بهترین هتل های زنجان را بشناسید

استان زنجان ایرانگردی زنجان
بهترین هتل های زنجان را بشناسید

شهر تاریخی زنجان با مردمان شجاع و دلیرش جزو یکی از زیباترین شهرهای کشور و مقاصد گردشگری است. به همین خاطر تعداد افرادی که به دنبال بهترین هتل های زنجان برای اقامت در بین مردمان ترک‌زبان می‌گردند، زیاد است. به همین روی ما هم تصمیم گرفتیم، بهترین هتل های این شهر را به شما معرفی کنیم.

درباره زنجان چه می‌ دانید؟

شهر زنجان از نظر موقعیت جغرافیایی در بخش غرب و شمال غربی قرار گرفته و در استان آذربایجان قرار دارد. این استان سرسبز و زیبای کشورمان دارای مردمی ترک‌ زبان است و قدمت آن به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح باز می‌ گردد.

مردم شهر زنجان بسیار مهمان‌ نواز هستند و پوشش مخصوص منطقه خود را دارند. بسیاری از زنان سنتی لباس‌ هایی مانند سرپوش یا چرگات می‌ پوشند و تن‌ پوش‌ های آن‌ ها با نام کوئینگ، جلوه زیبایی به شهر می‌ بخشد. از سوغاتی‌ های معروف زنجان هم که دیگر نیاز به معرفی ندارد و چاقوی معروف دسته زنجانی است. این شهر که یکی از شهرهای صنعتی کشورمان است. علاوه بر چاقو، سوغاتی‌ های دیگری هم دارد که می‌ توان از آن ها به ظروف مسی، گلیم فرش‌ ها، منبت‌ کاری و … اشاره نمود.

آب‌ و هوای شهر زنجان تقریباً ۴ فصل است، اما اگر می‌ خواهید بدانید بهترین زمان سفر به این شهر تاریخی چه زمانی است، بهتر است اردیبهشت، خرداد و تیر را برای سفر به زنجان را انتخاب کنید. جاذبه‌ های گردشگری زنجان نیز به‌ قدری زیاد هستند که باید چند روز وقت بگذارید تا آن‌ ها را ببینید.

از بازار تاریخی و قدیمی این شهر گرفته که در سال ۱۲۱۳ ساخته شده تا مسجد چهل ستون، موزه باستان شناسی و بلوار شیخ اشراق، همه و همه می‌ توانند برای دیدن جذاب باشند. حالا اگر قصد سفر به زنجان را دارید، اما مکانی برای اقامت پیدا نمی‌ کنید، می‌ توانید با مطالعه این مقاله، بهترین هتل های زنجان را هم پیدا کنید.

 

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ شهر زنجان، یک هتل ۴ ستاره است که در نزدیکی پارک جنگلی شهربازی قرار دارد. این هتل ۵ طبقه بوده و ۴۸ واحد اقامتی دارد. امکانات این هتل مربوط به رستوران با چشم‌ انداز طبیعت، کافی‌شاپ، رخت شور خانه و … است. این هتل دسترسی خوبی به غار کتله خور، گنبد سلطانیه و بازار زنجان دارد. اگر علاقه‌مند به دیدن مردان نمکی هستید، بهتر است در این هتل ۴ ستاره اقامت کنید. چون به این جاذبه بسیار نزدیک است.

آدرس: شهر زنجان، میدان بسیج، ضلع شمال غربی

شماره تماس: 02433788190

 

هتل بزرگ زنجان از بهترین هتل های زنجان

هتل پارک 3 ستاره

هتل پارک ۳۰ سال است که در شهر زنجان پذیرای مسافران است. این هتل نزدیک مراکز تجاری شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به جاذبه‌ های گردشگری نیز دارد. از جمله امکانات این هتل که بر اساس استانداردهای روز جهان بازسازی‌ شده، می توان به کافی‌ نت، اینترنت پرسرعت، پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافی‌ شاپ و تاکسی‌سرویس اشاره نمود. هتل پارک ۵ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی استاندارد دارد.

آدرس: زنجان، میدان آزادی

شماره تماس: 02433333533

هتل پارک 3 ستاره زنجان

هتل آسیا

هتل آسیا یکی از هتل‌ های اقتصادی و ارزان‌ قیمت زنجان است. این هتل یک ساختمان قدیمی دارد که در سال ۱۳۷۶ بازسازی‌ شده و اکنون ۲۸ واحد اقامتی با سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب، حمام مجزا، سیستم تهویه مطبوع، وسایل بهداشتی، یخچال و تلویزیون دارد. از امکانات هتل آسیا می‌ توان به کتابخانه، پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای، آسانسور و نمازخانه اشاره نمود.

آدرس: زنجان، خیابان امام، غرب میدان استقلال، روبروی پمپ‌ بنزین

شماره تماس: 02433541689

هتل آسیا از بهترین هتل های زنجان

هتل قصر

هتل قصر زنجان موقعیت بسیار خوبی از نظر دسترسی به امکانات شهری دارد. دسترسی این هتل به مراکز خرید زنجان بسیار نزدیک است و فاصله کمی تا جاذبه‌ های گردشگری دارد. هر یک از ۲۰ واحد اقامتی هتل قصر دارای سرویس‌ های بهداشتی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون و … هستند.

آدرس: زنجان، خیابان امام، سبزه‌ میدان، پشت پاساژ تهران

شماره تماس: 02433363001

پیشنهاد می کنیم بخوانید:
بهترین شهرهای ایران برای مسافرت

هتل سپید

یکی از هتل‌ های سه ستاره و بسیار تمیز شهر زنجان هتل سپید است. این هتل دارای قیمتی بسیار مناسب بوده و خدمات رفاهی استانداردی دارد. از امکانات آن می‌ توان به پارکینگ، رستوران، فروشگاه، کافی‌ شاپ، اینترنت وای فای، آسانسور و نمازخانه اشاره کرد. این هتل ۴۸ واحد اقامتی دارد که در تمام آن‌ ها لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، تلویزیون و یخچال وجود دارد.

آدرس: زنجان، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی

شماره تماس: 02433326882

هتل سپید در شهر زنجان

هتل ددمان

یکی از هتل‌ های سنتی یا بهتر بگوییم اقامتگاه‌ های بوم گردی که در شهر زنجان قرار دارد، هتل ددمان است که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد، اما پس از بازسازی در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به‌عنوان یک اقامتگاه سنتی آغاز کرد کرده است. درگذشته این اقامتگاه یک کاروانسرای بین جاده‌ ای بوده، ولی در حال حاضر به‌ عنوان یک هتل، ظرفیت پذیرش ۳۰ مسافر را دارد.

بنای تاریخی ددمان دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب است و محوطه حیات آن نیز بسیار دل‌ نشین و آرامش‌ بخش است. هتل سنتی ددمان ۱۱ واحد اقامتی دارد که به‌ صورت سنتی تزیین‌ شده‌ اند. این هتل خودش جزو جاذبه‌ های گردشگری شهر زنجان است. اتاق‌ های این هتل دوتخته، سه تخته و چهار تخته بوده و دارای سیستم گرمایش از کف هستند. پرسنل و کارکنان این هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و افرادی که در این هتل اقامت کنند، می‌ توانند به‌ راحتی به بازار سرپوشیده زنجان، موزه مردان نمکی و رختشوی‌ خانه دسترسی داشته باشند.

آدرس: میدان انقلاب، خیابان سعدی جنوبی، کوچه چمنی، بن‌ بست سوم

شماره تماس: 02433331233

هتل ددمان از بهترین هتل های زنجان

هتل غزال

هتل سه ستاره غزال، در شهر خرمدره زنجان قرار دارد. این هتل سه ستاره است و ۲۴ واحد اقامتی دارد. تمام اتاق‌ های این هتل در طبقه همکف هستند و دور تا دور یک حیاط سرسبز قرار گرفته‌ اند. امکانات این هتل شامل رستوران، اینترنت وای فای در اتاق، لابی، کافه سنتی و پارکینگ می‌ شود. اقامت در این هتل باعث می‌ شود تا بتوانید به‌ راحتی از دریاچه سد خلیفه لو و جاذبه‌ های دیگری مانند حمام تاریخی یان یان در خرمدره دیدن کنید.

آدرس: زنجان، کیلومتر ۸۵ جاده قزوین به زنجان، ۱۵ کیلومتر بعد از ابهر

شماره تماس: 02435582231

 

هتل گیلاس

اگر بخواهید از جاده ابهر خرمدره عبور کنید، در طول مسیر یک هتل سه ستاره و مجهز می‌ بینید که برای پذیرایی از مسافران آماده است. هتل گیلاس واحدهای اقامتی مرتب و تمیزی دارد که دارای سرویس‌ های بهداشتی اختصاصی، یخچال، کمد لباس، تلویزیون و تهویه مطبوع هستند. بعضی از سوئیت‌ های این هتل دو خوابه هستند و برای افرادی که با خانواده مسافرت می‌کنند، مناسب است. سوئیت‌ های هتل گیلاس دارای امکاناتی مانند سرویس‌ های بهداشتی، حمام اختصاصی، مبلمان، تخت، آشپزخانه و … هستند. از دیگر امکانات هتل گیلاس می‌ توان به پارکینگ مسقف آن اشاره نمود. این هتل همچنین اینترنت وای فای رایگان، سالن کنفرانس و رستوران دارد. برخورد پرسنل نیز بسیار حرفه‌ ای و محترمانه است.

آدرس: زنجان، ابهر، کیلومتر 2 جاده زنجان ابهر، بلوار وحدت

شماره تماس: 02435277550

هتل گیلاس از بهترین هتل های زنجان

هتل پیام زنجان

هتل سه ستاره پیام در شهر زنجان و در یک منطقه بسیار خوش آب‌ و هوا قرار دارد. این هتل دارای سوئیت‌ های زیبا با امکانات رفاهی مناسب است. اتاق‌ های این هتل دارای منظره‌ ای از دریاچه مصنوعی روبروی هتل هستند. از امکانات آن می‌ توان به سالن بدن‌ سازی، تالار اینترنت، رستوران پارکینگ و فضای سبز اشاره نمود.

آدرس: زنجان، میدان بسیج، کمربندی شمالی، بالاتر از ستاد نیروی انتظامی

شماره تماس: 02433025003

هتل پیام زنجان

اقامتگاه گل سرخ

یکی از اقامتگاه‌ های بوم گردی شهر زنجان، اقامتگاه گل سرخ است که در یک روستا به نام قره چریان قرار دارد. افرادی که عاشق زندگی در طبیعت هستند و می‌ خواهند چند روز آب‌ و هوای تمیز را استشمام کنند، می‌ توانند در این اقامتگاه اتاق رزرو کنند. این اقامتگاه دو اتاق‌خواب دارد که هر یک دارای یک تراس بزرگ، سالن پذیرایی و اتاق‌خواب هستند. هر یک از این اقامتگاه‌ ها، سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام با وسایل آشپزخانه دارند. به دلیل اینکه اقامتگاه گل سرخ رستوران ندارد، مسافران حتماً باید به فکر تهیه غذای خود باشند.

آدرس: استان زنجان، ۴۰ کیلومتری غرب زنجان، روستای قره چریان، کوچه نرگس، پلاک ۴

شماره تماس: 03013100935

 

هتل بوتیک سنتی زنجان

این هتل بسیار زیبا و 5 ستاره که فضای سنتی و زیبایی دارد می‌ تواند برای مسافران تجربه جدیدی باشد. اگر دوست دارید در طول سفرتان به زنجان در دل تاریخ هم‌ سفر کنید، بد نیست چند روزی در هتل بوتیک سنتی بمانید. پرسنل این هتل بسیار مهمان‌ نواز و مؤدب بوده و باعث می‌ شوند تا علاوه بر درک هنر ایرانی، تجربه خوبی از اقامت نیز داشته باشید.

هتل بوتیک سنتی دارای امکاناتی مانند سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق است. بیشتر مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌ اند از کیفیت خدمات هتل رضایت داشته‌ اند و تجربه خوبی از سفارش غذاهای رستوران سنتی هتل را عنوان نموده‌ اند. البته بعضی از مسافران نیز از قیمت بالای غذاهای رستوران گله‌ مند بوده‌ اند؛ اما به‌ طور کلی این هتل از نظر مسافران بسیار باکیفیت و در حد یک هتل ۵ ستاره بوده است.

آدرس: زنجان، خیابان فردوسی، خیابان کاشانی ضیایی، کوچه علایی، پلاک ۱

شماره تماس: 09037710165

 

هتل سپهر

هتل سپهر در شهر زنجان یک هتل سه ستاره است که در سال ۱۳۸۱ تأسیس شده و ۷ طبقه دارد. ۳۲ واحد اقامتی در این هتل قرار دارد که دارای امکانات رفاهی مناسب و تجهیزات کاملی هستند. این هتل دسترسی خوبی به مرکز شهر، فرودگاه و مراکز تفریحی دارد. رستوران و تالار این هتل ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰ نفر را دارند. از دیگر خدمات و امکانات آن می‌توان به خدمات خشک‌شویی، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، فضای سبز، صبحانه رایگان و … اشاره نمود.

آدرس: زنجان، ابتدای جاده گاوازنگ

شماره تماس: 02433410360

 

مهمانسرای جهانگردی

یک اقامتگاه بسیار قدیمی و با سابقه در شهر زنجان که مجدداً در سال ۹۵ بازسازی‌ شده و می‌ تواند محل مناسبی برای اقامت باشد، مهمانسرای جهانگردی است. این مهمانسرای دو ستاره ۱۶ اتاق دارد که در محوطه این مهمانسرا به‌ صورت تک واحدی قرار گرفته‌ اند. موقعیت مکانی مهمانسرا بسیار مناسب است و برای افرادی که قصد دیدن اماکن تاریخی زنجان را دارند، می‌تواند بهترین محل برای اقامت باشد. اگر علاقمند به دیدن بازار سرپوشیده زنجان و رخت شور خانه هستید، این مکان می‌تواند پذیرای شما باشد. این هتل دارای رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی به‌ صورت محدود و سرویس بهداشتی اختصاصی است.

آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صدا و سیما

شماره تماس: 02433771930

 

اقامتگاه بوم گردی آنام

برای افرادی که علاقمند به اقامت در اقامتگاه‌ های بوم گردی هستند، یک خبر خوش داریم. اقامتگاه آنام در مرکز شهر زنجان قرار دارد. این اقامتگاه سنتی در سال ۱۳۹۹ افتتاح‌ شده و ۵ واحد اقامتی دارد. دسترسی بسیار خوب این اقامتگاه به بازار سر پوشیده، رختشور خانه و موزه مردم‌ شناسی، بسیار مناسب است. همه افرادی که در این اقامتگاه اتاق رزرو کرده بودند، از نظافت آن بسیار راضی بوده‌ اند و از برخورد پرسنل بسیار محترم آن صحبت می‌ کنند.

آدرس: خیابان زینبیه شرقی، نبش کوچه حافظ، دست چپ، پلاک ۵۹

شماره تماس: 09126115400

اقامتگاه بومگردی آنام زنجان

سخن پایانی

بهترین هتل‌های زنجان برای همه افراد امکانات مناسبی را فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و انتظاراتی که از یک هتل دارید، یکی از هتل‌ های سه ستاره، ۴ ستاره و هتل آپارتمان‌ های ارزان‌ قیمت را در زنجان انتخاب کنید. شهر زنجان یک شهر کوچک است، بنابر این نمی‌ توانید تعداد زیادی هتل لوکس و ۵ ستاره در آن پیدا کنید، اما هتل‌ هایی که هستند هم امکانات رفاهی استانداردی دارند.

 

سوالات متداول

اقامتگاه آنام، در مرکز شهر زنجان قرارگرفته است.

 بله در شهر زنجان تنها یک هتل ۵ ستاره به نام بوتیک سنتی زنجان وجود دارد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید