معرفی بهترین هتل های رامسر

ایرانگردی رامسر مازندران
معرفی بهترین هتل های رامسر

رامسر یکی از زیباترین و اصلی‌ترین مقاصد سفر در شمال کشور است و به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، در پی اقامت در بهترین هتل رامسر هستند. در این شهر هتل‌های مختلفی با کیفیت‌های مختلف و دیدگاه‌های منحصر به فرد از دریا و جنگل وجود دارد که هر کدام از آنها می‌تواند برای اقامت به یاد ماندنی مناسب باشد.

بهترین هتل های ساحلی رامسر

شهر رامسر به دلیل موقعیت ساحلی و نزدیک بودن به دریا و جنگل به عنوان عروس مازندران شناخته می‌شود. این شهر دارای مکان های دیدنی بسیاری است، جنگل های بکر و زیبای آن و سواحل تمیز و زیبای آن مسافران زیادی را در فصل سفر جذب می کند.

هتل لیدو

هتل لیدو رامسر، که به عنوان بهترین هتل رامسر در مقابل دریا نیز شناخته می شود، دارای 13 طبقه و 60 اتاق با یک تخت، دو تخت، سه تخت، چهار تخت و سوئیت است. هتل تازه ساز 3 ستاره رامسر که در سال 2018 ایجاد شد در موقعیت خوبی قرار دارد. این شهر دسترسی خوبی به مرکز شهر، پارک ساحلی، ماشین کابلی، جنگل های رامسر و دیگر مکان های دیدنی این شهر دارد.

آدرس: انتهای بلوار معلم، بلوار باهنر، نبش ساحل ۱۱

هتل لیدو رامسر

هتل کیمیا

اگر به دنبال بهترین هتل ساحلی در رامسر هستید، می‌توانید به هتل کیمیا بروید. این هتل 3 ستاره که یکی از بهترین هتل های رامسر رو به دریا است، دارای 8 طبقه و 36 واحد اقامت با یک تخت، دو تخت، سه تخت و سوئیت است. در میان امکانات هتل 3 ستاره کیمیا، ما می توانیم اتاق صبحانه، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اتاق جلسه، اینترنت، فضای سبز، گازبو، اتاق چمدان و غیره ذکر کنیم.

آدرس: جاده ساحلی، پلاژ شهرداری

هتل اسپیناس

مجموعه ساحلی اسپیناس به عنوان محل دیگری برای اقامت در این شهر در نزدیکی ساحل دریای خزر در نظر گرفته می‌شود. این مجموعه در نزدیکی رامسر و شیرود واقع شده‌است. یک ویلای ساحلی با ظرفیت 5 تا 6 نفر دارد. از جمله امکانات اقامتگاه اسپیناس رامسر می توان به سیستم خنک کننده و گرمایشی، حیاط خصوصی رو به دریا، پارکینگ، ساحل خصوصی و غیره اشاره کرد.

آدرس: جاده ساحلی رامسر به تنکابن، شیرود

بهترین هتل های 5 ستاره رامسر

برای اقامت فراموش نشدنی و به یاد ماندنی در رامسر، هتل های لوکس این شهر را به شما پیشنهاد می کنیم. برای بسیاری از مردم این پرسش مطرح می شود که بهترین هتل در رامسر کجاست؟ بهترین هتل رامسر که یکی از معروف‌ترین هتل‌های ایران و از بهترین هتل‌های 4 ستاره رامسر است، هتل بزرگ رامسر نامیده می‌شود.

هتل پارسیان آزادی

اما طبق نظر بسیاری از مسافرین در حال حاضر هیچ هتل 5 ستاره ای در شهر رامسر وجود ندارد و بهترین هتل رامسر هتل آزادی رامسر است که دارای دو هتل قدیمی و جدید است. هتل قدیمی با سبک کلاسیک در سال 1312 ساخته شد و هتل جدید با ساختاری مدرن در سال 1346 ساخته شد. البته هر دوی آن‌ها در سال‌های اخیر بازسازی شده‌اند.

آدرس: خیابان شهید رجایی

هتل پارسیان ازادی رامسر

بهترین هتل جنگلی رامسر

با توجه به نزدیکی آن به جنگل، رامسر یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران طبیعت‌دوست است. زیرا در این شهر هتل ها و اقامتگاه های مختلفی در قلب طبیعت و جنگل های سبز وجود دارد. برای اقامت در جنگل های منحصر به فرد شمال کشور، شما می توانید به بهترین هتل های جنگلی رامسر بروید، که شامل موارد زیر است.

هتل بام سبز

می‌توان گفت که بهترین هتل جنگلی در شمال، هتل بم رامسر است که در ایستگاه فوقانی ماشین کابلی رامسر و در ارتفاع 700 متری از سطح دریا با نمایی از جنگل قرار دارد. این هتل در سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد. دارای 10 واحد مسکونی، راحتی و کیفیت و خدمات زیبا است.

آدرس: کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر

هتل قو

هتل 4 ستاره قو رامسر در قلب منطقه تابستانی و جنگلی جاوه‌رده واقع شده است. هتل قو یکی از بهترین هتل های این شهر به حساب می آید. این هتل در نزدیکی دریاچه قو قرار دارد. در میان مسافران بسیار محبوب است و فضای منحصر به فرد طبیعت بکر و مناظر طبیعی آن بسیار گسترده است.

آدرس: رامسر، جاده جواهرده، کیلومتر ۲۲، محله بازارش، دریاچه قو

متل قو

بهترین هتل آپارتمان های رامسر

بهترین هتل ها و آپارتمان های رامسر با امکانات خوب و قیمت مناسب از دیگر مکان های اقامت در این شهر است که متقاضیان زیادی دارد. این هتل آپارتمان گزینه خوبی برای کسانی است که قصد دارند برای سفر بودجه ای به رامسر داشته باشند. در میان بهترین هتل ها و آپارتمان های رامسر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل آپارتمان اسکان

این هتل آپارتمان 3 ستاره با 14 اتاق و سوئیت در نزدیکی ساحل یکی از مکان های خوب برای اقامت در رامسر است. واحدهای اقامتی هتل اسکان آپارتمان های اسکان دارای آشپزخانه، مبلمان، حمام ایرانی و خارجی، تراس، یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن و غیره می باشند. همچنین در این مجتمع، یک رستوران، کافی شاپ و پارکینگ نیز برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است.

آدرس: انتهای بلوار کازینو

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
شهرهایی که در بهار باید سفر کنید

هتل آپارتمان کوثر

هتل کوثر یکی از بهترین هتل های آپارتمانی رامسر است که دارای 3 طبقه و 117 واحد مسکونی است. این هتل آپارتمان 3 ستاره دارای سابقه طولانی و درخشان در صنعت هتل است. این هتل در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و دارای یک منطقه خصوصی و ساحل است.

آدرس:  سه راه سادات شهر

هتل آپارتمان ترنج

این هتل آپارتمان زیبا و شیک بخشی از گروه هتل‌های متین است. این هتل در نزدیکی دریای خزر واقع شده و دارای 25 اتاق و سوئیت با همه امکانات می‌باشد. هتل آپارتمان تاراج متین رامسر دارای یک منطقه کف بین 100 تا 300 متر است و از امکاناتی مانند یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، مایکروویو، دکوراسیون زیبا، تخت راحت و تمیز و مبلمان استفاده می کند.

آدرس: بلوار باهنر، ساحل ۷

هتل ترنج رامسر

هتل آپارتمان لیان

این هتل آپارتمان 3 ستاره در سال 2008 شروع به کار کرد. با امکانات مطلوب در واحدها، دسترسی سریع به ساحل، محیط لوکس و زیبا، یکی از مکان های اقامت محبوب برای مسافران است. هتل آپارتمان لیان رامسر دارای آپارتمان های 1 خوابه و 2 خوابه با ظرفیت 2 تا 5 نفر و امکانات کامل است. یکی از مزایای این هتل، مکان مناسب و دسترسی آسان به جاذبه‌های رامسر از جمله ماشین کابلی و دریا است.

آدرس: بلوار معلم، کوچه همیشه بهار

هتل آپارتمان کارن

این اقامتگاه کار خود را در سال 1392 آغاز کرد. چهار طبقه و 17 سوئیت دارد. نمای اتاق‌ها می‌تواند جنگل یا دریا باشد. این هتل در 6 کیلومتری هتل آپارتمان کارن بیچ تا کاخ مرمر، 9 کیلومتری تا اتومبیل کابلی رامسر، و 10 کیلومتری تا پارک جنگلی سفرود قرار دارد.

آدرس: خیابان طالقانی، پلاژ شهرداری

هتل بزرگ ملک شاه

هتل ملک شاه 3 ستاره دارد و در سال 2005 راه اندازی شد. ده سال بعد، بازسازی شد و اکنون سه طبقه و 67 اتاق دارد. این هتل از مرکز شهر رامسر فاصله زیادی دارد و در منطقه چالکرود در 6 کیلومتری شهر واقع شده است. نمای اتاق‌ها رو به جنگل، کوه یا هتل است.

آدرس: چالکرود، خیابان خلعتبری

هتل ملک شاه

هتل آپارتمان نیستان

هتل دیگری در رامسر، هتل آپارتمان نیستان است که 3 ستاره دارد. این هتل در منطقه آب و هوای خوب رامسر واقع شده است که چهارصددستگاه نام دارد. این یک هتل نسبتا جدید است، زیرا کار خود را از سال 2011 آغاز کرد. نمای اتاق‌ها جنگل، خیابان یا محوطه هتل است.

آدرس: بلوار معلم،‌ چهارصد دستگاه،‌ یاس ۱۱

 

سخن پایانی

بهترین زمان برای سفر به رامسر می تواند بسته به معیارهای شما متفاوت باشد پس حتما برای خرید بلیط هواپیما به این نکته توجه داشته باشید. اگر شما به دنبال بهترین زمان برای سفر با توجه به شرایط آب و هوایی، شهرستان رامسر آب و هوای ملایم و مطلوب در اوایل بهار و پاییز دارد. اگر به رویدادهای محلی در این شهر شمالی علاقه دارید، سفرتان را طوری برنامه‌ریزی کنید که بدانید چه زمانی برگزار می‌شود. با این حال، اگر می خواهید به رامسر سفر کنید زمانی که شهر آرام است و هزینه هایی مانند اقامت را کاهش می دهد، فرصت خوبی در پاییز و زمستان خواهید داشت.

 

در مورد بهترین هتل های رامسر بدانید:

هتل آپارتمان کوثر رامسر با 500 متر ساحل خصوصی بیشترین دسترسی را به ساحل دارد. هتل های دیگری که در فاصله ای کوتاه از ساحل واقع شده اند متل پارسیان خزر رامسر، هتل آپارتمان کارن رامسر هستند.

اگر می خواهید در طول سفر خود به رامسر در یک هتل با چشم انداز و فضای جنگلی اقامت کنید، هتل بم رامسر با کلبه ها و سوئیت های جنگلی یکی از بهترین گزینه ها است.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید