بهترین هتل های قزوین که باید بشناسید!

استان قزوین ایرانگردی قزوین
بهترین هتل های قزوین که باید بشناسید!

اقامت در بهترین هتل های قزوین شهر پاک ایران که در دامنه رشته‌ کوه‌ های البرز قرارگرفته، فرصتی است تا با پایتخت خوشنویسی ایران بیشتر آشنا شوید. مسافران می‌ توانند در طول مسیر سفر به شمال کشور، شبی را در این شهر تاریخی و زیبا که در زمان صفویه پایتخت ایران بوده، بمانند.

درباره قزوین بیشتر بدانید

اگر قصد سفر به شهر زیبای قزوین را دارید، علاوه بر شناخت اقامتگاه‌ ها و بهترین هتل های قزوین، بایستی درباره آب‌ و هوا و موقعیت جغرافیایی آن نیز اطلاعات کافی داشته باشید. قزوین فاصله کمی با تهران و رشت دارد. به همین خاطر می‌ توانید در هنگام مسافرت به شمال کشور، سری به این شهر زیبا و خوش آب‌ و هوا بزنید.

این شهر که در زمانی پایتخت صفویان بود، امروز به خاطر وجود بوستان‌ ها و باغ‌ های بسیار بزرگ آب‌ و هوای خوبی دارد. از جاذبه‌ های گردشگری قزوین می‌ توان به آب‌انبارهای قدیمی، حمام تاریخی، کاخ چهل‌ ستون، عمارت کلاه‌ فرنگی و مسجد جامع آن اشاره کرد. البته قلعه تاریخی الموت و دریاچه زیبای وان نیز جزو جاذبه‌ های گردشگری قزوین هستند.

بهترین زمان سفر به قزوین، اردیبهشت و خرداد است که آب‌ و هوا تقریباً معتدل است. قزوین در تابستان هم آب‌ و هوای نسبتاً خوب و خنکی دارد، اما اگر علاقه‌ مند به دیدن مناظر سرسبز و شگفت‌ انگیز این شهر زیبا هستید، فصل بهار بهترین زمان برای سفر به قزوین است.

سوغاتی‌ های معروف قزوین نیز علاوه بر صنایع‌دستی سرمه‌ دوزی، گلابتون دوزی، گلیم و جاجیم، خوراکی‌ های بسیار خوشمزه‌ ای هستند که در کل ایران شناخته‌ شده هستند. باقلوای قزوین، نان چای، نان نازک قزوینی و شیرینی‌ های بادامی جزو معروف‌ ترین سوغاتی‌ های قزوین هستند.

این شهر به دلیل داشتن باغستان‌ های بسیار سرسبز، یکی از مراکز تولید اصلی میوه‌ هایی چون انگور، زردآلو، سیب، انار، زغال‌ اخته، کشمش، گردو و بادام است. اگر علاقه‌ مند شده‌ اید تا بلیط هواپیما تهیه کنید و سفری به این شهر زیبا داشته باشید و شبی را در قزوین اقامت کنید، بهتر است با هتل‌ ها و اقامتگاه‌ های این شهر هم آشنا شوید.

 

بهترین هتل های قزوین از نظر مسافران کدام اند؟

شهر قزوین هم اقامتگاه‌ های سنتی دارد و هم هتل‌ هایی دارد که به سبک امروزی و مدرن طراحی شده‌ اند. مسافران هر سلیقه‌ ای که داشته باشند، می‌ توانند برای اقامت در اقامتگاه‌ های سنتی و یا هتل‌ های مدرن، گزینه‌ ای را متناسب با علاقه و بودجه خود انتخاب کنند.

هتل ایرانیان

از آنجا که در شهر قزوین، هتل پنج ستاره پیدا نمی‌ کنید، اگر به دنبال هتل‌ های پر ستاره می‌ گردید، هتل ایرانیان قزوین یکی از هتل‌ های چهار ستاره است که در نزدیکی شهر هفت‌ سنگان قرار گرفته است. این هتل از نظر خدمات و امکانات رفاهی سطح مطلوبی دارد و در سال ۱۳۹۲ افتتاح‌ شده است.

هتل ایرانیان چهار طبقه و ۳۸ واحد اقامتی دارد. این هتل که از ترافیک و شلوغی شهر به دور است، مکان مناسبی برای استراحت مسافران و اقامتی آرام را فراهم می‌ کند. پرسنل بسیار خیره این هتل خدمات باکیفیتی را در طول اقامت مسافران به آن‌ ها ارائه می‌ کنند. اتاق‌ های این هتل سه تخته، چهار تخته، دوتخته تویین و دبل و همچنین شامل اتاق‌ های یک تخته می‌ شود. بعضی سوئیت‌ های این هتل دوبلکس هستند و فضای بزرگ‌ تری دارند. ازجمله امکانات هتل ایرانیان می‌ توان به جکوزی، رستوران، استخر، اینترنت، صندوق امانات، پارکینگ، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس خانه‌ داری و خدمات لازم برای معلولین اشاره کرد.

آدرس: قزوین، هفت‌ سنگان، ابتدای بلوار محصص، نبش نرگس ۷

شماره تماس: 02833292710

 

هتل مرمر

یکی دیگر از هتل‌ های باکیفیت و ۴ ستاره شهر قزوین هتل مرمر است که بافتی تاریخی دارد. طراحی دکوراسیون این هتل سنتی است. هتل مرمر دارای ۷ طبقه و ۴۸ اتاق برای اقامت مسافران است. ۱۴ سوئیت ویژه هم دارد که مسافران بتوانند از بهترین خدمات آن استفاده کنند. این هتل به‌ تازگی مورد بازسازی قرارگرفته است و رستورانی دارد که انواع غذاهای سنتی قزوین با بهترین کیفیت را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد.

فاصله این هتل تا مرکز شهر بسیار کم است و دسترسی خوبی به مناطق گردشگری و جاذبه‌ های قزوین مانند باغستان‌ های سنتی، قلعه الموت و کاروانسرای سعدالسلطنه دارد. از جمله امکانات هتل مرمر می‌ توان به رستوران معروف مرمر، سالن کنفرانس، مینی بار اختصاصی، چایخانه سنتی، کافی‌ شاپ، تاکسی‌ سرویس ۲۴ ساعته، روم سرویس، خشکشویی، حمام ترکی و پارکینگ اشاره‌ نمود.

آدرس: قزوین، چهارراه ولیعصر، بلوار آیت الله خامنه‌ ای

شماره تماس: 02833555771

 

هتل البرز

هتل دو ستاره شهر قزوین که با نام هتل البرز شناخته می‌ شود، یکی از با سابقه‌ ترین هتل‌ های این شهر است. این هتل سه‌ طبقه و ۳۸ واحد اقامتی با طراحی جدید و امکانات رفاهی بسیار بالا دارد. هتل البرز در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و دسترسی عالی به بیمارستان‌ های شهر قزوین، رستوران‌ ها و مراکز تفریحی دارد. این هتل به‌تازگی لابی، سوئیت‌ ها و کافی‌ شاپ را بازسازی کرده تا بتواند امکانات خود را به حد استاندارد برساند. از امکانات هتل دو ستاره البرز می‌ توان به چایخانه سنتی، رستوران و کافی‌ نت، کافی‌ شاپ، خودپرداز، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، خدمات پزشکی، پارکینگ، فروشگاه، خشکشویی، سالن اجتماعات، سونا، جکوزی، فضای سبز، اتاق ورزش، سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره ‌کرد.

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، سه‌ راه خیام

شماره تماس: 02833225266

 

هتل البرز

هتل سفیر

سفیر یکی دیگر از هتل‌ های خوش موقعیت شهر قزوین است که دو ستاره دارد. این هتل که در مرکز شهر قزوین قرار دارد، یک طبقه و ۱۸ واحد اقامتی دارد. این هتل شیک از نظر مسافران دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی است و نزدیک بازار قزوین قرار دارد. به همین خاطر بیشتر افرادی که قصد اقامت در این شهر زیبا را دارند، ترجیح می‌دهند در هتل سفیر بمانند. چرا که دسترسی به مکان‌ های دیدنی مراکز خرید و عمارت تاریخی عالی‌قاپو را برای مسافران راحت نموده است. ازجمله امکانات موجود در هتل سفیر می‌ توان به اینترنت در اتاق، کافی‌ شاپ، اینترنت در لابی، خشکشویی، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌ سرویس و … اشاره نمود.

آدرس: قزوین، چهارراه بازار، ابتدای خیابان سعدی

شماره تماس: 02833240760

 

هتل مینو

هتل مینو موقعیت مکانی مناسبی دارد و دارای ۲۰ واحد اقامتی است. هتل مینو قزوین دوطبقه است و ازنظر دسترسی به مراکز مهم و دیدنی شهر قزوین موقعیت خوبی دارد. از هتل مینو به‌ راحتی می‌توانید به مسجد جامع، کاروانسرای سعدالسلطنه، برج ناقوس قزوین، دروازه تهران قدیم، بیمارستان شهید رجایی و حتی ایستگاه راه‌ آهن در عرض ۵ یا ۶ دقیقه با ماشین برسید. از امکانات آن نیز می‌توان به صندوق امانات، سرویس خانه‌داری، رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ اشاره ‌کرد.

آدرس: قزوین، چهارراه ولیعصر، جنب مسجد

شماره تماس: 02833569515

 

هتل میرعماد

هتل میرعماد قزوین یک هتل ارزان‌ قیمت است که دارای ۱۵ واحد اقامتی است. این هتل که در سال ۸۹ افتتاح‌شده با راه‌ آهن قزوین و ترمینال مرکزی فاصله کمی دارد. همچنین دسترسی خوبی به بازار سنتی و اماکن گردشگری در قزوین دارد. از امکانات این هتل می‌ توان به پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌ سرویس، رستوران، صندوق امانات و اینترنت اشاره کرد.

آدرس: قزوین، بلوار اسدآبادی، جنب نمایندگی کرمان موتور

شماره تماس: 02833560594

 

هتل آپارتمان سینا

هتل آپارتمان سینا یکی از هتل‌ های باکیفیت قزوین است و جزو هتل‌ های ۳ ستاره محسوب می‌ شود. این هتل ۲۸ واحد اقامتی دارد که در هفت طبقه قرار گرفته اند. موقعیت مکانی هتل آپارتمان سینا و دسترسی آن به اماکن گردشگری مانند موزه مدرسه دیانت، کاخ چهل‌ستون، سرای معتمدی و انبار سردار کوچک باعث شده تا جزو خوش موقعیت‌ ترین هتل‌ های قزوین باشد. آپارتمان‌ های محل اقامت مسافران، شامل اتاق‌ های یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، چهار خوابه و پنج خوابه هستند. از امکانات این هتل آپارتمان می‌ توان به اینترنت، رستوران، سیستم اطفاء حریق، پارکینگ، سرویس خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته و لاندری اشاره کرد.

 آدرس: قزوین، خیابان شهید انصاری غربی، ابتدای خیابان تبریز

شماره تماس: 02833230205

 

هتل آپارتمان سینا قزوین

هتل های سنتی قزوین

اگرچه شهر قزوین دارای هتل‌ های مدرن و زیبایی است، اما علاقه‌ مندان به هتل‌ های سنتی و اقامتگاه‌ های تاریخی هم کم نیستند که بخواهند در قزوین در این اقامتگاه‌ ها بمانند. در میان هتل‌ های سنتی قزوین می‌ توان یک هتل را جزو بهترین آن‌ ها معرفی کرد.

هتل سنتی بهروزی

یکی از هتل‌ های سنتی و 3 ستاره شهر قزوین که از دوران قاجار تاکنون باقی‌ مانده، هتل بهروزی است. این هتل حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد و اولین هتل سنتی است که در شهر قزوین شروع به کار کرد. هتل بهروزی دو طبقه زیر زمین دارد و یک طبقه همکف آن نیز برای پذیرایی از مهمانان فراهم شده است. ۱۲ واحد اقامتی در این هتل دارای امکانات رفاهی برای مسافران هستند و فضای بسیار زیبا و نوستالژیکی دارد.

مهمانان این هتل با وجود بافت تاریخی این خانه سنتی، می‌توانند خاطرات بسیار خوبی را در مدت زمان اقامت خود در قزوین داشته باشند. در وسط حیاط این هتل یک حوض بسیار زیبا و آبی‌ رنگ قرار دارد که اطراف آن را تخت‌ های سنتی برای نشستن مهمانان پرکرده است.

این هتل فاصله نزدیکی تا کاروانسرا، کاخ چهل‌ ستون، بازار قزوین، موزه، حمام قجر و آب انبار سردار دارد. به همین خاطر بیشتر گردشگران داخلی و خارجی این هتل را برای اقامت انتخاب می‌ کنند. خانه بهروزی در فهرست آثار ملی کشور نیز ثبت شده است و می‌ تواند چند روزی شما را از زندگی ماشینی و شلوغی و ترافیک دور کند. از امکانات آن می‌ توان به چایخانه سنتی، حمام سنتی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، کافی‌ شاپ، پارکینگ، اینترنت، خدمات خانه‌ داری، آژانس مسافرتی و … اشاره نمود.

آدرس: قزوین، خیابان امام خمینی، روبروی بازار سعادت، کوچه کریم اصغری، بن‌ بست ششم

شماره تماس: 02933241560

 

سخن پایانی

بهترین هتل های قزوین را می‌ توانید از بین اقامتگاه‌ هایی انتخاب کنید که توانسته‌ اند نظر مسافران قبلی را به خود جلب کنند. بالا بودن امکانات رفاهی و تمیز بودن محل اقامت جزو مواردی است که مسافران همیشه مدنظر قرار می‌ دهند. با توجه به اینکه بعضی از هتل‌ های قزوین چهار ستاره و سه ستاره هستند قطعاً خدمات بهتری را نسبت به هتل‌ های ارزان‌ قیمت در اختیار مسافران قرار می‌ دهند که در این مقاله به آن‌ ها اشاره کردیم.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید