معرفی ۲۰ مورد از بهترین رستوران های قشم+عکس و آدرس

ایرانگردی قشم هرمزگان
معرفی ۲۰ مورد از بهترین رستوران های قشم+عکس و آدرس

این روزها که آب و هوای قشم بهترین شرایط را دارد، روز به روز به تعداد افرادی که یک بلیط هواپیما قشم می‌خرند و عازم سفر می ‌شوند، افزوده می شود. گشت و گذار در مراکز خرید قشم و دیدن سواحل رنگارنگ این جزیره بدون صرف غذا در بهترین رستوران های قشم امکان‌پذیر نیست.

بهترین رستوران های قشم کدم‌اند؟

شکم گردی یکی از جاذبه‌ های گردشگری است که به میزان زیادی می ‌تواند روی کیفیت سفر تاثیر داشته باشد. خوردن غذاهای خوشمزه و خوراک ‌های محلی هر منطقه، جزو به یاد ماندنی‌ترین خاطرات سفر است. خصوصاً اگر بهترین رستوران های مقصد را برای صرف غذا انتخاب کنید. حالا که بحث درباره سفر به جزیره قشم است، ما نیز در این نوشتار از سایت پته به معرفی بهترین رستوران های قشم می ‌پردازیم.

 

رستوران الوند

در میان رستوران های خوب جزیره قشم رستوران الوند به خاطر داشتن فضای رسمی و مدرن خود توانسته توجه گردشگران را جلب کند. این رستوران که در هتل الوند قرار گرفته، فاصله کمی تا مراکز خرید جزیره دارد. منوی غذایی این رستوران نیز بسیار متنوع است. انواع غذاهای دریایی مانند خوراک کوسه، شاه میگوی سوخاری، خوراک پودینی کوسه و انواع کباب ‌های ایرانی و خوراک‌ ها را می‌ توانید در این رستوران سفارش دهید. رستوران الوند یک بوفه سلف سرویس هم دارد و همین باعث شده تا از رستوران های دیگر متمایز شود. قبل از انتخاب رستوران الوند، باید این نکته را بدانید که قیمت غذاهای سرو شده در این رستوران، تقریباً گران است. البته این قیمت بالا به خاطر این است که از مواد غذایی تازه و با کیفیت برای طبخ غذا ها استفاده می ‌شود.

آدرس: جزیره قشم- شهر قشم -بلوار آزادگان -جنوب غربی میدان شهدا -نبش خیابان الهیه- هتل الوند قشم

رستوران الوند قشم

رستوران ایران زمین

در میان بهترین رستوران های قشم، می‌توان نام رستوران ایران زمین را هم قرار داد. این رستوران بسیار مجلل و شیک، دارای دکوراسیونی به رنگ سفید و طلایی است و توانسته غذاهای با کیفیتی را نیز به مهمانان عرضه کند. انواع غذاهای عربی، ایرانی، انواع ماهی، میگو، خورشت ‌های ایرانی و … را می ‌توانید در این رستوران پیدا کنید. جالب است بدانید که در رستوران ایران زمین قشم، ثبت سفارش غذا را باید به صورت دیجیتالی انجام دهید. این رستوران ظرفیتی بیش از 350 نفر دارد و برای برگزاری جشن ‌ها و مراسم ‌ها بسیار مناسب است. مسافرانی که تجربه رفتن به این رستوران را دارند، معتقدند قیمت ها نسبت به کیفیت غذا بسیار مناسب است و محدوده قیمتی متوسطی دارد.

آدرس: استان هرمزگان- قشم –درگهان- میدان انقلاب -طبقه سوم -مجتمع تجاری ایران زمین -جنب درب ورودی اصلی

رستوران ایران زمین قشم

رستوران خوان بوم

رستوران معروف خوان بوم قشم به خاطر طراحی فوق العاده‌ای که دارد، علاوه بر مردم جزیره برای مسافران هم خیلی جذاب است. داخل این رستوران شبیه غار طراحی شده و دیوار های رستوران بیشتر شبیه صخره‌ های سنگی هستند. این رستوران که جزو رستوران های دریایی و سنتی جزیره محسوب می شود، دارای تخت ‌های سنتی بوده و فضای بسیار دل‌نشینی را برای مسافران آماده کرده است. رستوران خوان بوم دارای ۴ بخش است که در هر یک از آن ها سرویس دهی به مسافران متفاوت است.

در بخش آریانا، انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می ‌شود.

  • بخش آمیتیس، یک کافی شاپ رستوران است که علاوه بر نوشیدنی ‌های گرم، نوشیدنی ‌های سرد و خوش طعم را نیز سرو می ‌کند.
  •  بخش ایرانوویچ در رستوران خان بوم قشم یک رستوران و فست فود است که انواع استیک، برگر، ساندویچ و پیتزا را با بهترین کیفیت سرو می ‌کند.
  • بخش آخر نیز بخش جهانگیر است که یک چایخانه سنتی بوده و مهمانان می ‌توانند انواع دمنوش و چای را سفارش دهند.

آدرس: استان هرمزگان –قشم- بلوار امام قلی خان-خیابان خلیج فارس- روبروی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره –همکف- هتل مارینا ۲

رستوران خوان بوم

رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه نیز یکی از بهترین رستوران های قشم است که در ساحل خلیج فارس و نزدیک قلعه پرتغالی ‌ها ساخته شده است. اگر برای بازدید از قلعه پرتغالی ‌ها به قشم سفر کرده‌اید، می ‌توانید پس از یک گشت و گذار طولانی در این قلعه بزرگ و تاریخی، برای صرف غذا به رستوران دریایی بروید که نمای بیرونی آن شبیه قلعه است و یک فضای دنج و آرام برای مسافران آماده کرده است. خوبی این رستوران این است که منوی غذایی آن روز به روز تغییر می ‌کند. یعنی هر موجود دریایی که در آن روز صید شود در منوی رستوران قرار می ‌گیرد. حتی اگر یک روز صید ماهی یا آبزیان دیگر انجام نشود، رستوران به خاطر اینکه همیشه غذاهای تازه سرو می ‌کند، تعطیل می ‌شود. انواع خوراک‌ های دریایی مانند خوراک کوسه، خوراک صدف، میگو، خرچنگ و غذاهای با کیفیت و تازه را می ‌توانید در رستوران قلعه قشم امتحان کنید. احتمالاً حدس می ‌زنید که با وجود این وسواسی که برای طبخ غذا های تازه به خرج می ‌دهند، قیمت غذاها باید گران باشد.

آدرس: استان هرمزگان- قشم -میدان ولایت -جنب قلعه پرتغالی‌ها

رستوران قلعه قشم

رستوران شب ‌های طلایی

رستوران شب‌های طلایی قشم، سال ‌ها است که در این جزیره باز شده و به خاطر اجرای موسیقی زنده، بسیاری از مسافران را مجذوب خود کرده است. انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، دریایی، اروپایی و انواع فست فود را می ‌توانید در این رستوران انتخاب کنید. خوبی رستوران شب‌ های طلایی این است که کنار ساحل قرار گرفته و غذا خوردن در این رستوران واقعاً یک شب طلایی را برای مسافران می ‌سازد. این رستوران منوی ویژه‌ای برای افراد گیاهخوار دارد.

آدرس: استان هرمزگان- جزیره قشم -خیابان دریا -ضلع جنوب غربی پارک زیتون

رستوران شب ‌های طلایی

رستوران نعیم

رستوران نعیم نزدیک شهرک ساحلی جزیره قرار گرفته و یکی از رستوران های بسیار شلوغ و پرطرفدار است. این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی و ایرانی، انواع فست فود ها را هم سرو می ‌کند که کیفیت مناسبی دارند. قیمت غذاها در رستوران نعیم هم متوسط رو به بالا است. به همین خاطر این رستوران را هم می ‌توانیم به یکی به عنوان یکی از بهترین رستوران های قشم معرفی کنیم.

آدرس: استان هرمزگان- قشم -ضلع شرقی میدان امام قلی‌خان- جنب شهرک ساحلی -خیابان گلستان

رستوران نعیم

رستوران خاله

رستوران خاله قشم به درد افرادی می ‌خورد که می ‌خواهند در سفر خود به قشم، انواع غذاهای خوشمزه جنوبی را امتحان کنند. این رستوران که متعلق به یک خانم بسیار مهربان و خوش اخلاق است، سالن پذیرایی مانند رستوران های شیک ندارد. زیرا فقط یک فضای آزاد رو به دریا را انتخاب کرده اند که در آن با چیدن میز و صندلی محیط مناسبی را برای سرو غذا آماده کرده اند. سرو غذا در این رستوران هم به صورت سلف سرویس است و حجم غذا ها بسیار بالا است. انواع غذاها مانند سمبوسه، فلافل، ماهی مرکب، میگو، کوسه و سایر غذاهای دیگر را می ‌توانید در این رستوران انتخاب کنید.

آدرس: استان هرمزگان- جزیره قشم- جنب قلعه پرتغالی‌ها به سمت اتوبان

رستوران خاله

رستوران و سفره خانه بادیل

رستوران بادیل قشم نزدیک برج‌ های دوقلوی جزیره واقع شده و یک سفره خانه سنتی است که در آن تخت ‌های سنتی چیده شده و فضای کاملاً ایرانی دارد. غذاهای سنتی، غذاهای محلی جنوبی، غذاهای دریایی و انواع خوراک‌ های ایرانی در این رستوران پیدا می ‌شوند. میگوی دوپیازه و ماهی شیر به همراه سایر غذاهای محلی جزیره جزو پرطرفدارترین گزینه‌های منو هستند. این رستوران به خاطر داشتن قیمت‌ های مناسب همیشه مشتریان زیادی دارد.

آدرس: استان هرمزگان- شهر قشم- میدان امام قلی‌خان- نخل زرین- خیابان پیام -روبروی برج‌های دوقلو آپادانا

رستوران و سفره خانه بادیل

رستوران شب ‌های دفاری

رستوران شب‌ های دفاری، ۱۰ کیلومتر تا مرکز شهر قشم فاصله دارد. اما غذاهای این رستوران به قدری با کیفیت است و سبک طراحی آن زیبا است که مسافران حاضرند چند کیلومتر راه را طی کنند تا به این رستوران بروند و غذا های خوشمزه جنوبی و دریایی را میل کنند. سبک طراحی این رستوران شبیه خانه ‌های خشتی جنوب کشور است و با استفاده از وسایل حصیری و برگ ‌های نخل تزیین شده است. رستوران دفاری یک رستوران سه طبقه است که دارای میز ها و صندلی‌ های چوبی و تخت‌ های سنتی است. وسط این رستوران همیشه موسیقی زنده و برنامه ‌های شاد اجرا می ‌شود. به همین خاطر مسافران این رستوران را خیلی دوست دارند. البته قیمت غذاهای با کیفیت این رستوران که توسط یک خانم بسیار خوش سلیقه و با تجربه پخته می ‌شوند، گران است. اما پرداخت قیمت ‌های بالا ارزش چشیدن این غذاهای خوش طعم را دارد.

آدرس: استان هرمزگان- شهر قشم -روستای دفاری- جنب مسجد جامع

رستوران شب ‌های دفاری

رستوران گلدن فود

یکی دیگر از بهترین رستوران های قشم هم در درگهان قرار گرفته است. اگر برای خرید و تفریح به درگهان رفته باشید، احتمالاً نام این رستوران شیک را شنیده‌اید. این رستوران هم از نظر نمای بیرونی و هم از نظر طراحی داخلی، بسیار شیک و زیبا است. چشم اندازی که آلاچیق‌ های این رستوران دارند، رو به دریا بوده و برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. مانند سایر رستوران های قشم در این رستوران هم می ‌توانید غذاهای دریایی جنوبی و محلی را سفارش دهید. در منوی این رستوران خوراک بشقاب طلایی و همچنین سینی دریایی جزو غذاهای محبوب مسافران هستند. قیمت‌ های این رستوران هم متوسط است.

آدرس: استان هرمزگان -جزیره قشم -شهر درگهان- بلوار ساحلی- خیابان ناخدا -پاساژ دو دلفین

رستوران گلدن فود

رستوران سی رول

رستوران سی رول هم یک رستوران شیک با فضای فانتزی و آرامش بخش است که به خاطر داشتن انواع غذاهای دریایی بین المللی و ایرانی شناخته شده است. جالب است بدانید که انواع غذاهای دریایی در رستوران سی رول به صورت فست فود آماده می ‌شوند. اما این غذاها دارای قیمت ‌های بالایی هستند. این رستوران یک فضای باز دارد که جلوی سالن اصلی قرار گرفته است. بنابراین افرادی که بخواهند در فضای باز بنشینند، می‌ توانند بیرون رستوران، روی میز و صندلی ‌ها و زیر سایه درختان غذای خود را میل کنند. غذاهای محبوبی چون ماهی سوخاری، ساندویچ ماهی سوخاری، شنیسل کوسه، قلیه میگو، خوراک انکاس، سوپ خرچنگ و … در این رستوران جزو غذا های محبوب هستند.

آدرس: استان هرمزگان -قشم -خیابان دانش -حد فاصل چهارراه رسالت و میدان شهدا

رستوران سی رول

رستوران دریا قشم

یکی از اولین رستوران هایی که در جزیره قشم ساخته شد، همین رستوران دریا است که از نظر وسعت هم از سایر رستوران‌ ها بزرگتر است. این رستوران در شهر درگهان قرار گرفته و یک فضای بسیار پر انرژی و گرم دارد که برای طراحی آن از چوب استفاده شده است. غذاهای دریایی، غذاهای عربی، غذاهای ایرانی و هر آنچه که فکرش را بکنید، می ‌توانید با قیمت‌ های مناسب و کیفیت عالی در این رستوران پیدا کنید.

آدرس: قشم- درگهان- مجتمع تجاری دریا -طبقه اول

رستوران دریا قشم

رستوران شب‌ های جزیره

در طبقه پایین مرکز خرید پردیس یک رستوران بسیار پرطرفدار قرار دارد که به خاطر داشتن سالن سرپوشیده و بالکن روباز خود، فرصت امتحان کردن غذا های خوشمزه دریایی را در یک محیط دنج و آرام به مسافران می ‌دهد. این رستوران یک آسانسور شیشه‌ای و جذاب دارد که مسافران را به سمت رستوران هدایت می‌ کند. اگر انواع کباب، غذاهای دریایی و غذا های فرنگی را می ‌پسندید، می ‌توانید رستوران شب ‌های جزیره را انتخاب کنید که غذاهای بسیار با کیفیتی را سرو می ‌کند.

آدرس: استان هرمزگان- قشم- بازار پردیس -طبقه فوقانی مرکز خرید پردیس

رستوران شب‌ های جزیره

رستوران امیران

در میان رستوران های شیک و مجلل جزیره قشم، رستوران امیران به خاطر داشتن فضای زیبا و مدرن شناخته شده است. این رستوران لوکس دارای یک سالن وی‌آی‌پی هم هست که امکان رزرو آن برای تولد، جشن و دورهمی‌ های خانوادگی وجود دارد. بیشتر قسمت های این رستوران با رنگ قرمز طراحی شده اند و فضای خاصی دارد. غذاهای دریایی با کیفیت، انواع غذا های ایرانی و غذاهای خوشمزه جنوبی را می ‌توانید در حالی که به موسیقی زنده گوش می ‌کنید، در این رستوران میل کنید.

آدرس: قشم- مجتمع سیتی -سنتر ۱ -طبقه دوم

رستوران امیران

رستوران آبشار قشم

رستوران آبشار نیز یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های قشم است. این رستوران در حال حاضر دو شعبه دارد که فاصله کمی از یکدیگر دارند. غذاهای خوش طعم و خوشمزه محلی این رستوران مانند قلیه ماهی، ماهی شکم پر و ماهی هامور طرفداران زیادی دارند. انواع غذاهای عربی و فرنگی هم در این رستوران سرو می ‌شود.

آدرس: جزیره قشم -میدان شهدای گمنام- روبروی مرکز خرید مرجان

رستوران آبشار قشم

رستوران جی جیان

در جزیره قشم، رستوران های متعددی وجود دارند که هر یک به خاطر سبک طراحی خود، توانسته‌اند توجه مسافران و افراد محلی را جلب کنند. رستوران جی جیان هم به گونه‌ای طراحی شده که برای هر خانواده یک قسمتی در نظر گرفته که شبیه اتاق نشیمن است. به این صورت خانواده ‌هایی که به این رستوران می ‌روند، احساس می‌ کنند در خانه خودشان هستند و می ‌توانند انواع غذاهای خوشمزه این رستوران را هم امتحان کنند که معروف‌ترین آن ها کباب بزغاله است.

آدرس: جزیره قشم -محله گلشهر- جنب هتل قباد

رستوران جی جیان

رستوران دو دلفین

رستوران دو دلفین نیز یکی از رستوران های شهر درگهان است که به خاطر آماده کردن سفارش مشتریان در مدت زمان کوتاه، مشهور است. این رستوران بسیار بزرگ است و انواع غذا های متنوع را در داخل منوی خود جای داده است.

آدرس: قشم –درگهان- پاساژ دو دلفین- طبقه آخر

رستوران دو دلفین

رستوران ناخدا علی صالح سهیلی

یکی از رستوران های معروف قشم که به خاطر سرو غذاهای دریایی خوشمزه، طرفداران زیادی دارد، رستوران ناخدا علی صالح سهیلی است. این رستوران در روستای سهیلی قرار گرفته است و فاصله کمی تا تنگه چاهکوه و جنگل حرا قشم دارد. بنابراین افرادی که می ‌خواهند در یک روز از این جاهای دیدنی قشم بازدید کنند، می ‌توانند در رستوران ناخدا علی صالح، غذا های خوشمزه دریایی مانند میگو، کوسه، خرچنگ و انواع غذا های محلی را سفارش دهند.

آدرس: قشم- روستای سهیلی- نزدیک بازارچه سنتی سهیلی

رستوران ناخدا علی صالح سهیلی

رستوران فطائر

اگر به قشم رفته‌اید، حتماً باید غذاهای عربی و لبنانی که در رستوران های این جزیره سرو می ‌شوند را امتحان کنید. رستوران فطائر، بهترین رستوران در قشم است که این غذاهای عربی را سرو می‌ کند. از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، می ‌توان به شاورما، شامیات، دست پیچ و پیتزای آن اشاره کرد. غذاهایی که در این رستوران آماده می ‌شوند همگی سالم هستند و علیرغم کوچک بودن فضای این رستوران، دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.

آدرس: قشم -چهارراه رسالت- خیابان دانش

Fatair restaurant

رستوران حاج غفور

به آن دسته از دوستانی که عاشق غذاهای تند و فلفلی هستند، توصیه می ‌کنیم برای چشیدن غذاهای رستوران حاج غفور حتماً به آنجا سری بزنند. اگرچه قیمت غذاها در رستوران حاج غفور بسیار بالا است. اما دارای کیفیت بسیار خوبی هم هستند. بیشتر غذاها مانند شنیسل مرغ، کتف کبابی، کاری مرغ، جوجه چینی، جوجه کباب، خوراک استیک، خوراک استیک ماهی و … با طعم‌ های تند و آتشین در این رستوران تهیه می‌ شوند.

آدرس: جزیره قشم -بلوار خلیج فارس شرقی -جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

رستوران حاج غفور

سخن آخر

بر اساس بررسی ‌های انجام شده و نظرسنجی از مسافران، بهترین رستوران های قشم در میان این فهرستی قرار دارند که ما برای شما تهیه کردیم. اگر شما تجربه سفر به قشم را دارید و به رستوران های خوب این جزیره رفته‌اید، خوشحال می ‌شویم نام رستوران و آدرس آن را در بخش کامنت ‌ها بنویسید تا به فهرست بهترین رستوران های قشم اضافه کنیم.

 

سوالات متداول کاربران

رستوران ناخدا علی صالح سهیلی در روستای سهیلی، نزدیک جنگل حرا و تنگه چاهکوه قرار دارد.

رستوران دریا جزو اولین رستوران های این جزیره است.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید