بهترین هتل های تهران را بشناسید

استان تهران ایرانگردی شهر تهران
بهترین هتل های تهران را بشناسید

تهران پایتخت و بزرگترین شهر ایران است که بسیار برای بازدید از جاهای دیدنی تهران، کار و یا تفریح به این کلان شهر ایران سفر می کنند. این شهر از نیویورک پرجمعیت تر، از مکزیکوسیتی بزرگتر و از سئول متراکم تر است. این کلان شهر ایران دارای هتل های خارق العاده ای است که هر روزه پذیرای حجم کثیری از مردم است که از اقسا نقاط ایران به این شهر سفر می کنند. ویژگی های ممتاز برخی از بهترین هتل های تهران عبارتند از: تخت‌ های بکر، حمام‌ های بی‌ نظیر، وای فای رایگان (روتر قابل حمل برای اینترنت در سطح شهر)،کارکنان خوش برخورد با زبان انگلیسی عالی، امکانات رفاهی تفریحی بی نظیر و … که تنها در تعداد معدودی از کشورهای دنیا وجود دارد. اکنون اگر قصد سفر و اقامت در تهران را دارید بد نیست برای استراحت خود بهترین اقامتگاه های تهران را بشناسید و انتخاب کنید.

بهترین هتل های تهران با قیمت

با وجود اینکه عنوان بهترین هتل از لحاظ کمی سلیقه‌ای است، اما با توجه به معیارهایی مانند تعداد ستاره‌ها می‌توان بهترین هتل‌های تهران را از هم جدا کرد و معرفی نمود. هتل های پنج ستاره و هتل های چهار ستاره تهران از جمله بهترین های این هتل ها هستند. تهران در حال حاضر 9 هتل 5 ستاره دارد و هر یک از این هتل ها, طرفداران ویژه خود را دارند. اما تعداد هتل های چهار ستاره بیشتر است و به 18 هتل می رسد.

امکانات هتل هایی که به عنوان بهترین هتل شناخته می شوند چیست؟ علاوه بر اینکه بسیار لوکس هستند، اتاق ها و سوئیت های آنها دارای امکانات ویژه ای از جمله تهویه مطبوع عالی، سیستم های خنک کننده و گرمایش، مبلمان شیک و غیره است. مجتمع های آب, سالن بیلیارد و سالن بازی کودکان نیز بخشی از این امکانات هستند. رستوران ها و قهوه خانه های مختلف با غذای خوشمزه، نمایی زیبا از شهر و سالن های همایش بسیار مجهز از دیگر ویژگی های آن هستند. همچنین عوامل متعددی از جمله زمان ماندن در هتل، تعداد ستاره‌ های هتل، محل هتل، نوع اتاق یا سوئیت و عوامل دیگر بر هزینه هتل‌ ها تاثیر می‌ گذارد.

 

بهترین هتل تهران ۵ ستاره

هتل های پنج ستاره امکانات بی نظیری دارند که معمولا در سطح استاندارد جهانی هستند. تعداد این هتل ها در تهران نسبت به سایر استان ها بسیار بیشتر است. اکنون شما را با این هتل های بی نظیر آشنا می کنیم تا اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران را دارید یا به هر شکل دیگری قصد سفر به این شهر بزرگ را دارید با این اقامتگاه ها اشنایی کافی داشته باشید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

بدون شک بهترین هتل تهران هتل اسپیناس پالاس است. این هتل با ظاهر شیک، سوئیت های مجهز و امکانات عالی تفریحی این عنوان را به دست آورده است. هتل اسپیناس پالاس دارای چند رستوران شیک و مجلل است. به علاوه، مهمانان می توانند از تسهیلات تفریحی مختلف هتل برای استراحت و لذت بردن لذت ببرند. این مجموعه آب شامل استخر شنا، سونا و جکوزی است که در میان این تاسیسات قرار دارند.

آدرس: منطقه 2، خیابان بهرود، بلوار شقایق، کوچه 33

شماره تلفن: 02175675000

وبسایت: espinashotels.com

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس تهران

اسپیناس مانند کاخ اسپیناس, یکی از بهترین هتل های پنج ستاره تهران است. این هتل با امکانات مشابه در مرکز شهر و نزدیک به مناطق کلیدی پایتخت واقع شده‌است. هتل 18 طبقه اسپیناس دارای سوئیت ها و اتاق های زیبا و مجهز با نمایی از شهر است. هتل اسپیناس همچنین به عنوان هتل اسپیناس خلیج فارس شناخته می‌شود.

آدرس: بلوار کشاورز، میدان ولیعصر، فرح آباد، پلاک 126

شماره تلفن: 02183844

وبسایت: persiangulf.espinashotels.com

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی با امکانات فوق العاده خود میزبان حرفه ای برای سفرهای حرفه ای شما است. علاوه بر این، سوئیت‌های ویژه این هتل بسیار شیک و مجهز است. مکان مناسب هتل آزادی پارسیان، امکانات تفریحی و خدمات عالی، هتل آزادی پارسیان را در میان بهترین هتل های شهر تهران قرار داده است.

آدرس: استان تهران، تهران، بزرگراه شهید چمران

شماره تلفن: 02129112

وبسایت:  azadihotel.ir

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان استقلال تهران

این هتل که به مدت طولانی لقب بهترین هتل تهران را به خود اختصاص داده بود, هنوز هم یک هتل ایده آل به شمار می رود.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، پارک وی

شماره تلفن: 02122660011

وبسایت: esteghlalhotel.ir

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل هما تهران

هتل هما یکی دیگر از مشهورترین هتل های تهران است. این هتل پنج ستاره که در نزدیکی میدان ونک قرار دارد از دسترسی خوبی در شمال تهران و مناطق مرکزی برخوردار است.

آدرس: شهید خدامی، پلاک 51

شماره تلفن: 02188773021

وبسایت: homahotels.com

هتل هما تهران

هتل لاله تهران

هتل لاله از دیگر هتل های زیبای تهران است. این هتل با برخورداری از مجموعه‌های مجهز، رستوران‌های مختلف و امکانات عالی تفریحی، از بهترین هتل‌های شهر تهران به شمار می‌رود.

آدرس: منطقه ۶، خیابان دکتر فاطمی

شماره تلفن: 02188965021

وبسایت:  lalehhotels.com

هتل لاله تهران

هتل پرشین پلازا تهران

یک هتل 5 ستاره دیگر در تهران، هتل پرشین پلازا است. هتل پلازا کاملا جدید است. این هتل که در مرکز شهر در خیابان سهروردی تهران واقع شده برای مدیران، تجار و به طور کلی کارشناسان بسیار مناسب است. در طبقه 11 هتل، علاوه بر سوئیت های لوکس، یک اتاق مطالعه بزرگ نیز وجود دارد. این یک اتاق مجهز به کتابخانه، میز جلسه، مبلمان و غیره است.

آدرس: سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42، سهروردی شمالی،, Iran

شماره تلفن: 02186027813

وبسایت: persianplazahotel.com

هتل پرشین پلازا تهران

هتل نووتل تهران

هتل نووتل نیز یک هتل 5 ستاره با امکانات و خدمات عالی است. اما این هتل با سایر هتل های تهران تفاوت های مهمی دارد. این مکان در محل هتل واقع شده‌است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد و برای مسافران خارجی مناسب است.

هتل نووتل تهران

هتل آپارتمان تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل با عمارت زیبا و جذاب یکی دیگر از بهترین هتل های تهران است. علاوه بر ویژگی‌های برجسته، رستوران هندی این هتل نیز مشهور شده‌است.

آدرس: منطقه ۳، خیابان شیخ بهایی، پلاک 29

شماره تلفن: 02188035444

وبسایت:  tajmahal.ir

هتل آپارتمان تاج محل

هتل های چهار ستاره تهران

پس از بررسی هتل های 5 ستاره، زمان معرفی بهترین هتل های 4 ستاره در تهران فرا رسیده است. در ادامه با برخی از این هتل ها آشنا خواهیم شد. این هتل ها امکانات بسیار شبیه با هتل های پنج ستاره دارند فقط در کیفیت برخی خدمات با هتل ها ۵ ستاره تفاوت دارند.

 

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر که در مرکز این شهر واقع شده است، با وجود اینکه یک هتل چهار ستاره است، با برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی مناسب، خود را در میان بهترین هتل های شهر تهران قرار داده است.

 

هتل برج سفید تهران

هتل برج سفید با ظاهری مدرن، جواهر خیابان پاسداران است. علاوه بر دارا بودن رستوران همچنین اتاق های شیک و خدمات عالی به یکی از بهترین هتل های تهران تبدیل شده است.

 

هتل سیمرغ تهران

یک هتل 4 ستاره دیگر در تهران، هتل سیمرغ است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به بخش های مختلف پایتخت دارد. استخر شنا و مجتمع آب کامل، رستوران های لوکس و امکانات رفاهی از مزایای این هتل است.

هتل سیمرغ تهران

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین یکی از هتل های چهار ستاره پایتخت است که در میان بهترین هتل های تهران قرار دارد. پارکینگ، اینترنت رایگان، مغازه و چند رستوران شیک از جمله امکانات هتل پارسیان اوین است.

آدرس: بزرگراه شهید چمران

شماره تلفن: 02127400

وبسایت: evin.pih.ir

 

هتل ارم تهران

هتل ارم در شمال تهران واقع شده است. هوای مطبوع، منظره زیبا شهر و فضای سبز وسیع، مهمانان را خوشحال می‌ کند. سالن ورزشی و استخر شنا نیز امکان فعالیت بدنی را برای میهمانان فراهم می شود.

آدرس: بزرگراه حقانی

شماره تلفن: 02122266644

وبسایت: tehraneramhotel.com

هتل های سه ستاره تهران

هتل 3 ستاره می تواند گزینه خوبی برای مهمان ها برای داشتن امکانات خوب و پرداخت کمتر باشد. نمونه‌ هایی از بهترین هتل‌ های 3 ستاره تهران در زیر آمده‌است.

 

هتل بلوط تهران

هتل در یک فضای سبز و یک باغ بزرگ ساخته شده‌است. اتاق های هتل با طراحی داخلی زیبا و رنگارنگ، مهمانان را خوشحال می کند.

آدرس: منطقه 1، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه پزشکی

شماره تلفن: 02126802831

هتل بلوط تهران

لاکچری ترین هتل تهران

لازم به ذکر است اقامت در برخی از بهترین هتلها نهایت لذت و راحتی است. معماری و طرح باشکوه و خیره کننده، کیفیت کامل خدمات و خدمات، امکانات متنوع، واحدهای مسکونی لوکس و بزرگ با نورپردازی عالی، خدمات رضایت بخش و تعهد کارکنان از مزایای اقامت در لوکس ترین و بهترین هتل ها در تهران هستند. شما در لیست زیر خواهید بود، ما چند نمونه از بهترین هتل های لوکس در تهران را خواهیم شناخت.

  • هتل اسپیناس پالاس تهران
  • هتل اسپیناس تهران
  • هتل پارشین پلازا، تهران
  • هتل هما
  • هتل پارسیان استقلال تهران
  • هتل پارسیان آزادی تهران
  • هتل ویستریا تهران
  • هتل آپارتمان تاج‌محل، تهران

 

هتل شهر تهران

هتل شهر در شرق تهران واقع شده است. با اقامت در این هتل، شما به ترمینال مسافری شرق، ایستگاه اتوبوس BRT و جاده دماوند نزدیک هستید. نمای ساختمان زیبای این هتل با طرح های جذاب و شیشه های رنگی، جلوه ویژه ای را در وضعیت ظاهری این هتل به وجود آورده است.

 

هتل مارلیک تهران

هتل مارلیک هتلی سه ستاره دیگر در تهران است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر دارد. افزون بر این، تاکسی، اتوبوس، و مترو برای آمد و شد در شهر نیز موجود است. هتل مارلیک یک استخر شنا، سونا و جکوزی نیز دارد.

 

بهترین هتل تهران از نظر مسافران

شاید شما همچنین تجربه داشته باشید که قبل از سفر یا انجام کاری، شما درباره محل اقامت یا نوع پرواز و هر چیزی که برای شما در مورد این سفر مهم است، از کسانی که تجربه دارند، سوال کرده اید. اغلب پاسخ‌هایی که به شما داده می‌شود، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب یا عدم انتخاب محل اقامت شما دارد.

هتل اسپیناس – 5 ستاره

هتل اسپیناس تهران هتل اسپیناس تهران یک هتل محبوب و مشهور است و بسیاری از تجار و سفیران که به ایران سفر می کنند، اتاقی در این هتل رزرو می کنند. این هتل در سال 2009 ساخته شد و 18 طبقه دارد که 4 طبقه آن زیر زمین است.

هتل مرکزی ایران – 2 ستاره

هتل ایران مرکزی شاید برای شما عجیب باشد که یک هتل یک ستاره از نظر مسافران یکی از هتل های محبوب تهران است. در ابتدا باید به شما بگویم که این هتل اصلا شبیه یک هتل دو ستاره معمولی نیست.

هتل مرکزی ایران – 3 ستاره

هتل مرکزی ایران یکی دیگر از هتل های محبوب مسافران است که در مرکز شهر تهران و نزدیک به مراکز تجاری این شهر ساخته می شود، اما داخل آن بسیار شیک و مدرن است.

بهترین هتل های تازه تاسیس در تهران

شما قطعا سبک جدید معماری و چیدمان، امکانات تفریحی و خدمات را با توجه به جدیدترین استانداردهای بین المللی در بهترین هتل های تهران که تازه تاسیس شده اند، تجربه خواهید کرد. بسیاری از این هتل‌ها با وجود اینکه به تازگی تاسیس شده‌اند میزبان میهمانان مشهور و مهمی بوده‌اند. افزون بر این، در مدتی کوتاه توانسته اند با فراهم آوردن خدمات ارزنده، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نمایند. در لیست زیر نام بهترین هتل های تهران که مدت ها است تاسیس نشده اند آورده شده است.

  • هتل اسپیناس پالاس تهران
  • هتل پارشین پلازا، تهران
  • هتل ویستریا تهران
  • هتل بزرگ 2، تهران
  • هتل اتانا تهران
  • هتل اقامت الوند تهران
  • هتل بلوط تهران

بهترین هتل تهران برای ماه عسل

تنوع هتل‌ها و مراکز اقامتی در شهر تهران بسیار زیاد است. از آنجا که ماه عسل یکی از مهم ترین سفرهای زندگی مردم است، ماندن در یک هتل خوب می تواند لذت این سفر را دو برابر کند. هتل‌های مناسب برای ماه عسل تهران اتاق‌هایی دارند که می‌توانند با تزیینات زیبا و امکانات ویژه‌شان خاطره‌های خوشی برای شما به ارمغان بیاورند. ما برای ماه عسل شما هتل اسپیناس پالاس، هتل هما، هتل پارسیان آزادی و هتل تاج‌محل تهران را پیشنهاد می کنیم.

 سخن پایانی

در سفر به تهران پیشنهاد می کنیم حتما از تفریحات تهران و جاهای دیدنی آن بازدید کنید و آن ها را تجربه نمایید. از جمله مکان های دیدنی تهران می توان به موزه هایی برای بازدید، بازارها برای خرید، باغ هایی برای قدم زدن، چایخانه هایی برای استراحت و تماشای مردم وجود دارد و حتی می توانید مسیرهای کوهستانی پوشیده از برف را که شهر را احاطه کرده اند، پیاده روی کنید.

 

سوالات متداول

در تهران هتل ها و آپارتمان های خوب زیادی برای اقامت وجود دارند که از آن جمله می توان به هتل آپارتمان به تاج محل و کیمیا اشاره کرد.

در زمان رزرو آنلاین، کاربر تمام هزینه‌ های اقامت محاسبه شده را پرداخت می‌ کند و نیازی به پرداخت هزینه‌ های دیگر در هتل ندارد، مگر اینکه مهمان بخواهد از خدمات و امکانات اضافی و غیر رایگان هتل استفاده کند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید