معرفی بهترین هتل‌ های خرم آباد

ایرانگردی خرم آباد لرستان
معرفی بهترین هتل‌ های خرم آباد

خرم آباد از شهرهای خوش آب و هوای کشور و مرکز استان لرستان است. این شهر به واسطه آبشارهای خروشان و طبیعت کم نظیری که دارد همواره مورد استقبال توریست‌های داخلی و خارجی بسیاری واقع گردیده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌ های خرم آباد بپردازیم تا در صورت سفر به این دیار باشکوه، نگرانی بابت اقامت خود نداشته باشید.

خرم آباد از شهرهای تاریخی و مملو از جاذبه‌های گردشگری در ایران محسوب می‌شود. از مهم‌ترین اماکن تاریخی این شهر می‌توان به قلعه فلک الافلاک، بقعه باباطاهر، گرداب سنگی، مناره آجری، پل صفوی و… اشاره کرد. از طبیعت بکر و منحصر به فرد خرم آباد نیز می‌توان آبشار افرینه، آبشار وارک، دریاچه کیو، باغ گلستان، پارک جنگلی شورآب، غار قمری، مخمل کوه و… را نام برد. فصل بهار بهترین زمان سفر به خرم آباد است تا بتوانید از نزدیک حیات دوباره طبیعت را در آن شاهد باشید.

لیست هتل های خرم اباد

شناخت بهترین هتل‌های خرم آباد به گردشگران و مسافران این امکان را می‌دهد تا با توجه به سبک سفر، بودجه و علاقه‌ای که دارند اقامتگاه مناسبی را برای خود انتخاب و رزرو کنند. در ادامه لیست هتل‌ های خرم آباد که از معرفی هتل‌ های ۵ ستاره آغاز شده و تا هتل‌ های یک ستاره ادامه می‌یابد را به همراه مشخصات و آدرس، خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

هتل های خرم اباد ۵ ستاره

بدون شک بهترین هتل‌ های خرم آباد اختصاص به هتل‌ های ۵ ستاره در این شهر زیبا دارد. یک هتل ۵ ستاره از موقعیت مکانی بسیار عالی و امکانات لوکس برخوردار است. بنابراین اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید و امکانات و موقعیت هتل برای شما بسیار مهم است می‌توانید هتل محل اقامت خود را از بین هتل‌ های ۵ ستاره خرم آباد انتخاب کنید.

هتل شاپورخواست خرم اباد

در شهر خرم آباد تنها یک هتل ۵ ستاره با عنوان هتل شاپورخواست خرم آباد وجود دارد. ساخت این مجموعه در سال ۹۸ صورت گرفته و از تجهیزات و امکانات به روز و بسیار مدرنی برخوردار است. با اقامت در این هتل کمترین فاصله را با طبیعت بکر و جاذبه‌های دیدنی خرم آباد خواهید داشت. هتل شاپورخواست متشکل از ۴۲ سوئیت و اتاق با امکانات کامل است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران ۲۰ نفره، آسانسور، پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو، چایخانه سنتی، پارک کودک، باشگاه ورزشی، تاکسی سرویس مخصوص و… اشاره کرد.

آدرس هتل: در کیلومتر ۲، واقع در جاده الشتر، بالاتر از پادگان حمزه سیدالشهدا

هتل شاپورخواست خرم اباد از بهترین هتل‌ های خرم آباد

هتل‌ های خرم آباد ۴ ستاره

هتل‌ های ۴ ستاره خرم آباد نیز با توجه به امکانات رفاهی بی‌نظیر و معماری شکیلی که دارند اقامتگاه مناسبی برای گردشگران و مسافران خاص پسند به شمار می‌آیند.

هتل پارسیان خرم اباد

هتل پارسیان از بهترین هتل‌ های خرم آباد بوده که در موقعیت بی‌نظیر و پرتراکم شهری واقع گردیده است. نمای این هتل همانند قلعه فلک الافلاک طراحی شده و در نزدیکی این قلعه نیز قرار دارد. همچنین فاصله هتل تا منطقه دیدنی بام لرستان با استفاده از خودرو تنها ۱۰ دقیقه است.

آدرس هتل: جاده اصلی بروجرد، مقابل ساختمان جدید دادگستری، نزدیک بام لرستان

هتل آزادی خرم آباد

هتل آزادی خرم آباد یک مجتمع ۷ طبقه است که دارای ۲۸ اتاق و سوئیت ۱ تا ۳ نفره با تمامی امکانات می‌باشد. امکانات ویژه این هتل عبارتند از: رستوران بزرگ ۱۰۰ نفره همراه با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی مختلف، پارکینگ با گنجایش ۱۵ خودرو، اینترنت رایگان در بخش لابی، کافی شاپ، تاکسی اختصاصی و… .

موقعیت منحصر به فرد این هتل شرایطی را فراهم کرده تا گردشگران در کمتر از ۱۵ دقیقه دسترسی به بیشترین اماکن و جاذبه‌های دیدنی خرم آباد را داشته باشند.

آدرس هتل: میدان آزادی، واقع در خیابان مجاهدین، درست جنب بانک سپه

هتل آزادی خرم آباد

هتل رنگین کمان خرم آباد

با توجه به اینکه تعداد بهترین هتل‌ های خرم آباد بسیار زیاد است، به هیچ عنوان نگران اقامت خود در این شهر دیدنی و خوش آب و هوا نباشید. هتل رنگین کمان از جمله هتل‌های لوکسی به شمار می‌آید که در یک مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی قرار دارد. طبقات ۴ الی ۶ این برج مختص اقامت گردشگران است. همچنین در طبقه آخر این مجتمع رستوران گردان وجود دارد تا در فضایی خاطره انگیز و بسیار شیک به صرف غذا بپردازید. این هتل متشکل از ۴۲ سوئیت و اتاق فول امکانات به همراه آسانسور، پارکینگ با ظرفیت ۵۰ نفر، کافی شاپ، آتلیه، آرایشگاه، اتاق بازی، گیم نت و… است.

آدرس هتل: خیابان شهدای شرقی، واقع در نبش خیابان معلم، در چهار راه رنگین کمان

هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل‌ های خرم آباد ۳ ستاره

علاوه بر هتل‌های ۵ و ۴ ستاره شما می‌توانید هتل‌های سه ستاره خرم آباد را نیز برای اقامتگاه خود در شهر خرم آباد انتخاب کنید. این هتل‌ها علاوه بر قیمت مناسبی که دارند، امکانات بسیاری برای رفاه حال مسافران و گردشگران نیز فراهم کرده‌اند. در ادامه به معرفی هتل‌های خرم آباد سه ستاره می‌پردازیم.

هتل رصدخانه کاسین خرم اباد

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد از بهترین هتل‌ های خرم آباد واقع در ارتفاعات زاگرس بوده که در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. این مکان علاوه بر جنبه اقامتی، به عنوان مجهزترین رصدخانه در خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. از این رو اغلب پژوهشگران و محققان در این هتل اقامت دارند. هتل کاسین خرم آباد در سومین طبقه این مجموعه لوکس ۵ طبقه قرار گرفته است. شما می‌توانید بر حسب نیاز رزرو خود را از اتاق‌های ۱ الی ۵ تخته این هتل منحصر به فرد انجام دهید. دسترسی گردشگران از این هتل به جاذبه‌های بی‌نظیری مانند پارک صخره‌ای، فلک الافلاک و دریاچه کیو بسیار راحت است. همچنین امکاناتی مانند رستوران گردان، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اینترنت و… در این هتل لاکچری وجود دارد.

آدرس هتل سه ستاره رصدخانه کاسین خرم آباد: خیابان شریعتی، مجتمع تحقیقاتی رصدخانه کاسین

هتل رصدخانه کاسین خرم اباد

هتل عطر خرم آباد

هتل عطر از بهترین هتل‌ های خرم آباد است که متشکل از چهار طبقه و دارای ۱۸ اتاق و سوئیت ۱ الی ۴ نفره می‌باشد. از جمله امکانات هتل عطر می‌توان به رستوران ۱۳۰ نفره، پارکینگ با گنجایش ۱۰ خودرو، اینترنت رایگان، سرویس تاکسی اختصاصی و… اشاره کرد. از این هتل تا مکان‌های دیدنی و جذاب خرم آباد تنها ۱۵ دقیقه با استفاده از ماشین فاصله خواهید داشت.

آدرس هتل: واقع در خیابان انقلاب، درست جنب مصلی الغدیر

هتل سالیز خرم آباد

هتل سالیز علاوه بر قیمت مناسبی که دارد از امکانات و تجهیزات رفاهی نسبتاً بالایی نیز برخوردار است. این هتل پنج طبقه متشکل از ۳۱ اتاق و سوئیت ۲ الی ۴ نفره بوده که کلیه اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی کامل هستند. شما می‌توانید در رستوران این هتل که ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد انواع غذاهای سنتی و فرنگی را سفارش دهید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان آسانسور، پارکینگ، اینترنت، رایگان، کتابخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس و… را نام برد.

آدرس هتل سه ستاره سالیز خرم آباد: واقع در میدان امام خمینی، در خیابان کاکاوند

هتل‌ های خرم آباد ۲ ستاره

خرم آباد با توجه به اینکه از معروف‌ ترین مقاصد توریستی در ایران به شمار می‌آید دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع و فراوانی است. اطلاعات مربوط به هتل‌ های خرم آباد دو ستاره را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

هتل کارون خرم آباد

هتل کارون خرم آباد از بهترین هتل‌ های خرم آباد و دارای سه طبقه و ۴۰ اتاق و سوئیت است. اگر می‌خواهید هتل محل اقامت شما نزدیک‌ترین فاصله را با مکان های جذابی مانند قلعه فلک الافلاک، گرداب سنگی، سنگ نوشته خرم آباد، مجتمع تفریحی رنگین کمان و… داشته باشد، این هتل انتخاب مناسبی خواهد بود.

آدرس هتل: خیابان شریعتی، مقابل پمپ بنزین و شرکت نفت

هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

هتل جهانگردی سراب کیو هتلی نسبتا کوچک در یک طبقه و دارای ۲۰ اتاق است. نام این هتل با توجه به نزدیک بودن آن با استخر زیبا و طبیعی سراب کیو انتخاب شده است. از جمله جاذبه‌های تاریخی و گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان به پل شکسته، دریاچه کیو، گرداب سنگی و مناره آجری اشاره کرد.

آدرس هتل: واقع در میدان 22بهمن، درست جنب صداوسیما

هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

هتل شقایق خرم آباد

از دیگر بهترین هتل‌ های خرم آباد می‌توان هتل شقایق خرم آباد را نام برد. طبقات ۲ الی ۵ در یک مجتمع تجاری اقامتی که جمعاً ۲۶ واحد می‌شود به هتل شقایق خرم آباد اختصاص دارد. با رزرو اتاق‌های ۱ الی ۴ تخته این هتل می‌توانید از کلیه امکانات مطلوب و رفاهی آن مانند رستوران، پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، اتاق جلسه، اینترنت رایگان و… بهره مند شوید. دسترسی شما از این هتل به قلعه فلک الافلاک، رصدخانه کاسین و دریاچه کیو بسیار راحت خواهد بود.

آدرس هتل: میدان امام حسین ع، هتل شقایق

هتل ارشیا خرم آباد

هتل ارشیا خرم آباد ساختمانی شش طبقه و متشکل از ۲۰ اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات مطلوب پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است. با اقامت در این هتل می‌توانید از چشم انداز زیبای دریاچه کیو لذت برده و همچنین دسترسی آسانی به اماکن تفریحی مانند دریاچه ماهی، آبشار نوژیان، موزه حیات وحش، بقعه باباطاهر و… داشته باشید.

آدرس هتل: خیابان ساحلی، مقابل زیبا کنار و همچنین میدان زنده یاد ساکی

هتل های ارزان خرم آباد (یک ستاره)

در لیست بهترین هتل‌ های خرم آباد، هتل‌ های ارزان و یک ستاره نیز وجود دارد که می‌توانید با رزرو سوئیت در آن‌ها سفری اقتصادی و در عین حال لذت بخش را تجربه کنید.

هتل شهرداری خرم آباد

هتل شهرداری خرم آباد در دامنه کوه مدبه و در موقعیت مکانی بسیار ممتاز قرار داشته که دارای افق رویایی و بی‌نظیری از شهر خرم آباد است. این هتل سه طبقه دارای ۴۸ اتاق است که می‌توانید قبل از سفر به خرم آباد بنابر شرایط خود یکی از اتاق‌های آن را رزرو کنید.

آدرس هتل: واقع در خیابان شریعتی، خیابان گرین، بعد از پارک

هتل شهرداری خرم آباد

هتل فردیس خرم آباد

هتل فردیس خرم آباد در شهرستان دلفان که از توابع شهر خرم آباد محسوب می‌شود واقع گردیده است. این هتل دو طبقه دارای ۴ واحد همراه با اتاق‌های ۱ الی ۴ تخته است. با اقامت در این هتل می‌توانید به مناطق جذاب خرم آباد از جمله چشمه آب گرم، منطقه شکار ممنوع گرین، پل گرمابه، آبشارها و تپه‌های زیبای آن دسترسی راحتی داشته باشید.

آدرس هتل: واقع در میدان ۲۲ بهمن، بلوار ولایت،  مقابل پادگان حمزه

هتل فردیس خرم آباد

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی مشخصات کاملی از بهترین هتل‌ های خرم آباد پرداختیم تا بر اساس این اطلاعات برنامه‌ریزی مناسبی را برای رزرو هتل و اقامت در این شهر بی نظیر و دیدنی داشته باشید. اگر شما هم تجربه اقامت در این شهر و یکی از اقامتگاه های ان را داشته اید خوشحال می شویم نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر همراه هان سایت پته به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

هتل پارسیان خرم آباد، هتل آزادی خرم آباد و هتل رنگین کمان خرم آباد

در‌ خرم آباد تنها یک هتل پنج ستاره با عنوان هتل شاپورخواست خرم آباد وجود دارد.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید