بهترین هتل های سمنان را بشناسید

استان سمنان ایرانگردی سمنان
بهترین هتل های سمنان را بشناسید

سمنان یکی از شهرهای کویری ایران است که جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی برای دیدن دارد. متاسفانه بسیاری از افراد از وجود چنین جاذبه های بی نظیری در سمنان بی خبر هستند و کمی در حق آن بی انصافی شده است. اما این استان می تواند مقصد خوبی برای سفر و گردشگری باشد. اگر می خواهید اینبار به جای جدیدی از کشور عزیز و جذابمان سفر کرده و جاذبه های دیدنی جدیدی را کشف کنید، بهتر است به سمت سمنان راه بیفتید. در مورد اقامت در این استان هم اصلا نگران نباشید؛ چرا که ما تصمیم داریم در این مطلب، لیستی از بهترین هتل های سمنان را، از لاکچری گرفته تا ارزان و قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید!

معرفی بهترین هتل های سمنان

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، سمنان یکی از شهرهای جذاب ایران است که جاذبه های طبیعی و تاریخی فوق العاده ای دارد. از طرفی دیگر، این شهر در مرکز کشور واقع شده و در مسیر رفت و آمد شهرهای دیگر قرار دارد. به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که شما در زمان سفر به شهرهای دیگر، از کنار سمنان هم رد شوید و هوس توقف در این شهر به سرتان بزند.

اگر به هر دلیلی مسیرتان به سمنان خورد، به هیچ عنوان بازدید از دیدنی های این شهر را از دست ندهید. فراموش نکنید که سمنان اب و هوایی گرم و خشک دارد، بنابراین بهترین زمان سفر به این شهر، فصل بهار و اوایل پاییز است. حتی در فصل زمستان هم می توانید به گشت و گذار در این شهر بپردازید.

در هر زمان از سال که به سمنان سفر کنید، نیاز به اقامت در یک هتل خوب خواهید داشت. از همین رو در بخش بعدی، بهترین هتل های سمنان را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز اقامتی مختلفی مثل هتل سنتی ستاره کویر گرمسار، هتل رویال شاهرود، اقامتگاه بومگردی سرای جام، اقامتگاه بوم گردی عمارت دژ گلی سرخه، هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد و... قیمت های مناسبی دارند.

هتل گوت که مال، هتل قصر بسطام، هتل پارمیدا، هتل ساران شهمیرزاد و... از جمله بهترین هتل های 4 ستاره سمنان هستند.

هتل 4 ستاره سمنان

در شهر سمنان هتل های 4 ستاره زیادی وجود دارد که همگی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شرایط خوبی برای مهمانان فراهم می کنند. ما در اینجا لیستی از بهترین هتل های سمنان که در گروه هتل های 4 ستاره قرار می گیرند را طبق نظرات و تجربیات مشتریان برای شما آماده کرده ایم.

هتل گوت که مال

این هتل در سال 1394 تاسیس شد و به عنوان اولین هتل 4 ستاره با پارک ابی در کشور شناخته می شود. هتل گوت که مال دارای 55 واحد اقامتی بوده و ظرفیت پذیرایی از 250 نفر را دارد. از آنجایی که این هتل در مسیر زئران تهران مشهد قرار گرفته، همواره پذیرای مهمانان زیادی است. از جمله مهمترین امکانات این هتل می توان به فضای مخصوص کودکان، سرسره های کند و تند، دریاچه موج، سونا، جکوزی، چاله فضایی، اتاق آب درمانی و ماساژ، بومرنگ، رستوران و کافی شاپ و… اشاره کرد.

جالب است بدانید این هتل از یک تالار پذیرایی با ظرفیت 1200 نفر و سالن مخصوص تولد و عقد هم برخوردار است. به همین دلیل بیشتر مردم سمنان مراسمات مهم خود را در این هتل برگزار می کنند. همچنین مهمانان این هتل می توانند از موزه فرش و صنایع دستی هم دیدن کنند.

آدرس: سمنان، بلوار قائم، خیابان دانشگاه، مجموعه هتل و پارک آبی گوت که مال

شماره تماس:  02333363920

هتل گوت که مال از بهترین هتل های سمنان

هتل قصر بسطام

هتل 4 ستاره قصر یکی دیگر از هتل های نوساز سمنان است که در سال 1396 تاسیس شد و میان مسافرین این شهر، طرفداران زیادی دارد. این هتل به صورت 7 طبقه ساخته شده و از 40 واحد اقامتی برخوردار است. موقعیت جغرافیایی هتل قصر بسطام به گونه ای است که مهمانان آن می توانند به راحتی به مراکز دیدنی مهم شهر دسترسی داشته باشند.

آدرس: سمنان، بسطام، جاده شاهرود آزادشهر

شماره تماس: 02332525293

هتل قصر بسطام سمنان

هتل پارمیدا

یکی دیگر از بهترین هتل های سمنان، هتل پارمیدا نام دارد که یک هتل 2 طبقه با 44 واحد اقامتی است. این هتل در سال 1387 تاسیس شده و در سال 1396 بازسازی و تعمیر شد. هم اکنون هم به امکانات رفاهی مناسب و با کیفیتی مجهز شده است. مهمترین چیزی که در این هتل جلب توجه می کند، پرسنل حرفه ای و خوش برخورد آن است. این هتل به مراکز مهم شهر هم نزدیک است و شما مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

آدرس: سمنان، شاهرود، خيابان تهران، بلوار دانشگاه، مقابل ترمينال، جنب اداره راه

شماره تماس: 02332393851

هتل بزرگ پارامیدا سمنان

هتل ساران

هتل ساران یک هتل 4 ستاره با امکانات فوق العاده است که ظرفیت پذیرایی از 80 مهمان را دارد. جالب است بدانید هتل ساران را به عنوان اولین هتل هوشمند در استان سمنان می شناسند. این هتل با امکانات مناسب خود توانسته رضایت تمام مراجعین را به خود جلب کند. به همین دلیل شما می توانید اقامتی آرام و به یاد ماندنی در این هتل داشته باشید.

آدرس: سمنان، شهمیرزاد

شماره تماس: 02331222

هتل ساران سمنان

هتل سه ستاره سمنان

هتل های 3 ستاره از کیفیت و امکانات بسیار خوبی برخوردارند، اما امکانات آن ها نسبت به هتل های 4 ستاره کمتر است. بدیهی است که این هتل ها از قیمت و هزینه مناسب تری هم برخوردار باشند. اگر می خواهید در یک هتل با کیفیت و مناسب ساکن شوید اما در عین حال هزینه چندانی هم پرداخت نکنید، ما به شما هتل های 3 ستاره زیر را پیشنهاد می دهیم.

هتل ایثار سمنان

هتل ایثار به عنوان یکی از معروفترین و بهترین هتل های سمنان شناخته می شود. این هتل به صورت 3 طبقه ساخته شده و 15 واحد اقامتی دارد. این هتل سه ستاره از امکانات فوق العاده ای برخوردار است  که باعث شده خیلی از افراد آن را جزو هتل های لوکس به شمار آورند. برخی از مهمترین امکانات این هتل شامل سونا و جکوزی، رستوران، کافی شاپ شیک و لاکچری، تالار پذیرایی، تالار برگزاری کنفرانس و… هستند.

آدرس: سمنان، میدان استاندارد، مسکن مهر، پشت مصلی

شماره تماس: 09195442711

هتل ایثار سمنان

هتل سنگسر

هتل سنگسر یکی از قدیمی ترین هتل های سه ستاره سمنان است که در سال 1357 تاسیس شد. این هتل از دو ساختمان مجزا برخوردار بوده و از حدود 25000 متر مربع زیر بنا برخوردار است. این هتل در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و اقامت راحتی برای شما فراهم خواهد کرد.

آدرس: سمنان، مهدی شهر، خیابان صاحب الزمان

شماره تماس: 02333624180

هتل سنگسر سمنان

هتل پاسارگاد

این هتل در سال 1391 تاسیس شد و یکی از زیباترین و بهترین هتل های سمنان به شمار می رود. نمای جالب این هتل به شکل تخت جمشید ساخته شده و در همان نگاه اول توجه مهمانان را به خود جلب می کند. این هتل به صورت 3 طبقه طراحی شده و از 14 واحد اقامتی مختلف با خدمات رفاهی استاندارد برخوردار است.

آدرس: درجزین، کیلومتر 5 جاده سمنان به مهدیشهر، جنب بوستان

شماره تماس: 02333685201

اقامت ارزان در سمنان

در صورتی که قصد سفر به سمنان را دارید اما بودجه شما زیاد نیست، گزینه های اقامتی دیگری با قیمت ارزان و مقرون به صرفه پیش روی شماست. شما می توانید برای اقامت ارزان در سمنان، به یکی از هتل های 2 ستاره، 1 ستاره یا مهمانخانه ها و اقامتگاه های بومگردی این شهر بروید. در اینجا ما برخی از گزینه های اقامتی ارزان قیمت در شهر سمنان را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل سنتی ستاره کویر گرمسار

این هتل قدمتی 100 ساله دارد و در سال 1396 هم مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 14 واحد اقامتی است و با معماری جالب و جذاب خود، توجه مسافران را به خود جلب می کند. با وجود قدیمی و سنتی بودن، این هتل از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردار است تا مهمانان بتوانند اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: سمنان، گرمسار، منطقه حاجی آباد، کیلومتر 15 جاده گرمسار

شماره تماس: 02334534095

 

هتل رویال شاهرود

هتل رویال یک هتل دو ستاره است که در مرکز شهر شاهرود قرار گرفته و از 24 واحد اقامتی برخوردار است. این هتل هم از امکانات مناسبی برخوردار است و هم قیمت نسبتا پایینی دارد و شما می توانید با صرف کمترین هزینه، اقامتی بی نظیر در ان تجربه کنید.

آدرس: شاهرود، خیابان دانشجو، جنب فنی حرفه ای

شماره تماس: 02332341548

سایر اقامتگاه های ارزان قیمت این شهر شامل اقامتگاه بومگردی سرای جام، اقامتگاه بوم گردی عمارت دژ گلی سرخه، هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد و… است.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با برخی از بهترین هتل های سمنان آشنا کنیم. شما می توانید در سفر خود به سمنان، در یکی از این هتل ها ساکن شده و با خیال راحت بعد از استراحت در هتل، به جستجو در شهر بپردازید. بهتر است از قبل برای رزرو هتل اقدام کنید تا برای اقامت خود دچار مشکل نشوید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید