معرفی بهترین هتل های اردکان نگین جذاب کویر

استان یزد ایرانگردی
معرفی بهترین هتل های اردکان نگین جذاب کویر

شهرستان اردکان یکی از شهرستان های تاریخی ایران واقع در استان یزد است. اماکن دیدنی متعددی که در این شهر وجود دارد توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. با توجه به بازدید گسترده مردم از این شهر زیبا، اقامتگاه های زیادی در این شهر آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. از همین رو ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با برخی از بهترین هتل های اردکان اشنا کنیم.

اقامت در اردکان یزد

شهرستان اردکان همچون بسیاری از شهرستان های استان ایران، از امکانات اقامتی بسیار خوبی برای گردشگران برخوردار است. بعضی از افراد اقامت در هتل را ترجیح داده و بعضی دیگر، مسافرخانه را برای اقامت انتخاب می کنند. همچنین بعضی از افراد تمایل به اقامت در سوئیت را دارند. جالب است بدانید که امکان اقامت در تمامی این اقامتگاه ها در شهرستان زیبای اردکان برای مسافران فراهم بوده و افراد می توانند بر اساس سلیقه و همچنین بودجه خود، بهترین و مناسب ترین اقامتگاه را انتخاب کنند.

معرفی بهترین هتل های اردکان

اردکان یکی از شهرهای کویری ایران است که از معماری خاصی برخوردار بوده و از جمله شهرهای توریستی محبوب نزد گردشگران به شمار می رود. بهترین زمان برای سفر به شهر اردکان فصل بهار است. البته اگر هدفتان از سفر به این شهر کویرگردی باشد، بهتر است ماه شهریور و فصل پاییز را برای سفر انتخاب کنید. از زیباترین مکان های دیدنی اردکان می توان به مسجد جامع اردکان، پارک ملی سیاهکوه، موزه مردم شناسی و… اشاره کرد. در ادامه، به معرفی بهترین هتل های اردکان خواهیم پرداخت.

هتل های 2 ستاره اردکان

شهر اردکان به عنوان یک شهر توریستی، دارای هتل های متعددی است. چندین هتل دو ستاره در این شهر وجود دارد که از نظر بسیاری از گردشگران، بهترین هتل های اردکان محسوب می شوند. در این بخش با ما همراه باشید تا با تعدادی از بهترین هتل های دو ستاره اردکان آشنا شوید.

هتل باغسرای اردکان

هتل باغسرای اردکان یکی از معروف ترین هتل های اردکان است که قدمت آن به دوران قاجار بر می گردد. بازسازی های صورت گرفته در این هتل، آن را به یک هتل بسیار زیبا با معماری سنتی و مدرن تبدیل کرده است. هتل باغسرای اردکان دارای 6 اتاق بوده و برای میزبانی و پذیرایی هرچه بهتر از مهمانان، امکانات رفاهی خوبی را فراهم کرده است. وجود آب نما و چندین آلاچیق در فضای این هتل، از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، خیابان امام خمینی، پارک شهر، جنب شهرداری اردکان

شماره تلفن: 03532239251

هتل باغسرای اردکان

هتل مهمانسرای جهانگردی اردکان

هتل مهمانسرای جهانگردی اردکان یکی از با سابقه ترین و بهترین هتل های اردکان است که از سال 1340 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل دارای 20 اتاق بوده و این اتاق ها در محوطه ای بسیار زیبا و سرسبز واقع شده اند. هتل جهانگردی اردکان در سال 1392 به منظور افزایش کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت و هم اکنون با امکاناتی مجهز، آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، بلوار شهید بهشتی

شماره تلفن: 03532226969

هتل های 1 ستاره اردکان

علاوه بر هتل های دو ستاره، تعدادی هتل یک ستاره هم در شهر اردکان واقع شده است. در این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های یک ستاره اردکان آشنا شوید.

هتل کاریز اردکان

هتل کاریز یکی از هتل های یک ستاره شهر اردکان است که در سال 1385 افتتاح شد و در سال 1392 برای ارتقاء سطح کیفی خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در دو طبقه بنا شده و 10 اتاق دارد. از جمله امکانات هتل کاریز می توان به تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، بالکن، سالن جشن و مراسم، صندوق امانات و… اشاره کرد.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، خیابان طالقانی، جنب چوفا

شماره تلفن: 09902728200

هتل خالو میرزا اردکان

یکی دیگر از هتل های یک ستاره شهر اردکان، هتل خالو میرزا نام دارد. قدمت این هتل به دوره ایلخانی باز می گردد؛ اما در سال 1393 عملیات مرمت و بازسازی در این هتل انجام شد و هم اکنون به عنوان یک هتل سنتی بسیار زیبا در نظر گرفته می شود. طراحی سنتی اتاق های این هتل به همراه رنگ بندی های زیبا و خیره کننده، فضای بسیار دلنشینی را برای مهمانان فراهم کرده است.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، عقدا، خیابان فتح المبین، جنب دروازه پشت

شماره تلفن: 09130005159

هتل خالو میرزا اردکان از بهترین هتل های اردکان

هتل انار اردکان

هتل انار اردکان، در فاصله 35 کیلومتری شهر اردکان قرار داشته و دارای 15 اتاق است. معماری سنتی این هتل با القای حس نوستالژیک در افراد، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. بعضی از اتاق های این هتل فاقد یخچال، حمام و سرویس بهداشتی بوده و مسافران می توانند از سرویس بهداشتی واقع در محوطه اقامتگاه استفاده کنند. همچنین شایان ذکر است که اتاق های هتل انار اردکان فاقد تلویزیون هستند.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، عقدا، خیابان امام خمینی، بافت تاریخی، جنب مسجد جامع

شماره تلفن: 09135339100

هتل انار اردکان از بهترین هتل های اردکان

هتل بهار اردکان

هتل بهار اردکان یک هتل تک ستاره در ابتدای کمربندی اردکان است. این هتل در دو طبقه بنا شده و 11 اتاق دارد. پذیرش، لابی و رستوران هتل بهار در طبقه همکف و اتاق ها و نمازخانه این هتل در طبقه اول قرار گرفته اند. جالب است بدانید که هتل بهار اردکان دارای یک حیاط بسیار دلباز است. همچنین حوض زیبایی که در وسط حیاط این هتل جای گرفته به همراه میز و صندلی های اطراف آن، موجب ایجاد حسی دلنشین در مهمانان می شود.

وجود امکاناتی همچون اینترنت، پارکینگ، خشکشویی، تلویزیون داخل اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دسترسی آسان به اماکن گردشگری و… باعث شده تا برخی گردشگران، هتل بهار را به عنوان یکی از بهترین هتل های اردکان بشناسند.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، بلوار بهشتی، جنب پمپ بنزین

شماره تلفن: 03532223088

سوئیت در اردکان یزد

بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا سوئیت را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند. اقامتگاه های زیادی در شهر اردکان وجود دارند که سوئیت هایی با امکانات متنوع را در اختیار مسافران قرار می دهند.

اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان

اقامتگاه بوم گردی شبستان، یک خانه تاریخی در شهر اردکان است که مورد بازسازی قرار گرفته و امروزه به عنوان یک اقامتگاه سنتی زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران است. این اقامتگاه، اتاق ها و سوئیت هایی با امکانات مناسب را در اختیار گردشگران قرار می دهد. تمیزی اتاق ها، کیفیت خوب غذا و برخورد مناسب کارکنان از مهم ترین ویژگی های این اقامتگاه به شمار می رود.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، خیابان شهید قانعی، کوی میدان سنگ، جنب بازارچه میدان علی

شماره تلفن: 09136599300

اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان

اقامتگاه بوم گردی ماه و ماهی

اقامتگاه بوم گردی ماه و ماهی از دیگر اقامتگاه های واقع در شهر اردکان بوده که دارای سه اتاق در طبقه همکف و یک اتاق در قسمت بالای پشت بام است. این اقامتگاه از سبک معماری سنتی بسیار زیبایی برخوردار بوده و دسترسی خیلی خوبی به جاذبه های شهر دارد.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، خیابان امام خمینی، کوچه 185، دفترخانه فتوحی، پلاک 30

شماره تلفن: 09133528121

اقامتگاه بوم گردی ماه و ماهی

لیست مسافرخانه های اردکان

بعضی از افراد هنگام سفر به یک شهر، مسافرخانه را برای اقامت خود انتخاب می کنند. تعدادی مسافرخانه در شهر اردکان وجود دارد که دارای بافت سنتی بوده و اتاق های زیبایی را در اختیار مسافران قرار می دهند.

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی دارای 8 اتاق بوده و به سبک سنتی طراحی شده است. موقعیت این اقامتگاه به گونه ای است که دسترسی آسانی به مناطق مختلف شهر دارد. خوب است بدانید که بعضی از اتاق های این اقامتگاه فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی بوده و همچنین هیچکدام از اتاق ها از تلویزیون و یخچال برخوردار نیستند. البته حمام و سرویس بهداشتی عمومی در قسمت محوطه اقامتگاه تعبیه شده است.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، خیابان طالقانی، ابتدای بافت تاریخی

شماره تلفن: 09133594942

اقامتگاه بوم گردی ماه بی بی اردکان

اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه

اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه، خانه ای قدیمی در شهر اردکان است که مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته و امروزه به عنوان یک اقامتگاه سنتی در دسترس است. این اقامتگاه دارای 8 اتاق بوده و بعضی از اتاق های آن فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند. برای آسایش و راحتی مسافران، حمام و سرویس بهداشتی عمومی در محوطه اقامتگاه قرار گرفته است. همچنین اتاق های این مجموعه فاقد تخت، تلویزیون و یخچال هستند.

آدرس هتل: استان یزد، اردکان، میدان بسیج، کوچه شماره 19، کوچه حاج احمدی، پلاک 44

شماره تلفن: 09376061021

اقامتگاه بوم گردی خشت و ماه اردکان

سخن پایانی

کشور عزیزمان ایران، شهرهای دیدنی بسیار زیادی دارد. شهر اردکان یکی از شهرهای پر از جاذبه واقع در استان یزد است و همه ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این شهر تاریخی سفر می کنند. به منظور رفاه هرچه بیشتر مسافران، هتل های متعددی در این شهر تاسیس شده که هرکدام از این هتل ها از ویژگی ها و خدمات خاصی برخوردار هستند. در این مقاله، بهترین هتل های اردکان را به شما عزیزان معرفی کردیم.

سوالات متداول

هتل باغسرای اردکان و هتل مهمانسرای جهانگردی اردکان از بهترین هتل های شهر اردکان هستند.

اقامتگاه های بوم گردی شبستان، ماه و ماهی، ماه بی بی و خشت و ماه از مهم ترین اقامتگاه های شهر اردکان هستند.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید