بهترین هتل های فومن؛ خطه سرسبز شمال ایران را بشناسید

ایرانگردی گیلان
بهترین هتل های فومن؛ خطه سرسبز شمال ایران را بشناسید

فومن یکی از پربازدیدترین شهرستان‌های استان گیلان است. این شهر زیبا و سرسبز میزبان چند مورد از بهترین جاذبه‌ های توریستی شمال ایران و استان گیلان زیبا است. این شهر جاذبه‌ های گردشگری طبیعی و تاریخی فراوانی دارد که هر ساله مسافران و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌ کند. مسافران در فصل‌ های گوناگون به این شهر مراجعه می‌ کنند و برای اسکان می‌ توانند از هتل‌ ها و اقامتگاه‌ های این شهر استفاده کنند. اگر قصد سفر به این خطه بی‌ همتا را دارید و دوست دارید درباره بهترین هتل های فومن، اطلاعات کاملی کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هتل های فومن کدام هتل ها هستند؟

فومن یکی از شهرهای زیبا و دیدنی استان گیلان است که در دشت‌ های مرکزی این استان واقع شده است. ما این شهر زیبا را به خاطر آثار تاریخی و زیبای طبیعی مانند قلعه رودخان و نیز سوغاتی معرف این شهر، یعنی کلوچه‌ های خوشمزه‌ اش می‌ شناسیم. این شهر زیبا و بی‌ مانند، قدمت تاریخی فراوانی دارد و هر ساله میزبان مسافران بی‌ شماری است. بهترین زمان سفر به این شهر، فصل بهار و اوایل پاییز است که آب و هوایی مطبوع دارد. اگر دوست دارید در این شهر اقامت دلچسب و خاطره‌ انگیزی داشته باشید، بهتر است بیشتر درباره بهترین هتل های فومن بدانید.

 

هتل فومن 5 ستاره، معرفی هتل های ۵ ستاره فومن

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که شهر فومن در استان گیلان دارای هتل‌های گوناگونی است. هتل‌های ۵ ستاره نیز در این شهر کوچک اما توریستی وجود دارند که می‌توانند اقامتی خوب و همراه با امکانات کامل را برای شما رقم بزنند. در ادامه با تنها هتل 5 ستاره شهر فومن که یکی از بهترین هتل‌های استان گیلان و بهترین هتل های فومن نیز به شمار می‌رود، آشنا خواهیم شد.

هتل معین فومن

این هتل یک هتل مجهز و ۵ ستاره است که در نزدیکی فومن و در ابتدای جاده ماسوله قرار گرفته است. این هتل را می‌ توان بهترین و زیباترین و البته پر امکانات‌ ترین هتل در این بخش از استان گیلان دانست. این هتل در کنار یک مزرعه بزرگ واقع شده است و به همین دلیل به هتل مزرعه فومن نیز معروف شده است. این هتل مکانی بسیار مناسب برای افرادی است که قصد دارند از زیبایی‌ ها و جاذبه‌ های توریستی شهر فومن یعنی قلعه رودخان و دیگر جاذبه‌ های این خطه دیدن کنند. این هتل همچنین فاصله بسیار کمی از دیگر جاذبه‌ های تورییستی پربازدید مانند ماسوله دارد. فضای اطراف هتل نیز بسیار زیبا است و گشت و گذار در آن، یک آپشن ویژه برای تمامی گردشگران ساکن در این هتل، به شمار می‌ رود.

این هتل ۵ ستاره را می‌ توان یکی از مجلل ترین هتل‌ ها و مراکز اقامتی در استان گیلان دانست. طبیعت و مناظر اطراف هتل بسیار خیره‌ کننده و چشم‌ نواز است و این امر استقبال از این هتل را در بین گردشگران بیشتر نیز کرده است. امکانات این هتل هماهنگ با یک هتل ۵ ستاره به تمام معنا است و تمامی استانداردهای گردشگری در آن با تمام دقت رعایت می‌ شود.

دسترسی این هتل، به مکان‌ های گردشگری اطراف آن نیز بی‌ نظیر است و افراد می‌ توانند به راحتی و با طی کمترین مسافت به آن‌ ها دسترسی داشته باشند. این هتل، تنها 5 کیلومتر با پارک شهر فاصله دارد. گردشگران می‌ توانند با طی تنها ۲۳ کیلومتر به قطعه‌ رودخان دسترسی داشته باشند. فاصله این هتل نیز با شولم رودبار، تنها 8 کیلومتر است و فاصله آن با امام زاده ابراهیم و امامزاده اسماعیل نیز چیزی در حدود 60 کیلومتر است. برای رزرو هتل، می‌ توانید با  شماره 01331734458 تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
شهرهایی که در بهار باید سفر کنید

هتل معین فومن از بهترین هتل های فومن

هتل جنگلی فومن

استان گیلان یکی از معدود استان‌ های کشور است که از لحاظ دسترسی به جنگل و دریا به صورت همزمان، موقعیت بسیار ممتازی دارد. یکی از پرتقاضاترین مراکز اقامتی و هتل‌ ها در این استان، هتل‌ های جنگلی هستند. هتل ملل شاندرمن یکی از بهترین مراکز اقامتی و هتل‌ های گیلان است که در دل جنگل‌ ها قرار گرفته است. این هتل زیبا در واقع یک مجتمع توریستی در شاندرمن و در روستای بیتم است که شامل 11ویلا با امکانات کامل و موقعیت بکر جنگلی است. در این هتل، مسافران می‌توانند از طبیعت بکر جنگلی همراه با نسیم خنک جنگل و در یک مجیط کاملا خانوادگی بهره ببرند. دسترسی این هتل، به امکانات توریستی و جاذبه های جنگلی گیلان نیز ممتاز است. این مجموعه گردشگری تنها 40 کیلومتر با قطعه رودخان و ماسوله فاصله دارد. این مجموعه همچنین تنها 30 کیلومتر با جنگل گیسوم و فقط 40 کیلومتر با شهر انزولی فاصله دارد. سويیت‌ ها و ویلاهای این مجموعه انواع گوناگونی دارند و از اقامتگاه‌ های کوچک تا بزرگ تا 5 خواب را شامل می‌ شوند. شما می‌ توانید به صورت اکیپ‌ های تعداد بالا نیز از امکانات این شهرک توریستی بهره ببرید. برای رزرو این هتل، می‌توانید با شماره تلفن 09128936530 تماس بگیرید.

هتل قصر امید فومن

این هتل در سال 1398 افتتاح شده است و یکی از هتل‌ های فومن است که در جاده فومن به ماسوله واقع شده است. این هتل 4 طبقه دارای 18 اتاق است. گردشگران می‌ توانند از فضاهای یک تا چهار تخته در این هتل، استفاده کنند. یکی از ویژگی‌ های مناسب این هتل این است که در کنار جنگل‌ های بکر این منطقه واقع شده است و شما می‌ توانید از جنگل گردی در این منطقه لذت ببرید. همچنین این هتل دارای کافی‌ شاپ و آلاچیق نیز هست که برنامه‌ ریزی برای عصرهای زیبای شما را راحت‌ تر کرده است. برای رزرو می‌ توانید 01334752842 تماس بگیرید.

هتل قصر امید فومن از بهترین هتل های فومن

هتل آپارتمان فومن

شما همچنین می‌ توانند در هنگام سفر با استان گیلان و شهر فومن، از هتل آپارتمان‌ های واقع در این منطقه نیز استفاده نمایید. هتل‌ های آپارتمان‌ های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. یکی از این هتل آپارتمان‌ها در این منطقه، هتل طاووس فومن است. این هتل در سال 1395 در این شهر به بهره‌ برداری رسیده است و در سال 98 نیز یک بازسازی کامل را تجربه کرده است. هتل طاووس در کیلومتر دو جاده فومن به ماسوله واقع شده است و در یک منطقه بسیار زیبا همراه با چشم‌انداز خیره‌ کننده جنگلی واقع شده است. این هتل دارای 3 طبقه است و 36 اتاق و فضای اقامتی را در خود جای داده است. برای رزرو می‌ توانید با شماره تلفن 01331732424 تماس بگیرید.

یکی دیگر از هتل‌ های آپارتمانی در این منطقه، هتل آپارتمان احسان است. این هتل نیز دارای امکانات رفاهی خوبی است و فاصله کمی تا مراکز گردشگری منطقه دارد. این هتل در ابتدای کمربندی فومن و سواوان واقع شده و شماره تلفن رزرو آن، 09116501500 است.

یکی دیگر از هتل آپارتمان‌ های این منطقه، هتل آرام است. این هتل آپارتمان در بخش سردارجنگل ماکلوان و در کیلومتر 10 جاده فومن به ماسوله واقع شده است. این هتل، در سال 91 افتتاح شده و در سال 96 یک بازسازی کامل را تجربه کرده است. این هتل دارای 21 اتاق و فضای اقامتی است و از اتاق یک تخته تا 5 تخته را شامل می‌ شود. برای رزرو این هتل می‌ توانید با شماره تلفن 02125917070 تماس بگیرید.

هتل آپارتمان طاووس فومن

هتل سندی فومن

این هتل در سال 1394 شروع به فعالیت کرده و در منطقه توریستی ماکلوان واقع شده است. این هتل 2 ستاره در فاصله 15 کیلومتری فومن واقع شده است. این هتل 4 بلوک به هم چسبیده است و در دو طبقه و هر طبقه دو واحد اقامتی دارد. برای رزرو می‌ توانید با شماره 09363909002 تماس بگیرید.

 

کلام پایانی

فومن یکی از شهرهای گیلان است که هر ساله میزبان گردشگران زیادی است. وجود آثاری مانند قلعه رودخان و نیز نزدیکی به ماسوله باعث اقبال به این منطقه زیبا است. در این مقاله درباره بهترین هتل های فومن سعی کردیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. برای اسکان در هر یک از این هتل‌ ها می‌ توانید با شماره تلفن آن‌ ها تماس بگیرید و یا با مراجعه به وب سایت‌ های معتبر مثل پته اقدام به رزرو آنلاین هتل نمایید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید