بهترین هتل های بابلسر را بشناسید (همراه با تصویر و بررسی جامع)

ایرانگردی مازندران
بهترین هتل های بابلسر را بشناسید (همراه با تصویر و بررسی جامع)

به هر یک از استان‌ های شمالی کشور که سفر کنید، قطعاً خاطرات بسیار خوشی را خواهید ساخت، اما بابلسر چیز دیگری است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا را دارید، آشنایی با بهترین هتل‌ های بابلسر قبل از هر کاری ضروری است.

درباره بابلسر

بابلسر یکی از شهرهای قدیمی استان مازندران است که در بین رشته‌ کوه‌ های البرز و حاشیه دریای خزر واقع‌ شده است. زیبایی شهر بابلسر علاوه بر دریا و جنگل به خاطر وجود رودخانه بابل رود و پل تاریخی آن است که در سال ۱۳۱۳ آن‌ هم توسط مهندسان اروپایی ساخته شده و به یکی از جاذبه‌ های اصلی بابلسر تبدیل‌شده است.

این شهر زیبای شمال کشور که در همسایگی شهرهای محمود آباد، ساری، فریدون‌کنار و بابل قرار دارد، به داشتن برنج‌ های خوش عطر و خوش‌ طعم شهرت پیدا کرده است. آب‌ و هوای شهر بابلسر مانند دیگر شهرهای شمالی معتدل است؛ اما در تابستان‌ ها هوا بسیار گرم و شرجی می‌ شود.

بهترین زمان سفر به بابلسر در فصل بهار و ابتدای پاییز است، اما اگر سرمای هوا شما را اذیت نمی‌ کند، در طول پاییز می‌ توانید سفری خاطره‌ انگیز در دل جنگل‌ های رنگارنگ این شهر زیبا داشته باشید. مکان‌ های گردشگری و تفریحی بابلسر شامل سواحل زیبای منطقه ساحلی می‌ رود، کرفون و اسکله قایقرانی این شهر می‌ شوند. البته رودخانه بابل رود نیز خود یکی از جاذبه‌ ها و مکان‌ های تفریحی این شهر است. پل معلق فلزی بابل رود نیز ز یکی از ساخته‌ های تاریخی این شهر است که قبل از جنگ جهانی دوم در بابلسر ساخته شده است.

غذاهای خوشمزه بابلسر مانند مرغ‌ ترش، انار بیج، میرزا قاسمی، فسنجان و سایر غذاهای محلی برای مسافران جذابیت خاصی دارند. اگر به این شهر سفر کردید و قصد تهیه سوغاتی را داشتید، بد نیست از صنایع دستی مانند لاک تراشی، جاجیم بافی و قالی بافی استفاده کنید. البته میوه‌ های بومی این شهر مانند توت‌ فرنگی، سبزی‌ های محلی، انواع مربا و ترشی و کلوچه‌ های معروف بابلسر را فراموش نکنید. اگر با این تفاسیر تصمیم خود را برای سفر به بابلسر گرفته‌ اید، عزم و اراده از شما، معرفی بهترین هتل‌ های بابلسر از پته!

 

معرفی بهترین هتل های بابلسر

بهترین هتل‌ های بابلسر ممکن است در بین هتل‌ های ۵ ستاره باشند یا هتل‌ های ۴ ستاره، حتی گاهی اوقات بهترین اقامتگاه‌ ها بین هتل آپارتمان‌ های ارزان‌ قیمت پیدا می‌ شوند؛ اما در نهایت امکانات رفاهی و نظافت هتل است که باعث می‌شود از نظر مسافران در فهرست بهترین هتل‌ ها قرار بگیرد.

 

هتل میزبان بابلسر با پنت هاوس و نمای پانوراما

هتل میزبان بابلسر هتلی ۵ ستاره است که در شهر بابلسر شهرت زیادی دارد. این هتل ۱۳ طبقه دارد و ۱۶۶ واحد اقامتی را برای پذیرایی از مهمانان و مسافران با خدمات رفاهی مناسب آماده کرده است. این هتل مجموعه ورزشی، تجاری و اقامتی را هم‌زمان دارا است. مساحت این هتل ۶.۵ هکتار است و در نزدیکی یک هتل ۴ ستاره دیگر با همین نام افتتاح‌ شده است.

طبقات بالایی این هتل نمای پانورامای بسیار زیبایی از قله با شکوه دماوند، شالیزارهای بابلسر و دریا را پیش روی گردشگران قرار می‌ دهند. از امکانات این هتل می‌ توان به آرایشگاه مردانه و زنانه، تاکسی‌ سرویس، کافی‌ شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری، سالن چند منظوره همایش‌ ها، فضای سبز، مسیر پیاده‌ روی، آلاچیق در محوطه هتل، مسیر دو چرخه‌ سواری، زمین‌ های بازی، فوتبال دستی، امکانات ویژه معلولین، مانند رمپ و ویلچر، نمای زیبا رو به شالیزار، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و عربی، پارک بازی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، اینترنت در لابی، روم سرویس، اتاق چمدان، استخر، دستگاه واکس کفش، خدمات باربری، ناهار در اتاق و … اشاره کرد.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی

شماره تماس: 01135557000

هتل میزبان بابلسر

هتل ساحلی میزبان چهار ستاره بابلسر

هتل ۴ ستاره میزبان در بابلسر در نزدیکی هتل ۵ ستاره‌ ای که در بخش پیش به آن اشاره کردیم، قرار دارد. این هتل زیبا نیز ۵۶ واحد اقامتی و سوئیت برای پذیرایی از مهمانان دارد. چشم‌ انداز بسیار زیبای اتاق‌ های هتل از دریای خزر، تالاب نیلوفر و شالیزارهای بسیار زیبای بابلسر عالی است. رستوران هتل نیز آماده پذیرایی از مهمانان با هر نوع غذای سنتی و محلی است. این هتل ۴ ستاره امکاناتی چون کافی‌ شاپ، رستوران، پارکینگ، تلویزیون، سرویس فرنگی و ایرانی، فروشگاه و غرفه، تلفن در اتاق، سالن بیلیارد، نمازخانه، اینترنت در لابی و … دارد.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر به فریدون‌ کنار، میدان امام حسین

شماره تماس: 0113545

هتل ساحلی میزبان چهار ستاره بابلسر

هتل ساحلی میزبان؛ فضایی آرام و دل‌ نشین برای مسافران

یکی از هتل‌ های زیبای شهر بابلسر هتل ساحلی میزبان است. این هتل به خاطر داشتن امکانات ورزش‌ های آبی، مسیر پیاده‌ روی و تفریحات آبی، شهرت خاصی در شهر بابلسر پیدا کرده است و فضای آرام و بسیار دل‌نشین آن برای مسافران جذابیت خاصی دارد. در حال حاضر نیز در این هتل اسکله دریایی و رستوران جدیدی برای سرو غذاهای دریایی در حال ساخت است. این هتل دارای پلاژ مخصوص بانوان و آقایان است که در سواحل زیبای دریای خزر قرار گرفته از امکانات هتل ساحلی میزبان می‌ توان به استخر، پارکینگ، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی، سرویس فرنگی و ایرانی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه و غرفه کافی‌ شاپ، رستوران، یخچال، تلویزیون، لابی و … اشاره نمود.

آدرس: بابلسر، بلوار شهید علیزاده، پارکینگ نهم، هتل ساحلی میزبان

شماره تماس: 01135273663

متل بهشت افرا| هتل مرضیه سابق

یکی از اقامتگاه‌ های قدیمی شهر بابلسر متل بهشت افرا است. این اقامتگاه که در گذشته با نام مرضیه شناخته می‌ شد، در مناطق حومه شهر بابلسر قرار گرفته و دارای مساحتی حدود ۴ هکتار است. این متل دارای ۸۸ ویلای دو خوابه و ۲۴ ویلا برای مهمانان تک نفره و فضای سبز بسیار زیبایی است. در فضای سبز این متل ۶۰ آلاچیق و تعداد 30 صندلی وجود دارد که مسافران می‌ توانند از فضای سبز آنجا لذت ببرند.

علاوه بر داشتن رستوران، سالن آمفی‌ تئاتر، چایخانه و سالن همایش این متل زمین مخصوص بازی کودکان هم دارد. زمین ورزش بزرگسالان، مسیرهای پیاده‌ روی و دوچرخه‌ سواری که در کنار شالیزارهای زیبا و خوش عطر قرار گرفته‌ اند، محلی مناسب برای اقامت به همراه خانواده هستند. امکانات لازم در زمینه گردشگری و قایق‌ سواری نیز در این متل فراهم است. از سایر امکانات آن می‌ توان به رستوران، سالن ورزشی، کافی‌ شاپ، لابی، پارکینگ، تلویزیون، سوئیت و … اشاره نمود.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۱۳ بابلسر، بهنمیر، افرا تخت

شماره تماس: 09034561947

 

متل بهشت افرا

 

متل گلفام در ۱۵ متری دریای خزر

یکی از مجتمع‌ های اقامتی شهر بابلسر که حدود ۱۵ متر تا دریای خزر فاصله دارد و برای پذیرایی از مهمانان که عاشق نمای دریا هستند جذابیت خاصی دارد، متل گلفام است. این متل در نزدیکی هتل رضوان قرار گرفته و فاصله کمی تا متل پیام و مجتمع رفاهی شهرداری مشهد توس دارد. از امکانات این متل می‌ توان به سوئیت، پارکینگ، تلویزیون و سرویس ایرانی اشاره کرد؛ اما متأسفانه مسافرانی که در این متل اقامت داشته‌ اند از امکانات رفاهی آن رضایت چندانی ندارند.

آدرس: بابلسر، ساحلی، خیابان پارکینگ چهارم، کوچه لاله، ساختمان گلفام، طبقه همکف

شماره تماس: 01135288701

 

هتل برج ساعت با معماری چشمگیر و بی‌نظیر

هتل برج ساعت در شهر بابلسر و در نزدیکی برج تاریخی ساعت قرار گرفته است و جزو سازه‌ های معماری مجهز بابلسر است. از امکانات آن نیز می‌ توان به کافی‌ شاپ، اینترنت، اینترنت در لابی، سوئیت، رستوران، نمازخانه تلویزیون، پارکینگ، تلفن در اتاق، سرویس فرنگی و … اشاره نمود. البته عدم وجود سرویس ناهار و شام در این هتل یکی از دلایلی که باعث نارضایتی مسافران بوده است.

آدرس: بابلسر، خیابان فلسطین، هتل برج ساعت

شماره تماس: 01144412740

هتل برج ساعت بابلسر

هتل شوکا با پرسنلی مجرب و حرفه‌ای

هتل شوکای یک هتل دو ستاره در شهر بابلسر است که در سال ۱۳۵۸ برای اولین بار افتتاح‌ شده، اما مجدداً در سال ۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در حال حاضر دو طبقه و ۱۶ واحد اقامتی دارد. یکی از نکات منفی هتل عدم دارا بودن آسانسور و سرویس ایرانی در داخل واحدهای اقامتی است. از امکانات هتل شوکا می‌ توان به اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، رستوران، تلویزیون، نمازخانه، یخچال و سرویس فرنگی اشاره کرد.

آدرس: بابلسر، انتهاي خيابان پاسداران، ميدان معلم

شماره تماس: 01135274247

 

متل لادن با فضای سبزی بسیار دل‌نشین

متل لادن که در سال ۸۵ در شهر در شهر بابلسر افتتاح شد، دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی برای مسافران است. این هتل تنها ۱۰ واحد اقامتی دارد، فاصله بسیار نزدیکی تا سواحل دریای خزر دارد. دسترسی آسان به اماکن گردشگری، پایانه‌ های کشتی‌ های تفریحی، پارک شورا، پارک جنگلی توسکا، پارک کاج، اکالیپتوس، رودخانه بابل رود و همچنین مراکز خرید در نزدیکی فریدون‌ کنار و باغ پرندگان جزو ویژگی‌ های متل لادن بابلسر است. این متل فضای زیبایی برای پیاده‌ روی هم دارد. از جمله امکانات آن می‌ توان به فضای سبز زیبا، نمای دریا، پارکینگ، آلاچیق در محوطه، حوض آب، مسیر پیاده‌ روی، نمای زیبای فضای سبز و … اشاره نمود.

آدرس: بابلسر، شهرک ساحلی، بلوار شهید علیزاده، پارکینگ ۸

شماره تماس: 09119050619

متل لادن بابلسر

متل رضوان دسترسی عالی به بازار روز بابلسر

هتل رضوان نیز یکی دیگر از متل‌ های باکیفیت بابلسر است که چهار طبقه دارد. این متل ۱۸ اتاق و سوئیت دارد که برای پذیرایی از مسافران مهیا شده‌ اند. به دلیل اینکه تمام اتاق‌ های متل در سراسر چهار طبقه قرار دارند، مسافران می‌ توانند با استفاده از آسانسور به اتاق‌ های خودشان بروند و نمای زیبایی از دریای خزر و سواحل زیبا را تماشا کنند. این متل موقعیت بسیار نزدیکی به بازار روز بابلسر دارد و تنها سه کیلومتر با این بازار فاصله دارد. از جمله امکانات آن می‌ توان به تاکسی‌سرویس شبانه‌ روزی، کافه سنتی، رستوران، فضای سبز، باغچه، نمای دریا، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، خشک‌شویی خدمات اتو، روم سرویس، آسانسور و … اشاره نمود.

آدرس: بابلسر، بلوار ساحلی، بین پارکینگ چهارم و پنجم

شماره تماس: 09373455324

 

 

متل مهستان با واحدهای دوبلکس نزدیک به دریا

متل مهستان یک ساختمان دو طبقه دارد و دارای پارکینگ بسیار بزرگی است. این متل که در سال ۹۷ به بهره‌ برداری رسیده مجدداً در سال گذشته بازسازی‌ شده تا بتواند خدمات مورد نیاز مسافران را آماده کند. به خاطر اینکه این متل در فاصله کمی از سواحل دریا قرار گرفته، مورد توجه مسافران قرار می‌ گیرد. دسترسی آسان به اماکن گردشگری، مراکز خرید و پارک‌ های جنگلی، جزو مزایای این واحد اقامتی است. البته مسافران از نظافت و شرایط عمومی متل مهستان رضایت زیادی نداشته‌ اند. تنها واحدهای دوبلکس رو به‌ دریای این متل مورد توجه مسافران قرار گرفته‌ اند.

آدرس: بابلسر، بلوار ساحلی، بین پارکینگ اول و دوم، مجتمع رفاهی شمال

شماره تماس: 09113137688

 

سخن پایانی

از بین بهترین هتل‌ های بابلسر، هتل‌های ۵ ستاره این شهر دارای شرایط و امکانات خوبی برای مسافران هستند. شهر بابلسر اقامتگاه‌ ها و متل‌ های زیادی هم دارد که فاصله کمی تا دریا دارند، اما متأسفانه امکانات رفاهی و نظافت آن‌ ها در حد هتل‌ های ۴ ستاره و ۵ ستاره نیست؛ بنابراین این شما هستید که با توجه به بودجه خود یک اقامتگاه مناسب را هنگام سفر به بابلسر انتخاب می‌ کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید