بهترین هتل های کیش که باید بشناسید

ایرانگردی کیش هرمزگان
بهترین هتل های کیش که باید بشناسید

فرقی نمی‌ کند چه فصلی را برای سفر به جزیره انتخاب کنید، بهترین هتل‌ های کیش از نظر مسافران در هر فصلی خدمات خاص و ویژه‌ ای را به آن‌ ها ارائه می‌ کنند. با معرفی بهترین هتل های جزیره کیش در این نوشتار قصد داریم شما را با هتل های معروف کیش آشنا کنیم.

جزیره کیش نگین زیبای خلیج‌ فارس است که از نظر گردشگری اهمیت ویژه‌ ای در کشور دارد. به دلیل اینکه کیش جزو منطقه آزاد تجاری محسوب می‌ شود، انواع خودروهای لوکس و گران‌ قیمت روز دنیا در این جزیره دیده می‌ شوند. همچنین مراکز خرید مدرن و پیشرفته یکی دیگر از دلایل جذابیت این جزیره برای مسافران است. در میان تورهای گردشگری هم فروش و خرید بلیط هواپیما کیش طرفداران بیشتری دارد نیست به سایر شهرهای ایران…

البته جاذبه‌ های گردشگری جزیره کیش و تفریحات آبی نیز در محبوبیت کیش بی‌ تأثیر نیستند. بهترین زمان سفر به جزیره کیش از اوایل زمستان تا اردیبهشت‌ ماه است. به دلیل اینکه دمای هوا در این فصل‌ ها کاهش پیدا می‌ کند و از هوای شرجی خبری نیست، بیشتر مسافران ترجیح می‌ دهد در این فصل‌ ها به کیش سفر کنند. البته به این معنا نیست که در فصل‌ هایی مانند تابستان و پاییز گردشگران کمتری به جزیره سفر می‌ کنند. چرا که این جزیره کوچک، در هر فصلی جذابیت‌ های ویژه‌ ای برای مسافران دارد.

 

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

اگر بخواهید بهترین هتل‌ های کیش از نظر مسافران را پیدا کنید، به‌ راحتی می‌ توانید با مطالعه کامنت ها و نظرات مسافران در اینترنت بهترین هتل را پیدا کنید. چرا که در وب‌ سایت‌ های مختلف هتل‌ های جزیره کیش معرفی می‌ شوند و کاربران هم نظرات خود را با دیگران درباره هتل مورد نظر به اشتراک می‌ گذارند. ما نیز برای راحتی حال کاربران بهترین هتل‌ های کیش را در این مطلب برای شما معرفی می‌ کنیم.

 

هتل پانوراما؛ تازه تأسیس و خوش‌ منظره

هتل پانوراما که به‌ تازگی در سال ۱۳۹۸ در کیش تأسیس‌ شده است، یکی از هتل‌ های جدید و مدرن این جزیره است. به دلیل طراحی دکوراسیون ویژه و لوکسی که دارد، هتل پانوراما شهرت بسیاری در بین مسافران دارد. از امکانات این هتل می‌ توان به استخر، جکوزی، سونا، ترانسفر فرودگاهی، کافی‌ شاپ، رستوران و … اشاره نمود. این هتل دارای یک چشم‌ انداز بسیار زیبا از منظره دریا است. افرادی که در طبقات بالایی هتل به‌ ویژه طبقه پانزدهم اتاق می‌ گیرند، می‌ توانند نمای بسیار زیبایی از خلیج‌ فارس را تماشا کنند.

آدرس: بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

شماره تماس: 07644444000

هتل پانوراما کیش

هتل داریوش، الهام گرفته از معماری هخامنشی

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌ های کیش از نظر مسافران هتل داریوش است. این هتل از نظر نمای ظاهری و معماری بنا، شباهت خاصی به بناهای به‌ جا مانده از دوران هخامنشی دارد. به همین خاطر جزو هتل‌ های اصیل جزیره محسوب می‌ شود. از امکانات این هتل می‌ توان به اسپا، استخر، سونا، جکوزی، رستوران‌ های بزرگ و مجلل اشاره نمود.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

شماره تماس: 07644444900

هتل داریوش کیش

هتل ترنج؛ اقامتی رؤیایی با تماشای اعماق دریا

یکی از هتل‌ های تازه تأسیس جزیره کیش که به‌ تنهایی می‌ تواند عنوان بهترین هتل کیش را یدک بکشد، هتل ترنج است. این هتل که دارای طرح سنتی ترنج بوده با استفاده از معماری مدرن روی دریا بناشده است. بعضی از اتاق‌ های این هتل دارای کف های شیشه‌ ای هستند و مسافران می‌ توانند در حین اقامت در اتاق خود، اعماق دریا را ببینند و خاطره‌ ای به‌ یاد ماندنی از سفر خود به یادگار ببرند.

آدرس: میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

شماره تماس: 07644496600

هتل ترنج کیش

هتل میراژ؛ هرم بزرگ جزیره

یکی از هتل‌ های ۵ ستاره و بسیار لوکس جزیره هتل میراژ است که دارای معماری بسیار پیشرفته‌ ای است. این هتل شباهت زیادی به هرم دارد. نمای ظاهری آن برای مسافران جذابیت خاصی دارد. این هتل نیز امکانات ویژه‌ ای مانند سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، سالن‌ های کنفرانس و … در اختیار مسافران قرار می‌ دهد. هتل میراژ دارای اتاق‌ های فولبرد دبل و توئین است. اتاق‌ هایی که رو به‌ دریا قرار دارند، نسبت به سایر اتاق‌ های این هتل دارای قیمت بالاتری هستند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، هتل میراژ

شماره تماس: 07644422220

هتل میراژ کیش

هتل ویدا؛ محبوب تاجران

هتل ویدا نیز یک هتل ۵ ستاره است که ۱۴۴ اتاق دارد. این هتل ده طبقه علاوه بر اینکه طراحی مدرنی دارد، به خاطر قرار گرفتن در نزدیکی سالن‌ های همایش بین‌المللی، برای افرادی که به‌ قصد تجارت و کسب‌ و کار به کیش سفر می‌ کنند، جذابیت ویژه‌ ای دارد. اغلب افرادی که به‌ قصد سفرهای کاری به جزیره می‌روند، این هتل را انتخاب نموده و از خدمات تشریفات ویژه سالن‌ های ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و مراکز خرید آن استفاده می‌ کنند.

آدرس: میدان سنایی، بلوار موج

شماره تماس: 07644420073

هتل ویدا

ماریانا؛ هتل ضربدری جزیره

ساختمان هتل ماریانا دارای یک معماری بسیار خاص بوده و به شکل ضربدر است. این هتل که دارای واحدهای اقامتی رو به‌ دریا و رو به فضای سبز است، از نظر گردشگران جذابیت ویژه‌ ای دارد. سالن‌ های ورزشی این هتل، استخر، سونا، سالن اسپا و همچنین فود کورت ساحلی جزو امکانات آن هستند. افرادی که علاقمند به چشیدن مزه غذاهای دریایی هستند، می‌ توانند در رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ های معروف این رستوران دلی از عزا دربیاورند.

آدرس: بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

شماره تماس: 07644465000

هتل ماریانا کیش

هتل پارمیس؛ مناسب برای تفریح و خرید

یکی از بهترین هتل‌ های جزیره ازنظر مسافران و افرادی که به‌ قصد تفریح و خرید به این جزیره سفر می‌ کنند، هتل پارمیس است که فاصله کمی تا مراکز خرید پردیس دارد و به جاذبه‌ های گردشگری هم نزدیک است. این هتل ۱۶۸ اتاق دارد که برخی از سوئیت‌ های آن بسیار مجلل هستند و امکانات لوکسی را در اختیار مسافران قرار می‌ دهند.

آدرس: کیش، میدان پردیس

شماره تماس: 07607644468638

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی؛ محبوب گردشگران

هتل بین‌ المللی جزیره که در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار افتتاح شد، ۱۳ طبقه دارد. این هتل که ۳۴۲ اتاق دارد در طبقات فوقانی چشم‌ اندازی بسیار زیبا از خلیج‌ فارس را پیش روی گردشگران به نمایش می‌ گذارد. اتاق‌ های دو تخته رو به‌ دریا، جزو محبوب‌ ترین واحدهای اقامتی هتل بین‌ المللی هستند. این هتل به پیست دوچرخه‌ سواری کیش هم نزدیک است و به مراکز خرید زیتون و مریم ونوس فاصله کمی دارد. به دلیل نظافت عالی و مناسب بودن سیستم رزرواسیون گردشگران از این هتل رضایت زیادی دارند.

آدرس: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

شماره تماس: 07644426262

هتل بین المللی کیش

هتل آرامیس پلاس؛ پهلو به پهلوی کاخ پهلوی

آرامیس پلاس یکی از هتل‌ های تازه تأسیس است که در جزیره کیش ساخته‌ شده است. این هتل ۱۴ طبقه و ۱۷۱ واحد اقامتی دارد. یکی از جذابیت‌ های این هتل این است که نزدیک کاخ پهلوی قرارگرفته و مسافران می‌ توانند در سفر خود به‌ راحتی از کاخ پهلوی هم دیدن کنند. اتاق‌ های رو به‌ دریا که در طبقات فوقانی قرار دارند، چشم‌ انداز بسیار بی‌ نظیری را از دریا نمایش می‌ دهند. این هتل سالن کنفرانس، استخر سونا و جکوزی و امکانات ترانسفر فرودگاهی هم دارد.

آدرس: کیش، میدان پردیس

شماره تماس: 07644423842

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل شایان؛ با قدمتی ۵۰ ساله

یکی از قدیمی‌ ترین و بزرگ‌ ترین هتل‌ های جزیره، هتل شایان است. این هتل نزدیک به 50 سال خاطرات خوشی را برای مسافران جزیره رقم می‌ زند. بعضی از واحدهای اقامتی هتل شایان دارای منظره و ویوی بسیار رؤیایی هستند. این هتل در بهترین نقطه جزیره واقع‌ شده و به تمام اسکله‌ های تفریحی، مناطق گردشگری و مسیر دوچرخه‌ سواری جزیره دسترسی دارد. ازجمله امکانات آن می‌ توان به ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز و سالن بیلیارد اشاره نمود.

آدرس: میدان ساحل، هتل شایان

شماره تماس: 07644422771

هتل شایان کیش

هتل آرامیس؛ اقامتی دلپذیر در ساحل دریا

این هتل زیبا و بسیار لوکس در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و همین امر باعث می‌ شود تا مسافران به خاطر چشم‌ انداز زیبا و فضای دلپذیری که دارد، هتل آرامیس را انتخاب کنند. این هتل چهار ستاره است و امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاهی، رستوران فضای سبز و خشکشویی را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

شماره تماس: 07644446290

هتل آرامیس

هتل پارمیدا؛ اقامتی آرام در واحدهای دنج

هتل ۴ ستاره پارمیدا که از سال ۱۳۹۳ تأسیس شد، دارای چهار طبقه و ۸۱ واحد اقامتی است. این هتل در مکانی بسیار آرام قرار دارد و گردشگرانی که از شلوغی خاطره خوبی ندارند، می‌ توانند در اتاق‌ های این هتل اقامت کنند و منظره تماشایی دریا را پیش روی خودشان داشته باشند. این هتل علاوه بر پارکینگ، کافی‌شاپ و فضای سبز، امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی هم دارد.

آدرس: خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

شماره تماس: 07644467680

هتل پارمیدا

هتل لیلیوم؛ شروع صبح با صدای موج دریا

هتل لیلیوم نیز در فهرست بهترین هتل‌ ها ازنظر مسافران قرار می‌ گیرد. این هتل ۴ ستاره، ۱۵۴ اتاق و هشت طبقه دارد. به دلیل اینکه مکان هتل در نزدیک ساحل دریا است، مسافران می‌ توانند با صدای آرامش‌ بخش موج‌ های دریا به خواب بروند و صبح‌ ها با صدای موج از خواب بیدار شوند. این هتل فاصله کمی تا مراکز خرید پانیذ، پردیس و سارینا دارد و برای افرادی که عاشق خرید و تفریحی هستند، بسیار مناسب است. از امکانات هتل می‌ توان به فضای سبز، مراکز خرید، سفره‌خانه سنتی و … اشاره نمود.

آدرس: میدان پردیس، بلوار رودکی

شماره تماس: 07644467777

هتل لیلیوم

هتل فلامینگو با طراحی منحصر به‌ فرد

نمای ظاهری هتل فلامینگو شباهت زیادی به دلفین دارد و برای طراحی نمای آن از رنگ‌ های سفید و زرد استفاده‌ شده است. این هتل بسیار زیبا که در کنار اسکله تفریحی جزیره قرار دارد، به مراکز خریدی مانند مریم، زیتون، ونوس و مروارید دسترسی بسیار مناسبی دارد. از امکانات هتل فلامینگو، می‌ توان به سفره‌ خانه سنتی، کافی‌شاپ، فضای سبز و پارکینگ هتل اشاره نمود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا

شماره تماس: 07644420858

هتل فلامینگو

هتل ارم؛ مکانی مناسب برای تماشای افق جزیره

هتل ارم یکی از هتل‌ های بسیار زیبا و ۴ ستاره جزیره است که نمای بسیار زیبایی از افق دریا را به تصویر می‌ کشد. به دلیل اینکه هنگام طراحی و ساخت این هتل توجه ویژه‌ ای به نمای دریا شده است، برای بهتر دیده شدن منظره، در سوئیت‌ های این هتل بالکن تعبیه‌ شده است. مسافران می‌ توانند به‌ صورت زنده طلوع و غروب خورشید را تماشا کنند. از امکانات این هتل زیبا می‌ توان به فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی، کتابخانه، رستوران‌ های مجلل و زمین تنیس اشاره کرد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار خیام

شماره تماس: 07644446299

هتل ارم کیش

هتل آریان؛ ارزان و باکیفیت

هتل زیبای آریان یکی از هتل‌ های بسیار زیبا و شلوغ جزیره است که با مراکز خرید پردیس، زیتون و مروارید فاصله زیادی ندارد. این هتل معمولاً در فصل‌ های گردشگری به‌ سرعت پر می‌ شود. از امکانات هتل نیز می‌ توان به پارکینگ اختصاصی، سفره‌ خانه سنتی، خشک‌شویی و سالن بیلیارد اشاره کرد.

آدرس: میدان امیرکبیر، روبروی پارک شهر

شماره تماس: 07644467350

هتل اریان کیش

هتل صدف و رستوران فرانسوی مشهورش

یکی از زیباترین هتل‌ های جزیره که از نظر طراحی شباهت زیادی به صدف دارد، این هتل بی‌ نظیر است که یک رستوران فرانسوی داشته و انواع غذاهای فرانسوی را سرو می‌ کند. خانواده‌ هایی که دارای کودکان زیر پنج سال هستند، می‌ توانند برای کودکان خود اقامت رایگان بگیرند. این هتل در نزدیکی مراکز خرید مروارید و شارستان قرار گرفته است.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

شماره تماس: 07644420590

هتل صدف کیش

معرفی بهترین هتل جزیره کیش

با یک جستجوی سریع در وب‌ سایت‌ های مختلف، می‌ توانید امکانات هتل‌ های برتر جزیره کیش را ببینید و آن‌ ها را با یکدیگر مقایسه کنید. برای راحتی کار شما، در این قسمت جدولی را قرار داده‌ ایم که می‌ توانید با توجه به آن می‌ توانید فاصله سه هتل معروف را تا جاذبه‌ های گردشگری و مراکز تفریحی بهتر درک کنید. در ادامه جدول مقایسه هتل‌ های کیش را مشاهده می‌ فرمایید.

 

فاصله تا جاذبه‌های گردشگری هتل شایان هتل پانوراما هتل میراژ
فاصله تا کشتی یونانی ۱۴.۸۳۹ ۱۴.۶۵۲ ۱۴.۲۸۴
فاصله تا کاریز ۷.۱۲۳ ۶.۹۳۶ ۶.۵۶۸
فاصله تا مسیر دوچرخه‌سواری ۷.۸۷۹ ۷.۶۹۲ ۷.۳۲۴
فاصله تا پلاژ بانوان ۲.۷۰۱ ۳.۶۳۸ ۳.۶۰۱
فاصله تا اسکله تفریحی ۱.۰۶ ۱.۹۴۳ ۱.۷۲۳
فاصله تا پلاژ آقایان ۲.۱۰۸ ۲.۱۵۱ ۲.۷۳۷
فاصله تا کارتینگ ۱.۵۸۱ ۱.۳۹۴ ۱.۴۰۴
فاصله تا پارک دلفین‌ها ۶.۴۶۵ ۵.۸۷۶ ۶.۲۸۸
فاصله تا فرودگاه ۶.۴۷۷ ۶.۲۹ ۵.۹۲۲
فاصله تا ساحل ۰.۵ ۱.۲ ۰.۸

 

 

سخن پایانی

جزیره کیش ازنظر سیاسی، اقتصادی و گردشگری یکی از قطب های اصلی کشور محسوب می‌ شود. با توجه به اینکه پروژه‌ های اقتصادی عظیمی در این جزیره افتتاح‌ شده‌ اند، علاوه بر توریست‌ ها و مسافرانی که به‌ قصد دیدن جاذبه‌ های جزیره سفر می‌ کنند، افراد زیادی هم برای کار مرتب در رفت‌ و آمد هستند؛ بنابراین آشنایی با بهترین هتل‌ های کیش برای همه این افراد ضروری است.

 

سوالات متداول شما

هتل صدف، یکی از هتل‌ های معروف جزیره است که یک رستوران فرانسوی هم دارد.

هتل شایان، با قدمتی ۵۰ ساله، یکی از قدیمی‌ ترین هتل‌ های کیش است.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید