همه چیز در مورد ویزای گینه

همه چیز در مورد ویزای گینه

گینه، کشوری در غرب آفریقا، گنجینه ای از شگفتی های طبیعی است، از جنگل های سرسبز و آبشارهای آبشاری گرفته تا حیات وحش پر جنب و جوش و خط ساحلی دست نخورده.گینه به عنوان یک مقصد سفر نسبتا ناشناخته، تجربه منحصر به فرد و معتبر آفریقایی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. دولت گینه برای ساده کردن فرآیند درخواست ویزا و ترویج گردشگری، سیستم ویزا آنلاین را معرفی کرد. در این مقاله مروری بر ویزای گینه، روند درخواست و جاذبه‌های جذابی که در این کشور جذاب در انتظار شما هستند، ارائه می‌شود.

 

ویزا گینه

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا گینه

  • اسکن صفحه اطلاعات پاسپورت
  • عکس پرسنلی جدید
  • واچر هتل 

 ویزا آنلاین گینه، یک راه حل کارآمد برای سفر

ویزا آنلاین گینه یک ویزای الکترونیکی است که به مسافران واجد شرایط اجازه می دهد تا برای مقاصد گردشگری، تجاری یا حمل و نقل وارد کشور شوند. سیستم ویزا آنلاین فرآیند درخواست ویزا را با امکان درخواست آنلاین به متقاضیان ساده می کند و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت یا کنسولگری را از بین می برد.

انواع ویزای آنلاین گینه

سه نوع اصلی ویزای الکترونیک گینه موجود است:

  • ویزا توریستی: این ویزا برای افرادی طراحی شده است که برای اهداف تفریحی و گشت و گذار به گینه سفر می کنند. ویزای توریستی تا 90 روز اعتبار دارد و امکان یک بار ورود به کشور را فراهم می کند.
  • کسب و کار ویزا آنلاین : برای کسانی که برای مقاصد تجاری به گینه سفر می کنند، ویزا آنلاین تجاری انتخاب مناسبی است. مانند ویزا آنلاین توریستی، تا 90 روز اعتبار دارد و امکان یک بار ورود را دارد.
  • ترانزیت ویزا آنلاین : مسافرانی که از طریق گینه به مقصد دیگری ترانزیت می‌کنند، می‌توانند برای یک ویزا آنلاین ترانزیت با اعتبار حداکثر 72 ساعت درخواست دهند.

فرآیند درخواست ویزا آنلاین گینه

درخواست برای ویزا آنلاین گینه یک فرآیند آنلاین و ساده است که شامل مراحل زیر است:

  1. به سایت آژآنس مسافرتی پته مراجعه نمایید و نوع ویزای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و مدارک لازم جهت صدور ویزا آنلاین را ارائه نمایید فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید و حتما اطلاعات دقیق  را ارائه دهید. 
  2. به سایت آژآنس مسافرتی پته مراجعه نمایید و نوع ویزای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و مدارک لازم جهت صدور ویزا آنلاین را ارائه نمایید فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید و حتما اطلاعات دقیق  را ارائه دهید. 
  3. پس از پرداخت هزینه پردازش ویزا آنلاین کارشناسان آژانس پته در سریعترین زمان اقدام به دریافت ویزا گابن می نمایند.

پس از تایید درخواست شما، ویزا آنلاین خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. هنگام سفر به گینه حتما یک نسخه چاپ کنید و با خود حمل کنید.

ویزا گینه

گینه را کشف کنید: سرزمین عجایب جاذبه های طبیعی

با در دست داشتن ویزای گینه، آماده کاوش در مناظر دلربا و حیات وحش این کشور خواهید بود. در اینجا فقط تعدادی از جاذبه های بسیاری که در انتظار شما هستند آورده شده است:

ارتفاعات Fouta Djallon: این منطقه نفس‌گیر دارای دره‌های سرسبز، فلات‌های چشمگیر و آبشارهای متعدد است که فرصت‌های زیادی برای پیاده‌گردی، تماشای پرندگان و عکاسی ارائه می‌دهد.

جزایر Îles de Los: یک قایق سواری کوتاه از پایتخت، کوناکری، این جزایر ایده‌آل سواحل ماسه‌ای سفید، آب‌های شفاف و حیات دریایی پر جنب و جوش هستند که آن‌ها را به بهشتی برای عاشقان ساحل و غواصی‌ها تبدیل می‌کند.

ذخیره‌گاه طبیعی کوه نیمبا: یک میراث جهانی یونسکو، این ذخیره‌گاه دارای گیاهان و جانوران منحصربه‌فردی است و زیستگاه گونه‌های در خطر انقراض مانند وزغ زنده‌زا و شیر آفریقای غربی است.

پارک ملی نیجر: یکی از وسیع‌ترین مناطق حفاظت‌شده گینه، این پارک ملی به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که با انواع حیات وحش از جمله فیل‌ها، شامپانزه‌ها و پرندگان متعدد روبرو شوند.