4 مورد از بهترین هتل های اراک (آدرس + تلفن)

اراک ایرانگردی مرکزی
4 مورد از بهترین هتل های اراک (آدرس + تلفن)

اگر برای مسافرت دنبال شهری با طبیعت بکر می گردید و به اکثر شهرهای بزرگ سرزده اید و می خواهید جایی بروید که هم بنای تاریخی ببینید، هم طبیعت زیبا، پس اراک بهترین انتخاب برای شماست. شهری آرام، درست در مرکز ایران، بناهای تاریخی این شهر به دوران قاجار بازمی گردد و امروزه یکی از چهار قطب صنعتی ایران به شمار می رود.

معرفی بهترین هتل های اراک

بهترین زمان سفر به اراک ماه های فروردین و اردیبهشت است؛ چرا که می توانید مطلوب ترین آب و هوا و زیباترین طبیعت را در این ماه ها در اراک تجربه کنید. اراک زمستان های بسیار سردی دارد، همچنین در فصل تابستان آب و هوای خشک و گرمی دارد.

تالاب میقان، غار سفید خانی و روستای هزاوه از جاذبه های گردشگری این شهر هستند. مهمترین نکته در سفر، انتخاب اقامتگاه خوب است جایی که انتظارات شما را از یک مکان برای مدتی آسایش و رفاه در آن شهر برآورده کند.

با هتل های اراک بیشتر آشنا شوید:

هتل آفتاب و هتل های فرهنگیان و مهمان پذیرهایی مثل تخت جمشید، یاس، جهان و توحید و ... از جمله ارزانترین هتل ها در اراک هستند

هتل ۵ ستاره امیرکبیر اراک لوکس ترین و گران قیمت ترین هتل اراک است.

هتل های پنج ستاره اراک

هتل های ۵ ستاره، بهترین هتل های اراک از نظر موقعیت مکانی و دسترسی آسان و امکانات رفاهی لوکس هستند. پرسنل آنها حرفه ای و خدمت رسانی عالی و بی عیب و نقصی دارند. اتاق های آن شامل تمامی امکانات مثل اینترنت، تلویزیون، گاها کامپیوتر های مجهز هستند که هتل امیرکبیر اراک که در ادامه به معرفی آن می پردازیم یکی از این هتل ها است.

 

هتل امیرکبیر اراک

هتل ۵ ستاره امیرکبیر اراک با هفت طبقه و ۷۵ اتاق یکی از بهترین هتل های اراک از دید مسافران است که با فضای لوکس و امکانات رفاهی خوب و دسترسی آسان به مکان های گردشگری محل مناسبی برای اقامت است. در این هتل می توانید به راحتی به جاهایی مثل پارک لاله که در چهار کیلومتری هتل امیرکبیر است یا خانه حسن پور که یک مکان تاریخی با فاصله هفت کیلومتری از این هتل است، بروید. مجموعه تفریحی و فرهنگی طوفان نیز با امکاناتی مثل کارتینگ و پینت بال و فضاهای ورزشی در فاصله ۵ کیلومتری هتل امیرکبیر است. دره گردو و شهربازی آبی طوفانی هم یکی از مکان هایی است که می توانید در آن اوقات خوشی را رقم بزنید.

آدرس: اراک، بلوار آیت الله اراکی، مجتمع سیاحتی تفریحی امیرکبیر

هتل امیرکبیر اراک از بهترین هتل های اراک

هتل های چهار ستاره اراک

هتل های ۴ ستاره اراک نیز جزو بهترین هتل ها هستند که با تجهیزات عالی یا متوسطی که دارند رفاه مناسبی برای مسافران ایجاد می کنند. هر اتاق این هتل ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا و لوازم بهداشتی و پیرایشی و آرایشی مورد نیاز هستند.هتل های پیام و زاگرس از این دسته هتل ها به شمار می آیند.

 

هتل زاگرس اراک 

این هتل با ۲ طبقه و ۲۲ اتاق، دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری شهر اراک دارد، مکان هایی مثل: مدرسه سپهدار که در دوره قاجاریه ساخته شده و در بافت قدیمی شهر قرار دارد که با معماری جذاب ایرانی مکان چشم نوازی به وجود آورده است.

موزه حمام چهار فصل که امروزه به موزه مردم شناسی نام گرفته است و کاشی کاری و معماری اسلامی و تاریخی زیبایی دارد که در دوره قاجار بنا شده است.

همچنین پارک و شهربازی لاله در ۴ کیلومتری این هتل و موزه مفاخر که در دوران قاجار ساخته شده و دارای ۲ طبقه و ۱۱ اتاق است و فاصله ای حدودا ۲ کیلومتری با هتل زاگرس دارد.

آدرس: اراک، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید قدوسی

هتل زاگرس اراک 

هتل پیام اراک

هتل پیام ۴ طبقه و ۳۴ اتاق دارد، نزدیک بودن به فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن از ویژگی های مطلوب این هتل به شمار می آید. جاذبه های گردشگری مثل: بازار تاریخی اراک، کلیسای مسروپ مقدس، تالاب میقان، نمایشگاه بین المللی و موزه مفاخر در نزدیکی این هتل قراردارند و به آسانی و در کمترین زمان میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

آدرس: اراک، خیابان جهاد(هپکو)، فاز ۱، پشت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

هتل پیام اراک

هتل آفتاب اراک

هتل ۳ ستاره آفتاب با ۳ طبقه و ۱۶ اتاق و سوئیت و ظرفیت هفتاد و پنج نفر در سال هزار و سیصد و نود و یک افتتاح شد. فاصله کم این مجتمع با مکان های تاریخی و گردشگری  یکی از امتیازات ویژه این هتل به شمار می رود.

آدرس: اراک، خیابان سردشت، بلوار کربلا، روبروی سنجان، جنب پارک کلاله

هتل آفتاب اراک از بهترین هتل های اراک

هتل های گران و لاکچری اراک

یکی از لوکس ترین هتل های اراک همانطور که قبلا گفته شد، هتل امیرکبیر است که نمای بیرونی آن شبیه به عرشه کشتی و نمای داخلی ترکیبی از معماری مدرن و اصیل ایرانی است که به آن تصویر بی نظیری بخشیده است. همین طور مسافران می توانند از استخر، سونا، جکوزی، سالن های ورزشی و بدنسازی لذت ببرند.همین امر باعث شده بسیاری از گردشگران خارجی این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند.

 

محبوب ترین هتل های اراک

در ادامه لیستی از محبوب ترین هتل های اراک به شما معرفی می شود که از مجموعه ویژگی های مثبتی برخوردار بوده اند و مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته اند.

  • هتل های آفتاب اراک
  • پیام اراک
  • امیرکبیر اراک
  • هتل زاگرس اراک

جزو محبوب ترین هتل های این شهر هستند که در این مطلب به تفضیل در مورد هر یک صحبت شد.

 

هتل های مقرون به صرفه اراک

اگر از دسته افرادی هستید که می خواهید با کمترین هزینه بهترین ها را تجربه کنید و یا علاقه ای ندارید هزینه زیادی برای محل اقامت تان بپردازید می توانید از هتل های متوسط استفاده کنید. چرا که قیمت هتل در اراک به بازسازی و نوسازی هتل های لوکس و همچنین فاصله کم آنها با مکان های گردشگری و مرکز شهر بستگی دارد و باعث ایجاد تفاوت قیمت این هتل ها با هتل های متوسط شده است. این هتل ها با امکاناتی مثل تلویزیون، اینترنت، رستوران و گاهی پارکینگ و … میزبان مسافران خود هستند.هتل معلم که فرهنگیان می توانند از آن استفاده کنند و هتل آفتاب از هتل های مقرون به صرفه اراک به حساب می آیند.

 

ارزانترین هتل اراک

این شهر یکی از شهرهایی است که اکثر افراد به عنوان محل اقامت یک روزه به آن نگاه می کنند به طوری که اراک را جهت استراحت و رفتن به شهر دیگری انتخاب می کنند.اگر لوکس بودن محل اقامت برایتان از اهمیت بالایی برخوردار نیست می توانید با قیمت کم مکانی برای استراحت در اراک رزرو کنید و از مهمان پذیر های این شهر استفاده کنید. مهمان پذیرهایی مثل تخت جمشید، یاس، جهان و توحید می توانند گزینه های خوبی برای شما باشند.

 

آپارتمان و سوئیت های مبله اراک

اگر خانواده پر جمعیت یا همسفران زیادی دارید و می خواهید همه در یک محل اقامت داشته باشید و هزینه کمی پرداخت کنید، آپارتمان های مبله در این شهر برای شما انتخاب خوبی هستند، که با توجه به امکانات و تجهیزات و موقعیت مکانی هزینه های متفاوتی دارند. اما اگر خانواده ای کم جمعیت هستید با نگاه به هزینه ها متوجه خواهید شد که اقامت در این سوئیت و آپارتمان ها برای شما چندان مقرون به صرفه نیست.

 

بهترین هتل های اراک با توجه به موقعیت مکانی

از نکاتی که باید هنگام انتخاب هتل به آن توجه لازم داشته باشید موقعیت مکانی آن است؛ چرا که نزدیک بودن و دسترسی آسان به امکانات و مکان های گردشگری از ویژگی های مثبت هتل ها به شمار می روند پس موقع رزرو اتاق به این نکته دقت کنید‌.

 

قوانین کنسل کردن رزرو هتل در اراک

قوانین کنسلی رزرو در هتل ها نسبت به نوع هتل متفاوت است. اما به طور کلی در تعطیلات و مناسبت های ویژه امکان کنسل کردن رزرو وجود ندارد پس در صورت قطعی بودن تصمیم تان اتاق رزرو کنید. 

البته ممکن است برخی از هتل ها با توجه به شرایط، کنسل کردن رزرو را انجام دهند و مبلغ پرداخت شده تان را بعد از کم کردن جریمه به شما بازگردانند.

 

سخن پایانی

در این محتوا سعی کردیم تا شما را با بهترین هتل های اراک آشنا کنیم تا با توجه به بودجه و شرایط تان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم این مطالب مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته باشند. در انتها اگر شما هم به این شهر زیبا سفر داشتید لطفا نظرات و تجربیات خود را در مورد اقامتگاه های این شهر با ما و سایر همراهان پته در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید