بهترین هتل های چالوس؛ نگین سر سبز شمالی را بشناسید

ایرانگردی چالوس مازندران
بهترین هتل های چالوس؛ نگین سر سبز شمالی را بشناسید

چالوس منطقه‌ ای پوشیده از جنگل‌ های زیبا است که هم زمان به ساحل و دریای زیبای خزر نیز دسترسی دارد. از سوی دیگر جذابیت‌ های مسیر رسیدن به آن نیز در کنار امکانات توریستی جالب توجه و متنوع باعث شده تا سفر و اقامت در این شهر مورد علاقه بسیاری از افراد باشد. در این متن قصد داریم تا بهترین هتل‌های چالوس را برای راحتی و انتخاب هر چه آسان‌ تر شما طی مدت سفر معرفی کنیم.

لیست بهترین هتل های چالوس

با توجه به اینکه قصد دارید طی اقامت خود در شهر چالوس، از چه امکاناتی با چه کیفیتی و در چه موقعیتی از جاذبه‌ های طبیعی چالوس (جنگل یا ساحل یا هر دو) لذت ببرید؛ لیست بهترین‌ هتل‌های چالوس را برایتان آماده کرده‌ ایم.

بهترین هتل های 5 ستاره چالوس

اگر به دنبال سپری کردن زمان اقامت خود به لوکس‌ ترین حالت ممکن هستید، گزینه‌های زیر به عنوان بهترین هتل‌ های چالوس با استاندارد 5 ستاره مناسب شما خواهند بود.

در مورد بهترین هتل های چالوس بدانید:

از میان گزینه‌هایی مانند هتل پارسیان خزر، کوشال و نارین می‌توانید بهترین مورد را انتخاب نمایید.

بایستی با توجه به شرایط خود از میان بهترین گزینه‌های ذکر شده به دنبال بهترین هتل بگردید.

هتل‌ پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان که با نام هایت نیز شناخته می‌ شود یکی از قدیمی‌ ترین هتل‌ هایی است که در محدوده چالوس برای استفاده عموم مردم با خدمات 5 ستاره، در دسترس است. ساخت این هتل از سال 1347 توسط گروه هتل سازان آمریکایی هایت آغاز شد و بالاخره در سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرد. پس از انقلاب با تغییر نام آن به عنوان هتل پارسیان آزادی خزر و همچنین بازسازی‌ هایی، این هتل همچنان به فعالیت خود با استاندارد 5 ستاره ادامه می‌ دهد. طراحی هتل در دو قسمت اصلی بال شرقی و غربی در کنار فضای سبز اعمال شده، جذابیتی جدید و جالب توجه پدید آورده است.

از جمله خدمات و ویژگی‌ های مثبت هتل پارسیان می‌توان به موقعیت جغرافیایی عالی (اشراف به جنگل و دریا)، 164 اتاق و سوئیت زیبا، دسترسی آسان به چالوس و نمک آبرود، ساحل و پلاژ اختصاصی، تفریحات آبی، پیست دوچرخه سواری، سه رستوران، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، پارک کودکان، گیم نت و انواع تالارها اشاره کرد.

آدرس: چالوس- روبه روی شهرک توریستی نمک آبرود

شماره تماس: 01152188813

هتل‌ پارسیان آزادی خزر چالوس از بهترین هتل های چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی دیگر از گزینه‌ های بهترین هتل‌ های چالوس، متعلق به هتل ونوس پلاس با استاندارد 5 ستاره است. ساختمان این اقامتگاه یک سازه 13 طبقه‌ ای است که در حال حاضر 10 طبقه آن به بهره برداری رسیده و به منظور ارائه خدمات به مسافران استفاده می‌ شود. در این 10 طبقه، 150 اتاق با طراحی لوکس و امکانات کامل برای رزرو در دسترس خواهند بود. زیبایی و جزئیات طراحی و چیدمان اتاق‌ ها و فضا یکی از نکات بسیار معروف مربوط به هتل ونوس پلاس است. با اقامت در این مجموعه نه تنها به مجموعه تفریحی تله کابین نمک آبرود نزدیک خواهید بود بلکه می‌ توانید از منظره زیبای جنگل‌ های سرسبز در کنار امکانات و خدماتی مانند ماساژ و تفریحات آبی، رستوران با منوی ایرانی و فرنگی، سالن‌ های بازی، مجموعه ورزشی و لابی شیک و مجلل لذت ببرید.

آدرس: چالوس- شهرک توریستی نمک آبرود- روبه روی رستوران آبشار

شماره تماس: 01152185000

هتل ونوس پلاس چالوس بهترین هتل چالوس

بهترین هتل های 3 ستاره چالوس

هتل‌ هایی که در ادامه به شما معرفی می‌ شوند در عین ارائه خدماتی به نسبت لاکچری، هزینه‌ های معقول‌ تری را نیز تحمیل می‌ کنند.

هتل کوروش چالوس

از دیگر هتل‌ های قدیمی و سابقه دار در چالوس می‌ توان به هتل کوروش چالوس اشاره کرد که از سال 1347 ساخته شده است. این هتل در سال 1397 به منظور ارتقای کیفیت، مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر با استاندارد 3 ستاره خدمات رفاهی- اقامتی خود را ارائه می‌ دهد. ساختمان کوروش تنها شامل 2 طبقه است اما در مجموعه 90 اتاق برای استفاده در دسترس خواهند بود. از ویژگی‌های برجسته‌ ای که خوب است پیش از اقامت در این هتل بدانید، استفاده از دو سبک سنتی- قدیمی و مدرن- امروزی برای دیزاین اتاق‌ ها، فضا و ارائه خدمات است. همین ویژگی می‌تواند تجربه‌ ای جالب و منحصر به فرد برای مسافران به جای بگذارد.

از نظر موقعیت مکانی هتل کوروش باید گفت با اقامت در آن امکان دسترسی آسان به مناطق دیدنی همچون مرداب هسل، تله کابین نمک آبرود، کاخ چای خوران و… وجود دارد. از امکانات و خدمات این مجموعه نیز می‌ توان به مواردی همچون پارک کودکان، اینترنت رایگان، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، خدمات باربری، استخر، خشکشویی، کافی شاپ و مینی بار، پذیرش 24 ساعته و… اشاره کرد.

آدرس: چالوس- کیلومتر 2 جاده نوشهر

شماره تماس: 01152223940

هتل کوروش چالوس از بهترین هتل های چالوس

هتل ملک چالوس

از دیگر گزینه‌هایی که در لیست بهترین هتل‌های چالوس با استاندارد 3 ستاره جای گرفته‌اند و خوب است به آن اشاره کنیم، هتل ملک چالوس است. سال ساخت این هتل به سال 1345 باز می‌گردد که البته بنای آن مجدد طی سال 1390 بازسازی شده و امروزه در دو طبقه بنا با 43 واحد برای ارائه خدمات به مسافران و علاقه مندان در دسترس است. شما در این هتل می‌توانید ظرفیت اتاق را با توجه به میل خود از 2 تخته تا 5 تخته و یا مدل سوئیت رویال انتخاب نمایید. موقعیت مکانی هتل ملک به جاهای دیدنی چالوس مانند پارک جنگلی فین، شهرک توریستی نمک آبرود و… نزدیک است. اقامت در این هتل به همراه بهره مندی از امکانات و خدماتی همچون صندوق امانات، رستوران، جکوزی، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، کافی شاپ و… خواهد بود.

آدرس: چالوس- بلوار چالوس به نوشهر

شماره تماس: 01152224107

هتل ملک چالوس

بهترین هتل آپارتمان چالوس

اگر سفر و اقامت شما به این شهر همراه با تعداد زیادی از اعضای خانواده است و می‌خواهید ضمن پرداخت هزینه‌های معقول‌تر در طول مدت سفر نیز روتین‌های خانه خود را داشته باشید؛ بهترین محل اقامت برای شما گزینه‌ای از لیست بهترین هتل آپارتمان‌ها است. در ادامه بخشی از این لیست را در اختیار شما قرار می‌ دهیم.

هتل آپارتمان فلامینگو

اقامت در هتل آپارتمان فلامینگو همراه با نمای دریا و بهره مندی از خدماتی مانند سرویس صبحانه در اتاق، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، رستوران و کافی شاپ خواهد بود. گفتنی است که ساختمان متعلق به این مجموعه سازه‌ای در 7 طبقه است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز نموده است. گزینه‌های اقامت در فلامینگو شامل آپارتمان یک خوابه برای 2 الی 3 نفر، واحد 2 خوابه برای 4 الی 5 نفر و نوع دیگری از آپارتمان 2 خوابه با ظرفیت 6 نفر خواهد بود.

آدرس: چالوس- انتهای خیابان دریا- سمت راست به سمت فرج آباد- سه راه موج

شماره تماس: 01152282805

هتل آپارتمان فلامینگو

هتل آپارتمان سمنگان

این مجموعه که یکی از بهترین هتل های چالوس به شمار می‌ رود، در 6 طبقه با در اختیار داشتن 20 واحد اقامتی به فعالیت مشغول است. به منظور انتخاب واحد اقامتی در هتل آپارتمان سمنگان مسافران می‌ توانند از گزینه‌ های یک خوابه با ظرفیت 2 نفر، دو خوابه با ظرفیت 4 نفر و آپارتمان vip استفاده کنند. این مجموعه به دریا نزدیک است و به شما امکان دسترسی آسان به امکان تفریحی همچون شهرک توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی فین، کاخ چای خوران، مرکز خرید ایران کتان و… را خواهد داد.

آدرس: چالوس- خیابان خط هشت (ساحل آرام)، انتهای خیابان خط هشت- کوی بهار (کوچه شیراز)

بهترین هتل های ساحلی چالوس

مشابه هتل پارسیان آزادی خزر که در ساحل واقع شده و خدمات اقامتی جذابی را در کنار ساحل ارائه می‌ دهد، گزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید طی بازه اقامت خود در چالوس از کنار ساحل دور نشوید، ادامه متن را دنبال کنید.

هتل نارین چالوس

این هتل یکی از هتل های ساحلی با استاندارد 2 ستاره است که در بنایی با 2 طبقه و مجموعا 20 اتاق خدمات خود را ارائه می‌ دهد. هتل نارین از سال 1394 در مجاورت دریای خزر با قیمتی مناسب تجربه‌ ای به یاد ماندنی از سفر به چالوس را خواهد ساخت. این مجموعه به مکان‌ هایی همچون شهرک توریستی نمک آبرود، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و سد زوات نزدیک است.

آدرس: چالوس- دو کیلومتری نمک آبرود- بعد از پل هیچرود، رو به روی بانک صادرت

شماره تماس: 01152160380

هتل نارین چالوس

هتل کوشال چالوس

یکی دیگر از گزینه‌ هایی که در لیست بهترین هتل های چالوس جای گرفته است، هتل کوشال بوده که در فاصله 200 متری از دریا درون ساحل فرج آباد در 5 طبقه با 68 واحد قرار دارد. این مجموعه به امکاناتی نظیر کافی شاپ، لاندری، گیم نت، چایخانه سنتی، مجموعه ورزشی، فضای سبز و… مجهز است.

آدرس: چالوس- میدان نماز (بازار روز)- خیابان فرج آباد- ساحل فرج آباد- سمت راست

شماره تماس: 01152216038

هتل کوشال چالوس

هتل جهانگردی چالوس

جدا از تمامی هتل هایی که در دسته بندی‌ های گوناگون به شما معرفی شدند، خوب است گزینه‌ ای دیگر را نیز بشناسید تا بهتر بتوانید از میان بهترین هتل های چالوس دست به انتخاب بزنید. این مکان با نام هتل جهانگردی چالوس شناخته می‌ شود. این مجموعه در سال 1343 فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 1396 بازسازی شده است. هتل جهانگردی مجموعه‌ ای 4 هکتاری در میان پوشش جنگلی است که با کلبه‌ ها و سوئیت‌ های لوکس و معمولی با ظرفیت‌ های 2 الی 4 نفره مجهز شده است.

آدرس: چالوس- کیلومتر 5 جاده چالوس به کرج- روبه روی پارک فین

شماره تماس: 01152120293

هتل جهانگردی چالوس از بهترین هتل های چالوس

کلام پایانی

انتخاب از میان لیست بهترین هتل‌های چالوس با توجه به شناخت نسبی که از امکانات و شرایط آنها ارائه شد، به شما کمک می‌کند تا از اقامت خود در طی سفر لذت بیشتری ببرید. امید است بتوانید متناسب با سلیقه، بودجه و ترجیحات خود از میان گزینه‌های معرفی شده، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید