معرفی بهترین هتل های ماسال، زیباترین شهر ییلاقی گیلان

ایرانگردی گیلان
معرفی بهترین هتل های ماسال، زیباترین شهر ییلاقی گیلان

شهر ماسال یکی از شهرهای استان گیلان واقع در مجاورت کوه های تالش است. این شهر از جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی برخوردار است و به همین علت لقب “بهشت گمشده گیلان” را به خود اختصاص داده است. شهر ماسال هرروزه پذیرای گردشگران مختلف از سراسر دنیا بوده و هتل های متعددی نیز برای اقامت گردشگران در این شهر واقع شده است. ما در این مطلب تصمیم داریم لیستی از بهترین هتل های این شهر را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل های ماسال

ماسال، یک شهر کوچک با طبیعتی رویایی در استان گیلان است. ماسال به شهر آبشارها نیز شهرت داشته و در ایام مختلف سال پذیرای مسافران است. ییلاقات، آبشارها و غارهای ماسال از مهم ترین مکان های دیدنی این شهر هستند. بهترین زمان برای سفر به شهر ماسال، فصل بهار است. در این فصل، هوا بسیار مطبوع بوده و درختان و شکوفه ها از طراوت خاصی برخوردارند. همچنین انواع هتل ها در این شهر آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند. برخی از بهترین هتل های ماسال عبارتند از:

هتل راتینس

هتل راتینس یکی از بهترین هتل های ماسال است. این هتل چهار ستاره در 2 طبقه بنا شده و دارای 36 اتاق است. امکانات این هتل به گونه ای است با اقامت در آن، یک سفر به یاد ماندنی و لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

مجهز بودن هتل راتینس به تجهیزات لوکس، داشتن تلویزیون در تمامی اتاق ها، سیستم های امنیتی قوی، سیستم اعلام حریق، دسترسی به اینترنت وای فای و… از مهم ترین دلایل محبوبیت هتل راتینس ماسال است.

آدرس هتل: گیلان، ماسال، کیلومتر 4 بلوار ماسال به شاندرمن

شماره تلفن: 01343666666

هتل راتینس از بهترین هتل های ماسال

هتل رویال

هتل رویال یکی از هتل های دو ستاره شهر ماسال است که در 2 طبقه بنا شده و دارای 14 اتاق و سوئیت است. هتل رویال ماسال در روستای ییلاقی تاسکوه در کنار رودخانه قرار گرفته است. چشم انداز جنگلی و کوهستانی این هتل توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. این هتل با در نظر گرفتن امکانات رفاهی کامل برای مسافران، موجب کسب رضایت بالای گردشگران شده است.

آدرس هتل: گیلان، ماسال، ابتدای جاده ییلاق، جنب پمپ بنزین تاسکوه

شماره تلفن: 01344693812

هتل رویال ماسال

هتل آریانا

هتل آریانا یک هتل سه ستاره واقع در شهر ماسال است که در 3 طبقه بنا شده و دارای 18 اتاق است. فاصله هتل رویال ماسال تا خروجی شهر، 9 کیلومتر است. چشم اندازهای رویایی و بی نظیر این هتل از دیگر ویژگی های مهم آن بوده و تمامی اتاق ها رو به جنگل هستند. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به پاکیزگی اتاق ها، کیفیت بالای غذا و برخورد خوب کارکنان اشاره کرد.

آدرس هتل: گیلان، ماسال، کیلومتر 8 جاده ماسال به سمت ییلاقات، روستای گندز

شماره تلفن: 01344693205

هتل آریانا از بهترین هتل های ماسال

هتل شاندرمن

هتل شاندرمن یکی دیگر از هتل های سه ستاره شهر ماسال است که روستای بیتم و در طبیعت بکر شمال کشور واقع  شده است. این هتل از نظر گردشگران یکی از بهترین هتل های ماسال محسوب می شود. هتل شاندرمن درواقع یک دهکده توریستی است که دارای  11 باب ویلای شیک بوده و تمام ویلاها از امکانات کامل برخوردار هستند. آشپزخانه، اتاق نشیمن، بالکن، اتاق شاهنشین و اتاق خواب از اصلی ترین امکانات این ویلاها هستند.

این هتل در نزدیکی روستای ماسوله و قلعه رودخان قرار گرفته است. ساحل جنگلی گیسوم، بندر انزلی و مرداب انزلی از دیگر مکان های نزدیک به هتل شاندرمن هستند.

آدرس هتل: گیلان، ماسال، بین ماسال و شاندرمن، روستای بیتم

شماره تلفن: 09128936530

هتل شاندرمن ماسال

هتل مرزبانی

هتل مرزبانی یکی از هتل های سه ستاره ماسال است که دارای 21 باب اتاق بوده و در 3 طبقه بنا شد هاست. هتل مرزبانی از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار است و این موضوع باعث رضایت مسافران از این هتل شده است.

مسافران می توانند با اقامت در هتل مرزبانی، از طبیعت فوق العاده شهر ماسال بهره مند شوند و با صرف زمانی کوتاه، به اماکن تاریخی و تفریحی همچون پارک جنگلی گیسوم، ساحل گیسوم، سورتمه تالش، بام سبز، آبشار ویسادار و… دسترسی پیدا کنند.

آدرس هتل: ماسال، کیلومتر 3 شاندرمن، خیابان شهید عبدالحسین زاده

شماره تلفن: 01344652680

هتل مرزبانی ماسال

سخن پایانی

شهر ماسال یکی از محبوب ترین شهرهای شمالی کشور است و گردشگران بی شماری این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. هتل های بسیار زیادی در این شهر واقع شده که با داشتن امکانات متنوع آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز هستند. در این مقاله بهترین هتل های ماسال را معرفی کردیم.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید