معرفی بهترین هتل های رودبار (همراه با عکس و بررسی)

ایرانگردی رودبار گیلان
معرفی بهترین هتل های رودبار (همراه با عکس و بررسی)

اقامت در یکی از بهترین هتل‌های رودبار ملقب به شهر زیتون ایران، برای افرادی که چند روزی را در این شهرستان زیبا و خوش آب‌وهوا می‌مانند، یکی از ضروریات است. بسیاری از مسافران برای رسیدن به گیلان از جاده زیبای منجیل و رودبار عبور می‌کنند که پوشیده از زیبایی و جذابیت است.

درباره شهر زیتون ایران بیشتر بدانید

رودبار یکی از شهرهای زیبای شمالی کشور است که به‌عنوان ورودی شهر رشت شناخته می‌شود. این شهرستان زیبا به خاطر قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و دارا بودن آب‌وهوای مدیترانه‌ای برای پرورش زیتون آب‌وهوای مناسبی دارد و زیتون‌های این شهر در کل جهان شناخته شده هستند.

از جاذبه‌های دیدنی معروف رودبار می‌توان به روستای استخرگاه، روستاهای زیبای دیگری مانند دیورش، کلشتر و ییلاق سلانسر اشاره کرد. چشمه‌های آبگرم، چشمه‌های آب‌معدنی و آبشارهای زیبای رودبار در کنار غارهای طبیعی این شهر، جذابیت زیادی برای مسافران دارند.

بهترین زمان سفر به رودبار زیبا فصل بهار و اواخر تابستان است که دمای هوا رو به کاهش دارد. از سوغاتی‌های معروف رودبار هم می‌توان به زیتون و روغن‌زیتون اشاره کرد.

بسیاری از مسافران هنگام عبور از این شهر سرسبز و رؤیایی به فکر این می‌افتند که چند روزی را در این شهر اقامت کنند تا بتوانند جاهای دیدنی رودبار را ببینند. ما نیز بر آن شدیم تا با معرفی بهترین هتل‌های رودبار به این افراد کمک کنیم.

 

معرفی بهترین هتل های رودبار

شاید تعداد بهترین هتل‌های رودبار انگشت‌شمار باشد، اما به دلیل اینکه مناطق شمالی کشور جزو شهرهای توریستی و مسافر پذیر هستند، بسیاری از افراد محلی ویلاها، اقامتگاه‌های سنتی و سوئیت‌های ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. ما در این بخش ابتدا هتل‌های معروف سه ستاره دو ستاره و یک ستاره رودبار را به شما معرفی می‌کنیم و در نهایت به معرفی اقامتگاه‌های بوم گردی می‌پردازیم که در مناطق روستایی و اطراف رودبار قرار دارند.

هتل زیتون رودبار (2)

هتل سه ستاره زیتون ۲ یکی از بهترین هتل‌های این شهر است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این هتل ۵ کیلومتر با رودبار فاصله دارد. ساختمان هتل سه طبقه است و ۱۴ واحد اقامتی دارد. از نظر مسافران، پرسنل این هتل دارای رفتار بسیار مؤدبانه‌ای هستند و افرادی که در هتل زیتون اقامت داشته‌اند از برخورد پرسنل بسیار راضی بودند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، آسانسور، سرویس بهداشتی، اینترنت و تلویزیون در لابی، روم سرویس، اینترنت در اتاق، کافی‌شاپ و … اشاره نمود.

آدرس: رودبار، کیلومتر ۷۰ جاده رشت به قزوین، ۵ کیلومتری رودبار، مقابل اداره پست

شماره تماس: 01334625632

هتل زیتون از بهترین هتل های رودبار

هتل ماهک رودبار

هتل ماهک رودبار یکی از هتل‌های 1 ستاره است که در شهر رودبار قرار دارد. در این هتل زمان تحویل اتاق، ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ روز بعد است. هتل ماهک رودبار به مراکز گردشگری و اماکن طبیعی این شهر دسترسی خوبی دارد. این هتل تا سد تاریک ۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد و اگر بخواهید تا سد منجیل بروید با خودرو ۹ دقیقه راه دارید. دسترسی خوب این هتل به پل خشتی لوشان، درخت سرو هرزویل و سایر جاذبه‌های دیگر مانند آتشفشان درک و چشمه آب‌معدنی داماش، بسیار مناسب است. از امکانات هتل نیز می‌توان به امکانات معمولی که در هتل‌ها ارائه می‌شوند، اشاره نمود.

آدرس: گیلان، رودبار، منجیل، بلوار امام (ره)

شماره تماس: 09111316038

 مهمان‌پذیر کیوان

یکی از اقامتگاه‌های قدیمی و با سابقه این شهر است که از ۵۰ سال پیش تاکنون در رودبار تأسیس شده است. این مهمان‌پذیر یا مسافرخانه یک طبقه دارد و ۶ واحد اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همگی اتاق‌ها دارای امکانات اختصاصی مانند سرویس‌های بهداشتی و حمام در داخل اتاق هستند.

این مسافرخانه آسانسور ندارد و مهمانان می‌توانند از یخچال عمومی در داخل مهمان‌پذیر استفاده کنند. فاصله این مهمان‌پذیر از رودخانه سفید رود ۱۵ متر است و دسترسی خوبی به دانشگاه آزاد رودبار دارد. مسافرخانه کیوان تا شهر رشت ۶۶ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات آن نیز می‌توان به صبحانه در اتاق، سالن صبحانه خوری و … اشاره نمود.

آدرس: رودبار، کیلومتر ۶۶ جاده رشت به قزوین، ۵ کیلومتری رودبار، پایین بازار، سه راهی رودبار، بلوار شهید انصاری، جنب هتل رستوران زیتون ۲

شماره تماس: 01334622117

اقامتگاه بوم گردی خوش نشین رودبار

امروزه تعداد افرادی که به اقامت در ویلاها و خانه‌های سنتی علاقه پیدا کرده‌اند رو به افزایش است. اقامتگاه بوم گردی خوش نشین نیز یک خانه بسیار زیبای روستایی است که در طبیعت بی‌نظیر گیلان قرار دارد. این اقامتگاه که قدمتی ۶۰ ساله دارد، اتاق‌هایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند که در طبقه اول و همکف اقامتگاه قرار گرفته‌اند. به خاطر فضای سنتی این اقامتگاه حمام و سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها وجود ندارد و مهمانان باید از حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه استفاده کنند.

به دلیل عدم آنتن دهی مناسب و نبود اینترنت، اقامت برای افراد جوان و کسانی که دائم به اینترنت متصل هستند، چندان مناسب نیست، اما اگر می‌خواهید چند روزی را در طبیعت زیبا و دور از تکنولوژی بگذرانید، اقامتگاه بوم گردی خوش نشین بهترین گزینه برای شما است.

آدرس: رودبار، ۴۶ کیلومتری شمال رودبار، بخش بلوکات، روستای بالا براگور

شماره تماس: 09113847709

 

مجموعه گردشگری آسمانسرا

مجموعه گردشگری آسمانسرا در یکی از مناطق رودبار به نام ویایه قرار دارد که با رودخانه سفید رود یک کیلومتر فاصله دارد. این منطقه خوش آب‌وهوا دسترسی خوبی به سرچشمه آبشار کلشتر، رودخانه سفیدرود، استخرگاه، سد منجیل و دریاچه عروس حلیمه جان دارد. محوطه حیاط این مجموعه گردشگری ۲۰۰۰ متر است و دارای پارکینگ می‌باشد. این اقامتگاه تا رودبار یک کیلومتر فاصله دارد و دارای تمام امکانات رفاهی است. از امکانات داخل اقامتگاه نیز می‌توان به کولر گازی، مبلمان، سرویس‌های ایرانی و فرنگی، یخچال، اینترنت، تلویزیون، دوش، اجاق گاز، کمک‌های اولیه و … اشاره نمود.

آدرس: گیلان، رودبار، جاده کلشتر، محله ویایه

شماره تماس: 09021318081

مجموعه گردشگری آسمانسرا از بهترین هتل های رودبار

کلام پایانی

درست است که بهترین هتل‌ های رودبار جزو هتل‌ های سه ستاره هستند، اما اقامت در این هتل‌ها می‌تواند خاطره خوشی برای مسافران باشد. البته افرادی که علاقه‌مند به اقامت در ویلا، اقامتگاه‌های سنتی و کلبه‌های بوم گردی هستند، انتخاب‌های متنوعی دارند و می‌توانند از بین گزینه‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، بهترین اقامتگاه را برای خود رزرو کنند.

 

سوالات متداول

مهمان‌پذیر کیوان از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌ های رودبار است.

بله هتل رستوران زیتون یک هتل باکیفیت و 3 ستاره است که در رودبار قرار دارد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید