بهترین هتل‌ های اهواز را بشناسید

اهواز ایرانگردی خوزستان
بهترین هتل‌ های اهواز را بشناسید

با رزرو یکی از بهترین هتل‌ های اهواز، می‌ توانید با خیالی آسوده به استان خوزستان سفر کنید. ازآنجا که این استان جزو کلان ‌شهرهای ایران محسوب می ‌شود و آب‌ و هوای بسیار گرمی دارد، داشتن یک اقامتگاه که بتوانید به‌ محض ورود در آنجا استراحت کنید، مانند نوشیدن شربتی خنک در گرمای تابستان است.

اهواز یکی از شهرهای پرآوازه جنوب کشور است که در بین شهرهای پرجمعیت ایران رتبه هشتم را به دست آورده است. هم‌ جواری با کارون که بزرگ ‌ترین رودخانه ایران است، دستمایه ‌ای شده برای ساختن شعر و آهنگ درباره اهواز و مردمانی که در این اقلیم زندگی می‌ کنند. آب‌ و هوای شرجی و گرم اهواز باعث می ‌شود تا بهترین فصل سفر به این استان جنوبی، فصل ‌های خنک سال باشد.

البته اهواز از نظر آب ‌و هوایی دو منطقه دارد. بیشتر مناطق جنوب غربی و مرکزی اهواز هستند که دمای هوای آن ‌ها در تابستان ممکن است به ۵۰ درجه سانتی‌ گراد برسد. مردمان خونگرم اهوازی و غذاهای بی ‌نظیر جنوبی، جزو جاذبه ‌های اصلی این شهر محسوب می ‌شوند، اما برخی از جاذبه ‌های تاریخی هم در اهواز وجود دارند که در میراث جهانی یونسکو ثبت ‌شده ‌اند. برای گشت ‌و گذار در این شهر زیبا و بازدید جاذبه ‌های گردشگری استان خوزستان مانند سازه‌ های آبی شوشتر، باید محل مناسبی برای اقامت داشته باشید بنابراین قبل از خرید بلیط هواپیما اهواز، بهتر است لیست بهترین هتل ‌های اهواز را داشته باشید.

 

لیست هتل‌ های اهواز

فهرست هتل ‌های اهواز شامل هتل ‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره، سه ستاره و انواع هتل آپارتمان ‌ها می ‌شود که در ادامه به بهترین و معروف ‌ترین آن ‌ها اشاره می‌کنیم.

 

هتل اهواز قدیم؛ هتل نادری

هتل نادری یکی از هتل ‌های قدیمی اهواز است که ساخت آن به بیش از ۶۰ سال پیش برمی‌گردد. این هتل دارای ۱۱۵ واحد اقامتی و ۵ طبقه است و جزو هتل‌ های سه ستاره و بسیار باکیفیت در اهواز است. از امکانات این هتل می ‌توان به رستوران بزرگ ۱۵۰ نفری، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، اتاق چمدان، کافی‌ شاپ، صندوق امانات، سالن بیلیارد و … اشاره نمود.

آدرس هتل نادری اهواز: خیابان امام خمینی شرقی، بین ادهم و گندمی

شماره تماس: 06132225757

هتل نادری

هتل اهواز کیانپارس

یکی از بهترین منطقه ‌های شهر اهواز منطقه کیانپارس است که در این منطقه هتل ‌های بسیار باکیفیتی قرار دارند. بیشترین هتل‌ ها جزو هتل آپارتمان ‌های اهواز محسوب می ‌شوند، اما برخی دیگر از این هتل ‌ها جزو هتل‌ های ۳ ستاره و باکیفیت هستند.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، گلستان، بلوار کارگر

هتل بزرگ فرهیختگان کیانپارس

این هتل بزرگ ۳ ستاره یکی از بهترین هتل ‌های منطقه کیانپارس است. از جمله امکانات هتل فرهیختگان اهواز می‌ توان به لاندری، سرویس‌ های گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، وای فای، پارکینگ و … اشاره نمود. این هتل ۳۸ اتاق دارد و دارای چهار طبقه است. هتل فرهیختگان جزو هتل ‌های تازه تأسیس اهواز است.

آدرس هتل فرهیختگان: کیانپارس، فرهنگ شهر، بلوار کارگر غربی، بعد از درب اصلی دانشگاه آزاد

شماره تماس: 09330121363

اقامتی لوکس، با رزرو هتل پارس اهواز

یکی از هتل ‌های ۵ ستاره و لوکس شهر اهواز هتل پارس است. این هتل که از سال ۱۳۵۲ تاکنون تأسیس شده است، پنج طبقه و ۱۳۴ واحد اقامتی دارد. البته این هتل در سال‌ های اخیر بازسازی ‌شده و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است، اما مجاورات هتل پارس در کنار رود کارون باعث شده تا بسیاری از گردشگران در سفر خود به اهواز هتل پارس را انتخاب نمایند. این هتل دسترسی آسانی به کاخ آپادانا، مراکز خرید اهواز، چغازنبیل و سازه‌ های آبی شوشتر دارد. از امکانات این هتل می ‌تواند آرایشگاه مردانه، کافی ‌نت، سالن کنفرانس، استخر روباز، اینترنت رایگان و … اشاره نمود.

آدرس هتل پارس اهواز: خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید عابدی

شماره تماس: 061322349909

هتل پارس اهواز

سومیا؛ اقامت در بلندترین هتل در اهواز سه ستاره

هتل سومیا هتل 3 ستاره ‌ای است که در سال ۱۳۹۷ ساخته شد. این هتل ۳ ستاره ۶ طبقه دارد و جزو مرتفع ‌ترین هتل‌ های اهواز محسوب می ‌شود. افرادی که خاطره‌ های خوشی از پل طبیعت اهواز دارند، می ‌توانند با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به رود کارون و پل طبیعت داشته باشند. از امکانات هتل سومیا می ‌توان به خدمات خانه ‌داری، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی ‌شاپ، مینی بار و رستوران بزرگ ۲۰۰ نفری آن اشاره کرد.

آدرس هتل سومیا اهواز: کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی

شماره تماس: 06133919623

بهترین هتل های اهواز

هتل آریوبرزن در قلب اهواز

هتل ۴ ستاره آریوبرزن یکی از لوکس ‌ترین و بهترین هتل ‌های اهواز است. درست است که این هتل در حدود ۲۰ سال پیش تأسیس شده، اما پس از بازسازی امکانات مدرن و باکیفیتی برای آن در نظر گرفته شده است. آپارتمان ‌های دو خوابه، سه خوابه، اتاق توئین، اتاق دبل و سوئیت رویال جزو امکانات این هتل هستند. هتل آریوبرزن یک مجموعه ورزشی هم دارد که سالن بدنسازی، سونا، استخر و جکوزی دارد. سالن ماساژ سوئدی و تایلندی هتل آریوبرزن نیز مشتریان همیشگی خود را دارند.

آدرس هتل آریوبرزن اهواز: چهار راه نادری، خیابان شهید سراج، بین سیروس و نادری

شماره تماس: 06132219692

 

هتل نیشکر؛ اقامتی به شیرینی شکر

هتل نیشکر اهواز یک هتل ۴ ستاره است که در مرکز شهر و نزدیک دانشگاه آزاد قرار دارد. این هتل دو طبقه که ۵۵ واحد اقامتی دارد، در سال ۱۳۹۱ تأسیس شد. خدمات رفاهی متنوع و امکانات ویژه آن باعث شده تا هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران باشد. هتل نیشکر، یک استخر سرپوشیده چهار فصل دارد که به آبگرم مجهز است. سالن همایش و کنفرانس، سالن ورزشی، پارکینگ و … جزو امکانات هتل نیشکر اهواز هستند.

آدرس هتل نیشکر اهواز: جاده گلستان، سه راهی گلستان، جنب اداره توسعه نیشکر

شماره تماس: 06133130166

هتل نیشکر اهواز

هتل عمارت مرمر با محیطی متفاوت و خاص

هتل عمارت مرمر در سال ۱۳۹۹ بازسازی‌ شده است. این هتل سه ستاره، دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و امکانات با کیفیتی را در اختیار مسافران قرار می ‌دهد. اینترنت با ترافیک نامحدود به ‌صورت رایگان در این هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس ‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، آسانسور و پارکینگ رو باز جزو امکانات هتل مرمر هستند.

آدرس هتل عمارت مرمر اهواز: کیانپارس، خیابان ۹ شرقی، چهارراه اول، پلاک ۴۰

شماره تماس: 09166190370

هتل آریوبرزن اهواز

هتل پرشیا، موقعیت مکانی عالی

هتل پرشیا در مرکز شهر اهواز قرار گرفته است و جزو هتل ‌های سه ستاره محسوب می ‌شود. این هتل دسترسی خوبی به جاذبه ‌های گردشگری داشته و از امکانات آن می ‌توان به سالن بیلیارد، سالن ورزش، اینترنت، کافی‌ شاپ و … اشاره نمود.

آدرس هتل پرشیا اهواز: چهار راه امام خمینی، خیابان شریعتی، خیابان صدرا سادات

شماره تماس: 06132217056

هتل پرشیا اهواز

هتل زاگرس مناسب سفرهای کاری

هتل زاگرس نیز یک هتل سه ستاره است. این هتل ۲۸ اتاق و ۵ طبقه دارد. هتل زاگرس که در سال ۱۳۹۹ تأسیس شد، جزو هتل ‌های اقتصادی و مقرون ‌به ‌صرفه اهواز محسوب می ‌شود. از امکانات این هتل می‌ توان به صندوق امانات، اینترنت در لابی، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ و … اشاره نمود.

آدرس هتل زاگرس اهواز: خیابان کیانپارس، خیابان چمران، بین اسفند و پهلوان شرقی

شماره تماس: 06133335371

 

هتل کارون؛ 2 ستاره اما باکیفیت

هتل دو ستاره کارون که دارای پنج طبقه و ۵۶ اتاق است، در سال ۱۳۹۱ بازسازی ‌شده است. این هتل تا ایستگاه راه آهن فاصله کمی دارد و در بین هتل ‌های ارزان ‌قیمت و مناسب اهواز قرار می‌ گیرد. از امکانات این هتل می ‌توان به فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، سرویس اتاق، لاندری، آسانسور و … اشاره نمود.

آدرس هتل کارون اهواز: خیابان سی متری، نبش خیابان کاوه

شماره تماس: 06132219341

هتل کارون اهواز

هتل باغ معین، معروف‌ ترین هتل در خیابان نظام وفا

هتل باغ معین یکی از بهترین هتل ‌های سه ستاره در اهواز است که به خاطر دارا بودن فضای سبز مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. این هتل علاوه بر نزدیکی به رود کارون، فضای بسیار دلنشینی دارد. از امکانات هتل باغ معین می‌ توان به چایخانه سنتی، اتاق چمدان، فضای سبز برای کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، خدمات خزانه ‌داری و … اشاره نمود.

آدرس هتل باغ معین اهواز: خیابان ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین

شماره تماس: 06132239150

 

هتل آپارتمان اهواز ارزان

هتل آپارتمان ‌های اهواز علاوه بر ارائه امکانات بسیار خوب و مناسب دارای قیمت ‌های بسیار مقرون ‌به ‌صرفه‌ای هم هستند. در این قسمت سه تا از بهترین هتل آپارتمان ‌های شهر اهواز را معرفی می ‌کنیم که دارای امکانات بسیار ویژه ‌ای هستند.

 

هتل آپارتمان آرامش اقامتی سرشار از آرامش

هتل آرامش از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی خوبی به مناطق گردشگری اهواز دارد. این هتل آپارتمان که در نزدیکی پل طبیعت اهواز و پل سفید قرار گرفته، دارای امکاناتی مانند لاندری، روم سرویس، سرویس فرنگی و ایرانی، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت در لابی است.

آدرس هتل آپارتمان آرامش اهواز: کیانپارس، خیابان موحدین غربی، تقاطع دوم، سمت چپ، انتهای کوچه، روبروی پارک، پلاک ۲

شماره تماس: 06133367426

هتل ارامش اهواز

هتل آپارتمان ایرانیکا|مهر اصل

یکی از هتل آپارتمان ‌های بسیار باکیفیت که خارج از محدوده ترافیک اهواز قرار دارد و یک رستوران بزرگ با ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد، هتل مهر اصل یا ایرانیکا است. این هتل خدماتی چون سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ ها، اینترنت در اتاق، سرویس اتاق خواب رایگان و … را به مسافران ارائه می‌ کند.

آدرس هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز: بلوار پاسداران، سه ‌راه فرودگاه، بعد از شرکت ملی حفاری

شماره تماس: 06134492771

 

هتل هدیه، اقامتی ارزان در اهواز

افرادی که به فکر رزرو هتل ‌های باکیفیت و ارزان‌ قیمت هستند، در سفر خود به اهواز نباید هتل هدیه را فراموش کنند. این هتل چهار طبقه جزو هتل ‌های ۳ ستاره و باکیفیت اهواز است که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. چرا که دسترسی خوبی به رود کارون و مرکز شهر دارد. همچنین امکاناتی مانند سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی سرمایشی باکیفیت، خدمات بیدارباش و خدمات خزانه‌ داری دارد.

آدرس هتل هدیه اهواز: کیانپارس، خیابان بیست غربی

شماره تماس: 06133914550

هتل هدیه اهواز

سخن پایانی

بهترین هتل ‌های اهواز به ‌قدری زیاد هستند که می ‌توانند هر سلیقه ‌ای را راضی کنند. چه آن‌ هایی که به دنبال هتل‌ های ارزان و باکیفیت هستند، چه آن دسته افرادی که اقامت در هتل‌ های لوکس را می‌ پسندند، می‌ توانند با مشاهده لیست بهترین هتل ‌های اهواز که در این مقاله به آن‌ ها اشاره شد، یک اقامتگاه مناسب را برای سفر به اهواز پیدا کنند.

 

سوالات متداول

 هتل نادری، یکی از هتل‌ های قدیمی اهواز است که در سال ۱۳۴۲ افتتاح‌ شده است.

هتل باغ معین یک هتل سه ستاره است که فضای سبز بسیار دلنشینی دارد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید