدان بهرود -بلوار شقایق- بعد از پارک پرواز

پارک پرواز تهران

شهربازی بوستان نهج البلاغه و تجربه سافاری وحشت

در بوستان نهج البلاغه هم یک سرزمین بازی به نام سرزمین شگفت انگیز وجود دارد که به خاطر داشتن سافاری وحشت یا همان تونل وحشت، شهرت زیادی بین شهربازی ‌های تهران دارد. در این شهربازی سینمای ۶ بعدی، قایق پرشی، بانجی جامپینگ، سینما، گیم هفت بعدی و … را می‌توانید تجربه کنید.

ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ است.

آدرس: اتوبان حکیم غربی- بعد از خروجی یادگار امام- فاز دوم -بوستان نهج البلاغه

Bostan Nahj al-Balagheh amusement park

شهربازی برج میلاد؛ چرخ و فلک سواری در بلندترین برج تهران

یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌ های کشور، شهربازی برج میلاد است که هم کودکان و هم بزرگسالان را می ‌تواند راضی نگه دارد. در این شهربازی امکانات تفریحی متعددی وجود دارد. مراجعه کنندگان می ‌توانند پس از چرخ و فلک سواری، ماشین برقی سواری یا انجام بازی ‌هایی چون بولینگ و بیلیارد، ساعاتی را در کافه ‌ها و رستوران ‌های این مجموعه بنشینند. از جمله دیگر امکانات تفریحی آن می ‌توان به تاب اسکای، مری گو راند و فریزبی اشاره نمود.

ساعت کاری شهربازی برج میلاد، هر روز از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲۴ است. در روز های جمعه و روز های تعطیل نیز این شهربازی از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ مشغول به فعالیت است.

آدرس: بزرگراه شیخ فضل الله نوری- ورودی بزرگراه شهید همت- کنارگذر اختصاصی- برج میلاد

شهربازی برج میلاد

شهربازی رویا پارک؛ برای اولین بار وارونگی را تجربه کنید

رویا پارک در خیابان نیاوران یک شهربازی بسیار جذاب دارد که مانند شهربازی ‌های دیگر چرخ و فلک یا کشتی صبا ندارد. اما این پارک مدرن و جذاب دارای بخش ‌های سه بعدی است که با ایجاد خطا‌ی دید، باعث می ‌شود تا بزرگسالان و کودکان از دیدن مناظر موجود در این مجموعه شگفت زده شوند. این شهربازی ۵ بخش مختلف با نام ‌های بخش تاریک، بخش سه بعدی، بخش جاذبه، بخش آینه‌ ها و بخش پرسپکتیو دارد. اگر عاشق عکس های عجیب و غریب هستید و می ‌خواهید برای پیج اینستاگرامتان چند تا عکس جالب و هیجان انگیز بگیرید، توصیه می ‌کنیم حتماً به رویا پارک سری بزنید.

این شهربازی مهیج از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ باز است. پنجشنبه‌ ها و جمعه ‌ها هم می ‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به خیابان نیاوران و این شهربازی بروید.

آدرس: تهران -خیابان نیاوران- ابتدای خیابان دارآباد- بعد از آجودانیه- انتهای خیابان موزه -هیومن پارک

شهربازی رویا پارک

شهربازی المهدی، تفریح روی دریاچه مصنوعی

در پارک المهدی یک شهربازی زیبا با یک دریاچه مصنوعی وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. اگر به نزدیکی میدان آزادی رفته‌اید و می‌ خواهید ساعاتی را به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، حتماً به شهربازی روباز المهدی سری بزنید. این پارک یک دریاچه مصنوعی، قایق رانی، امکانات ماهیگیری و وسایل تفریحی دارد. در این پارک فروشگاه شهر کتاب، زمین بازی کودکان، وسایل بدنسازی و ورزشی هم قرار دارد.

استفاده از امکانات این پارک تمام روز های هفته امکان‌پذیر است.

آدرس: جنوب شرقی میدان آزادی -پارک المهدی

شهربازی المهدی

شهربازی سرزمین شگفت انگیز؛ پیاده روی در تونل وحشت

در بوستان نهج البلاغه یک شهربازی دیگر هم قرار دارد. سرزمین شگفت انگیز در فاز ۲ بوستان قرار گرفته و برای خانواده‌ ها و کودکان بازی ‌های هیجان‌انگیزی دارد. قایق پرش در آب، پیست پرش در آسمان، راپل هوایی، سافاری پارک وحشت و … جزو امکانات این شهربازی هستند. اگر می‌ خواهید از یک تونل وحشت عبور کنید و پیاده تمام نقاط مختلف این تونل ترسناک را از نزدیک ببینید، حتماً به شهربازی سرزمین شگفت انگیز بروید.

ساعت کاری این شهربازی، هر روز از شنبه تا جمعه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ شب است.

آدرس: حکیم غرب- بعد از خروجی یادگار -فاز ۲ -بوستان نهج البلاغه

شهربازی سرزمین شگفت انگیز

شهربازی چمران؛ مشهور به بولینگ عبدو

از معروف‌ترین شهربازی ‌های تهران، شهربازی چمران است که به خاطر وجود بولینگ عبدو، بین بزرگسالان معروف و شناخته شده است. این شهربازی با ۱۵۰۰ متر مربع زیربنا و وجود امکانات تفریحی، می ‌تواند برای وقت گذرانی خانواده‌ ها گزینه مناسبی باشد. وجود امکانات تیراندازی، اتومبیل رانی، جت اسکی، استخر توپ، غار جادویی، مینی بولینگ، ترن هوایی و … برای بزرگسالان و کودکان بسیار جذاب است.

ساعات کاری شهربازی چمران از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۴: ۳۰ بعد از ظهر تا ۲۳: ۳۰ دقیقه شب است.

آدرس: تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از پل صدر -مجموعه شهید چمران

شهربازی چمران

تجربه لذت بخش بازی و هیجان در شهربازی ‌های سرپوشیده تهران

اکثر خانواده‌ ها در فصل ‌های سرد سال حوصله رفتن به شهربازی را ندارند و ترجیح می‌ دهند در فصل بهار و تابستان که هوا گرم است به همراه خانواده خود به شهربازی‌ ها بروند. اما وجود شهربازی ‌های سرپوشیده در تهران و سایر شهر های کشور، این مشکل را نیز برطرف کرده است. به همین خاطر در گوشه گوشه شهر، می ‌توانید شهربازی ‌های سرپوشیده‌ای را ببینید که بسیار مدرن و مجهز هستند و امکانات تفریحی زیادی برای کودکان و خانواده‌ های آن ها دارند. بنابراین در میان فهرست شهربازی ‌های تهران باید به شهربازی ‌های سرپوشیده هم اشاره کنیم.

تجربه غذایی لذت بخش در پایتخت ایران با:
بهترین رستوران های تهران (همراه با آدرس + عکس)

شهربازی سرپوشیده ایران مال

مرکز خرید معروف ایران مال یک شهربازی بسیار مدرن و مجهز دارد که برای تفریح خانواده ‌ها و کودکان آن ها بسیار مفرح و هیجان انگیز است. بسیاری از خانواده ‌ها در سال ‌های اخیر جشن تولد و جشن ‌های خانوادگی خود را در این شهربازی ‌های سرپوشیده برگزار می ‌کنند. از امکانات این شهربازی می ‌توان به بازی ‌های لیزری، پرنده هوایی، قایق ضربه‌ای و … اشاره نمود.

شهربازی ایران مال همیشه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب باز است. در پنجشنبه‌ ها، جمعه‌ ها و روز های تعطیل هم گردشگران می ‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ از امکانات این مجموعه تفریحی استفاده کنند.

آدرس: تهران- اتوبان شهید همت- اتوبان شهید خرازی- بازار بزرگ ایران

شهربازی ایران مال

شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب

سرزمین عجایب یکی از مجهزترین و وسیع‌ ترین شهربازی‌ های سرپوشیده پایتخت است که وسعت آن بیش از ۸ هزار متر مربع است. در این شهربازی بزرگ بیش از ۱۴۰ دستگاه برای تفریح کودکان وجود دارد. از امکانات مختلف آن نیز می ‌توان به سرسره، ماشین فرفره، اتاق بازی، سفر دریایی و … اشاره نمود.

ساعت کاری این مجموعه که دارای مینی بولینگ، چرخ و فلک، سفینه گردان، ماشین کوبنده و … است، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲۴ است. ساعت کاری پنجشنبه‌ ها نیز از ساعت ۲ ظهر تا ۲۴ و در جمعه‌ ها و روز های تعطیل، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب است.

آدرس: تهران -میدان پونک -بلوار اشرفی اصفهانی- بعد از پل همت -مرکز خرید تیراژه

شهربازی سرزمین عجایب تهران

شهربازی سرپوشیده امیر

یکی از مکان‌ های مفرح و بسیار مجهز برای تفریحات خانوادگی، شهربازی امیر است. این شهربازی نیز بسیار بزرگ است و مساحت آن بیشتر از ۳۰۰۰ متر مربع است. شهربازی امیر دو طبقه دارد و دارای دستگاه‌ های جدیدی برای کودکان و بزرگسالان است.

ساعت کاری این مجموعه روز های هفته از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲۲: ۳۰ شب است.

آدرس: تهران -خیابان شهید مدنی شمالی- بالاتر از مترو سبلان- پاساژ امیر -طبقه چهارم و پنجم

Amir indoor amusement park

شهربازی سرپوشیده شهر خورشید

شهربازی هایپرسان یا همان شهر خورشید فقط مناسب کودکان و نوجوانان است. بنابراین اگر به فکر تجربه بازی‌های هیجان انگیز به همراه خانواده هستید، باید بدانید که این شهر بازی فقط برای نوجوانان و کودکان مناسب است. در این مجموعه نیز ۶۰ دستگاه مجهز و جدید وجود دارد که کودکان می ‌توانند با استفاده از آن ها، انرژی خود را تخلیه کنند.

روز های شنبه تا چهارشنبه هر هفته این شهربازی از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱ بامداد باز است. روز های پنجشنبه و جمعه نیز گردشگران، از ساعت ۱۱ تا ۱ بامداد فرصت بازی در این مجموعه را دارند.

آدرس: تهران- بزرگراه آزادگان -خیابان فداییان اسلام -بین خیابان غیبی و مختاری

شهربازی خورشید تهران

شهربازی سرپوشیده تهران مال

علاوه بر ایران مال، چند مرکز خرید معروف تهران هستند که برای اینکه امکانات رفاهی خود را کامل کنند، شهربازی ‌های سرپوشیده در این مراکز خرید، تأسیس کرده‌اند. در مجموعه تهران مال یک شهربازی سرپوشیده به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع برای کودکان و نوجوانان طراحی شده که دستگاه‌ های مجهز و متنوعی دارد.

ساعت کار شهربازی سرپوشیده تهران مال، همه روز های هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب است.

آدرس: تهران- بزرگراه شهید همت غرب -شهرک گلستان- تقاطع بلوار امیرکبیر و کاج -مرکز خرید تهران مال -طبقه سوم

 

شهربازی سرپوشیده صبا مال

یک از مجموعه ‌های بازی کوچک و جمع و جور تهران که در مرکز خرید صبا مال قرار گرفته، شهربازی سرپوشیده این مرکز است که به خاطر داشتن رستوران، فودکورت و هایپر مارکت برای وقت گذرانی و تفریح بسیار مناسب است. در این مجموعه ۸۰ دستگاه برای بازی کودکان وجود دارد.

فرصت استفاده از این بازی ‌ها نیز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب است.

آدرس: تهران- میدان حر -خیابان کارگر جنوبی -مرکز خرید صبا مال

شهربازی صبا مال

شهربازی سرپوشیده فان لند

شهربازی فان لند یا همان شهربازی سرپوشیده الماس، در میدان هروی تهران قرار دارد. این شهربازی که در طبقه سوم مرکز خرید الماس قرار گرفته، برای خانواده ‌هایی که می ‌خواهند به خرید بروند و قصد دارند کودکانشان را در یک محل امن و هیجان انگیز بگذارند، بسیار مناسب است. البته ممکن است بعضی از بازی‌ های این شهربازی به درد بزرگسالان هم بخورد.

این شهربازی نیز مانند سایر شهربازی ‌های موجود در مراکز خرید، از صبح تا پایان شب باز است.

آدرس: میدان هروی- مجموعه تفریحی ورزشی و تجاری الماس هروی -طبقه سوم، چهارم و پنجم

شهربازی فان لند

شهربازی سرپوشیده هورا پارک

در پاساژ سمرقند تهران یک شهربازی سرپوشیده دیگر قرار دارد که وسعت آن ۱۵۰۰ متر مربع است. این مجموعه که دارای دستگاه ‌ها و بازی ‌های مدرن و جذابی است، برای وقت گذرانی خانواده ‌ها به همراه کودکانشان، بسیار مناسب است.

این شهربازی همیشه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ باز است.

آدرس: تهران ج-نت آباد جنوبی -نبش بلوار لاله -پاساژ سمرقند -طبقه ۳

 

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن

در بام لند تهران یک شهربازی مجهز و سرپوشیده دیگر نیز وجود دارد که با نام کیدز گاردن یا همان باغ کودکان شناخته می‌ شود. دستگاه‌ های تفریحی این مجموعه بسیار مدرن و مجهز هستند. از امکانات آن می ‌توان به پل معلق، موتور شارژی، فوتبال دستی، دستگاه ماجراجویی، ماشین برقی، اتاق بازی، سرسره، ترامپولین و … اشاره کرد.

تمام روز های هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳: ۳۰ می ‌توانید به این مجموعه بازی بروید.

آدرس: تهران- انتهای اتوبان همت غرب- ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس -مجتمع تجاری بام لند

 

 شهربازی سرپوشیده هپی سیتی

شهر شادی علاوه بر یک شهربازی سرپوشیده، دارای رستوران، کافی شاپ، سینما و فود کورت است و برای کودکان ۸۱ بازی سرگرم کننده و مفرح دارد. این مجموعه سرپوشیده که در مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر قرار گرفته، برای خانواده ‌ها بسیار مناسب است.

ساعت کاری شهر شادی از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲۳ شب است.

آدرس: اقدسیه- بلوار ارتش- مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر

شهربازی هپی سیتی

شهربازی سرپوشیده پردیس کیان

یک شهربازی سرپوشیده دیگر در تهران قرار دارد که دو طبقه و بیش از ۳۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. بازی‌ ها و دستگاه‌ های این مجموعه هم زیاد است و کودکان می ‌توانند با ۸۰ دستگاه بازی سرگرم شوند و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. حتی بزرگسالان هم امکان استفاده از وسایل این شهربازی را دارند.

تمام روزهای هفته هم از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲۳ شب می ‌توانید به شهربازی پردیس کیان بروید.

آدرس: تهران- اتوبان نواب جنوبی- بلوار شهید چراغ-ی مجتمع پردیس کیان -طبقه ۵

 

شهربازی سرپوشیده ژوپیتر کوروش

یکی دیگر از شهربازی ‌های تهران که بیش از ۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و می ‌تواند لحظات شادی را برای شما فراهم کند، شهربازی ژوپیتر کوروش است. در این مجموعه ۱۲۰ دستگاه تفریحی برای کودکان و بزرگسالان با هر سنی وجود دارد. از دوچرخه و ماشین کوبنده گرفته تا چرخ و فلک فضایی، مینی بولینگ و … را می ‌توانید در این شهر بازی پیدا کنید. رستوران و فودکورت این شهربازی نیز بسیار معروف است.

تمام روز های هفته هم می‌ توانید از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب به شهربازی ژوپیتر بروید.

آدرس: تهران -بزرگراه ستاری شمالی- بالاتر از خروجی شهید حکیم- مجتمع تجاری فرهنگی کوروش- طبقه دوم

شهربازی ژوپیتر کوروش

شهربازی سرپوشیده فان تایم

اگر می‌خواهید اوقات خوشی را در یک شهربازی سرپوشیده بگذرانید، شهربازی فان تایم بهترین گزینه برای شما است که دارای یک سینمای پنج بعدی بزرگ و ۱۲۰ دستگاه مجهز و بسیار مدرن است. این شهربازی که در نزدیکی کاخ سعدآباد، بازار تجریش، امامزاده صالح و ارگ تجاری قرار گرفته، می ‌تواند لذت یک تهران‌گردی یک روزه را کامل کند.

ساعت کاری این مجموعه نیز تمام روز های هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب است.

آدرس: تهران- میدان تجریش- خیابان سعدآباد -مجتمع تجاری ارگ تجریش- طبقه سوم

 

شهربازی سرپوشیده قلعه سحرآمیز

آخرین شهربازی سرپوشیده تهران شهربازی قلعه سحرآمیز است. در این شهربازی بیش از ۱۳۰ بازی با موضوع ‌های مختلف وجود دارد. سینمای سه بعدی این شهر بازی نیز بسیار مجهز و پیشرفت است. افراد خانواده با هر رده سنی می ‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده نمایند.

ساعت کار قلعه سحرآمیز نیز هر روز از ساعت ۶ عصر تا ۲۴ است.

آدرس: تهران -اتوبان شهید باکری جنوبی- پارک ارم- لونا پارک ۱

 

سخن آخر

با داشتن فهرست بهترین شهربازی‌ های تهران، چه سرپوشیده چه رو باز، می‌ توانید در تعطیلات آخر هفته اوقات خوشی را به همراه خانواده خود در این مکان ‌های هیجان انگیز تجربه کنید. حتی اگر مسافر شهر تهران باشید و بخواهید خاطره خوشی از سفر به پایتخت را در ذهن کودکانتان ثبت کنید، می‌ توانید یکی از این شهربازی ‌ها که معرفی کردیم را انتخاب کنید و چند ساعتی غافل از این دنیا به دوران کودکی سفر کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید