معرفی بهترین شرکت‌ های اتوبوسرانی ایران

اتوبوس
معرفی بهترین شرکت‌ های اتوبوسرانی ایران

هنگامی که صحبت از سفر با اتوبوس باشد، آشنایی با معتبرترین شرکت ‌های اتوبوسرانی برای مسافران اهمیت زیادی پیدا می ‌کند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که تعریف سفر با اتوبوس‌ های جدید Vip را زیاد شنیده‌اید و قصد امتحان کردن آن ها را دارید، با ما همراه باشید تا با معتبرترین شرکت ‌های اتوبوسرانی آشنا شوید تا در زمان خرید بلیط اتوبوس بتوانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

با بهترین شرکت ‌های اتوبوسرانی ایران آشنا شوید

اگر درگذشته تجربه سفر با اتوبوس را داشته باشید، می ‌دانید که اتوبوس‌ های قدیمی معمولاً بوی نامطبوعی داشتند و صندلی ‌های موجود در اتوبوس برای نشستن و استراحت کردن راحت نبودند. به همین خاطر اغلب مسافران خاطره خوشی از سفر با اتوبوس ندارند.

اما اگر در حال حاضر قصد سفر با اتوبوس را داشته باشید، به دلیل اینکه بهترین شرکت‌ های اتوبوسرانی ایران به روز رسانی شده اند، در ناوگان خود از اتوبوس ‌های مدرن و Vip استفاده می‌کنند.

پس دیگر نیازی نیست نگران گرما و سرما در سفر و صندلی ‌های ناراحت اتوبوس باشید. زیرا شرکت‌ های اتوبوسرانی در سال ‌های اخیر برای فراهم کردن رفاه و آرامش مسافران، امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته‌ای را جایگزین کرده‌اند و اغلب آن ها از اتوبوس‌ های اسکانیا، ولوو و بنز استفاده می ‌کنند که جزو اتوبوس ‌های Vip و دارای امکانات رفاهی مدرن هستند. در ادامه به 6 شرکت اتوبوسرانی معتبر در ایران اشاره می ‌کنیم تا اگر قصد خرید بلیط اتوبوس را دارید، از طریق یکی از این شرکت‌ ها اقدام کنید.

 

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر ایرانیان

شرکت رویال سفر ایرانیان یکی از معتبر ترین شرکت ‌های اتوبوسرانی داخلی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است. شرکت رویال سفر ایرانیان با توجه به دارا بودن نوآوری در زمینه سیستم حمل و نقل توانسته جایگاه خوبی بین رقبای خود به دست بیاورد. در این شرکت اکثر اتوبوس‌ های موجود Vip هستند و همین باعث شده تا سطح کیفی سفر های اتوبوسی تا حد زیادی ارتقا پیدا کند.

بالا بودن خدمات رفاهی باعث افزایش تعداد مسافران و علاقه آن ها به خرید بلیط اتوبوس رویال سفر ایرانیان و سایر شرکت ‌های اتوبوسرانی دیگر شده است. این شرکت که بالغ بر ۱۴۰۰ اتوبوس در حال فعالیت دارد، در حال سفر امکاناتی مانند سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب، صندلی‌ های راحت، سیستم تهویه، بسته‌ های خوراکی را در اختیار مسافران قرار می ‌دهد. خرید بلیط اتوبوس رویال سفر در سایت پته بسیار ساده است. در صورتی که قصد خرید بلیط را داشته باشید، می ‌توانید یک پنل کاربری در سایت پته ایجاد کنید و به صورت آنلاین رزرو بلیط اتوبوس را انجام دهید.

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر ایرانیان

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

شرکت سیر و سفر یکی از قدیمی ‌ترین شرکت ‌های اتوبوسرانی ایران است که در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت علاوه بر اتوبوس‌ های وی‌آی‌پی، از اتوبوس‌ های معمولی هم در ناوگان خود استفاده می ‌کند.

شاید در گذشته این شرکت اتوبوسرانی در میان مسافران چندان محبوب نبود و خدمات دلخواه آن ها را ارائه نمی‌کرد، اما از زمانی که اتوبوس ‌های مدرن و جدید را به ناوگان خود اضافه کرده در زمینه ارائه خدمات به مسافران پیشرفت چشمگیری داشته است. با رزرو بلیط اتوبوس سیر و سفر از سایت پته می‌ توانید از امکاناتی نظیر صندلی‌ های راحت، بسته‌ های خوراکی، مانیتور پخش فیلم، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه مناسب استفاده کنید.

 

شرکت اتوبوسرانی همسفر

شرکت همسفر یکی از شرکت‌ های جدید اتوبوسرانی است. البته نمی‌توان گفت چندان جدید، اما نسبت به شرکت ‌های اتوبوسرانی باسابقه‌تر مانند ایران پیما یک شرکت نوپا محسوب می‌ شود. این شرکت در سال ۱۳۷۸ با تعداد ۱۰۰ اتوبوس فعالیت خود را آغاز کرد، اما به دلیل اینکه کیفیت سفر های شرکت همسفر باعث جلب توجه مسافران شد، توانست شهرت و اعتبار بالایی به دست بیاورد. امروزه بالغ بر ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان خود دارد. شرکت همسفر جزو اولین شرکت ‌های ایرانی بود که از اتوبوس ‌های Vip برای حمل و نقل و جابجایی مسافران استفاده کرد.

چنانچه قصد دارید یک سفر راحت با اتوبوس را تجربه کنید، احتمالاً اولین انتخاب شما خرید بلیط اتوبوس همسفر به صورت اینترنتی از سایت پته است. زیرا می ‌توانید از سیستم صوتی تصویری، صندلی‌ های تخت خواب شو و راحت اتوبوس ‌های آن و سیستم تهویه مطبوع نهایت استفاده را ببرید.

شرکت اتوبوسرانی آریا سفر

شرکت آریا سفر یکی دیگر از بهترین شرکت‌ های مسافربری یا همان شرکت ‌های اتوبوسرانی ایران است. این شرکت توانسته با تأسیس نمایندگی در ترمینال غرب و ترمینال جنوب تهران به تمام شهر های کشور سفر داشته باشد. اکثر مسافرانی که تجربه خرید بلیط اتوبوس آریا سفر را داشته ‌اند، می ‌دانند که پرسنل این شرکت اتوبوسرانی بسیار مجرب و با تجربه هستند. همچنین استفاده این شرکت از اتوبوس‌ های Vip و مدرن باعث شده تا خدمات ارائه شده به مسافران در سطح در حد استاندارد های لازم باشد.

شرکت آریا سفر علاوه بر اتوبوس ‌های وی‌آی‌پی، اتوبوس‌ های معمولی هم دارد و اگر بخواهید در هزینه ‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، می ‌توانید با رزرو بلیط اتوبوس آریا سفر به صورت آنلاین از سایت پته، هزینه‌ های کمتری برای خرید بلیط بپردازید.

شرکت اتوبوسرانی آریا سفر

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

شرکت ایران پیما جزو سرشناس‌ ترین شرکت ‌های اتوبوسرانی ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ شروع کرده است. این شرکت اتوبوسرانی که در سال ‌های گذشته با اتوبوس ‌های بنز مسافران را در جاده‌ های ایران جابجا می ‌کرد. اما پس از گذشت چند سال ناوگان خود را به روز رسانی کرد و از اتوبوس ‌های Vip برای ارائه خدمات مدرن به مسافران خود استفاده نمود.

گفته می ‌شود رانندگان شرکت اتوبوسرانی ایران پیما جزو با تجربه‌ترین و ماهرترین راننده ‌های کشور هستند. زیرا سابقه رانندگی در تمام جاده‌ های ایران را دارند. با رزرو بلیط اتوبوس ایران پیما در سایت پته، می ‌توانید از امکانات مدرن اتوبوس ‌های وی‌آی‌پی این شرکت مانند صندلی ‌های تاشو، مانیتور های تعبیه شده بر روی صندلی ‌ها، سیستم صوتی تصویری و پذیرایی مناسب در طول سفر استفاده کنید.

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

شرکت گیتی پیما نیز مانند شرکت ایران پیما جزو شرکت ‌های با سابقه و قدیمی ایران است. این شرکت اولین بار در ترمینال غرب تهران فعالیت خود را شروع کرد و در ابتدا به شهر های غربی سفر می ‌کرد. البته همچنان اتوبوس‌ های شرکت گیتی پیما در مسیر های غرب کشور فعالیت می ‌کنند و حتی برخی از اتوبوس ‌های گیتی پیما به کشور ترکیه که در شمال غربی ایران قرار دارد، سفر هایی را انجام می‌دهند.

ناوگان پیشرفته و مدرن شرکت گیتی پیما از اتوبوس ‌های وی‌آی‌پی و معمولی استفاده می ‌کند. اما به دلیل اینکه مسافران ترجیح می ‌دهند با اتوبوس‌ های Vip و مجهز سفر کنند، امکان رزرو بلیط اتوبوس گیتی پیما در سایت پته فراهم شده است و مسافران می ‌توانند بلیط اتوبوس‌های وی‌آی‌پی را خریداری کنند. اما اگر قصد سفر با اتوبوس ‌های معمولی را هم داشته باشند، می‌توانند با مشاهده فهرست سفرهای موجود در سایت پته، انتخاب خود را انجام دهند.

 

شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر

آخرین شرکت اتوبوسرانی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، شرکت ماهان سفر است. این شرکت مسافربری نیز سابقه طولانی در زمینه جابجایی و حمل و نقل زمینی در کشور دارد. مبدا این شرکت در ترمینال غرب تهران است و دارای ناوگانی بسیار مدرن و مجهز است.

قیمت‌ های مناسب بلیط اتوبوس ‌های ماهان سفر، نزد مسافران محبوبیت زیادی دارد. به همین خاطر مسافران با خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر، می‌ توانند در طول هفته به شهر های بزرگ ایران سفر داشته باشند. زیرا این شرکت مسیر های گسترده‌ای را پوشش می ‌دهد.

 

سخن پایانی

پس از معرفی معتبرترین شرکت‌ های اتوبوسرانی ایران بد نیست بدانید که سایت پته امکان خرید تمام بلیط‌ های اتوبوس مربوط به شرکت‌ های اتوبوسرانی داخلی را فراهم نموده است و اگر قصد خرید و رزرو سریع بلیط اتوبوس را دارید، در عرض چند ثانیه می ‌توانید بلیط خود را از سایت پته خریداری نمایید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید