همه چیز در مورد ویزا کنیا

همه چیز در مورد ویزا کنیا

کنیا، کشوری واقع در شرق آفریقا، خانه زیبایی های طبیعی خیره کننده، فرهنگ های متنوع و شهرهای پر جنب و جوش است. چه بخواهید به یک ماجراجویی سافاری بروید یا در خیابان های شلوغ نایروبی کاوش کنید، کنیا برای همه چیزهایی دارد. اگر قصد سفر به کنیا را دارید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که ویزا کنیا را دریافت کنید.

برای درخواست ویزای کنیا، به مدارک زیر نیاز دارید:

  • پاسپورت معتبر با حداقل شش ماه اعتبار از تاریخ ورود به کنیا.
  • یک کپی اسکن شده از صفحه اطلاعات پاسپورت شما.
  • یک عکس به اندازه پاسپورت
  • بلیط رفت و برگشت 
  • مدرک اقامت، مانند رزرو هتل

ویزا کنیا

ویزا الکترونیک کنیا چیست؟

یک مجوز الکترونیکی سفر است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد به دلایل گردشگری، تجاری یا پزشکی وارد کشور شوند. ویزا توسط دولت کنیا از طریق یک فرآیند درخواست آنلاین صادر می شود و به راحتی و آسانی مسافران می توانند مدارک سفر لازم را قبل از سفر دریافت کنند.

انواع ویزای آنلاین کنیا

سه نوع ویزای الکترونیکی کنیا وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند درخواست دهند:

  • ویزای یکبار ورود: این نوع ویزا به مسافران اجازه می دهد یک بار وارد کنیا شوند و تا 90 روز اقامت داشته باشند.
  • ویزای ترانزیت: اگر از طریق کنیا به مقصد دیگری ترانزیت می کنید، می توانید برای ویزای ترانزیت اقدام کنید. این ویزا به مسافران اجازه می دهد تا 72 ساعت در کنیا بمانند.
  • ویزای توریستی آفریقای شرقی: این ویزا به مسافران اجازه می دهد تا با یک ویزا از کنیا، اوگاندا و رواندا دیدن کنند. اعتبار این ویزا 90 روز است و امکان ورود چندگانه به این سه کشور را فراهم می کند.

ویزا کنیا

نحوه درخواست برای ویزای آنلاین کنیا

درخواست خود را جهت دریافت ویزا کینا برای  آژانس مسافرتی پته ثبت نمایید پس از ارسال  مدارک لازم جهت صدور ویزا اقدامات لازم جهت صدور ویزای شما برای کشور کنیا صورت خواهد گرفت و پس دریافت ویزا اطلاعات ویزا خدمت شما ارسال خواهد گردید این امر بین 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت اطلاعات شما زمانبر خواهد بود 

پس از تایید ویزای شما، یک اعلان از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. پس از آن می توانید ویزا خود را دانلود و چاپ کنید تا هنگام ورود به کنیا در پست بازرسی مهاجرت ارائه دهید. 

حتما توجه داشته باشید ویزا خود را به صورت رنگی می بایست چاپ نمایید 

 

مزایای ویزای الکترونیک کنیا

دریافت ویزای کنیا دارای چندین مزیت است:

راحتی: روند درخواست آنلاین به مسافران این امکان را می دهد که ویزای خود را قبل از سفر دریافت کنند.

صرفه جویی در زمان: با ویزای الکترونیکی، مسافران پس از ورود مجبور نیستند در صف های طولانی در ایست بازرسی مهاجرت منتظر بمانند.

مقرون به صرفه: هزینه ویزا برای ویزا در مقایسه با هزینه ویزا که از طریق سفارت یا کنسولگری کنیا دریافت می شود، ارزان تر است.

ورود چندگانه: ویزای توریستی آفریقای شرقی به مسافران این امکان را می دهد که با یک ویزا از سه کشور دیدن کنند و برای کسانی که قصد سفر به چندین مقصد در شرق آفریقا را دارند، گزینه ای مقرون به صرفه است.

در پایان، ویزای الکترونیکی کنیا یک سند سفر ضروری برای هر کسی است که قصد سفر به کنیا را به دلایل گردشگری، تجاری یا پزشکی دارد. روند درخواست ساده است و می تواند به صورت آنلاین تکمیل شود، و این امر باعث می شود مسافران قبل از سفر ویزای خود را دریافت کنند. با ویزای کنیا، بازدیدکنندگان می توانند زیبایی و تنوع کنیا را بدون دردسر کشف کنند.