بهترین هتل های کرمانشاه را بشناسید

استان کرمانشاه ایرانگردی کرمانشاه
بهترین هتل های کرمانشاه را بشناسید

کرمانشاه شهری منحصر به فرد و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی است. سفر به این شهر باستانی و زیبا یک تجربه دلپذیر خواهد بود، به ویژه از آنجا که بسیاری از هتل های خوب برای اقامت در کرمانشاه وجود دارد، شما لازم نیست که نگران اقامت در هتل قبل از سفر باشید. در این این مقاله به معرفی اقامتگاه های این شهر می پردازیم و به شما می گوییم بهترین هتل در کرمانشاه کدام هتل است و چگونه یک هتل مناسب برای خود رزرو کنید.

کرمانشاه یکی از مهم‌ترین شهرهای غرب ایران و بزرگ‌ترین شهر کردنشین کشور است که دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی فراوانی است. پیشینه کرمانشاه به قرن 4 بعد از میلاد بازمی‌گردد و به دلیل وجود آب و هوای ملایم کوهستانی، این شهر به عنوان یک مکانی دلپذیر و دومین محل اقامت پادشاهان ساسانی در نظر گرفته می‌شد. حتی امروز کرمانشاه یک مقصد مسافرتی جذاب است و شما می توانید با سفر به این شهر قدیمی و اقامت در بهترین هتل کرمانشاه سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

بهترین هتل ها در کرمانشاه کدامند؟

کرمانشاه هتل های پنج ستاره و چهار ستاره دارد که همگی هتل های خوبی هستند. پیش از آنکه برای خرید بلیط هواپیما کرمانشاه اقدام نمایید ابتدا به بررسی بهترین هتل های این شهر بپردازید تا سفری خاطره انگیز برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

هتل پارسیان

یکی از جاذبه‌های هتل پارسیان، رستوران‌های این هتل است که در طبقه بالای هتل با منظره‌ای شگفت‌انگیز قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می توان به یک قهوه خانه، چندین سالن همایش، یک سالن ورزشی، یک استخر شنا، سونا، یک سالن ماساژ، جکوزی، بیلیارد، فروشگاه های هنرهای دستی، یک قنادی، خدمات اتاق، یک سالن آمفی تئاتر و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

آدرس: خیابان شهید کشوری، جنب پل ولایت

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل لاله بیستون

این هتل یک هتل سنتی و یک کاروانسرایی است که بهترین هتل کرمانشاه به عنوان یک هتل سنتی محسوب می‌شود. این هتل منحصر به فرد که در دامنه های کوه بیستون واقع شده است، از یک طرف به میهمانان خود منظره طبیعت کوه ها و از سوی دیگر کوه بیستون فرهادتراش را ارائه می دهد. در عین حال میهمانان و گردشگران از این هتل به جاذبه های گردشگری کرمانشاه از قبیل کتیبه بیستون، پل قدیمی، کاخ نیمه تمام ساسانی، پل کاروانسرای صفوی، طاق بستان، پل خسرو، غار شکارچیان و مجسمه هرکول دسترسی خوبی دارند.

آدرس: سایت جهانی بیستون (کاروانسرای عباسی)

هتل آزادگان

از این هتل به راحتی می توان به مکان های مورد نظر نظیر بوستان، کوهستان پارک و درخت رحمت دسترسی پیدا کرد. همچنین فاصله آن با بازار و مرکز شهر کم است.

هتل آزادگان کرمانشاه دارای اتاق های استاندارد و امکانات مطلوبی است که شامل سالن های پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، امنیت، کافه اینترنتی، خدمات تاکسی، پارک بازی کودکان و فضای سبز می باشد.

آدرس: ابتدای جاده سنندج، شهرک تعاونی

هتل جمشید

این هتل در یکی از مناطق زیبا و دلپذیر کرمانشاه، تاق بستان و در مجاورت پارک کوهستان واقع شده است و مکان خوبی برای پیاده روی و گردش در اطراف هتل ایجاد کرده است. این هتل در فاصله کمی از مکان‌های معروف شهر کرمانشاه مانند غار بیستون و غار غوری قلعه قرار دارد.

این هتل چهار ستاره دارای امکانات خوبی مانند رستوران، قهوه خانه، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، پارکینگ، اتاق نماز، اینترنت، کافه اینترنتی، سیستم زنگ آتش، پارکینگ، لابی، لباسشویی، خدمات تاکسی، صندوق سپرده ایمنی و سالن ورزشی است.

آدرس: انتهای بلوار طاق بستان

هتل جمشید کرمانشاه

هتل ارم پاوه

هتل ارم با هشت طبقه و 33 واحد اقامتی در ارتفاعات شهر زیبا پاوه واقع شده است و رستوران آن در طبقه بالا دارای نمای منحصر به فردی است. دسترسی آسان به بازار مرزی شهر، نزدیک به جاذبه های گردشگری مانند روستای خانقاه (14 دقیقه)، روستای شمشیر (24 دقیقه)، غار قوری قلعه (38 دقیقه)، غار حسین کوه کن استون (31 دقیقه) و سد داریان (39 دقیقه). یکی از ویژگی های این هتل سه ستاره است.

ارزانترین هتل ­های کرمانشاه کدامند؟

هتل رسالت

هتل رسالت با 60 واحد اقامتی مجهز و تمیز و فاصله ای کوتاه با مناطق گردشگری و تفریحی کرمانشاه مورد استقبال گردشگرانی قرار می گیرد که به کرمانشاه سفر می کنند. فاصله کوتاه از فرودگاه، طاق بستان، کتیبه بیستون و مرکز شهر این هتل را برجسته می‌کند.

آدرس: کرمانشاه، میدان فردوسی.

هتل سینا کرمانشاه

هتل 2 ستاره ممتاز سینا با یک ساختمان 2 طبقه و 26 اتاق یک نفره، دو، سه تایی و خانوادگی برای چهار نفر در سال 1358 افتتاح و در سال 1392 بازسازی شد. این هتل همچنین در مرکز شهر و در فاصله کوتاهی از مراکز مهم و مکان های محبوب قرار گرفته و با توجه به قیمت مناسب و خدمات و امکانات مناسب، از جمله هتل های ارزان قیمت کرمانشاه محسوب می شود.

آدرس: کرمانشاه، بلوار جمهوری اسلامی، پائین تر از بیمارستان امام خمینی.

هتل سینا کرمانشاه

بهترین هتل آپارتمان­ ها در کرمانشاه

اگر جزو کسانی هستید که ترجیح می دهید خانواده­ تان در یک هتل آپارتمان اقامت داشته باشند در این صورت می توانید هتل های آپارتمانی خوب در کرمانشاه را پیدا کرده و رزرو کنید.

هتل آپارتمان لیژان

این هتل که به عنوان یک هتل میان رده شناخته می­شود، دارای امکانات قابل قبول و واحدهای مسکونی تمیز و مجهز است. این هتل آپارتمان در سال 2005 در تقاطع مدرس، خیابان مطهری شرقی، کرمانشاه افتتاح شد و میهمانان هتل دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری از جمله طاق بستان، تکیه آزاف الملک، پل قدیمی، موزه پالئولیتیک زاگرس و بازار سنتی کرمانشاه دارند.

این هتل دارای یک لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم زنگ خطر آتش، سرویس تاکسی، پذیرش 24 ساعته، سرویس خانه داری و غیره است و واحدها مجهز به امکاناتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، چای ساز هستند.

آدرس: چهارراه مدرس، خیابان مطهری شرقی

هتل آپارتمان کوروش

این هتل 5 طبقه دارای 8 واحد اقامتی است که همه آن­ها دارای امکانات قابل قبولی مانند آشپزخانه با امکان پخت و پز، یخچال، مینی بار، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، چای ساز، تلویزیون LED، اجاق گاز، مبلمان و فرش، آهن، خشک کن مو، خدمات ایرانی و خارجی و … هستند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، بلوار گلریزان، نبش کوچه حسینی، پلاک ۴۴.

هتل آپارتمان پاتاق

مسافت این هتل آپارتمان که در منطقه 22 بهمن کرمانشاه واقع شده است، تنها 9 کیلومتر تا طاق بستان فاصله دارد و به مکان های محبوب همچون مسجد شافعی و تکیه معاون‌الملک نزدیک است. از هتل پاتاق به راحتی می توانید به جاذبه های گردشگری سراب نیلوفر، باغ گل و پارک کوهستان بروید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار ۲۲ بهمن، بلوار آل آقا، کوی ۲۰۳، پلاک ۱۲.

هتل آپارتمان پاتاق

بهترین اقامتگاه در کرمانشاه

در شهر کرمانشاه اقامتگاه‌های اکوتوریسم نیز وجود دارد و زندگی برای چند روزی مانند مردمان سنتی تجربه بسیار جالبی است .در ادامه تعدادی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی معرفی شده ‌است.

اقامتگاه بومگردی کیکم

در فاصله یک کیلومتری شهر کرمانشاه، اقامتگاه بومگردی و مدرسه طبیعت گردی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که هر ساله میزبان گردشگران است. این اقامتگاه که کیکم نام دارد، دارای سه اتاق و دو چادر عشایری مشکی است که در آنجا می توانید زندگی سنتی و بومی منطقه را تجربه کنید. علاوه بر این، مرکز گردشگری کیکم دارای یک گنبد سبز با ده اتاق خواب است، که در آن شما می توانید در زیر سقف آسمان استراحت کنید.

آدرس: انتهای جاده سراب قنبر,جاده دشت بهشت،دهکده گردشگری کیکم

اقامتگاه بومگردی عمارت بامگاه

عمارت بامگاه قاجار در بافت سنتی شهر کرمانشاه قرار دارد. داشتن یک حیاط مرکزی و دو حیاط جانبی و یک رستوران با موسیقی زنده کردی و فارسی یکی از جاذبه‌های این اقامتگاه تاریخی است. عمارت بامگاه دارای هشت اتاق است که همگی دارای دستشویی و توالت خصوصی هستند. همچنین این اقامتگاه دارای امکاناتی مانند صبحانه، پارکینگ، سیستم خنک‌کننده تهویه مطبوع گاز، سیستم گرمایشی می‌باشد.

آدرس: جلو خان، رو به روی مسجد جامع، جنب بانک ملی، کوچه‌ی انتظاری، پلاک ۳۵.

اقامتگاه بومگردی عمارت بامگاه

اقامتگاه سنتی ریوار

اقامتگاه گردشگری ریوار یک خانه تاریخی متعلق به دوران مظفرالدین شاه است که در سال 2017 بازسازی شد و بعنوان یک اقامتگاه گردشگری شروع به کار کرد. این اقامتگاه در خیابان مدرس در مجاورت تکیه بیگلربیگی و در قدیمی ترین محله کرمانشاه واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های گردشگری و تاریخی کرمانشاه از جمله برج بیگلبیگی، تکیه معاون الملک، خانه صارم الدوله، حمام های سنتی و بازار سنتی کرمانشاه دارد.

آدرس:مدرس ، روبروی مسجد جامع کوچه تکیه بیگلر بیگی رزرواسیون

خانه روستایی چشمه مارو پاوه

این مجتمع گردشگری در شهر پاوه و روستای داریان در سال 2017 شروع به کار کرد. این خانه روستایی دو طبقه و دو سوئیت با نمایی به سمت کوه های سبز داریان دارد و در مجموع 20 نفر می توانند در آن باقی بمانند.

آدرس: پاوه، داریان

اقامتگاه بومگردی سابات

سابات در روستای کانی کُچکینه روانسر واقع شده است. این اقامتگاه زیبا و سنتی در میان باغ های بادام منطقه اورامانات ساخته شده است.  پنج اتاق این مجتمع گنجایش 60 مهمان را دارد. فضای آن برای برگزاری مراسم و مهمانی‌های کوچک و مهمانی‌های شبانه مناسب است.

آدرس: شهر روانسر ، روستای دیدنی کانی کُچکینه

اقامتگاه بومگردی ساتیار

اقامتگاه ساتیار پاوه یکی از بهترین اقامتگاه های اکولوژیکی در کرمانشاه است که کار خود را از سال 2015 آغاز کرده است. این منزل دو طبقه و چهار اتاق دارد. یکی از ویژگی های خاص این اقامتگاه، عدم وجود تخت خواب، تلویزیون و یخچال در اتاق ها می باشد تا به مهمانان احساس زندگی سنتی بدهد. از آنجا که این ساختمان در یک مسیر شیب دار ساخته شده است، برای رسیدن به آن باید 30 قدم پیاده روی کنید.

آدرس: پاوه، ساتیاری

سخن پایانی

شرح کامل از امکانات و خدمات بهترین اقامتگاه های کرمانشاه را ارائه دادیم. شما ممکن است تجربه اقامت در یکی از این هتل ها را داشته باشید. شاید شما با نظر مسافران در مورد این محل اقامت موافق باشید یا، بر عکس، شما عقیده کاملا متفاوتی داشته باشید. اگر حتی یک شب را در این هتل ها سپری کرده اید، در نوشتن تجربه خود برای ما تردید نکنید. اگر قصد سفر به کرمانشاه را دارید، قبل از هر اقدامی به این فهرست نگاهی بیندازید و مطابق علایق خود بهترین رزرو هتل کرمانشاه را داشته باشید.

 

در مورد بهترین هتل های کرمانشاه بدانید:

هتل‌ها و اقامتگاه‌های کرمانشاه، مانند بسیاری از هتل‌های ایران، ساعت 14 در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. مسافران باید قبل از ساعت 12 ظهر اتاق‌های خود را تحویل دهند.

شما می توانید با مطالعه لیست هتل های کرمانشاه در این مقاله، هتل مناسب خود را بر اساس نوع محل اقامت انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید