بهترین هتل‌ های نوشهر که باید بشناسید!

ایرانگردی مازندران
بهترین هتل‌ های نوشهر که باید بشناسید!

اقامت در بهترین هتل های نوشهر تنها به جنگل و دریا خلاصه نمی‌شود، می‌ تواند خاطره خوشی را از سفر به این شهر زیبای استان مازندران، در ذهنتان باقی بگذارد. اگر جزو گردشگران سحرخیزی هستید که عاشق دیدن جنگل‌ های مه‌ آلود در اول صبح هستید، بهترین گزینه برای شما سفر به نوشهر است. پس قبل از خرید بلیط هواپیما با معرفی بهترین هتل های نوشهر همراه مان باشید.

 نوشهر کجاست؟

استان مازندران یکی از استان‌ های سرسبز و زیبای شمالی کشور است که شهرها و روستاهای بسیار زیبایی دارد. بندر نوشهر نیز یکی از این شهرهای زیبا است که در استان مازندران قرار گرفته و جزو بندرهای بی‌ نظیر تجاری، مسافری و نفتی کشور است.

طبیعت زیبای بندر نوشهر که شامل سواحل زیبای دریای خزر و جنگل‌ های زیبای مازندران می‌ شود، برای هر گردشگری جذاب است. این بندر زیبا که برخلاف سایر بندرهای ایران، هم در جوار دریا قرار گرفته و هم رو به جنگل است، یک پکیج کامل توریستی برای گردشگری است. علاوه بر خود بندر نوشهر، روستاها و مناطق سرسبزی که در اطراف آن وجود دارند، همیشه توانسته‌ اند مسافرانی که عاشق طبیعت هستند را راضی نگه‌ دارند.

آب و هوای شهر نوشهر با توجه به این‌که در دامنه کوه‌ ها و در دل جنگل قرار گرفته و از طرفی در سواحل خزر قرار دارد، آب و هوای معتدلی است. نوشهر در تابستان‌ ها معمولاً گرم و شرجی می‌ شود و زمستان‌ ها بارش‌ های زیادی را در این شهر شاهد خواهید بود؛ بنابراین اگر قصد سفر به نوشهر را دارید، بهترین زمان برای شما فصل پاییز است که علاوه بر دیدن جنگل‌ های خوش‌ رنگ این منطقه می‌ توانید از آب و هوای خوب آن‌ هم لذت ببرید.

البته اردیبهشت ماه نیز برای سفر به شهرهای شمالی بسیار مناسب است. از جاهای دیدنی و جاذبه‌ های گردشگری شهر نوشهر که در سفر خود می‌ توانید از آن‌ ها دیدن کنید، پارک‌ های جنگلی مانند سی‌ سنگان، باغ گیاه‌ شناسی نوشهر و دریاچه فراخین هستند. البته حیف است که به نوشهر بروید و تالاب عجیب و غریب ارواح را نبینید. روستای معروف کندلوس و سایر روستاهای زیبای نوشهر نیز منتظر دیدار گردشگران هستند؛ اما مسافران قبل از اینکه به شهر بروند، باید حتماً یک اقامتگاه مناسب برای خود انتخاب کنند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های نوشهر را به شما معرفی کنیم.

 

هتل ۵ ستاره آراز یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوشهر است که امکانات ویژه‌ای دارد.

هتل صدف، آراز، هتل جهانگردی چلندر و هتل نسیم جزو هتل خوب نوشهر هستند.

معرفی بهترین هتل های نوشهر

برای اینکه در بندر نوشهر اقامت داشته باشید با توجه به بودجه و سلیقه خودتان می‌ توانید بهترین هتل های نوشهر را انتخاب کنید. حتی می‌ توانید از بین اقامتگاه‌ ها و ویلاهای شخصی که توسط صاحبان آن‌ ها اجازه داده می‌ شوند، یک گزینه را انتخاب کنید. اگر به دنبال رزرو آنلاین هتل هستید، در ادامه چند نمونه از این هتل‌ های باکیفیت را به شما معرفی می‌ کنیم.

 

هتل صدف خوب و ارزان

هتل صدف نوشهر یکی از هتل‌ های ۳ ستاره و باکیفیت این شهر است که دسترسی بسیار خوبی به مناطق گردشگری مانند رودخانه خیرود، جنگل سی‌ سنگان، سواحل دریا و شهر نمک‌ آبرود دارد. این هتل که نسبت به امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌ دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد، توانسته توجه گردشگران و مسافران را به خود جلب کند. از امکانات هتل صدف می‌ توان به پارکینگ، تاکسی‌سرویس، تهویه مطبوع، رستوران، کافی‌ شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، صبحانه رایگان و … اشاره نمود. در ضمن مهمان‌ نوازی و رفتار خوب پرسنل این مجموعه نیز از نظر مسافران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فاصله کم این هتل تا دریا دلیل اصلی اقامت بسیاری از مسافران به بندر نوشهر است.

آدرس: نوشهر، ۵ کیلومتری جاده نوشهر به رویان، بعد از پل خیرود

شماره تماس: 01152055562

 

هتل صدف نوشهر

هتل پرشیا با طراحی مدرن

هتل پرشیا یکی از هتل‌ های بسیار مجلل بندر نوشهر است که توانسته امتیازهای خوبی از مسافران بگیرد. هتل پرشیا به دلیل موقعیت مکانی خوب و فاصله کمی از جنگل و دریا دارد، مورد توجه مسافران بندر نوشهر قرار می‌ گیرد. این هتل پنج طبقه و 40 اتاق برای اقامت مسافران دارد. اگر می‌ خواهید در طول اقامت خود از یک‌ طرف به دریا بنگرید و از طرف دیگر آرامش سواحل دریای خزر را ببینید، هتل پرشیا بهترین گزینه برای شماست که پرسنل بسیار خوش برخورد و مؤدبی هم دارد. از امکانات هتل پرشیا می‌ توان به تلویزیون، تهویه، سرویس فرنگی، دسترسی خوب به مناطق گردشگری مانند پلاژ سیترا، پارک سی‌ سنگان و باغ گیاه‌شناسی اشاره کرد.

آدرس: استان مازندران، بندر نوشهر، بلوار شهید کریمی، مقابل پمپ بنزین قدیم، خیابان شهید فلاحی، بعد از کارتینگ دانیال، سیترا ۷

شماره تماس: 01152329422

هتل پرشیا نوشهر

هتل عرش ۳ ستاره و اقتصادی

یکی دیگر از هتل‌ های سه ستاره شهر نوشهر که در نزدیکی جاده چالوس قرار دارد، هتل عرش است. این هتل 71 واحد اقامتی بسیار تمیز برای اقامت مسافران دارد. از جمله امکانات آن می‌ توان به فروشگاه و غرفه، سالن اجتماعات و کنفرانس، رستوران، کافی‌ شاپ، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خشکشویی، فضای سبز زیبا، صبحانه رایگان، نمازخانه و … اشاره نمود. به دلیل این‌که این هتل قیمت بسیار مناسبی دارد و فاصله کمی تا تله‌کابین نمک‌ آبرود و پارک فین چالوس دارد، گردشگران از اقامت در آنجا رضایت زیادی داشته‌ اند.

آدرس: نوشهر، بلوار شهید کریمی، جنب فرودگاه

شماره تماس: 01152329526

هتل آپادانا با چشم‌انداز دریا و جنگل

هتل آپادانا یکی دیگر از هتل‌ های سه ستاره است که از نظر رسیدگی و برخورد خوب کادر مجرب خود، بیشتر از سه ستاره دریافت کرده است. این هتل که دارای رستوران، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی و … است، دسترسی خوبی به پارک فین چالوس دارد. اگر بخواهید با خودرو به این پارک بروید تنها حدود ۱۷ دقیقه باید رانندگی کنید و فاصله آن با تله‌ کابین نمک‌ آبرود هم با خودرو ۳۷ دقیقه است. این هتل زیبا ۴۲ واحد اقامتی دارد که برای مسافران مهیا شده‌ اند.

آدرس: نوشهر، خیابان بهار آزادی

شماره تماس: 01152331381

 

هتل آراز با 510 واحد اقامتی لوکس

هتل آراز یک هتل ۵ ستاره است که هم اکنون در حال احداث است. این هتل که از نظر زیبایی و کیفیت با هتل‌ های خارجی برابری می‌ کند، هنوز در حال احداث است، اما به دلیل دارا بودن تالارها و رستوران‌ های مجللی که دارد، توانسته شهرت زیادی را پیدا کند. از امکانات آن می‌ توان به استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، سالن بدنسازی و … اشاره نمود. هتل آراز ۵۱۰ واحد اقامتی دارد که با بهترین امکانات از مسافران پذیرایی می‌ کنند. فاصله این هتل تا مرکز شهر هم ۱۰ دقیقه است.

آدرس: نوشهر، واقع در استان مازندران، منطقه چلک

شماره تماس: 02188753060

هتل آراز نوشهر

هتل صحرا ارزان اما ساحلی

یکی از هتل‌ های خوش موقعیت بندر نوشهر که نزدیک دریای خزر قرار گرفته، هتل صحرا است. این هتل سه ستاره است و جزو هتل‌ های ارزان‌ قیمت محسوب می‌ شود. بالکن‌ های این هتل روبروی دریا هستند و اگر دوست دارید صبح که بیدار می‌ شوید، نمای دریا را پیش رو داشته باشید، حتماً یکی از ۳۸ واحد اقامتی این هتل را رزرو کنید. این هتل دارای امکاناتی مانند میز بیلیارد، سرویس اتاق، پارکینگ و اینترنت است. حمام، سرویس ایرانی و فرنگی در اتاق‌ های این هتل اختصاصی هستند و تهویه مطبوع دارد. رستوران و کافی‌ شاپ این هتل نیز در ساحل قرار دارد و دسترسی خوبی به دریاچه آبیدر، تله‌ کابین نمک‌ آبرود، آبشار آب پری و پارک جنگلی نور دارد.

آدرس: نوشهر، ابتدای جاده نور، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی

شماره تماس: 01152370511

 

هتل آپارتمان کسری| شایلی سابق

هتل آپارتمان کسری فاصله نزدیکی به ساحل دریای خزر دارد و از داخل اتاق‌ های آن می‌ توانید منظره خوبی از جنگل را هم تماشا کنید. این هتل سوئیت‌ ها و واحدهای اقامتی باکیفیتی دارد و در منطقه پلاژ قرار دارد. نظافت این هتل در کنار امکاناتی که در ۲۳ واحد اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌ دهد، توانسته توجه آن‌ ها را به خود جلب نماید. این هتل آپارتمان فاصله نزدیکی تا جاذبه‌ های گردشگری مانند چشمه‌ ها، پارک‌ های جنگلی و روستاهای معروف نوشهر مانند کندلوس دارد.

آدرس: نوشهر، منطقه توریستی سیاحتی سیترا، پلاژ حسینی، انتهای کوچه ایثار

شماره تماس: 01152323396

هتل کسری نوشهر

هتل آپارتمان شادی دسترسی آسان به ساحل

آپارتمان‌ های شادی به دلیل نظافت خوب و برخورد مناسب پرسنل خود شهرت زیادی بین مسافران دارند. تمام واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان، آشپزخانه و مایکروفر دارند. از ماشین لباسشویی، چای‌ ساز، یخچال و انواع ظروف غذاخوری نیز می‌ توانید استفاده کنید. تمام واحدها دارای کولر گازی بوده و سیستم تهویه مطبوع دارند. دسترسی آسان به سواحل زیبای دریای خزر و نمای بسیار خوبی که از جنگل می‌ توانید در این هتل تماشا کنید، قطعاً خاطره خوبی از سفر در ذهن شما باقی می‌ گذارد.

 آدرس: نوشهر، ابتدای جاده نور، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی

شماره تماس: 01152373984

هتل آپارتمان شادی

هتل آپارتمان ساینا اقامتی ارزان در نوشهر

هتل آپارتمان ساینا دارای سه طبقه و ۹ واحد اقامتی از جمله بهترین هتل های نوشهر است. این هتل آپارتمان نزدیک ساحل است و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. از امکانات آن می‌ توان به پارکینگ سرپوشیده، اینترنت پرسرعت، لابی و … اشاره نمود. این هتل دسترسی خوبی به مرکز شهر، ساحل، دریا، پارک جنگلی سی‌ سنگان، دیو چشمه، روستای کندلوس، سد آبیدر، تالاب ارواح و … دارد.

آدرس: نوشهر، پلاژ سیترا حسینی، خیابان معلم، کوچه فرهنگ

شماره تماس: 01152320413

هتل آپارتمان ساینا

هتل جهانگردی چلندر با فضای سبز بی‌نظیر

مهمانسرا یا هتل جهانگردی چلندر در بندر نوشهر قرار دارد. این مهمانسرا ۶۳ واحد اقامتی دارد و نزدیک مناطق گردشگری و دریا قرار گرفته است. فضای سبز بسیار زیبای این مهمانسرا برای مسافران جذابیت خاصی پیدا کرده است. این هتل دارای پرسنل مجرب و خوش برخوردی است که در رعایت نظافت واحدهای اقامتی نهایت تلاش خود را انجام می‌ دهند. همین باعث شده تا میهمانان و مسافران از نظافت هتل رضایت کامل داشته باشند. فاصله هتل جهانگردی تا پارک فین در چالوس با خودرو ۲۸ دقیقه است. اگر بخواهید به تله‌ کابین نمک‌ آبرود بروید ۴۸ دقیقه با خودرو فاصله دارید. غار دانیال نیز یک ساعت با این مهمانسرا فاصله دارد.

 آدرس: چلندر، کیلومتر ۱۸ جاده نوشهر به نور

شماره تماس: 01152046318

 

هتل نسیم دو ستاره و مجهز

هتل نوساز نسیم یک هتل ساحلی است که از نظر موقعیت جغرافیایی فاصله بسیار کمی تا دریا و کوه‌ های جنگلی دارد. این هتل در یک منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته و نمای بسیار زیبایی دارد. از امکانات هتل نیز می‌ توان به اینترنت، آسانسور، پارکینگ، کافی‌ شاپ، رستوران، صندوق امانات و لابی اشاره کرد.

آدرس: کیلومتر ۲۴ جاده ساحلی نوشهر به رویان، علی آباد، عسگرخان

شماره تماس: 01152014629

هتل چلندر نوشهر

هتل شالیزار

هتل شالیزار نوشهر نیز یکی از هتل‌ های دو ستاره است که فاصله کمی تا پارک های جنگلی و شهر توریستی نمک‌ آبرود دارد. این هتل که یکی از بهترین هتل های نوشهر است امکاناتی مانند کافی‌ شاپ، رستوران، نمازخانه، اینترنت، سالن کنفرانس و اجتماعات، اینترنت در لابی و فروشگاه اشاره ‌کرد.

آدرس: نوشهر، میدان آزادی، نزدیک بندر

شماره تماس: 01152333090

هتل شالیزار نوشهر

کلام آخر

بهترین هتل های نوشهر چه بین هتل‌ های سه ستاره باشند، چه جزو مهمانسراها و اقامتگاه‌ های تک ستاره باشند، برای اقامتی چند روزه در این شهر زیبا بسیار مناسب هستند. برای راحتی شما عزیزان ما در این مقاله بهترین هتل های نوشهر را معرفی کردیم.

 

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید