بهترین رستوران های کیش؛ مروارید خلیج فارس را می ‌شناسید؟

ایرانگردی کیش هرمزگان
بهترین رستوران های کیش؛ مروارید خلیج فارس را می ‌شناسید؟

بهترین رستوران های کیش هم به اندازه مراکز خرید، مراکز تفریحی، هتل ‌های کیش و سواحل زیبایش برای مسافران و گردشگران اهمیت دارند. مگر می ‌شود ساعت ‌ها تفریح کنید و یک غذای خوشمزه جنوبی را در بهترین رستوران ‌های کیش امتحان نکنید.

بهترین رستوران های کیش برای شکم گردی

همان اندازه که جزیره کیش برای گردشگران شناخته شده است و هر ساله برای دیدن جاذبه‌ های طبیعی، سواحل زیبا و مراکز خرید فوق العاده‌اش به این جزیره سفر می‌ کنند. بهترین رستوران های کیش هم شهرت زیادی بین گردشگران دارند. بعضی از این رستوران‌ ها که احتمالاً تعریف آن ها را شنیده‌اید، جزو رستوران های مدرن و لوکسی هستند که قیمت غذاهای آن ها بسیار بالا است. بعضی دیگر از این رستوران ‌ها نیز جزو رستوران های محلی و سنتی کیش هستند. در میان بهترین رستوران های کیش، انواع فود کورت ها و فست فود ها هم وجود دارند که طرفداران خاص خود را دارند. به همین خاطر ما تصمیم داریم با دسته‌بندی رستوران های کیش، از رستوران های سنتی شروع کنیم تا به رستوران های مدرن و فست فود ها برسیم.

 

رستوران های سنتی کیش، تجربه طعم اصیل غذا های محلی جنوبی

مگر می ‌شود به جزایر جنوبی کشور سفر کنید، اما غذا های محلی جنوبی را امتحان نکنید. بهترین رستوران های سنتی کیش به خاطر سرو غذا های خوشمزه محلی در بین گردشگران شهرت زیادی دارند. از میان معروف‌ترین رستوران های سنتی می‌توان موارد زیر را نام برد.

 

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری به خاطر اجرای موسیقی زنده و سرو غذا های با کیفیت و متنوع سنتی، در جزیره کیش شناخته شده است. این رستوران به خاطر شیشلیک‌ های خوشمزه اش شهرت دارد. اما در مواقعی که تعداد مهمانان زیاد می ‌شود، ممکن است سرویس دهی کمی ضعیف باشد. بعضی از مسافران از گران بودن شیشلیک مخصوص رستوران صفدری و شلوغی این مجموعه شکایت داشته‌اند. اما به هر حال این رستوران جزو بهترین رستوران ‌های کیش است که غذا های سنتی را سرو می ‌کند.

آدرس: کیش -جاده جهان- بین کشتی یونانی و کلبه هور

رستوران شاندیز صفدری

سفره خانه سنتی حفیظی

رستوران حفیظی نیز یکی دیگر از رستوران های سنتی است که دارای طراحی زیبا و چیدمان سنتی نیز است. این رستوران به خاطر داشتن فضای کوچک، همیشه دنج و خلوت است و غذا های با کیفیتی دارد. البته بعضی از مسافران معتقدند که قیمت غذا های رستوران حفیظی، گران است و کیفیت آن متناسب با قیمت دریافتی نیست.

آدرس: کیش -بلوار خلیج فارس- روبروی هتل لیلیوم

سفره خانه سنتی حفیظی

رستوران تک بادگیر

رستوران تک بادگیر، یک رستوران تازه تاسیس است که به خاطر کیفیت غذاهایش شهرت زیادی پیدا کرده است. شاید تنوع غذا های این رستوران چندان زیاد نباشد، اما به خاطر اینکه از مواد اولیه با کیفیت تهیه می ‌شوند، خوشمزه هستند.

آدرس: کیش- بلوار خاتم -خیابان نیایش -مجموعه تک بادگیر کیش

رستوران تک بادگیر

رستوران اکبر جوجه

رستوران سنتی اکبر جوجه در تمام شهر های گردشگری کشورمان یک شعبه دارد. در کیش هم یک رستوران با این نام قرار دارد که غذا های بسیار خوش طعم و خوشمزه‌ای را سرو می ‌کند. انواع مرغ شکم پر و اکبر جوجه، جزو غذا های مشهور و پرطرفدار این رستوران هستند.

آدرس: مرکز تجاری کیش -طبقه اول

رستوران اکبر جوجه کیش

رستوران سنتی طباخ کیش

بسیاری از مسافران و افرادی که تجربه رفتن به این رستوران را داشته‌اند، معتقدند که از نظر برخورد کارکنان و کیفیت غذا ها این رستوران سنتی از همه بهتر است. اگرچه رستوران طباخ فضای کوچکی دارد، اما مهمانان از فضای گرم و صمیمی این رستوران و کیفیت غذا هایش تعریف کرده اند.

آدرس: کیش- میدان نیایش- بلوار پیامبر

رستوران سنتی طباخ کیش

رستوران مادربزرگ

وقتی صحبت از بهترین رستوران های کیش باشد، حتماً باید نام رستوران مادربزرگ را هم ببریم. این رستوران به خاطر داشتن فضای سنتی و دکوراسیون جذابش بین گردشگران شهرت زیادی پیدا کرده است. کیفیت غذاهای این رستوران بر اساس نظرات کاربران خیلی خوب است. اما بعضی از افراد هستند که معتقدند قیمت غذاها بالا است و کیفیت آن ها به اندازه قیمتی که پرداخت کرده‌اند، نیست. به هر حال تجربه چشیدن غذا های سنتی در این فضای خاص، خاطره‌ای است که هیچ وقت از ذهن شما فراموش نمی ‌شود.

آدرس: میدان جزیره -خیابان درخت سبز- جنب پارک درخت سبز

رستوران مادربزرگ کیش

رستوران دریایی توتی فروتی

مگر می ‌شود در جزیره کیش، رستوران غذا های دریایی وجود نداشته باشد. رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است که انواع غذا های اصیل جنوبی و غذا های دریایی را با طعم بی‌نظیر سرو می ‌کند. در این رستوران می ‌توانید قلیه ماهی، پلو ماهی، میگو، سوخاری و انواع غذا های محلی خوش طعم را سفارش دهید. این رستوران در سال ۱۳۸۴ ساخته شده است و به خاطر وسعت زیاد خود، می ‌تواند از ۵۰۰ نفر به صورت همزمان پذیرایی کند.

آدرس: کیش- انتهای بلوار دریا -کنار اسکله بزرگ تفریحی

رستوران دریایی توتی فروتی

رستوران سالود

رستوران سالود یک رستوران جدید التأسیس است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. اما در همین مدت کوتاه به خاطر داشتن فضای گرم و صمیمی و سرو غذا های سنتی، فرنگی و دریایی، توانسته شهرت خوبی به دست بیاورد. بر اساس نظرات مشتریان در این رستوران، غذا های دریایی با استفاده از صید روزانه تهیه می ‌شوند و بسیار خوش طعم و تازه هستند. این رستوران هم دارای موسیقی زنده است و یک منوی کافی شاپ هم دارد.

آدرس: کیش -جاده جهان -کنار کلبه هور

رستوران سالود

رستوران های مدرن کیش؛ وسوسه چشیدن طعم های تازه

بهترین رستوران های کیش را می ‌توانید در بین رستوران های مجلل و مدرن این جزیره هم پیدا کنید. بعضی از این رستوران‌ ها به خاطر فضای منحصر به فردی که دارند، برای گردشگران شناخته شده هستند. بعضی از آن ها نیز به خاطر سرو غذا های مدرن مشهور شده اند.

 

رستوران پدیده شاندیز

یکی از رستوران های مجلل و معروف جزیره کیش، رستوران پدیده شاندیز است که فضای فوق العاده بزرگی دارد. این رستوران می ‌تواند به صورت همزمان پذیرای ۲۲۰۰ مشتری باشد. نمای بیرونی این رستوران شبیه دروازه تاریخی شهر زابل ساخته شده است و نقش و نگار های سنتی دارد. کیفیت غذا های این رستوران بسیار بالا است و قیمت ‌های گرانی هم دارند.

آدرس: استان هرمزگان- کیش- ابتدای جاده جهان- نرسیده به میدان غروب

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پاشا

رستوران پاشا به خاطر سرویس دهی حرفه‌ای و کیفیت مطلوب غذا هایش در بین بهترین ‌ها قرار می ‌گیرد. این رستوران دارای فضای لوکسی است و به خاطر طراحی سنتی خود، جزو رستوران های سنتی کیش محسوب می ‌شود. البته رستوران پاشا را می ‌توان به خاطر غذا های با کیفیت و رویایی هم در زمره رستوران های مدرن هم نام برد. بد نیست بدانید که چشم انداز این رستوران رو به دریا است و سقف طبقه دوم آن متحرک است. خیلی از مسافران به خاطر تجربه غذا خوردن در یک رستوران با سقف متحرک، این مکان را انتخاب می ‌کنند. همیشه موسیقی زنده در این رستوران پخش می ‌شود و کیفیت غذا ها بسیار بالا است.

آدرس: کیش -پشت بازار دیپلمات کیش

رستوران پاشا

رستوران کوه نور

یکی از رستوران های بسیار زیبا و مدرن جزیره، رستوران مجلل کوه نور است. این رستوران که در زمره بهترین رستوران های کیش قرار دارد به خاطر غذا های با کیفیت و فضای خاصش، توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند. طراحی فضای بیرونی این رستوران به خاطر اینکه بالای یک کوه به ارتفاع ۳۰ متر ساخته شده، بسیار جالب است. در اطراف این رستوران آبشار های بزرگی هم به صورت مصنوعی ساخته شده‌اند. بخش فضای باز رستوران برای افرادی مناسب است که می ‌خواهند در فضای آزاد بنشینند. اما افرادی که می‌ خواهند به داخل رستوران بروند، می ‌توانند به داخل یک غار بروند که میز و صندلی‌ های شیکی آنجا چیده شده و انواع غذاهای خوشمزه را برای مسافران سرو می ‌کنند. از نظرات کاربران هم که بخواهیم بگوییم، بیشتر افراد رضایت خاطر داشته اند. اما بعضی از مسافران هم به خاطر قیمت بالا، سرویس دهی ضعیف و رفتار ناخوشایند پرسنل، شکایت داشتند.

آدرس: کیش- میدان امیرکبیر -بلوار دانش- جنب هتل صدف- روبروی دانشگاه کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران دستپخت

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش، رستوران معروف دستپخت است. این رستوران منوی بسیار متنوعی دارد و اکثر افراد از کیفیت خوب غذا ها و پیک سریع این رستوران، تعریف کرده اند.

آدرس: کیش- فاز ۴ صدف -بزرگراه خلیج فارس -خیابان کرمان -خیابان دماوند -خیابان الوند

رستوران دستپخت

رستوران میرمهنا

یکی از بهترین رستوران های ساحلی کیش، رستوران میرمهنا است که با غذا خوردن در آنجا می ‌توانید منظره دریا را پیش روی خودتان تماشا کنید. انواع کباب ‌ها، غذاهای ایرانی و خارجی در این رستوران با کیفیت و قیمت بالا سرو می‌ شوند. این رستوران دارای موسیقی زنده است و یک فضای سبز بسیار شیک و زیبا دارد. بیشتر مشتریان این رستوران هم از قیمت ‌های بالا شکایت داشته اند.

آدرس: خیابان پروین اعتصامی -کنار متل تاپ رز

رستوران میرمهنا

رستوران دارچین

رستوران دارچین کیش یکی از بهترین رستوران های این جزیره است که به خاطر داشتن قیمت‌ های مناسب، غذا های با کیفیت با حجم کافی و برخورد خوب پرسنل خود، شناخته شده است. این رستوران دارای فضای بسیار شیکی است که شباهت زیادی هم به رستوران های سنتی دارد. بیشتر قسمت‌ های رستوران دارچین با چوب تزیین شده‌اند و طراحی آن بسیار گرم و پر انرژی است. به خاطر شلوغی رستوران دارچین، ممکن است لازم باشد دقایقی را منتظر باشید. بنابراین بهتر است از قبل جا رزرو کنید.

آدرس: انتهای خیابان اندیشه- روبروی آوای خلیج فارس

رستوران دارچین کیش

رستوران بهشت شاندیز

یکی دیگر از بهترین رستوران های مدرن کیش که در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده، همین رستوران بهشت شاندیز است که دارای کافی شاپ نیز هست. در رستوران بهشت شاندیز هم موسیقی زنده اجرا می ‌شود و هم امکان برگزاری جشن و دورهمی وجود دارد. بیشتر کاربران نظرات مثبتی درباره این رستوران داده‌اند. اما افرادی هم هستند که انتظار بیشتری از رستوران بهشت داشته اند.

آدرس: کیش -خیابان رودکی -جنب هتل پارمیدا

رستوران بهشت شاندیز

فودکورت دامون

فودکورت دامون به خاطر داشتن ۱۲ غرفه فعال غذایی یکی از بزرگترین مجموعه رستوران های کیش است. این رستوران که جزو بهترین ‌ها محسوب می ‌شود، غذا های بسیار با کیفیتی دارد. انواع غذا های بین‌المللی مانند ایتالیایی، ترکی، چینی، مکزیکی، هندی و غذا های ایرانی را می ‌توانید در این رستوران پیدا کنید.

آدرس: کیش- بلوار وصال- مرکز خرید دامون

فودکورت دامون

رستوران عمارت

یکی از معروف‌ترین رستوران های کیش که به خاطر داشتن پرسنل مودب خود توانسته نظر مشتریان را جلب کند، همین رستوران عمارت کیش است.

آدرس: میدان امیرکبیر -بلوار ساحل خ-یابان رودکی

 

معرفی بهترین فست فودهای کیش

شاید بعضی از افراد باشند که از چشیدن غذا های محلی و دریایی خوششان نیاید و دوست داشته باشند به هر شهری که سفر می ‌کنند، فست فودهای آنجا را امتحان کنند. برای این دسته از عزیزان هم در جزیره کیش گزینه‌ هایی وجود دارد که به آن ها اشاره می ‌کنیم.

 

خانه برگر کیش

خانه برگر کیش رستوران چندان مجللی نیست. ولی کیفیت غذا های این رستوران مناسب است و پرسنل حرفه‌ای آن انواع برگر ها و پیتزا ها را در مدت زمان مناسبی برای مشتریان آماده می ‌کنند. البته تنوع غذا های این رستوران چندان زیاد نیست. اما همان برگر ها و پیتزا ها نیز دارای کیفیت خوبی هستند.

آدرس: بلوار مروارید -روبروی مرکز خرید مروارید

 

رستوران هشتگ

یکی دیگر از بهترین فست فودی‌های کیش رستوران هشتگ است که در میان نسل جدید و کیشوند ها خیلی معروف است. اما اغلب مسافران هم تجربه خوبی از چشیدن غذا های خوش طعم این رستوران داشته اند. درست است که این رستوران انواع فست فود، پیتزا و برگر ها را سرو می‌ کند، اما غذا های سنتی و کباب ‌های خوشمزه‌ای را هم می ‌توانید سفارش دهید.

آدرس: کیش- بلوار امیرکبیر -ساختمان هدیش

رستوران هشتگ

برگر مرزالتس کیش

این رستوران یکی از فست فودهای معروف کیش است که دارای فضای کوچکی است، اما بیشتر مشتریان این رستوران از تمیز بودن فضای آن، رضایت داشته‌اند. فضای داخلی رستوران مرزالتس بسیار شیک و مدرن است و کیفیت مناسبی دارد.

آدرس: کیش- جنب میدان مرجان

 

فست فود وقت برگر و سیب زمینی

یکی از فست فودی‌های مدرن و بسیار شیک و تمیز کیش، همین فست فود وقت برگر است که بهترین سیب زمینی ‌های جزیره را می‌ توانید در آنجا پیدا کنید. همبرگرهای این فست فود هم بسیار معروف هستند. البته بعضی از مراجعه کنندگان معتقدند که علیرغم چرب و سنگین بودن غذا ها، بسیار خوشمزه هستند.

آدرس: بلوار امیرکبیر- روبروی کارتینگ کیش

فست فود بومرنگ

فست فود بومرنگ یکی از بهترین رستوران ‌ها است که به خاطر داشتن پیتزا های خوشمزه و مرغ ‌های سوخاری لذیذش بین کیشوندها شهرت زیادی دارد. مسافران و افراد غیربومی هم از غذاهای این فست فود تعریف کرده‌اند. گفته می ‌شود در این رستوران از مواد غذایی تازه برای تهیه فست فودها استفاده می ‌شود.

آدرس: بلوار مروارید- روبروی شعبه اول فروشگاه سلما

فست فود بومرنگ

فست فود هالوپینو

شاید تصور کنید طعم غذا های این رستوران تند و آتشین است. اما نگران نباشید رستوران هالوپینو انواع غذا های خوش طعم و فست فودهای با کیفیتی را سرو می ‌کند که از نظر مشتریان کیفیت و قیمت ‌های مناسبی دارند.

آدرس: کیش- خیابان فردوسی

 

فودلند کیش

رستوران فودکورت سرزمین غذای کیش یا همان فودلند، یکی از بزرگترین مجموعه ‌های فست فود است که برای شکم گردی به مانند بهشت است. این رستوران فضای بسیار شیک و مدرنی دارد و به خاطر قرار گرفتن در نزدیکی ساحل مرجان، همیشه شلوغ است. فودلند کیش دارای ۳ سالن مجزا است که هر یک طراحی منحصر به فردی دارند. مشتریان می ‌توانند در هر یک از سالن ‌ها که بخواهند بنشینند و غذا های خوش طعم و مورد علاقه خود را سفارش دهند.

آدرس: کیش- خیابان جهان- ضلع غربی بازار مرجان

 

معرفی بهترین کافه رستوران های کیش

بعضی از کافه رستوران های کیش به خاطر داشتن دو بخش جداگانه به عنوان کافه و رستوران در این جزیره شهرت پیدا کرده اند. از مهم‌ترین آن ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

 

کافه رستوران آلور بیسترو

این کافه رستوران یکی از دنج‌ترین و بهترین رستوران های جزیره است. بیشتر نظرات در اینترنت درباره آن، مربوط به فضای صمیمی، کیفیت بالای غذا ها و رفتار خوب کارکنان آن بوده است. این رستوران فضای چندان بزرگی ندارد. اما دکوراسیون آن بسیار چشمگیر است و کیفیت غذا ها واقعاً بالا هستند. جالب است بدانید که این رستوران تمام ۲۴ ساعت شبانه روز باز است.

آدرس: کیش- میدان شهدا -خیابان میرداماد

 

کافه رستوران مارینا

باید خیلی قبل‌تر از این ‌ها نام کافه رستوران مارینا را در فهرست بهترین رستوران های کیش معرفی می ‌کردیم. رستوران ماریانا یک رستوران ساحلی است که چشم اندازی رو به خلیج همیشه فارس دارد. بیشتر مشتريان از دورچین زیبای غذا ها تعریف کرده‌اند، اما معتقدند که غذا ها فقط ظاهر زیبایی دارند و طعم خوبی ندارند. قیمت غذا های این رستوران هم خیلی بالا است.

آدرس: خیابان مرجان -نزدیک هتل پارک ماریانا کیش

 

کافه رستوران ساحل فراتی

کافه رستوران ساحلی فراتی نیز یکی از رستوران های معروف جزیره است که به خاطر داشتن غذا های گران قیمت بین مشتریان معروف است. این رستوران هم ۲۴ ساعته باز است و اکثر افراد از گرانی غذا های آنجا شکایت داشته‌اند.

آدرس: کیش- جاده جهان -خیابان مرجان پنجم -خیابان ایزدی رشید

کافه رستوران ساحل فراتی

رستوران رویال استار

رستوران معروف رویال استار کیش دارای یک تراس روباز و بخش سرپوشیده است که ظرفیت کافی برای پذیرایی از ۱۵۰ مشتری را دارد. در این رستوران شیک و زیبا، انواع غذا های ایرانی و فرنگی سرو می‌ شوند. حتی می ‌توانید بهترین فست فودهای کیش را هم در این رستوران پیدا کنید. اجرای موسیقی زنده و داشتن فضای شاد و دلباز جزو ویژگی ‌های رستوران رویال استار است.

آدرس: کیش- بلوار صدف -خیابان کرمان -طبقه سوم -مجتمع بساک

 

رستوران پایاب

در میان رستوران های سنتی کیش، باید حتماً رستوران پایاب را هم به شما معرفی کنیم. این رستوران درجه یک، گنجایش ۳۰۰ نفر را دارد و دارای تخت ‌های سنتی و رنگارنگی است که برای پذیرایی از مشتریان آماده شده‌اند. نشستن در یک فضای سنتی و گوش سپردن به موسیقی زیبا هنگام غذا خوردن، خاطره بسیار زیبایی می‌شود.

آدرس: کیش- میدان المپیک

 

رستوران خانه اسپاگتی

اگر عاشق غذا های ایتالیایی مانند اسپاگتی هستید، توصیه می ‌کنیم حتماً به رستوران خانه اسپاگتی سری بزنید. این رستوران در هتل پارمیس است و انواع غذا های خوشمزه را با ظاهری مدرن و شیک برای مهمانان خود آماده می ‌کند. غذا های خوشمزه‌ای چون استیک ‌های ایتالیایی، لازانیا، اسپاگتی و انواع پاستا را می ‌توانید در این رستوران سفارش دهید.

آدرس: کیش -میدان پردیس- طبقه منفی ۱ هتل پارمیس

 

رستوران کلبه درویش

شاید از شنیدن نام این رستوران فکر کنید که یک رستوران سنتی است، درست حدس زده‌اید. این رستوران همانطور که از نامش پیداست ظرفیت محدودی دارد و مانند کلبه درویشی جمع و جور است. انواع غذا های ایرانی و سنتی هم در این رستوران سرو می ‌شوند. البته برای گیاهخواران هم غذا های متنوعی دارد. این رستوران در غرب جزیره و نزدیک کشتی یونانی‌ ها قرار دارد.

آدرس: کیش -ساختمان ساحلی ۲ -جاده جهان

 

سخن آخر

هدف ما در سایت پته، ارائه اطلاعات مفید برای مسافرانی است که بلیط هواپیما کیش را خریده‌اند و عازم سفر به این جزیره هستند. تهیه کردن لیست بهترین رستوران های کیش هم تنها کاری بود که از دست ما برمی‌آمد. امیدواریم در سفر خود هر یک از این رستوران ‌ها را انتخاب کردید از کیفیت غذاهایش لذت ببرید. اگر درباره رستوران های معرفی شده، نظری دارید خوشحال می‌ شویم با ما به اشتراک بگذارید.

 

سؤالات متداول کاربران

کافه رستوران آلور بیسترو و کافه رستوران ساحلی فراتی همیشه باز هستند.

رستوران توتی فروتی از بهترین رستوران های کیش است که انواع غذا های محلی دریایی با کیفیت را سرو می‌ کند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید