بهترین هتل های تالش کدامند؟ (همراه با تلفن و آدرس)

ایرانگردی گیلان
بهترین هتل های تالش کدامند؟ (همراه با تلفن و آدرس)

تالش یکی از شهرهای بزرگ استان گیلان به شمار می رود که دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی فوق العاده زیبایی است؛ به همین خاطر سالانه تعداد بیشماری از گردشگران این شهر را برای سفر انتخاب می کنند. بهترین هتل های تالش در این شهر پذیرای این گردشگران هستند. در ادامه شما را با این هتل ها آشنا خواهیم کرد.

بهترین هتل های تالش بزرگترین شهر گیلان را بشناسید

تالش دومین شهر بزرگ استان گیلان بعد از رشت به حساب می آید. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی مانند پارک جنگلی گیسوم، ییلاق های سر سبز، باغ و دریا است. تالش به دلیل داشتن آب و هوای عالی خود توانسته مقصد مناسبی برای گردشگران در تمام ایام سال باشد، اما بهترین زمان سفر به تالش بهار و تابستان است. در زیر برخی از هتل های تالش را به شما معرفی می کنیم.

مجتمع اقامتی قروق و اقامتگاه هیرکانی از جمله هتل های تالش نزدیک به ساحل هستند.

تالش هتل های خوب بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان هتل قصر نگین، لیوادر، هدد و... را نام برد.

هتل قصر نگین در تالش

هتل قصر نگین یکی از هتل های دو ستاره تالش است که زمان تاسیس آن به سال 1372 می رسد. این هتل 17 اتاق در دو طبقه دارد. در این هتل آسانسور وجود ندارد اما از امکانات بسیاری مانند رستوران، پارکینگ رایگان، فکس، کپی، نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، چایخانه سنتی، حمام، وسایل گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و… برخوردار است. در این هتل پذیرش مهمانان به صورت 24 ساعته انجام می شود.

آدرس هتل: گیلان، تالش، بلوار پاییزان

شماره تماس: 01343226381

هتل قصر نگین در تالش

هتل هدهد در تالش

هتل هدهد یکی از هتل های 3 ستاره در تالش با یازده اتاق است. این هتل سه ستاره در سال 1394 ساخته شد. هتل هدهد حدودا شامل 28 تخت است و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است. استفاده از پارکینگ روباز به صورت اختصاصی برای مسافران این هتل امکان پذیر خواهد بود. در طبقه همکف رستورانی با میزان ظرفیت21 نفر وجود دارد. نمازخانه، فضای سبز و کافی شاپ هم از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند.

اما علاوه بر این امکانات رفاهی مانند صندوق امانات، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هتل، اتاق چمدان، فکس، تلویزیون، روم سرویس و… هم در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. هتل هدهد از جمله بهترین هتل های تالش به شمار می رود که به صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان جدید است.

آدرس هتل: گیلان، تالش، اسالم، خلیف آباد، میدان امام

شماره تماس: 01344261766

هتل هدهد تالش از بهترین هتل های تالش

هتل لیوادر در تالش

یکی از بهترین هتل های تالش هتل لیوادر است که در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل سه ستاره تالش از پنج طبقه با 27 اتاق برخوردار است. در سال 1395 به منظور ارائه بهترین امکانات اقامتی در اختیار مهمانان این هتل را بازسازی کردند. از این هتل به راحتی می توان به اماکنی مانند پارک جنگلی گیسوم، جاده اسالم به خلخال و سورتمه تالش دسترسی داشت.

مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند، می توانند از امکاناتی نظیر پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت، فضای سبز، فکس و فتوکپی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، وسایل بهداشتی، تلویزیون، سیستم تهویه هوا مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب و… بهره مند شوند.

آدرس هتل: گیلان، تالش، بلوار امام رضا (ع)، کوچه رزاقی 3

شماره تماس: 01344227111

هتل لیوادر در تالش

هتل آپارتمان تالش گیلان

همان طور که گفتیم تالش یکی از بهترین مقاصد گردشگری به شمار می رود که در استان گیلان واقع شده است. با توجه به این که تعداد زیادی از مسافران این شهر را برای سفر خود انتخاب می کنند، در تالش هتل های مختلفی به وجود آمده است تا گردشگران اقامت خوشی در این شهر داشته باشند.  در ادامه ما چند هتل آپارتمان در تالش را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل آپارتمان راستین

این هتل آپارتمان در مرکز شهر تالش قرار دارد و در تاریخ 1393 آن را تاسیس نمودند. هتل آپارتمان راستین یک هتل 4 طبقه با هشت واحد اقامتی است. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به پارک جنگلی سیاه داران و سورتمه دسترسی داشته باشند و این یکی از مزایای قابل توجه هتل راستین تالش محسوب می شود.

پارکینگ این هتل به صورت رایگان در دسترس مسافران است. علاوه بر آن از امکانات رفاهی این هتل می توان به آسانسور، خدمات پزشکی، اینترنت، کتابخانه، پذیرش بصورت شبانه روزی، صندوق امانات حمام، تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی و… اشاره کرد.

آدرس هتل: گیلان، تالش، بلوار ولیعصر، خیابان جعفر طیار3

شماره تماس: 01344222292

 

هتل آپارتمان سپیدار

یکی از بهترین هتل های تالش می توان هتل آپارتمان سپیدار را نام برد. این هتل در سال 1385 بنیان نهاده شد و یکسال بعد فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل یک هتل سه ستاره در تالش است که به دلیل قرار گیری در نزدیکی ساحل گیسوم، جاده اسالم و… مورد توجه گردشگران و مسافران زیادی قرار دارد. در سال 1394 این هتل بازسازی کردند و کیفیت و امکانات آن ارتقا دادند.

از جمله امکاناتی که در این هتل برای مهمانان فراهم شده است می توان خدمات روم سرویس، نمازخانه، فکس و فتوکپی، لابی، مبلمان و…. را نام برد. علاوه بر این ها مسافران می توانند جهت پذیرش در هتل آپارتمان سپیدار در هر ساعت از شبانه روز به این هتل مراجعه کنند.

آدرس هتل: گیلان، تالش، اسالم، خلیف آباد، میدان امام، خیابان جلال آل احمد، انتهای کوچه زرین

شماره تماس: 01344261041

هتل آپارتمان سپیدار از بهترین هتل های تالش

هتل گیسوم تالش

یکی از مناطق گردشگری بسیار زیبا در تالش منطقه گیسوم است که علاوه بر جنگل، تماشای دریا از ساحل آن هم بسیار لذت بخش است. گیسوم در واقع یکی از بهترین مقاصد گردشگری استان ایلام شناخته می شود؛ به همین دلیل در نزدیکی این منطقه هتل هایی وجود دارد تا مسافران بتوانند هنگام بازدید از این جاذبه بکر اقامت راحتی داشته باشند. در زیر برخی از این هتل ها را نام می بریم.

هتل حوریان گیسوم

هتل حوریان گیسوم یکی از هتل هایی به شمار می رود که در منطقه گردشگری و زیبای گیسوم برای اقامت مهمانان امکانات مناسبی فراهم کرده است. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند، می توانند از صبحانه رایگان بهره مند شوند. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع است. امکان استفاده از اینترنت رایگان برای مسافران وجود دارد. علاوه بر این موارد در هتل حوریان گیسوم امکانات دیگری از جمله تلویزیون، پارکینگ رایگان، خشک شویی، سرویس بهداشتی و… در اختیار مهمانان قرار داده شده است.

آدرس هتل: گیلان، رضوانشهر پره سر، نرسیده به جنگل گیسوم

شماره تماس: 01344612898

هتل حوریان گیسوم

هتل مهستان تالش

یکی از بهترین هتل های تالش هتل مهستان است که چشم اندازی بسیار زیبا دارد. این هتل در سال 1396 تاسیس شد و دارای سوئیت های مختلفی با امکانات مناسب است. این هتل سه ستاره تالش 4 طبقه دارد و در نزدیکی جنگل گیسوم واقع شده است، به طوری که از پنجره های آن می توان این جنگل را مشاهده کرد. از امکانات این هتل می توان پارکینگ، آسانسور، روم سرویس، رستوران، اینترنت، نمازخانه، صندوق امانات، سالن همایش و… را نام برد.

آدرس هتل: گیلان، رضوانشهر، پره سر، خیابان امام خمینی، جنب پمپ بنزین انعامی

شماره تماس: 09123378872

هتل مهستان تالش

هتل ساحل تالش

معمولا بیشتر افرادی که به تالش سفر می کنند، دوست دارند در نزدیکی دریا اقامت داشته باشند؛ از این رو یک هتل در نزدیک ساحل می تواند انتخاب مناسبی برای آن ها باشد. در زیر یکی از واحدهای اقامتی ساحلی را به شما معرفی می کنیم.

مجتمع اقامتی قروق تالش

این مجتمع اقامتی در فاصله هفت کیلومتری تالش واقع شده است و در منطقه ساحلی قرار دارد. مجتمع اقامتی قروق در سال 1390 تاسیس شد. این مجتمع 28 سوئیت و ویلا دارد و از امکانات مناسبی برخوردار است. در این هتل امکاناتی نظیر سالن بیلیارد، جت اسکی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس و… در اختیار مهمانان قرار داده می شود.

آدرس هتل: گیلان، تالش، میدان استاد شهریار، روستای قروق، طرح ساحلی قروق، سمت چپ

شماره تماس: 01358323879

هتل ساحلی تالش

با توجه به علاقه مسافران به اقامت در کنار دریا هتل های ساحلی مختلفی در تالش تاسیس شده اند که با امکانات مناسب خود آماده پذیرایی از مهمانان هستند. در ادامه شما را با یکی از بهترین هتل های تالش که در نزدیکی ساحل قرار دارد، آشنا می کنیم.

اقامتگاه هیرکانی تالش

این اقامتگاه در نزدیکی دریا قرار دارد و دارای چشم انداز بسیار زیبایی است؛ از این رو هر ساله تعداد زیادی از گردشگران این اقامتگاه را برای خود انتخاب می کنند. از جمله امکاناتی که این اقامتگاه ساحلی دارد، می توان به پارکینگ، آلاچیق، وسایل گرمایشی و سرمایشی، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، دوربین مداربسته، نگهبان و… اشاره کرد.

آدرس هتل: گیلان، 21 کیلومتری تالش، روستای لتین

شماره تماس: 09112812810

 

سخن پایانی

تالش یکی از بهترین و سرسبزترین شهرهای گیلان است که به خاطر داشتن جاذبه های بسیار زیبا مورد توجه گردشگران قرار دارد. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین هتل های تالش آشنا کنیم تا در صورتی که قصد داشتید تالش را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، اطلاعاتی درباره هتل های آن داشته باشید و بتوانید سفری لذت بخش را تجربه کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید