با بهترین هتل های فریدون کنار آشنا شوید

ایرانگردی مازندران
با بهترین هتل های فریدون کنار آشنا شوید

شهر زیبا حاصلخیز و پرباران فریدونکنار به دلیل جاذبه‌ های طبیعی فراوانی که دارد برای مسافرانی که عازم شمال کشور هستند، جذابیت زیادی دارد. به همین خاطر آشنایی با بهترین هتل‌ های فریدونکنار می‌ تواند فرصت مناسبی برای آن‌ ها باشد تا اقامتگاه‌ های مورد پسند خود را پیدا کنند.

از شهر فریدونکنار چه می دانید؟

شهر زیبای فریدونکنار یکی از شهرستان‌ های استان مازندران است که در میان دو شهر زیبا و توریستی محمودآباد و بابلسر قرار گرفته است. این شهر حاصلخیز و پر باران که در گذشته با نام فری کنار شناخته می‌ شد، داستان‌ های زیادی درباره وجه تسمیه خود دارد.

به گفته برخی از افراد فریدون نام یکی از پادشاهان کیانی بوده که با ساختن یک بنای محکم در مناطق ساحلی، باعث انتخاب این نام شده است. برخی دیگر نیز معتقدند این شهر توسط فریدون جم از نوادگان جمشید پیدا شده و نام آن را انتخاب کرده‌ اند.

داستانی هم وجود دارد که فریدون یکی از جوان مردانی بوده که بر علیه ضحاک مبارزه می‌ کرده و توانسته بخش‌ هایی از ساحل دریای خزر را به سلطه خود درآورد و نام آن را فریدونکنار گذاشته است.

دلیل نامگذاری فریدونکنار هرچه که باشد، چیزی از زیبایی و جذابیت آن کم نمی‌ کند. جاذبه‌ های گردشگری بی‌ نظیر، روستاهای سرسبز و زیبا مانند ازباران، بندرگاه معروف فریدونکنار مناطق ساحلی و خوش آب و هوا و تالاب بین المللی فریدونکنار که مأمن پرندگان مهاجر است، جزو اصلی‌ ترین دلایل شهرت این شهر هستند.

البته نمی‌ توان شالیزارهای معروف برنج فریدونکنار را هم نادیده گرفت. از سوغاتی‌ های اصلی فریدونکنار می‌ توان به برنج خوش پخت و خوش عطر آن اشاره کرد و بهترین زمان سفر برای فریدونکنار را می‌ توان فصل بهار و تابستان معرفی نمود که فرصت خوبی برای دیدن مراحل برداشت برنج و مهاجرت پرندگان مهاجر است.

هتل های ۵ ستاره فریدونکنار

شهرستان فریدونکنار در حال حاضر هتل ۵ ستاره ندارد، اما هتل‌ های دیگری هستند که 3 ستاره دارند ولی با ارائه خدمات با کیفیت در حد هتل‌ های ۵ ستاره هستند. این هتل ها به قدری کیفیت بالایی دارند که توانسته اند نظر همه مسافران را به خود جلب کنند.

هتل های چهار ستاره فریدونکنار

در این بخش به معرفی هتل های چهارستاره فریدونکنار می پردازیم.

هتل همیاران فریدونکنار

هتل همیاران فریدونکنار یکی از بهترین هتل های فریدونکنار است که در سال 1391 آغاز به فعالیت کرده است. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به ساحل و دریا قرار دارد. همچنین فاصله مناسبی تا شهر بابلسر، فریدونکنار و محمودآباد دارد. این هتل دسترسی خوبی به مراکز تجاری و بازار هم دارد. از مکان‌های گردشگری نزدیک به هتل همیاران می‌توان به بوستان لاله، متل قو سفید، بازار روز فریدونکنار و همچنین مسجد حضرت فاطمه معصومه یاد کرد.این هتل در 3 طبقه بنا شده و 29 اتاق دارد. تراس مشرف به دریا، کافی شاپ، تالار عروسی و تراس عمومی از مهم ترین ویژگی های این هتل محسوب می شود.  امکانات این هتل عبارتند از: روم سرویس، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، کولر گازی، مبلمان، یخچال، تراس اختصاصی با نمای دریا.

هتل همیاران یکی از بهترین هتل های فریدونکنار است که در سال 1391 آغاز به فعالیت کرده است. این هتل در 3 طبقه بنا شده و 29 اتاق دارد. تراس مشرف به دریا، کافی شاپ، تالار عروسی و تراس عمومی از مهم ترین ویژگی های این هتل محسوب می شود.

آدرس هتل: فریدونکنار، خیابان ساحلی، جنب پارک لاله

شماره تلفن: 05136040149

هتل همیاران فریدونکنار

هتل های سه ستاره فریدونکنار

چندین هتل سه ستاره در شهرستان فریدونکنار واقع شده است که در این بخش برخی از آنها را معرفی کرده ایم:

هتل آپارتمان یاس

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان آرام و خوش موقعیت می‌گردید، هتل آپارتمان یاس می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این هتل تنها ۶۰ متر تا ساحل فاصله دارد و در هر ۱۶ واحد اقامتی امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران دارد. از امکانات آن نیز می‌توان به آسانسور، کافی شاپ، نمای دریا در اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته و تلویزیون در لابی اشاره نمود.

هتل آپارتمان یاس در 4 طبقه بنا شده و دارای 16 واحد اقامتی است. این هتل امکانات رفاهی خوبی داشته و چشم انداز زیبایی به سمت دریا دارد. این هتل دسترسی خوبی به مکان هایی همچون تالاب فریدونکنار، باغ پرندگان، بوستان لاله، پارک جزیره و… دارد.

آدرس: فریدونکنار، جاده ساحلی،بعد از اسحاقی 15، ۲۴ متری شرقی، روبروی مدرسه شهید نریمانی

شماره تماس: 01135669810

 

مجتمع اقامتی مازرون

مجتمع اقامتی مازرون نیز یکی از اقامتگاه‌های بسیار مناسب برای مسافرانی است که قصد دارند چند روز در فریدونکنار بمانند. از امکانات این اقامتگاه می‌توان به صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت در اتاق، تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه و … اشاره نمود.

آدرس: فریدونکنار، میدان درنا، جنب پارک لاله

شماره تماس: 01135657108

 

واحد اقامتی بهارستان

یکی دیگر از اقامتگاه‌های بسیار مناسب در فریدونکنار واحد اقامتی بهارستان است که نوساز بوده و در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. این واحد اقامتی در سال ۹۸ نیز مجدداً برای بهبود خدمات و کیفیت بازسازی شده است. این واحد اقامتی که تنها دو سوئیت دارد نمای بسیار زیبایی را از دریا پیش روی مسافران قرار می‌دهد و پرسنل با تجربه و مودبی دارد. از امکانات رفاهی آن نیز می‌توان به پارکینگ رایگان، امکانات رفاهی اختصاصی در داخل سوئیت‌ها، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، لوازم بهداشتی، حمام و … اشاره نمود.

آدرس: فریدونکنار، میدان ماهی، خیابان معلم، کوچه گل نسترن ۵

شماره تماس:1685

واحد اقامتی بهارستان فریدونکنار

هتل های دو ستاره فریدونکنار

تعدادی هتل دو ستاره نیز در شهرستان فریدونکنار وجود دارد که در این بخش برخی از آنها را معرفی کرده ایم.

هتل میلاد فریدونکنار

یکی از هتل های دو ستاره واقع در فریدونکنار هتل آپارتمان میلاد است. این هتل در 5 طبقه بنا شده و شامل 17 سوئیت است. هتل میلاد یکی از هتل های ساحلی است و گردشگران می توانند با پیمودن فاصله ای کم به دریا دسترسی پیدا کنند. هتل آپارتمان میلاد نیز یکی از اقامتگاه‌های بسیار مناسب است که در سال ۹۲ تاسیس شده و ۱۷ واحد اقامتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل آپارتمان، دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، آسانسور، روم سرویس، صندوق امانات، تلویزیون در لابی، خدمات بهداشتی، مبلمان، تاکسی سرویس شبانه روزی و نمای بسیار زیبایی از دریا در بعضی از اتاق‌های خود است.

آدرس: فریدونکنار، بلوار ساحل شرقی، بعد از پارک لاله، نرسیده به پل میلاد

شماره تماس: 01135669939

هتل میلاد فریدونکنار

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

هتل کیش مهر بسیار زیبا و تازه ساز بوده و در سال ۱۳۹۵ در فریدونکنار در نزدیکی ساحل تاسیس شده است. این هتل ساختمانی ۵ طبقه دارد که با اجاره ۴۵ واحد اقامتی خود به مسافران خدمات ارائه می‌ کند. این هتل دارای سوئیت‌ های دو خوابه تا چهار خوابه است که برای ۶ نفر مناسب هستند. دسترسی این هتل به جاذبه‌ های گردشگری مانند باغ پرندگان، جنگل اوجاکله، پارک لاله و خیابان امام خمینی بسیار مناسب است. این هتل تا رستوران شالی، بازار محلی فریدونکنار، بازار ماهی و … نیز فاصله کمی دارد. از امکانات آن نیز می‌ توان به آسانسور، پارکینگ، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سالن همایش و کنفرانس، خدمات پذیرش، اتاق چمدان و … اشاره نمود. چشم انداز بی نظیر این هتل به دریای خزر همراه با امکانات رفاهی مناسب و پرسنل خوش برخورد، مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان کیش مهر هستند.

. چشم انداز بی نظیر این هتل به دریای خزر همراه با امکانات رفاهی مناسب و پرسنل خوش برخورد، مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان کیش مهر هستند.

آدرس: مازندران، فریدونکنار، بلوار ساحلی، چمران، جنب شیلات شاهد، روبروی چمران ۲۴

شماره تلفن: 01135668601

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

هتل آپارتمان نیک

هتل نیک با دارا بودن 1 ستاره می‌تواند از نظر اقتصادی اقامتگاه مناسبی برای شما باشد. این هتل که در نزدیکی دریا قرار دارد، از نظر دسترسی به سواحل زیبای سرخرود و امکانات رفاهی موقعیت خوبی دارد. منطقه ییلاقی هتل نیک برای افرادی که نیاز به آب و هوای خوب دارند، بسیار مناسب است.

آدرس: استان مازندران، سرخرود، بوستان غربی، ایران

شماره تماس: 09213614894

 

معرفی متل‌های فریدونکنار

شهرستان فریدونکنار متل‌های زیادی دارد که برای اقامت مناسب هستند و دسترسی خوبی به دریا و مکان‌های گردشگری دارند.

 

متل نخل

متل نخل از نظر مکان جغرافیایی در نزدیکی مناطق خوش آب و هوا و ساحلی این شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به اقامتگاه پرندگان مهاجر، باغ پرندگان، جنگل ساحلی بهمنیر و … دارد. این هتل دارای محوطه بسیار زیبا پارکینگ و کارکنانی مجرب و با تجربه است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت محدود و امکانات معمولی مانند مبلمان، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، چای ساز، تلویزیون در اتاق، سیستم سرمایش و گرمایش و … اشاره نمود.

آدرس: فریدونکنار، بلوار ساحلی، روبروی هنرستان نریمانی

شماره تماس: 09120717766

متل نخل فریدونکنار از بهترین هتل های فریدونکنار

متل موج

متل ساحلی موج در فریدونکنار نیز یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی است که دسترسی خوبی به شهرداری این شهر دارد و فاصله کمی با مکان هایی مانند کافه آرمو، ساحل آزاد فریدونکنار، رستوران اکبر جوجه و… دارد. اگر بخواهید از سواحل آزاد فریدونکنار دیدن کنید با اقامت در متل ساحلی موج، به راحتی به آنجا دسترسی خواهید داشت.

آدرس: فریدونکنار، بلوار سردار فدایی، امداد امام، امداد ۳، صدرا ۱

شماره تماس: 09390154807

متل درنای سفید

یکی از بهترین متل های فریدونکنار که در بلوار ساحلی این شهر قرار گرفته، متل درنای سفید است. این متل دارای 12 اتاق بوده و از امکاناتی همچون کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، تلویزیون، یخچال، سیستم اعلام حریق و… برخوردار بوده و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

آدرس هتل: فریدونکنار، ایزدی، خیابان پاسداران دوم

شماره تلفن: 01125650030

متل درنای سفید فریدونکنار

متل ساحلی آنا

متل ساحلی آنا یکی از مکان های مناسب برای اقامت در فریدونکنار به شمار می رود. این متل در نزدیکی بوستان لاله فریدونکنار قرار داشته و دسترسی خوبی دارد.

آدرس هتل: فریدونکنار، ایزدی، خیابان پاسداران دوم

شماره تلفن: 09197694432

هتل سرخرود

شهر سرخرود که تنها ۶ کیلومتر با فریدونکنار فاصله دارد، یکی از مناطق خوش آب و هوای نزدیک فریدونکنار است که برای اجاره ویلا و هتل بسیار مناسب است. شهر سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران است که گردشگران زیادی را به خود اختصاص داده است. هتل هایی همچون هتل دریا و درنا، هتل نیک و… مهم ترین هتل ها در منطقه سرخرود بوده و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

هتل آپارتمان دریا و درنا

این هتل آپارتمان در سرخرود محمودآباد واقع شده و فاصله کمی تا سواحل سرخرود دارد. به همین خاطر اگر چند دقیقه پیاده‌روی کنید به راحتی به ساحل می‌رسید. بعضی از اتاق‌های این هتل هم دارای نمای دریا هستند. امکانات هتل نیز در حد سایر هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره است و برای مسافران جذابیت زیادی دارد که در این هتل اقامت داشته باشند. دسترسی این هتل به مجتمع نگین ساحل، مجتمع رفاهی فردوسی و املاک اندیشه بسیار مناسب است و جزو هتل‌های خوب این منطقه است.

 آدرس: استان مازندران، سرخرود، خیابان نهارخوران

شماره تماس: 01144886293

کلام پایانی

بهترین هتل‌های فریدونکنار شاید ۵ ستاره نباشند، اما به خاطر دارا بودن امکانات رفاهی مناسب جزو بهترین هتل‌های کشور هستند و دارای دسترسی خوبی به سواحل زیبای دریای خزر می‌باشند. جهت رزرو یک اقامتگاه مناسب می‌توانید چند دقیقه از وقتتان را بگذارید و این نوشتار را مطالعه کنید تا بتوانید با بهترین هتل‌ها و متل‌های فریدونکنار آشنا شوید.

 

سوالات متداول

از نظر مسافران بهترین هتل فریدونکنار هتل کیش مهر است که با امکانات رفاهی مناسبی از مسافران پذیرایی می‌کند.

هتل آپارتمان یاس فریدونکنار در جاده ساحلی قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید