بهترین هتل های گرگان

استان گلستان ایرانگردی گرگان
بهترین هتل های گرگان

اگر حرف از سفر به شمال کشور باشد، محال است که علاقه‌مندان به طبیعت سری به گرگان شهر زیبای استان گلستان نزنند. البته رزرو یک اقامتگاه در بهترین هتل های گرگان، قبل از گشت‌وگذار در جنگل زیبای ناهار خوران و پارک النگدره ضروری است تا با خیالی راحت دل به طبیعت بزنند.

گرگان یا جرجان؟ مسئله این است!

شهر گرگان امروزی که بعضی تصور می‌کنند در گذشته نام آن جرجان بوده است، اصلاً وجود خارجی ندارد! چراکه جرجان قدیمی در سال‌های گذشته به‌صورت کامل تخریب شده و در حال حاضر چیزی از خرابه‌های آن هم باقی نمانده است. شهری که ما امروز به نام گرگان می‌شناسیم در گذشته با نام استرآباد معروف بوده است، اما پس از ویرانی کامل جرجان، استرآباد که در استان گلستان قرار داشته و به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر این استان شناخته می‌شده، به گرگان تغییر نام داده است.

گرگان که اکنون یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور است، به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی مانند جنگل ناهار خوران، معرف حضور همه مسافران است. این شهر زیبا که دارای آب و هوای خنک و معتدل است در تمام فصل‌های سال می‌تواند گردشگران را پذیرا باشد.

چه بخواهید در فصل زیبای بهار به گرگان سفر کنید، چه تابستان، همواره اقامتگاه‌های ویلایی و هتل‌های این شهر پذیرای حضور شما هستند. البته به دلیل بالا بودن دمای هوا در تابستان ممکن است مسافران از گرما کلافه شوند و ترجیح دهند در فصل‌های خنک‌تر به گرگان سفر کنند.

بهترین زمان سفر به گرگان اوایل بهار و اوایل پاییز است که دیگر از رطوبت هوا خبری نیست و دمای هوا به‌اندازه زمستان هم سرد نشده که بتواند لذت سفر را از شما بگیرد. اگر قصد سفر به گرگان را دارید، ماه‌های اردیبهشت و خرداد بهترین زمان‌ها هستند. در این ماه‌ها می‌توانید علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری گرگان مانند جنگل‌های سرسبز، آبشارهای خروشان، کاخ موزه گرگان، مسجد جامع، باغ روس‌ها، مدرسه عمادیه، کاروانسرای قزلق از سایر جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید.

معرفی بهترین هتل های گرگان+ اقامتگاه ها

همان‌طور که همیشه می‌گوییم، قبل از سفر رزرو اقامتگاه می‌تواند خیال شما را بابت یک سرپناه راحت کند؛ بنابراین بد نیست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و با بهترین هتل های گرگان آشنا شوید.

هتل آذین گرگان

هتل آذین، یک از بهترین هتل های گرگان است که در دل جنگل و کوه قرار گرفته. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد و در سال ۹۳ نیز مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آذین امروزه پنج طبقه و ۳۲ واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی و دریایی سرو می‌شود. رستوران این هتل ظرفیت پذیرایی از ۷۰ نفر را دارد و از امکانات آن می‌توان به خدمات خشک‌شویی، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، خدمات صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق، تلویزیون، تلفن، خدمات اینترنت بی‌سیم و … اشاره نمود.

آدرس: استان گلستان، گرگان، ورودی شهر در مسیر جاده تهران گرگان

شماره تماس: 01732423004

هتل آذین گرگان

هتل شهاب گرگان

هتل شهاب گرگان نیز یک هتل ۴ ستاره است. این هتل که در جاده ناهار خوران قرار گرفته یکی از خوش مکان‌ترین هتل‌های گرگان است. فاصله هتل شهاب تا جنگل النگدره و پارک معروف ناهار خوران بسیار کم است. نزدیکی این هتل به رودخانه نیز باعث شده تا مسیرهای زیبایی برای پیاده‌روی و قدم زدن در دل طبیعت برای مسافران فراهم باشد. چشمه آبگرم روستای گردشگری زیارت نیز فاصله کمی تا هتل شهاب دارد. به خاطر اینکه این هتل به جنگل‌های کبود وال، بندرترکمن و تپه هزار پیچ نزدیک است، مسافران بسیاری آن را انتخاب می‌کنند. هتل شهاب، ۴۳ سوئیت و واحد اقامتی دارد که خدمات و امکانات رفاهی خوبی مانند سونا، جکوزی، مینی بار، صندوق امانات، یخچال، سوئیت رویال و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رستوران زیبای ایران هتل نیز در فضای باز از مهمانان پذیرایی می‌کند. اگر به فکر اقامت در یک هتل همه‌چیزتمام هستید، هتل شهاب گرگان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

آدرس: گلستان، گرگان، بلوار نهارخوران، ۳۰۰ متر مانده به کلانتری

شماره تماس: 01732544419

 

هتل قصر بوتانیک

هتل قصر بوتانیک نیز یکی از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل‌ترین هتل این شهر است. ساختمان هتل در یک باغ چهار هکتاری در منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته و چهار طبقه دارد. این هتل که ۷۲ سوئیت لوکس و واحد اقامتی دارد، توانسته مسافران سخت پسند را هم راضی کند. علاوه بر منظره‌های طبیعی بسیار زیبا در اطراف هتل و مسیرهای پیاده‌روی که در اطراف این هتل قرار دارند، امکانات آن نیز در سطح هتل‌های جهانی است. ازجمله امکانات هتل بوتانیک گرگان می‌توان به استخر، سونا، سالن ماساژ، جکوزی، سالن‌های بدن‌سازی، آرایشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، زمین تنیس، سالن بیلیارد، فروشگاه، خدمات مورد نیاز معلولین، مسیر دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و پارکینگ بزرگ آن اشاره نمود.

آدرس: گلستان، کیلومتر ۱۰ جاده گرگان ساری، روبروی روستای نودیجه

شماره تماس: 01732443211

هتل قصر بوتانیک از بهترین هتل های گرگان

هتل زیارت

هتل زیارت گرگان که در منطقه ییلاقی و سرسبز روستای زیارت قرار گرفته، ۵ طبقه دارد. این هتل ۲۷ اتاق و سوئیت دارد که برای پذیرایی از مهمانان در طبقات اول و دوم هتل قرار گرفته‌اند. پارکینگ بزرگ این هتل و نزدیکی به چشمه آب گرم و امامزاده عبدالله یکی از دلایلی است که مسافران این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. از امکانات آن نیز می‌توان به اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، رستوران، پارکینگ، اینترنت، یخچال و …اشاره کرد.

آدرس: گلستان، گرگان، روستای زیارت

شماره تماس: 01732306006

 

 

هتل زیارت از بهترین هتل های گرگان

هتل جهانگردی ناهار خوران

هتل ناهارخوران، یکی از بهترین هتل های گرگان، دارای دو طبقه و ۳۱ واحد اقامتی است، هتل جهانگردی ناهار خوران است/ این هتل در نزدیکی پارک جنگلی النگدره قرار گرفته، به همین خاطر مسیرهای پیاده‌روی بسیار زیبایی برای مسافران فراهم کرده است. در این هتل چشم‌اندازهای بسیار زیبا از جنگل‌های انبوه گرگان در پیش روی مسافران قرار می‌گیرد. این هتل ۴ ستاره می‌تواند بهترین محل برای اقامت شما در گرگان باشد. از امکانات رفاهی هتل جهانگردی نهارخوران می‌توان به پارکینگ، رستوران، ماهواره، تلفن در اتاق، لابی، نمازخانه، تلویزیون، سوئیت و … اشاره نمود.

آدرس: گلستان، گرگان، جاده ناهار خوران، روبروی شهرداری، پارک جنگلی ناهار خوران

شماره تماس: 01732540034

 

 

 

هتل جهانگردی ناهارخوران

اقامتگاه آنجیلو

مجتمع اقامتی تازه‌ساز و زیبای آنجیلو دلند یکی از اقامتگاه‌های شهر گرگان است که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد، اما مجدداً در سال ۹۶، هشت سوئیت دیگر به این اقامتگاه اضافه شد. مساحت زیربنای این مجتمع اقامتی ۲۵ هزار متر است و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران و گردشگران محترم قرار می‌دهد. سوئیت‌های این اقامتگاه همگی در طبقه اول قرار دارند و سایر اتاق‌ها در طبقه همکف قرار می‌گیرند. از امکانات اقامتگاه آنجیلو می‌توان به رستوران، سرویس ایرانی و فرنگی، نمازخانه، فروشگاه و غرفه، کافی‌شاپ، پارکینگ، تلویزیون و. اشاره نمود.

 آدرس: دلند، کیلومتر ۶۰ جاده گرگان به آزادشهر، روبروی پارک جنگلی دلند

شماره تماس: 01735891722

 

اقامتگاه آنجیلو از بهترین هتل های گرگان

هتل لابوس

یکی از بهترین هتل های گرگان که امکانات خوب و قیمت کمی دارد، هتل لابوس است. این هتل نوساز در اطراف شالیزارهای برنج قرار گرفته و با اقامت در آنجا می‌توانید علاوه بر دیدن چشم اندازهای طبیعی، عطر خوش شالیزارهای برنج را نیز استشمام کنید. این هتل به جاذبه‌های گردشگری مانند چشمه گل رامیان و چشمه نیلبرگ دسترسی خوبی دارد.

آدرس: استان گلستان، کیلومتر ۲ جاده رامیان

شماره تماس: 01735889262

هتل فرهنگیان

هتل فرهنگیان گرگان نیز یکی دیگر از هتل‌هایی است که در اطراف جاده ناهار خوران قرار گرفته و طبیعت زیبای آن زبانزد خاص و عام است. این هتل دو طبقه داشته و در ۳۰ واحد اقامتی از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران ۷۰ نفری و بزرگ هتل فرهنگیان جزو امکانات بسیار باکیفیت آن است. البته در اتاق‌های این هتل اینترنت، یخچال، تلفن و سایر امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

آدرس: استان گلستان، گرگان، بلوار ناهار خوران، نبش عدالت ۹۶

شماره تماس: 01732545277

 

هتل آپارتمان شایسته

افرادی که به دنبال رزرو هتل و اقامتگاه‌های اقتصادی هستند، می‌توانند از بین هتل‌آپارتمان‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت گرگان، هتل آپارتمان شایسته را انتخاب کنند. این مجموعه خدمات مناسبی را نسبت به قیمت‌های دریافت شده در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل آپارتمان شایسته سه طبقه و ۵۶ اتاق دارد که با امکاناتی مانند تاکسی سرویس، رستوران، آسانسور، کافی‌شاپ، کتابخانه و … در خدمت مسافران است.

آدرس: گرگان، میدان ترمینال به سمت راه‌آهن

شماره تماس: 01732683000

هتل آپارتمان شایسته از بهترین هتل های گرگان

هتل شانلی

هتل شانلی گرگان یک هتل دو ستاره است که به‌عنوان یک هتل بین‌المللی شناخته می‌شود. این هتل تنها دو سال است که تأسیس شده و ۲۳ واحد اقامتی با کلیه خدمات رفاهی دارد. به دلیل اینکه مناظر زیبای طبیعی جزو چشم اندازهای واحدهای اقامتی این هتل هستند، گردشگران زیادی هتل شانلی را به‌عنوان اقامتگاه انتخاب می‌کنند. کارکنان و پرسنل مجرب این هتل نیز در خدمت‌رسانی به مسافران از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. هتل شانلی اتاق‌های دو تخته، سه تخته، یک خوابه دو نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره دارد. صبحانه در هتل رایگان است و دارای رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است.

آدرس: کیلومتر ۳ بزرگراه گرگان ساری، جنب شرکت لرد گاز

شماره تماس: 01732457530

 

هتل شانلی گرگان

هتل گل نرگس

هتل آپارتمان گل نرگس نیز یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در شهر گرگان است. اقامت در گرگان به دلیل اینکه ازنظر جاذبه‌های طبیعی بسیار متنوع است، فقط برای استراحت و خواب شبانه است؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای اقامتگاه و هتل بپردازید و مدت زمان زیادی در هتل نیستید، بهتر است از بین هتل‌آپارتمان‌های ارزان‌قیمت، گل نرگس را انتخاب کنید که دارای سوئیت‌های بسیار تمیز و مجهز است. از امکانات هتل آپارتمان گل نرگس می‌توان به اینترنت پرسرعت آن، پارکینگ اختصاصی، دسترسی خوب به مراکز خرید و گردش اشاره کرد.

هتل خیام گرگان در مرکز شهر گرگان قرار دارد و اگر نیاز به خدمات رفاهی و امکانات شهری داشته باشید، به‌راحتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. این هتل در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است و از مزیت‌های آن این است که در مرکز شهر قرار دارد. از امکانات هتل خیام گرگان می‌توان دسترسی خوب به پارک‌های شهر، مسجد جامع، موزه گرگان، بازار سنتی و … اشاره کرد. امکانات این هتل مانند اسپیلت، یخچال، شوفاژ، سرویس بهداشتی، حمام، رستوران و کافی‌شاپ است. فاصله این هتل تا راه‌آهن یک کیلومتر و تا فرودگاه ۲ کیلومتر است؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید به قسمت‌های مهم شهر دسترسی داشته باشی. د این هتل تا پارک جنگلی ناهار خوران نیز تنها ۵ کیلومتر با خودرو فاصله دارد.

آدرس: خیابان امام خمینی، نبش آفتاب ۱۵

شماره تماس: 09111752694

گل نرگس از بهترین هتل های گرگان

هتل پارسیان

هتل پارسیان در گرگان، یکی دیگر از هتل‌های بسیار باکیفیت و دارای امکانات اقامتی مناسب است. این هتل اتاق‌های فلت یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه دارد. محیط قرارگیری هتل بسیار آرام است و فضای دل‌نشینی برای استراحت دارد. هتل پارسیان دسترسی بسیار خوبی به اماکن گردشگری گرگان دارد. از امکانات هتل پارسیان می‌توان به استخر سرپوشیده، حمام، تلویزیون، تلفن، آشپزخانه و یخچال اشاره کرد.

آدرس: نرسیده به فلکه بسیج، دست راست، پشت اتو بانک صادرات

شماره تماس: ثبت‌نشده

 

هتل باغ گمشده

اقامتگاه یا مهمانسرای باغ گمشده یک رستوران سنتی است که دارای واحدهای اقامتی ۲ و ۵ تخته است. این هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و گردشگرانی دارد که فقط برای خواب شبانه به اقامتگاه می‌روند. از امکانات آن می‌توان به چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، استخر سرپوشیده و خدمات رفاهی مطلوب اشاره کرد.

آدرس: شهر قرق، جنب مسجد، رستوران سنتی و مهمانسرای باغ گمشده

شماره تماس: ثبت‌نشده

 

هتل باغ گمشده

اقامتگاه بوم گردی ساسنگ

در گرگان نیز مانند سایر شهرهای ایران، علاوه بر هتل‌های مدرن و لوکس، اقامتگاه‌های روستایی و بوم گردی نیز وجود دارد که ازنظر بسیاری گردشگران جذاب‌تر از هتل‌های ۵ ستاره هستند. اقامتگاه ساسنگ نیز یکی از خانه‌های روستایی بسیار زیباست که قدمتی ۴۰ ساله دارد. این اقامتگاه ازنظر ظاهری بازسازی‌شده و بسیار تمیز و مرتب است. موقعیت این اقامتگاه نیز در قلب جنگل‌های هیرکانی است و اطراف آن پر از رودخانه و آبشار است. اگر به طبیعت و پیاده‌روی در مسیرهای جنگلی علاقه دارید، توصیه ما به شما اقامت در این اقامتگاه بوم گردی است.

آدرس: استان گلستان، کیلومتر ۱۷ جاده آزادشهر به مینودشت، جاده فرعی، بعد از شهرک صنعتی ۱۶ کیلومتر در امتداد جاده فرعی، روستای ساسنگ

شماره تماس: 09128883268

 

اقامتگاه بوم گردی ساسنگ

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه

یکی دیگر از اقامتگاه‌های بسیار زیبا در شهر گرگان که در شهرستان علی‌آباد کتول قرار دارد، اقامتگاه ریگ چشمه است. این اقامتگاه منظره‌های بسیار زیبایی از کوه‌های جنگلی دارد و برای رسیدن به آن باید ۳۵ کیلومتر از گرگان رانندگی کنید. این اقامتگاه چهار ساختمان دارد که هر یک دارای ۸ واحد اقامتی هستند. اگر به دنبال بهترین هتل های گرگان برای اقامت در دل جنگل می‌گردید، درنگ نکنید و اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه را انتخاب کنید. واحدهای اقامتی ریگ چشمه از چهار بلوک تشکیل شده‌اند که هر یک 2 واحد مجزا دارد. ساخت سنتی و ویژه این اقامتگاه بسیار بی‌نظیر است و افرادی که عاشق طبیعت هستند از امکانات و سرویس‌دهی این اقامتگاه رضایت کامل دارند. انواع غذاهای ناب سنتی و ایرانی در این اقامتگاه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه اقامتگاه ریگ چشمه ۲۰۰۰ متر از سطح دریا فاصله دارد و روی کوه‌های جنگلی قرار گرفته، می‌توانید مناظره بکر و شگرفی را در طول مدت اقامت خود ببینید.

آدرس: گلستان، علی‌آباد کتول، فاضل‌آباد، روستای ریگ چشمه

شماره تماس: 09112786254

 

اقامتگاه ریگ چشمه از بهترین هتل های گرگان

سخن پایانی

اگر از بین بهترین هتل های گرگان که در مناطق سرسبز شمالی قرار گرفته‌اند، نتوانستید گزینه مناسبی برای خودتان انتخاب کنید، می‌توانید به‌راحتی از خانه‌های شهروندان و ویلاهایی که به‌ صورت شخصی اجاره داده می‌شوند، استفاده کنید. در هر جا که اقامت داشته باشید، می‌توانید نمای بسیار زیبایی از جنگل هیرکانی، پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گیلان را پیش رو داشته باشید و از سفرتان به لذت ببرید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید