بهترین هتل های بندر انزلی را بشناسید

ایرانگردی بندر انزلی گیلان
بهترین هتل های بندر انزلی را بشناسید

شهر زیبای بندر انزلی با سلیقه‌ های مختلف و جاذبه‌ های طبیعی، تاریخی و تفریحی متنوع و منحصر به فرد خود مردم را به خود جذب می‌ کند. لذا بحث یافتن هتل و اقامتگاه متناسب با ایده‌ آل‌های مردم در بندر انزلی همواره مورد بحث بوده است. در این مقاله برای راحتی شما فهرستی از بهترین هتل های بندر انزلی تهیه شده است. بهترین هتل بندر انزلی کجاست؟ حالا که اینجا هستید احتمالا قصد دارید به بندر انزلی سفر کنید و در جستجوی فهرست بهترین هتل های بندرانزلی باشید. شما به جای خوبی آمده‌ اید، در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌ های بندرانزلی را معرفی کنیم. پس با ما باشید تا بهترین هتل شهر بندر انزلی را بشناسید.

بهترین هتل های بندرانزلی از نظر مسافران

بندر انزلی یکی از مهمترین شهرهای توریستی ایران و از مهمترین بنادر ایران است که بعد از رشت بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر استان گیلان به شمار می رود. بسیاری از مردم هر ساله به این شهر سفر می‌ کنند. بنابراین، با توجه به معیارهای مختلف از جمله لوکس هتل، امکانات مختلف، دسترسی آسان به مکان های تفریحی، مسافران بهترین هتل ها را رزرو می کنند. در ادامه بر اساس عوامل مهم از دیدگاه مسافران، فهرستی از بهترین هتل های بندرانزلی را برای شما تهیه کرده ایم.

 

هتل های لوکس و چهار ستاره

هتل های لوکس 4 ستاره بندر انزلی با امکانات بسیار زیاد و متنوع رفاه و اسایش را برای مسافران از نقاط گوناگون ایران فراهم می کند. رزرو آنلاین هتل یک راهکار برای سفری با خیال آسوده است؛ با این روش شما می توانید هتل مد نظر خود را انتخاب کنید و در هر زمان و مکانی که هستید از رزرو اتاق مد نظرتان در هتل دلخواه تان مطمئن شوید. اما بهترین هتل های ۴ ستاره بندر انزلی که یا نزدیک به مراکز گردشگری باشند یا مراکز خرید کدامند؟ با معرفی این هتل ها با ما همراه باشید.

 

هتل سفید کنار

این هتل 4 ستاره در سال 1352 در سه طبقه در نزدیکی دریای خزر ساخته شد و اتاق‌ های آن منظره‌ ای از دریا و جنگل را نشان می‌ دهد. شما می توانید دو اتاق در این هتل رزرو کنید و از امکانات دیگر مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و کافی شاپ استفاده کنید. وی علاوه بر سایر مزایای این هتل، به دسترسی آسان به مراکزی نظیر مقبره میرزا کخ خان، روستای ساحلی و مرداب ساحلی بین المللی اشاره کرد. به همین دلیل، هتل سفید به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی بندر انزلی در نظر گرفته می‌ شود.

آدرس: کیلومتر ششم جاده انزلی، آستارا

هتل سفید کنار انزلی

هتل دلفین بندر انزلی

یکی از هتل‌ های موجود در فهرست بهترین هتل‌ های بندر انزلی، هتل دلفین در بندر انزلی است. این هتل چهار ستاره در سال 1390 در پنج طبقه ساخته شد. همه امکانات با کیفیت خوب است و دسترسی آسان به مرکز شهر، بازار انزلی، پل بزرگ غزایی و کلیسای پرسبیترین غزریان وجود دارد. امکانات این هتل شامل یک رستوران، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، اتاق بیلیارد، آرایشگر و ماساژ است. حالا که شما معماری بسیار زیبا، امکانات و مکان های نزدیک به این هتل را درک می کنید، ممکن است دور از ذهن شما باشد که این هتل بهترین هتل چهار ستاره انزلی است.

آدرس: ساحل گو، خیابان اطبا

هتل دلفین بندر انزلی

هتل بهشت تالاب

رزرو اتاق ها، سوئیت ها و ویلا های این هتل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و شما می توانید از فضای سبز و امکانات راحت در طول اقامت خود لذت ببرید. همچنین این هتل در نزدیکی مراکزی مانند پل غازیان، کلیسای پرسبیترین غزوان، پارک تکاواران، روستای ساحلی و تالاب بین المللی انزلی قرار گرفته است. شما می توانید زمان زیادی را با دوستان و خانواده خود در این هتل سپری کنید که می توان گفت بهترین هتل انزلی است.

آدرس: پل غازیون، روبروی مصلی، جزیره دکتر بهشتی، کوچه شمیم 1

 

هتل بهشت تالاب بندرانزلی

هتل دنیز

یکی از مزایای هتل دنیز بندر انزلی دسترسی آسان آن به دریا، بازار خزر، منطقه آزاد انزلی و تالاب بین‌ المللی انزلی می‌ باشد. با رزرو اتاق، سوئیت و ویلا از این هتل و با در نظر گرفتن امکانات مناسبی که این هتل ارائه می دهد از اقامت خود راضی باشید.

آدرس: غزیان، بلوار آتبه، بعد از ساحل سوان

هتل دنیز بندرانزلی

هتل یاس

این هتل در سال 2018 در شش طبقه ساخته شده است و دارای رتبه بسیار خوبی در فهرست بهترین هتل های چهار ستاره در بندر انزلی است. یکی از نکات مثبت این طرح، دسترسی آسان به پارک تکاواران، روستای ساحلی، مرداب گمشده کردامهله، تالاب بین المللی انزلی، و پل میان پاشته می باشد. هتل یاس یکی از بهترین هتل های بندر انزلی است زیرا خدمات خوبی ارائه می دهد و همچنین یک هتل چهار ستاره است.

آدرس: کیلومتر 12 جاده انزلی به آستارا، مجتمع مسکونی یاس متین

 

هتل های سه ستاره در بندر انزلی

اگر بیشتر به دنبال گشت و گذار در بندر انزلی هستید و یا خرید بهترین توصیه این است که هزینه کمتری برای اقامتگاه خود در نظر بگیرید تا در بودجه خود صرفه جویی نمایید یکی از بهترین اقامتگاه ها هتل های سه ستاره هستند که علاوه بر داشتن امکاناتی مناسب قیمتی خوب نیز دارند. در ادامه با لیستی از بهترین هتل های بندرانزلی شما را اشنا خواهیم کرد.

هتل بزرگ کادوسان

یکی از هتل هایی که در سال 1345 در کرانۀ دریای خزر ساخته شد، هتل بزرگ کادوسان در بندر انزلی است. امکانات این هتل شامل جت خصوصی، قایق سواری، بیلیارد و فوتبال دستی می باشد. این هتل جایی که شما مطمئنا می توانید از زمان خود لذت ببرید.

آدرس: خیابان پاسداران

 

هتل آرکا

هتل آرکا در بندر انزلی در 5 طبقه در منطقه ساحلی ساخته شده است و نمای زیبایی رو به دریا دارد. مسافران به راحتی به مراکز خرید و دریا دسترسی دارند و این یکی از نقاط قوت این هتل 3 ستاره است. تاسیسات آن شامل رستوران، پارکینگ، آسانسور و قهوه خانه می باشد. شما می توانید برای اقامت خود، اتاق های تک به سه رزرو کنید.

آدرس: خیابان پاسداران

 

هتل الماس

می توان با اطمینان گفت که این هتل بهترین هتل ساحلی در بندر انزلی است که در منطقه ساحلی در 1392 در 4 طبقه ساخته شده است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و پارک کودکان اشاره کرد. این هتل مجهز به اتاق های تک به چهار نفر روبه روی دریا است و دسترسی آسان به پارک تکاوران، پل بزرگ غازیان و کلیسای پرسبیترین غاضیان دارد.

آدرس: خیابان پاسداران، نبش کوچه 14

 

هتل الماس بندر انزلی

هتل پرشین

از امکانات این هتل می‌ توان به رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، فضای سبز و سرویس‌ های خانه‌ داری اشاره کرد. همچنین این هتل به راحتی در دسترس ساحل و تالاب انزلی است. با توجه به نزدیکی این هتل به مکان‌ های توریستی مذکور، این هتل در فهرست بهترین هتل‌ های انزلی جای ویژه‌ ای پیدا می‌ کند. همچنین هتل پارشین مجهز به دو اتاق و سوئیت برای سه تا پنج نفر می باشد.

آدرس: کیلومتر 10 جاده آستارا، سنگچین

 

هتل مدائن

هتل 4 طبقه مدائن فاصله نسبتا کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دارد که توسط کارکنان با تجربه مدیریت می‌ شود. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و دسترسی آسان به پارک میخانه، پل بزرگ غازیان و کلیسای پرسبیترین غازیان دارد. تاسیسات آن شامل یک رستوران، پارکینگ، قهوه خانه و کتابخانه می باشد. هتل مدائن به عنوان یکی از بهترین هتل های بندر انزلی شناخته می شود. همچنین می توانید سوئیت های تک، دو، یک خوابه و دو خوابه را با بهترین امکانات رزرو کنید.

آدرس: خیابان پاسداران، کیلومتر 5

هتل مدائن بندرانزلی

خانه مسافر کاسپین

خانه مسافر کاسپین در بندرانزلی در سال 1378 در یک طبقه ساخته شد و در سال 2017 بازسازی شد. این هتل دسترسی آسان به ساحل دریای خزر و مناره انزلی دارد. میهمان خانه کاسپین مجهز به سوئیت های دو نفره، ویلاهای دو تا چهار نفره است. از امکانات آن می‌ توان به پارکینگ، چایخانه‌ های سنتی، سرویس خانه داری و فضای سبز اشاره کرد.

آدرس: خیابان پاسداران، کوچه ده

 

هتل ملورین

این هتل سه طبقه یک دقیقه با دریای خزر فاصله دارد. این مکان دسترسی آسان به تالاب بندر انزلی، مجتمع آکواریوم و زمین بازی دارد. امکانات هتل ملورین بندر انزلی شامل جکوزی، کافی شاپ، سرویس خانه‌داری و اینترنت در لابی می‌باشد. به عبارت دیگر، این هتل هر چیزی را که شما ممکن است بخواهید از یک هتل فراهم می کند. چه چیزی بهتر از راه رفتن از اتاقتان به سوی دریای زیبای خزر! به همین دلیل است که می توان گفت این هتل یکی از بهترین هتل های بندر انزلی است. شما می‌ توانید سوئیت‌ های دوگانه لوکس، سوئیت‌ های سلطنتی برای سه و چهار نفر، و اتاق‌های دوتایی رو به دریا با بهترین امکانات رزرو کنید.

آدرس: بلوار اطبا

 

 

هتل زیباکنار

این هتل در نزدیکی بندر انزلی یکی از بهترین هتل‌ ها در بندر انزلی است که در سال 1380 ساخته شده‌ است. این هتل مجهز به زمین بازی، زمین تنیس، پارکینگ و خدمات خانه‌ داری است و می‌ تواند انتخاب خوبی برای یک سفر چند روزه و داشتن اوقات خوش باشد. شما می توانید ویلاهای دوبلکس، یک اتاق خواب و دو ویلا و سوئیت اتاق خواب را برای اقامت خود رزرو کنید.

آدرس: جاده انزلی، جاده حسن رود، کیلومتر 22

هتل زیباکنار بندر انزلی

هتل هیراد

این هتل رستوران ندارد ولی تسهیلات زیادی مثل پارکینگ, اینترنت رایگان در لابی و لباسشویی دارد. این هتل همچنین دارای یک اتاق خواب و دو سوئیت اتاق خواب است.

آدرس: بلوار فاتحی، نبش شهرک ساحل خوش نودوخه

 

بهترین هتل آپارتمان در بندر انزلی

بد نیست قبل از اینکه به سراغ معرفی هتل آپارتمان های معروف بندرانزلی برویم با هتل آپارتمان و تفاوت آن با هتل آشنا شوید. هتل‌ ها معمولا امکانات متنوعی دارند از امکان برگزاری مراسم و سمینارها گرفته تا امکان استفاده از رستوران و کافی شاپ بدون رزرو اتاق در هتل ها است. اما کاربرد اصلی هتل آپارتمان، اقامت است  و به همین دلیل معمولا تجملات کمتر و قیمت مناسب تری دارند همچنین هتل آپارتمان ها دارای رستوران و کافی شاپ معمولا نیستند.

 

هتل آپارتمان امیران

این هتل در سال 1390 در 3 طبقه تاسیس شد. این هتل در نزدیکی ساحل دریای خزر آماده است تا با بهترین امکانات به شما خدمت کند. امکانات آن شامل پارکینگ، اینترنت رایگان، منظره دریا، ساحل و جنگل است.

هتل آپارتمان سفیر

یکی از هتل‌های سه ستاره آپارتمان در بندر انزلی، هتل آپارتمان سفیر بندر انزلی است که در 4 طبقه نزدیک دریای خزر قرار دارد و منظره زیبایی از دریا دارد. یکی از مزیت های این سیستم دسترسی آسان به مراکز تفریحی است. امکانات این هتل شامل یک رستوران، پارکینگ، خدمات لباسشویی، سرویس خانه‌ داری و آسانسور است. این هتل به دو تا چهار نفر مجهز شده‌ است.

آدرس: انتهای خیابان پاسداران، کیلومتر 5

هتل آپارتمان سفیر

هتل آپارتمان ملی

این مکان به مراکز تفریحی مانند کشتی های تفریحی و مارتاب انزلی هم نزدیک است. امکانات این رستوران شامل یک رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، یک سالن بیلیارد و یک قهوه خانه سنتی است. شما می توانید اتاق برای دو تا پنج نفر در این هتل رزرو کنید.

آدرس: خیابان پاسداران، کیلومتر 4، کوچه 11

هتل آپارتمان رویال بلوگا

هتل آپارتمان سه ستاره رویال بلوگا در سال 1400 تاسیس شد و در منطقه ساحلی قرار دارد. این شهر دسترسی خوبی به مرکز شهر و مکان‌ های مورد علاقه دارد. امکانات آن شامل رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، خانه‌داری و سرویس‌ های لباس‌شویی می‌ باشد. این هتل آپارتمان مجهز به یک اتاق خواب برای دو تا پنج نفر است.

آدرس: خیابان ساحل قوو، خیابان اطبا

 

هتل آپارتمان شایان

این هتل یک ستاره در 50 متری دریا واقع شده است. امکانات آن شامل پارکینگ، تلویزیون، آسانسور، حمام و خدمات نظافت خانه می‌ باشد. شما می توانید اتاق های تکی و دو نفره روبروی دریا را برای اقامت خود رزرو کنید.

آدرس: کیلومتر 4 بلوار ساحلی پاسداران، کوچه 7

بهترین هتل بندر انزلی با قیمت مناسب

اگر به دنبالی سفری ارزان قیمت در بندرانزلی هستید و تجملات آنچنان برای شما اهمیتن ندارد هتل های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل ها با توجه به قیمت مناسبی که دارند امکانات متنوعی را برای مراجعین خود فراهم می کنند.

مجتمع گردشگری سپید کنار متین

مجتمع توریستی سپید کنار متین در سال 1377 در سه طبقه ساخته شد و امکانات آن شامل دسترسی آسان به دریا و امکاناتی مانند سالن بیلیارد، پارک کودکان، چایخانه سنتی، رستوران، پارکینگ، قهوه خانه، زمین ورزشی و خدمات خانه داری می باشد. نقل شده. همچنین این مجتمع دارای ویلا های دو نفره، دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه می باشد.

آدرس: کیلومتر 6 جاده آستارا، مجتمع سپید کانار متین

مجتمع سپیدکنار متین

هتل گیلار

یکی از مزیت­ های آن نزدیک بودن آن به مراکز تجاری و ساحل است. این هتل دارای امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، تلویزیون، خدمات خانه داری، حمام در طبقه و اتاق نماز است.

آدرس: جفرود پایین

هتل جهانگردی

این هتل توریستی دو ستاره بندر انزلی در سال 1374 در دو طبقه گشایش یافت و به مراکز توریستی مانند مجشک، کاخ موزه و برج ساعت نزدیک است. امکانات آن شامل پارکینگ، رستوران، تلویزیون، سالن بیلیارد و خدمات خانه داری می باشد. این هتل شامل دو اتاق و اتاق‌ های اتصال می‌ باشد.

آدرس: کیلومتر 5 جاده انزلی به آستارا، جنب نمایشگاه

هتل نخل

هتل نخل دسترسی آسان به دریا، کشتی تفریحی، منطقه آزاد بندر انزلی و موج شکن بندر انزلی دارد. از امکانات این هتل می‌ توان به پارکینگ، اینترنت، حمام، آسانسور، سرویس خانه‌ داری و تلویزیون اشاره کرد. این هتل به دو تا پنج نفر مجهز شده است.

آدرس: خیابان پاسداران، کیلومتر 4

 

سخن پایانی

بندر انزلی یکی از بزرگترین بنادر و مناطق آزاد ایران است که در استان گیلان قرار دارد. این بندر همیشه یکی از محبوب ترین مقصد های سفر بوده است و به خصوص در تعطیلات مختلف، به اندازه ای شلوغ است که جایی برای انداختن سوزن وجود ندارد و شاید خرید بلیط هواپیما بهترین ایده برای سفر در زمان های شلوغ و پر رفت و امد باشد. افرادی که به بندر انزلی سفر می کنند معمولا سلیقه های مختلفی در انتخاب محل اقامت دارند و برخی از آن ها هتل با توجه به قیمت هتل در انزلی، ویلاهای دربست و برخی اقامتگاه های اکوتوریستی را برای اقامت خود انتخاب می کنند. در این پست سعی کردیم بهترین هتل های بندرانزلی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با شناخت این هتل ها مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

 

هتل های بندر انزلی را بیشتر بشناسید:

با توجه به اینکه بندر انزلی فاقد یک هتل 5 ستاره است، هتل 4 ستاره دلفین بهترین هتل در این شهر از دید مردم است.

هتل سفید کنار، هتل دلفین، هتل تالاب بهشت

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید