۷ مورد از بهترین هتل های آستارا 

آستارا ایرانگردی گیلان
۷ مورد از بهترین هتل های آستارا 

آستارا شمالی ترین شهر استان زیبای گیلان است که طبیعتی بکر و به یاد ماندنی،معماری های چشم نواز و غذاهای سنتی دل پذیر و بازارهای محلی بسیاری که دارد هرساله گردشگران زیادی را به سوی این شهر روانه می کند. از این رو هتل های بسیاری جهت اقامت و رفاه حال مسافران در آستارا وجود دارند. اگر شما هم قصد عزیمت به این شهر را دارید تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا با مجموعه ای از بهترین هتل های آستارا آشنا شوید.

بهترین هتل های آستارا را بشناسید

آستار یکی از شهرهای زیبای شمال ایران است که بسیاری برای تفریح و خرید به این شهر زیبا هر ساله سفر می کنند. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید ولی در مورد اقامتگاه های آن اطلاعی ندارید با ما همراه باشید تا به شما بهترین هتل های آستارا را معرفی کنیم.

 

هتل های چهار ستاره شهر آستارا

اکثر هتل های چهار ستاره این شهر دارای چشم انداز های کوهستانی، دریا و جنگل هستند، هتل های چهار ستاره امکانات رفاهی نظیر پارکینگ، تالار ها و زمین های بازی و رستوران و کافی شاپ و لابی های مجلل دارند همچنین دسترسی سریع و آسان به جاذبه های گردشگری شهر از جمله مزیت های آنها به شمار می رود.

 

۱. هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس در پنج کیلومتری آستارا قرار دارد و دارای چهار طبقه و صد و شانزده اتاق و سوئیت با آسانسور است که با نمای تخت جمشید مزین شده و محیطی مجلل را به ارمغان آورده است.

این هتل روبروی کوه های سرسبز اسپیناس و در مجاورت دریاچه چشم نواز استیل قرار دارد، همچنین دسترسی آسان به آب گرم کوته کومه، گردنه حیران، آبشار لوندویل، بازار مرزی آستارا و دو ساعت فاصله با چشمه های آب گرم سرعین به جذابیت اقامت در این مکان افزوده است.

از مجموعه امکانات آن می توان به سونا، جکوزی، لابی لوکس با موزیک زنده، زمین های فوتبال، تنیس، بدمینتون و گیم نت و سالن بیلیارد همچنین کتاب فروشی و تالارهای بزرگ اشاره کرد.

آدرس: استان گیلان، شهر آستارا، پنج کیلومتری ورودی آستارا

هتل اسپیناس آستارا از بهترین هتل های آستارا

۲. هتل پارلا

این هتل پنج طبقه و بیست و سه اتاق و سوئیت به همراه آسانسور دارد، که در جوار دریای خزر در گردنه حیران و بیست کیلومتری آستارا با چشم اندازی کوهستانی و بی نظیر واقع شده است. از امکانات آن می توان به رستوران زنجیره ای، کافی شاپ شبانه روزی، چایخانه، زمین بازی کودکان را نام برد.

آدرس: کیلومتر سی و پنج جاده آستارا به اردبیل، گردنه حیران، ابتدای روستای حیران، نبش خیابان کوهپایه

هتل های سه ستاره شهر آستارا

هتل های سه ستاره معمولا امکانات رفاهی مناسبی مثل رستوران کافی شاپ، پارکینگ و … دارند؛ البته در مقایسه با هتل های چهار یا پنج ستاره به نسبت قیمت از خدمات یا کیفیت پایین تری برخوردار هستند. در ادامه به معرفی بهترین هتل های سه ستاره آستارا می پردازیم.

 

۳. هتل ایساتیس

از نظر موقعیت مکانی این هتل در هفتاد کیلومتری فرودگاه اردبیل و در فاصله سه کیلومتری با بندر آستارا قرار دارد.

هتل ایساتیس پنج طبقه و چهارده سوئیت هشتاد متری با امکانات مناسب دارد. همچنین جاذبه های گردشگری زیادی در نزدیکی آن قرار دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • سواحل زیبای شریعتی و صدف
  • بازارچه ساحلی روس ها
  • بهشت کاکتوس ها، باغ پرندگان
  • شالیزارهای برنج روستای زیبای عباس آباد
  • پارک جنگلی بی بی یانلو
  • تالاب استیل
  • گردنه حیران
  • حیات وحش روستای لوندویل
  • تله کابین، سورتمه ریلی 
  • و چندین مکان تفریحی و طبیعی زیبای دیگر.

 

آدرس: استان گیلان،سه کیلومتری جاده آستارا

هتل ایساتیس از بهترین هتل های آستارا

۴. هتل آپارتمان تتیس

هتل تتیس پنج طبقه و دارای بیست اتاق است، که چشم اندازهای کوه و جنگل و آب و هوای مطبوع منطقه از مزیت های آن به شمار می رود.

این هتل در خیابان امام خمینی آستارا و در نزدیکی جاده آستارا به رشت واقع شده است.

امکانات رفاهی آن شامل رستوران، فست فود و آشپزخانه همین طور جاذبه هایی مثل :

  • گردنه حیران
  • آب گرم مشه سوئی یا علی داشی
  • تالاب استیل 
  • بهشت کاکتوس و تله کابین

آدرس:شهر آستارا، خیابان امام امام خمینی، جنب شهرداری

 

۵. هتل ابوالفضل

یک هتل رستوران است که انواع غذاهای ایرانی فرنگی و دریایی در آن طبخ و سرو می شود. این هتل به دلیل نزدیک بودن به دریاچه، گردنه و تله کابین حیران و همچنین دسترسی آسان به مرکز شهر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

تفریحاتی مثل اسب سواری و دوچرخه سواری از بهترین امکانات این هتل هستند.

آدرس:آستارا، کوی فرهنگیان، روبروی اسکله

 

۶. هتل افرا آستارا

این هتل دارای ۵ طبقه و بیست اتاق است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده، طبقه همکف آن مجتمع تجاری، طبقه اول لابی، رستوران و کافی شاپ و طبقات بعدی اقامتی هستند.

هتل افرا در نزدیکی ساحل خزر قرار گرفته است و دسترسی راحت به مجتمع های تجاری و مراکز خرید و بازار بزرگ باعث شده هر ساله مسافران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

آدرس: آستارا، خیابان ملت شرقی، روبروی بازار ماهی فروشان

 

۷. هتل نگین استیل

یکی دیگر از بهترین هتل های آستارا، هتل نگین است که چهار طبقه و سی و دو اتاق اقامتی دارد. این هتل زیبا در سال هزارو سیصدو نود و چهار افتتاح شده است و در نزدیکی دریاچه استیل قرار دارد. 

 

آدرس:گیلان، بندر مرزی آستارا، کیلومتر سه جاده آستارا به سمت تالش، کوی استیل، جنب دریاچه استیل

 

ارزانترین هتل های آستارا

اگر بودجه شما برای رزرو هتل کم است؛ نگران نباشید در آستارا می توانید هتل های مناسب با هزینه های کم هم پیدا کنید. یکی از آنها هتل ایساتیس است. این هتل سه ستاره با امکاناتی که قبلا به آنها اشاره شد و قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه خوبی برای کسانی که بودجه محدودی دارند باشد. گزینه بعدی هتل نگین استیل آستارا است که با توجه به تمیزی و ویو زیبا قیمت پایینی دارد و در بالا به امکانات و موقعیت مکانی آن اشاره شد.

هتل آپارتمان ۳ ستاره تتیس دیگر انتخابی است که میتوانید با بودجه کم برای اقامت در آستارا داشته باشید، در تکمیل صحبت هایی که قبلا درباره این هتل خواندیم باید گفت علاوه بر رستوران هتل که در صورت تمایل به شما سرویس می دهد هر اتاق آن دارای آشپزخانه مجهز و مجزا می باشد که باعث راحتی بیشتر در اتاق هتل خواهد شد. از دیگر هتل های ارزان آستارا میتوان به هتل بلال اشاره کرد که اتاق های پر نور و تمیز دارد و هزینه های رزرو آن بسیار مقرون به صرفه است.

سخن پایانی

آستارا یکی از زیباترین شهرهای کشورمان است که سبزی طبیعت و رنگارنگ بودن لباس ها و سقف های سفالی آن، زیبایی رویایی به آن بخشیده است و این شهر را به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل کرده است. در این متن سعی کردیم انواع هتل ها و با امکانات و شرایط مختلف را معرفی نماییم تا بتوانید مطلوب ترین گزینه خود را از بین آنها پیدا کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید